Een meter per jaar!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar of zo geen kleding gekocht! Dit is van 2-3-4-5 jaar geleden, ik gooi nooit iets weg
Haha, o hij is niet zoooo groot hoorquote:
Die had pas écht veel schoenenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Haha, o hij is niet zoooo groot hoorEen inbouwkast in een schuine muur, 4 meter breed, 1 meter hoog.. Het is niet alsof ik de nieuwe Imelda Marcos ben
Huur, eten, gas, water, licht, verzekeringen and the list goes onquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wrom?waar moet je je geld anders aan uitgeven?
huur/gas/water/licht/eten betalen m'n ouders..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Huur, eten, gas, water, licht, verzekeringen and the list goes on
quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:28 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dan zal deze voor jou weinig vernieuwend zijn. Ik had 't in elk geval zelf nog nooit gedaan en vond 't erg lekker en voor herhaling vatbaar
.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Huur, TJ, eten, gas, water, licht, TJ, verzekeringen and the list goes on
Dat bedoeldeik ook. Dat je uitgavenpatroon nu toch automatisch zal gaan veranderen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:57 schreef P.F het volgende:
[..]
huur/gas/water/licht/eten betalen m'n ouders..
Nu alleen niet meerMaarrr dat komt wel goed, ik ga na m'n tentamens hard opzoek naar een ander baantje
Ik heb wel een kamer over. Mag je wel huren. Dan krijg je van mij een prakkie voor je neus elke avondquote:
Bij studentenwoningweb?quote:
Oh, lekker! Uit eten geweest?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:03 schreef Tinkepink het volgende:
*burp*
In plaats van brood als avondeten heb ik het volgende gegeten:
2 gevulde wijnbladeren
halve tomaat en komkommer
taziki
brood
olie en citroensap (2 eetlepels ofzo)
sla
inktvisringen (niet die gepaneerde)
olijven
2,5 dl retsina
400 gram varkensfilet ofzo
patat
4 cognacbonbons
Klinkt aantrekkelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb wel een kamer over. Mag je wel huren. Dan krijg je van mij een prakkie voor je neus elke avond
Hee PF!quote:
Ik ben 21, tell me!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:04 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Bij studentenwoningweb?
Ja, maar pas een half jaar geleden.
Duurt dus nog wel even
Trouwens, weet niet hoe oud je bent maar ik weet wel een leuk baantje in Amsterdam.
Als je ouders niet zulke goede ogen hebben kun je misschien 14m2 vloer weghalenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hee PF!
Gefeli met je kamer! Ik heb helaas niks voor je in de aanbieding, maar mocht ik iets tegenkomen dan zal ik je wel een seintje geven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |