abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65000378

Slank # 468 Boyfriendjeans!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
En vergeet niet : SHE is always RIGHT!

MEET: Slank-meeting: welkom in restaurant de Greyse Muis! verplicht voor iedere slank-postster
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:59:29 #2
236335 neen
schone schijn
pi_65000396
FIPO na het eten
het lijkt niet wat het is
pi_65000398
Ik had heel lief een reactie getypt op iedereen, is alles weg Noessss
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 19:00:12 #4
163650 Greys
pi_65000422
TeeVeePringle
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:00:34 #5
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65000439
wat ik in t vorige topic nog wilde posten:

een dikke knuffel voor Nynke, sterkte met je oma, dat soort dingen zijn heel naar, ook al weet je dat het beter is

en ik heb helemaal verzuimd om razz een hart onder de riem te steken...wat een schrik zeg, en ik snap dat je t naar vindt dat je er nu twee maanden alleen voor staat.... maar t komt vast allemaal goed. razz-power! en je schoonmama zorgt vast erg goed voor dr kind...

vampie: sterkte met je zus!!

------
ik voel me nog een beetje zieker dan vanmiddag en had alleen maar trek in kip, dus ik eet kip vanavond. gegrilde pootjes... mjam.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_65000524
Nyke succes de komende tijd
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_65000534
blerg kwak, beterschap, ziek zijn zuigt
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:03:41 #8
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65000550
Vamp, sterkte met je zus, Aknynke, kaarsje voor je oma, Razz, akelige foto's zeg, gelukkig dat ie er nog is en KwakzOr - beterschapjes!
Prrrrr
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:04:25 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_65000586
TVP.
En ik heb last van m'n arm (weet niet of dat nu nog vd injectie is of RSI), dus ik ga vanavond ff wat anders doen.

O ja, het ziekenhuis heeft geen fout gemaakt: er stonden wel degelijk twee injecties vermeld op m'n formulier, maar ik heb er gewoon overheen gelezen . Echt hè, waarom overkomt mij dat soort dingen altijd? . Morgen maar weer even afspraak maken bij de huisarts dan .

O ja, doei tot morgen! .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:06:12 #10
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65000648
SHE, had je dat boekje van die vegavent nog gevonden? .
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:06:41 #11
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65000668
Oh en m'n pizza is friggin' delicious! Als iemand nog 'n recept wil... .
pi_65000732
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nou.. doet u mij maar! Ik eet graag zelfgemaakte pizza .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_65000741
Sterkte Nynke.

Jeetje, Razz.
Wat een verschrikkelijke foto's.
Wat geweldig dat je vriend er zo goed uit is gekomen.

Even wat betreft mijn PM en Hyves verwondering:
Ik snapte dat PM-gedoe van SHE wel (niet in detail, maar snapte dat er een reden voor is), maar niet met andere PM's.
En die worden vaker gemeld en laten altijd mijn wenkbrauwen een lichtjes rijzen.
Waarom melden, je ziet toch aan dat gele envelopje dat je PM hebt?

Meldingen over Hyves snap ik ook niet, want dat is op Hyves en je kunt daar toch aan diegene vragen wie het is?
Nu zag ik vanwege 1 van die opmerkingen het uiterlijk van iemand die heel duidelijk is geweest geen foto van zichzelf op FOK! te willen hebben.

Het stoort me verder niet ofzo, maar ik vind het zo nutteloos.
Het verbaast me.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:09:50 #14
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65000783
Nynke:

Ik heb al bijna twee weken een heeeeeeeeeel nare, bittere smaak in mijn mond, nadat ik iets gegeten heb. Maakt niet uit wat ik at, het smaakt daarna heel bitter. Nu bleek mijn man het óók te hebben! Toen ik ging googlen kwam ik erachter dat het komt door het eten van pijnboompitten! Die eet ik regelmatig, maar kennelijk troffen we nu een potje dat die nasmaak geeft, dagenlang! Blegh. Alles smaakt me dus maar heel eventjes. Iemand die het ook heeft (gehad)?

En net lasagna op met in totaal slechts 3 lasagnabladen (lasagna gemaakt voor 3-4 personen). Dat scheelt in de kcal, toch?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65000814
quote:
Altijd!
Ik wil ook wel graag het recept van de kiprolletjes, ik heb al een poging tot teruglezen en Fok-Googlezoeken gedaan, maar niks....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_65000837
Zometeen maar 's naar mn vergadering toe, lekker met de bus, want gaan zin om te fietsen
Ja doei.
pi_65000839
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_65000866
quote:
Kom maar een keer maken
pi_65000867
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:09 schreef Sugar het volgende:
Nynke:

Ik heb al bijna twee weken een heeeeeeeeeel nare, bittere smaak in mijn mond, nadat ik iets gegeten heb. Maakt niet uit wat ik at, het smaakt daarna heel bitter. Nu bleek mijn man het óók te hebben! Toen ik ging googlen kwam ik erachter dat het komt door het eten van pijnboompitten! Die eet ik regelmatig, maar kennelijk troffen we nu een potje dat die nasmaak geeft, dagenlang! Blegh. Alles smaakt me dus maar heel eventjes. Iemand die het ook heeft (gehad)?

En net lasagna op met in totaal slechts 3 lasagnabladen (lasagna gemaakt voor 3-4 personen). Dat scheelt in de kcal, toch?
Ja, mijn ouders! Een soort van zeepsmaak, zei mijn vader. Hij was idd ook gaan Googlen en volgens hem kwam het door een combinatie van pijnboompitten met knoflook. Mijn moeder had dat op de broccoli gedaan.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 19:13:43 #20
163650 Greys
pi_65000920
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:09 schreef Sugar het volgende:
Nynke:

Ja! Daar heb ik ooit nog een topic over geopend op Fok!
En ik kwam ook na Googlen op de pijnboompitten en dat klopte, die had ik gegeten!
Een héle smerige metaalachtige bittere smaak, na alles wat ik at of dronk. Echt supersmerig.
Zelfs spoelen met van dat mondwater hielp niet, helemaal niets. Na drie of vier dagen was het over!

Waren het toevallig van die kleinere pijnboompitjes?
Je moet maar eens kijken, je hebt de wat grotere pitjes en die hebben een bolle en een beetje puntige kant. Die schijn je rustig te kunnen eten, die hebben dat kwaaltje zo goed als nooit. Die kleinere formaatje rijstkorrel komen van verder weg (China geloof ik!) en die kunnen dan een soort-van geöxideerd zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65000960
Bah, ik heb een appel gegeten en sindsdien heb ik buikpijn.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65000965
Ik heb de dikke variant geloof ik. Pfoe.
Al heb ik nu ook een vieze smaak, maar dat komt door m'n verkoudheid.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:14:56 #23
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65000980
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:10 schreef Syrena het volgende:

[..]

Altijd!
Ik wil ook wel graag het recept van de kiprolletjes, ik heb al een poging tot teruglezen en Fok-Googlezoeken gedaan, maar niks....
hm ze zijn heel makkelijk!

kipfilets pocheren in kokend water met een bouillonblokje erin(water met blokje laten koken, laag zette, kip erin, eruit alen als t gaar is)
dan met twee vorken in vezeltjes ui elkaar trekken, bewaren in een bakje

brood: evt. beetje lightmayo erop, blaadjes sla en evt. extra rauwkost, beetje kip, kruiden met peper (ik doe soms een beetje maggi...:@ zo lekker) oprollen, en in folie verpakken. evt. in tweeen snijden)
mjam!

@ vmw: ik vind t ook altijd irritant dat pm gemeld, maar met hyves deed ik t nu dus zelf...
maar ik heb toch geen foto van tink geplaatst?? als ze zelf dr foto op hyves zet is t toch neit erg als mensen haar daar zien als ze zelf zoeken? volgens mij gaat t meer om de googlebaarheid van fok en de combi foto/nickname... die kon iemand nu maar heel tijdelijk maken, toen ik zei dat ik net was toegevoegd op hyves, door daarna naar mijn hyves te gaan en te zoeken ofzo

(sry ingewikkeld verhaal)
pi_65000992
Zie het topic in CUL, linkje staat hierboven. Chinese pijnboompitjes doen dit soms. Knoflook maakt niet uit.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 19:15:41 #25
163650 Greys
pi_65001006
quote:
Die zocht ik net
quote:
Risico's bij eten pijnboompitten

Het eten van pijnboompitten kan een risico van een ernstig verstoorde smaak opleveren die meerdere dagen of weken kan aanhouden. Deze smaakstoornis doet zich pas een of twee dagen na de consumptie voor. Er wordt een intense bittere, soms metaalachtige smaak ervaren. Dit probleem treedt nooit op bij pijnboompitten van Europese origine, enkel bij een minderheid van de Chinese pijnboompitten. Tot op heden is het niet duidelijk om welke pijnboomsoort het gaat. In verband met de oorzaak werd er, op basis van chromatografisch onderzoek, gesuggereerd dat het zou gaan om triglyceriden die opgebouwd zijn uit C16-C18 onverzadigde vetzuren. Zware metalen, een andere oorzaak van smaakstoornissen, noch pesticidenresidus konden aangetoond worden. [1] Op basis van deze gegevens lijkt er tot op heden in alle geval geen gevaar voor de volksgezondheid. Ook de Voedsel en Waren Autoriteit (VWA) huldigt dit standpunt[2]. Het Belgisch Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen ([1],FAVV) heeft hierover geen standpunt. Het probleem kan vermeden worden door geen pijnboompitten van Chinese origine te eten. Men kan deze herkennen door het feit dat ze korter en dikker zijn dan de Europese pijnboompitten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65001063
Oh klinkt echt lekker Kwak Dat ga ik snel eens maken.
Hoe lang kun je die kip bewaren in dat bakje?
pi_65001081
Psst het moet deeltje 469 zijn. Anders zijn we alweer aan een jubileum toe
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_65001149
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik dacht al dat we net een jubileum hadden gehad
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:19:34 #29
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65001151
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:17 schreef Syrena het volgende:
Oh klinkt echt lekker Kwak Dat ga ik snel eens maken.
Hoe lang kun je die kip bewaren in dat bakje?
euhm... ik denk wel een dag of vijf, als t goed dichtzit. t is immers al gaar... maar de truc met kip is ruiken. als t stinkt is t niet goed meer
ik maak vaak 2 kipfilets per keer, dan gaat t op in een dag of drie (ik eet immers de hele dag elke twee uur een halve of hele boterham met kip) t pocheren kost niet zoveel tijd namelijk dus dat kan tussendoor nog een keer...
pi_65001190
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Die zocht ik net
[..]
Maar die is van Jarno. De andere van MevrouwHopjes.. ?
pi_65001205
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:19 schreef kwakveense het volgende:

[..]

euhm... ik denk wel een dag of vijf, als t goed dichtzit. t is immers al gaar... maar de truc met kip is ruiken. als t stinkt is t niet goed meer
ik maak vaak 2 kipfilets per keer, dan gaat t op in een dag of drie (ik eet immers de hele dag elke twee uur een halve of hele boterham met kip) t pocheren kost niet zoveel tijd namelijk dus dat kan tussendoor nog een keer...
Tnx! Morgen ook weer eens wat tomaten en komkommer meenemen van de winkel
pi_65001207
Ik ga denk ik ook maar eens wat afvallen
Ben 1.87 en 89 kilo zwaar.
pi_65001234
Oeh ik heb mijn kamer opgemeten en de 19e kan ik er meteen in Ik moet alleen nog wel een vloer kopen
pi_65001276
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat een slechte tvp zeg..........

Ik maak vast een Bus Paprika Pringles open iemand anders nog wat?

Power to the
pi_65001289
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:21 schreef larry_flynt het volgende:
Welkom .
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:24:11 #36
236335 neen
schone schijn
pi_65001313
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:22 schreef P.F het volgende:
Oeh ik heb mijn kamer opgemeten en de 19e kan ik er meteen in Ik moet alleen nog wel een vloer kopen
Tof PF... ik ben nog niet op stap geweest dus heb nog geen glazen meegenomen het kan wel even duren want ik neem mooit echt veel mee per avond maar ik regel ze wel hoor!
pi_65001327
Hey ik ga die Chinese pijnboompitten kopen, misschien vreet ik dan wat minder

Enne, sterkte aan diegenen die het kunnen gebruiken!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:25:18 #38
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65001348
thanks allemaal voor het kusjekroel, doet me goed.

@ Kwak: ik heb vroeger heel veel blokfluit gespeeld, en de prijzen van die krengen zijn ongeloofelijk. Ik bleef nog vrij amateuristisch, het meeste waar ik mn geld in gestopt heb was een fluit van 300 gulden destijds. Maar goed, dat was al heel wat. Men, wat zat daar een mooi geluid in!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_65001372
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:23 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Wat een slechte tvp zeg..........
Heul niet, de statistieken zijn belangrijk!

En is je kamer groot genoeg PF?
The way you rock'n'roll
pi_65001451
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Mwah ligt eraan welke statistieken

Sportstatistieken jah
forumrommel nee!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:28:32 #41
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65001489
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:08 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou.. doet u mij maar! Ik eet graag zelfgemaakte pizza .
Dan zal deze voor jou weinig vernieuwend zijn . Ik had 't in elk geval zelf nog nooit gedaan en vond 't erg lekker en voor herhaling vatbaar .

Zelfgemaakte slanke pizza

Ingredienten:
Tarwe/volkorenmeel 300 gram
Gist (zakje) 7 gram
Tomatenpuree/saus (uit een doosje of zelf maken)
Magere kaas of mozarella (maximaal 100 gram)
Topping (denk aan paprika, ui, knoflook, kruiden, vlees, etc.)
Zout
Suiker

Benodigdheden:
Beslagkom
Pizza-bakplaat (te koop bij de Marskramer, HEMA, etc.)
Deegroller/lege fles wijn/iets anders ronds
Oven

Bereiding:
Gooi het zakje gist allereerst leeg in een kommetje met een bodempje water met een theelepel suiker. Even kort doorroeren en een paar minuten laten wellen. Ondertussen doe je de bloem in een beslagkom, samen met wat zout, een scheut olijfolie (en optioneel kruiden). Roer dit door elkaar. Als de gist geweld is, doe je dat bij de bloemmix en roer je alles door elkaar tot het een elastische mix wordt en je met je handen verder gaat. Kneed in minstens 5 minuten het deeg tot een lekkere niet plakkende deegbal. Als het te vochtig is, kun je wat extra bloem bij de mix doen. Uiteindelijk mag het deeg niet meer aan je vingers plakken. Ben je klaar, doe je een droge theedoek over het deeg heen en zet je de beslagkom op een droge plek neer om te rijzen. Dit duurt 30 tot 45 minuten.

Ondertussen kun je beginnen aan de topping. Als je zelf saus maakt, begin je daar nu aan. Heb je saus uit een doosje, kun je nog even wachten. Ongeveer een kwartier voor het deeg gerezen is, zet je de oven in elk geval aan om voor te verwarmen op 230 graden. Maak je tomatensaus lekker kruidig met pepertjes, knoflook en natuurlijk kruiden. Snij je groentes of vlees en leg deze ook vast klaar. Voor de duidelijkheid: De topping bepaalt hier grotendeels de slankheid van de pizza! Dus met een berg 48+ kaas en een hoop salami blijft 'ie natuurlijk niet echt mager meer. Als het deeg gerezen is, haal jé 'm uit de beslagkom en leg je 'm op een droog blad met wat bloem eroverheen. Zorg dat het deeg niet vastplakt aan het blad en begin met je deegroller een mooie ronde pizzavorm te creeeren. Je beslist nu ook hoe dik je pizza wordt. Het deeg zal nog wat hoger komen in de oven, dus realiseer je dat je voor een Italiaanse dunne bodem ook écht een dunne bodem nodig hebt! Vet vervolgens de pizzabakplaat heel lichtjes in met olijfolie. Leg het pizzadeeg op de bakplaat, vouw de randjes een beetje omhoog en begin met de topping. Logischerwijs doe je eerst tomatensaus, dan kaas, dan de rest (groentes/vlees) en tenslotte de extra kruiden. Maar het is aan jou! Leef je in elk geval uit. Als je pizza lekker bedekt is, smeer je de randen nog even heel licht in met olijfolie. Daarna stop je 'm in de oven voor ongeveer 15 minuten. Blijf er in elk geval goed op letten, want hij brandt snel aan en je kunt 'm er natuurlijk uithalen wanneer jij 'm er lekker uit vindt zien!

Smakelijk!

Zo zag 'ie er bij mij uit:

[ Bericht 2% gewijzigd door BlaatschaaP op 13-01-2009 19:38:40 ]
pi_65001508
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

En is je kamer groot genoeg PF?
De kamer zelf is 3,0 * 4.2! En dan nog badkamer/wc, gang, gangkast

Ik zal het zo wel even tekenen

Mijn vader zeurde dat ik iets moet doen dus ik zeg
okee is goed..

zegt hij: Je bent net een Chinees, je bedoelt nee maar je zegt ja

Sinds wanneer is dit een uitdrukking ?!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:30:50 #43
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65001590
NED 1 moooi programma, over de IC

en dit keer echt IC
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_65001607
bus gemist
Ja doei.
pi_65001614
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:29 schreef P.F het volgende:

zegt hij: Je bent net een Chinees, je bedoelt nee maar je zegt ja

Sinds wanneer is dit een uitdrukking ?!
Thai doen dat ook

Feli met je eigen hokje!!! Wel nog ff een studie afmaken he, anders eindig je net zoals ik aan de avondstudie
pi_65001617
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:29 schreef P.F het volgende:
De kamer zelf is 3,0 * 4.2! En dan nog badkamer/wc, gang, gangkast
Las ik nu ergens dat je een kamer had ergens? In die flat ?
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_65001636
Muziekinstrumenten zijn gruwelijk duur

Lijstje keuren anyone?
O: 2 geroosterde boterhammen, kop thee
T: Thee.
L: 2 geroosterde boterhammen, 1 ei, bakje magere yoghurt met klein beetje cruesli
T: Halve gele paprika
D: Die rijst van SHE! Errug lekker, heb er wel nog meer groenten bijgeflikkerd en nu voor ongeveer 5x genoeg of zo ...
Toe: plakje ontbijtkoek en stukje chocola (mmmm zoet)

T: uur ergometeren (ik roei) en daarom veel water
Daarna banaan? Mag dat? Ook al is het dan 22u?
pi_65001649
Oh dat is best te doen PF. Ik ben zelf ook ooit in zoiets begonnen. Wel had ik een inbouwkast wat enorm scheelde. Een kledingkast neemt veel ruimte in. Maar jij kan misschien werken met bakken onder je bed?
The way you rock'n'roll
pi_65001656
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:21 schreef larry_flynt het volgende:
succes
pi_65001669
Sssst edit eens weg Ja klopt! Het dichts bij die tramhalte die ook zo heet.

Maar ik moet het contract nog tekenen!!
pi_65001708
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh dat is best te doen PF. Ik ben zelf ook ooit in zoiets begonnen. Wel had ik een inbouwkast wat enorm scheelde. Een kledingkast neemt veel ruimte in. Maar jij kan misschien werken met bakken onder je bed?
Mijn kledingkast nu is 4 meter breed. Ik weet niet of het gaat lukken met bakken onder m'n bed
pi_65001735
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:32 schreef P.F het volgende:
Sssst edit eens weg Ja klopt! Het dichts bij die tramhalte die ook zo heet.

Maar ik moet het contract nog tekenen!!
Zo goed?
Als je er woont zwaai ik wel even als ik naar m'n ouders fiets.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_65001757
O google had toch een kamerteken programma
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:34:32 #54
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65001765
Wat grappig dat er zelfs topics over zijn op Fok, over die bittere smaak!

BlaatschaaP, ik zie je plaatje niet. Recept klinkt goed!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:34:33 #55
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65001767
moooi stukje over prone position
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_65001782
Recept klinkt goed zeg
pi_65001792
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:34 schreef P.F het volgende:
www.floorplanner.nl

Ja doei.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:35:21 #58
236335 neen
schone schijn
pi_65001795
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:34 schreef P.F het volgende:
Sketch Up heet dat. Als het niet lukt moet je maar even gillen, ik heb nog bouwkunde gedaan ooit
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:35:54 #59
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65001814
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:22 schreef P.F het volgende:
Prrrrr
pi_65001830
blergh ik zit nog @ work en ik heb honger ...
pi_65001890
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:35 schreef mspoez het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
OMG wat creepy!
Ik ben blij dat het plaatje van de pizza het niet doet, het recept klinkt al veel te lekker
Ik haat avonddiensten vooral vanwege het gebrek aan eten
pi_65001945
BJ er staat hier een dom programma over vogels op dus ik kan niet zappen
  Vis een optie? dinsdag 13 januari 2009 @ 19:38:36 #63
70532 loveli
N
pi_65001950
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:33 schreef P.F het volgende:

[..]

Mijn kledingkast nu is 4 meter breed. Ik weet niet of het gaat lukken met bakken onder m'n bed
Hellow... Draag jij alle kleren die je hebt of liggen je kinderkleren er ook nog in?
crap in = crap out
pi_65001989
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:35 schreef neen het volgende:

[..]

Sketch Up heet dat. Als het niet lukt moet je maar even gillen, ik heb nog bouwkunde gedaan ooit
Is die makkelijker? Of floorplanner?
pi_65002014
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Hellow... Draag jij alle kleren die je hebt of liggen je kinderkleren er ook nog in?
Uhw, alles is van dit seizoen zeg maar, ik heb nog 5 wasmanden kleding op zolder die ik niet meer draag En ja er zit ook kinderkleding tussen maar dat is recent gekocht
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:40:45 #66
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:40:57 #67
236335 neen
schone schijn
pi_65002043
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:39 schreef P.F het volgende:

[..]

Is die makkelijker? Of floorplanner?
Floorplanner is geloof ik alleen voor een plattegrond... Sketch Up is 3D, op zich wel makkelijk hoor
pi_65002058
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:28 schreef BlaatschaaP het volgende:

----PizzaVerhaal-------
Volgens mij mag je die voor me komen maken hier
pi_65002076
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
[ afbeelding ] ?
Er zit nu kwijl op m'n beeldscherm
pi_65002090
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:40 schreef P.F het volgende:

[..]

Uhw, alles is van dit seizoen zeg maar, ik heb nog 5 wasmanden kleding op zolder die ik niet meer draag En ja er zit ook kinderkleding tussen maar dat is recent gekocht
Wordt tijd dat jij je geld aan andere dingen dan kleding gaat spenderen
The way you rock'n'roll
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:44:10 #71
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_65002181
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:41 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Volgens mij mag je die voor me komen maken hier
Ik denk niet dat m'n vriend dat een goed idee vindt.
pi_65002187
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik heb al een jaar of zo geen kleding gekocht! Dit is van 2-3-4-5 jaar geleden, ik gooi nooit iets weg
pi_65002205
quote:

[..]

zullen we dr ons rekeningnr pmmen?
pi_65002262
Heeee, ik heb nu geen geld en ik heb al heel er lang bezuinigd. Ik had een baantje dat wel prima betaalde + ik kocht veeeeel in de uitverkoop. Tasjes voor 2 euro, pumps voor 12, bikini broekjes voor 2
etc. etc. etc.

Plus ik ging een tijd lang liever niet uit omdat ik liever nieuwe schoenen kocht En hier kan ik nog iemand blij mee maken en anders was m'n geld sowieso weg
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:46:25 #75
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65002270
quote:

[..]

Wrom? waar moet je je geld anders aan uitgeven?
  Vis een optie? dinsdag 13 januari 2009 @ 19:46:33 #76
70532 loveli
N
pi_65002278
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:44 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb al een jaar of zo geen kleding gekocht! Dit is van 2-3-4-5 jaar geleden, ik gooi nooit iets weg
Een meter per jaar!
(Ik ben de laatste die je daarop mag aankijken, want ik gooi ook niets weg en heb 3.5 meter kast en het een en ander in dozen staan.)

[ Bericht 6% gewijzigd door loveli op 13-01-2009 19:51:45 ]
crap in = crap out
pi_65002393
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Een meter per jaar!
Haha, o hij is niet zoooo groot hoor Een inbouwkast in een schuine muur, 4 meter breed, 1 meter hoog.. Het is niet alsof ik de nieuwe Imelda Marcos ben
  dinsdag 13 januari 2009 @ 19:50:48 #78
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65002453
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:49 schreef P.F het volgende:

[..]

Haha, o hij is niet zoooo groot hoor Een inbouwkast in een schuine muur, 4 meter breed, 1 meter hoog.. Het is niet alsof ik de nieuwe Imelda Marcos ben
Die had pas écht veel schoenen
pi_65002612
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:46 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Wrom? waar moet je je geld anders aan uitgeven?
Huur, eten, gas, water, licht, verzekeringen and the list goes on
The way you rock'n'roll
pi_65002757
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Huur, eten, gas, water, licht, verzekeringen and the list goes on
huur/gas/water/licht/eten betalen m'n ouders..
Nu alleen niet meer Maarrr dat komt wel goed, ik ga na m'n tentamens hard opzoek naar een ander baantje
  Vis een optie? dinsdag 13 januari 2009 @ 19:59:03 #81
70532 loveli
N
pi_65002812
Handmodel!
Hoe bedoel je hardnekkig?
crap in = crap out
pi_65002851
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:59 schreef loveli het volgende:
Handmodel!
pi_65002872
Ik wil ook een kamer in Amsterdam.
pi_65002885
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:28 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Dan zal deze voor jou weinig vernieuwend zijn . Ik had 't in elk geval zelf nog nooit gedaan en vond 't erg lekker en voor herhaling vatbaar .

Ik gebruik nooit een deegroller; officieel hoort dat ook niet. D'r loopt net een pizzadiscussietopic in CUL: pizzaoven
pi_65002905
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Huur, TJ, eten, gas, water, licht, TJ, verzekeringen and the list goes on
pi_65002953
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:57 schreef P.F het volgende:

[..]

huur/gas/water/licht/eten betalen m'n ouders..
Nu alleen niet meer Maarrr dat komt wel goed, ik ga na m'n tentamens hard opzoek naar een ander baantje
Dat bedoeldeik ook. Dat je uitgavenpatroon nu toch automatisch zal gaan veranderen.
The way you rock'n'roll
pi_65002969
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 19:59 schreef loveli het volgende:
Handmodel!
Zo bijzonder zijn ze niet Weet jij een bureau? Dan schrijf ik mij meteen in!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:02:55 #88
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_65002974
pfff ik ben zo dood als een pier
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:03:17 #89
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65002992
Hallooo!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:03:26 #90
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65003002
*burp*

In plaats van brood als avondeten heb ik het volgende gegeten:

2 gevulde wijnbladeren
halve tomaat en komkommer
taziki
brood
olie en citroensap (2 eetlepels ofzo)
sla
inktvisringen (niet die gepaneerde)
olijven
2,5 dl retsina
400 gram varkensfilet ofzo
patat
4 cognacbonbons
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:03:43 #91
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65003014
Ik ben sporten, tot latorrrrr!
Prrrrr
pi_65003031
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:00 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik wil ook een kamer in Amsterdam.
Heb je je wel ingeschreven?
pi_65003039
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:01 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ik heb wel een kamer over. Mag je wel huren. Dan krijg je van mij een prakkie voor je neus elke avond
The way you rock'n'roll
pi_65003048
Heee Muis!
pi_65003070
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:04 schreef P.F het volgende:

[..]

Heb je je wel ingeschreven?
Bij studentenwoningweb?
Ja, maar pas een half jaar geleden.

Duurt dus nog wel even

Trouwens, weet niet hoe oud je bent maar ik weet wel een leuk baantje in Amsterdam.
pi_65003090
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:03 schreef Tinkepink het volgende:
*burp*

In plaats van brood als avondeten heb ik het volgende gegeten:

2 gevulde wijnbladeren
halve tomaat en komkommer
taziki
brood
olie en citroensap (2 eetlepels ofzo)
sla
inktvisringen (niet die gepaneerde)
olijven
2,5 dl retsina
400 gram varkensfilet ofzo
patat
4 cognacbonbons
Oh, lekker! Uit eten geweest?
Hoe is 't met je man?
pi_65003091
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik heb wel een kamer over. Mag je wel huren. Dan krijg je van mij een prakkie voor je neus elke avond
Klinkt aantrekkelijk
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:05:18 #98
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_65003092
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:04 schreef P.F het volgende:
Heee Muis!
Hee PF!

Gefeli met je kamer! Ik heb helaas niks voor je in de aanbieding, maar mocht ik iets tegenkomen dan zal ik je wel een seintje geven!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_65003103
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:04 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Bij studentenwoningweb?
Ja, maar pas een half jaar geleden.

Duurt dus nog wel even

Trouwens, weet niet hoe oud je bent maar ik weet wel een leuk baantje in Amsterdam.
Ik ben 21, tell me!
pi_65003120
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:05 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Hee PF!

Gefeli met je kamer! Ik heb helaas niks voor je in de aanbieding, maar mocht ik iets tegenkomen dan zal ik je wel een seintje geven!
Als je ouders niet zulke goede ogen hebben kun je misschien 14m2 vloer weghalen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')