Nou.. doet u mij maar! Ik eet graag zelfgemaakte pizzaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh en m'n pizza is friggin' delicious! Als iemand nog 'n recept wil....
Altijd!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kom maar een keer makenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, mijn ouders! Een soort van zeepsmaak, zei mijn vader. Hij was idd ook gaan Googlen en volgens hem kwam het door een combinatie van pijnboompitten met knoflook. Mijn moeder had dat op de broccoli gedaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:09 schreef Sugar het volgende:
Nynke:![]()
Ik heb al bijna twee weken een heeeeeeeeeel nare, bittere smaak in mijn mond, nadat ik iets gegeten heb. Maakt niet uit wat ik at, het smaakt daarna heel bitter. Nu bleek mijn man het óók te hebben! Toen ik ging googlen kwam ik erachter dat het komt door het eten van pijnboompitten!Die eet ik regelmatig, maar kennelijk troffen we nu een potje dat die nasmaak geeft, dagenlang! Blegh. Alles smaakt me dus maar heel eventjes. Iemand die het ook heeft (gehad)?
En net lasagna op met in totaal slechts 3 lasagnabladen (lasagna gemaakt voor 3-4 personen). Dat scheelt in de kcal, toch?
Ja! Daar heb ik ooit nog een topic over geopend op Fok!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:09 schreef Sugar het volgende:
Nynke:![]()
Ik heb al bijna twee weken een heeeeeeeeeel nare, bittere smaak in mijn mond, nadat ik iets gegeten heb. Maakt niet uit wat ik at, het smaakt daarna heel bitter. Nu bleek mijn man het óók te hebben! Toen ik ging googlen kwam ik erachter dat het komt door het eten van pijnboompitten!Die eet ik regelmatig, maar kennelijk troffen we nu een potje dat die nasmaak geeft, dagenlang! Blegh. Alles smaakt me dus maar heel eventjes. Iemand die het ook heeft (gehad)?
En net lasagna op met in totaal slechts 3 lasagnabladen (lasagna gemaakt voor 3-4 personen). Dat scheelt in de kcal, toch?
hm ze zijn heel makkelijk!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:10 schreef Syrena het volgende:
[..]
Altijd!
Ik wil ook wel graag het recept van de kiprolletjes, ik heb al een poging tot teruglezen en Fok-Googlezoeken gedaan, maar niks....
Die zocht ik netquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:11 schreef sigme het volgende:
Bittere smaak in mond door pijnboompitten.
quote:Risico's bij eten pijnboompitten
Het eten van pijnboompitten kan een risico van een ernstig verstoorde smaak opleveren die meerdere dagen of weken kan aanhouden. Deze smaakstoornis doet zich pas een of twee dagen na de consumptie voor. Er wordt een intense bittere, soms metaalachtige smaak ervaren. Dit probleem treedt nooit op bij pijnboompitten van Europese origine, enkel bij een minderheid van de Chinese pijnboompitten. Tot op heden is het niet duidelijk om welke pijnboomsoort het gaat. In verband met de oorzaak werd er, op basis van chromatografisch onderzoek, gesuggereerd dat het zou gaan om triglyceriden die opgebouwd zijn uit C16-C18 onverzadigde vetzuren. Zware metalen, een andere oorzaak van smaakstoornissen, noch pesticidenresidus konden aangetoond worden. [1] Op basis van deze gegevens lijkt er tot op heden in alle geval geen gevaar voor de volksgezondheid. Ook de Voedsel en Waren Autoriteit (VWA) huldigt dit standpunt[2]. Het Belgisch Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen ([1],FAVV) heeft hierover geen standpunt. Het probleem kan vermeden worden door geen pijnboompitten van Chinese origine te eten. Men kan deze herkennen door het feit dat ze korter en dikker zijn dan de Europese pijnboompitten.
Ik dacht al dat we net een jubileum hadden gehadquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Psst het moet deeltje 469 zijn. Anders zijn we alweer aan een jubileum toe
euhm... ik denk wel een dag of vijf, als t goed dichtzit. t is immers al gaar... maar de truc met kip is ruiken. als t stinkt is t niet goed meerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:17 schreef Syrena het volgende:
Oh klinkt echt lekker KwakDat ga ik snel eens maken.
Hoe lang kun je die kip bewaren in dat bakje?
Maar die is van Jarno. De andere van MevrouwHopjes.. ?quote:
Tnx! Morgen ook weer eens wat tomaten en komkommer meenemen van de winkelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:19 schreef kwakveense het volgende:
[..]
euhm... ik denk wel een dag of vijf, als t goed dichtzit. t is immers al gaar... maar de truc met kip is ruiken. als t stinkt is t niet goed meer
ik maak vaak 2 kipfilets per keer, dan gaat t op in een dag of drie (ik eet immers de hele dag elke twee uur een halve of hele boterham met kip) t pocheren kost niet zoveel tijd namelijk dus dat kan tussendoor nog een keer...
Wat een slechte tvp zeg..........quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Psst het moet deeltje 469 zijn. Anders zijn we alweer aan een jubileum toe
Welkomquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:21 schreef larry_flynt het volgende:
Ik ga denk ik ook maar eens wat afvallen
Ben 1.87 en 89 kilo zwaar.
Tof PF... ik ben nog niet op stap geweest dus heb nog geen glazen meegenomenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:22 schreef P.F het volgende:
Oeh ik heb mijn kamer opgemeten en de 19e kan ik er meteen inIk moet alleen nog wel een vloer kopen
Heul niet, de statistieken zijn belangrijk!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wat een slechte tvp zeg..........
Mwah ligt eraan welke statistiekenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heul niet, de statistieken zijn belangrijk!
Dan zal deze voor jou weinig vernieuwend zijnquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou.. doet u mij maar! Ik eet graag zelfgemaakte pizza.
De kamer zelf is 3,0 * 4.2! En dan nog badkamer/wc, gang, gangkastquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heul niet, de statistieken zijn belangrijk!
En is je kamer groot genoeg PF?
Thai doen dat ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:29 schreef P.F het volgende:
zegt hij: Je bent net een Chinees, je bedoelt nee maar je zegt ja
Sinds wanneer is dit een uitdrukking?!
Las ik nu ergens dat je een kamer had ergens? In die flat ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:29 schreef P.F het volgende:
De kamer zelf is 3,0 * 4.2! En dan nog badkamer/wc, gang, gangkast
succesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:21 schreef larry_flynt het volgende:
Ik ga denk ik ook maar eens wat afvallen
Ben 1.87 en 89 kilo zwaar.
Mijn kledingkast nu is 4 meter breed. Ik weet niet of het gaat lukken met bakken onder m'n bedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh dat is best te doen PF. Ik ben zelf ook ooit in zoiets begonnen. Wel had ik een inbouwkast wat enorm scheelde. Een kledingkast neemt veel ruimte in. Maar jij kan misschien werken met bakken onder je bed?
Zo goed?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:32 schreef P.F het volgende:
Sssst edit eens wegJa klopt! Het dichts bij die tramhalte die ook zo heet.
Maar ik moet het contract nog tekenen!!
www.floorplanner.nlquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:34 schreef P.F het volgende:
O google had toch een kamerteken programma
Sketch Up heet dat. Als het niet lukt moet je maar even gillen, ik heb nog bouwkunde gedaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:34 schreef P.F het volgende:
O google had toch een kamerteken programma
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:22 schreef P.F het volgende:
Oeh ik heb mijn kamer opgemeten en de 19e kan ik er meteen inIk moet alleen nog wel een vloer kopen
OMG wat creepy!quote:
Hellow... Draag jij alle kleren die je hebt of liggen je kinderkleren er ook nog in?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn kledingkast nu is 4 meter breed. Ik weet niet of het gaat lukken met bakken onder m'n bed![]()
Is die makkelijker? Of floorplanner?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:35 schreef neen het volgende:
[..]
Sketch Up heet dat. Als het niet lukt moet je maar even gillen, ik heb nog bouwkunde gedaanooit
Uhw, alles is van dit seizoen zeg maar, ik heb nog 5 wasmanden kleding op zolder die ik niet meer draagquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Hellow... Draag jij alle kleren die je hebt of liggen je kinderkleren er ook nog in?
Floorplanner is geloof ik alleen voor een plattegrond... Sketch Up is 3D, op zich wel makkelijk hoorquote:
quote:
Wordt tijd dat jij je geld aan andere dingen dan kleding gaat spenderenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhw, alles is van dit seizoen zeg maar, ik heb nog 5 wasmanden kleding op zolder die ik niet meer draagEn ja er zit ook kinderkleding tussen maar dat is recent gekocht
Ik denk niet dat m'n vriend dat een goed idee vindt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Volgens mij mag je die voor me komen maken hier
Ik heb al een jaar of zo geen kleding gekocht! Dit is van 2-3-4-5 jaar geleden, ik gooi nooit iets wegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wordt tijd dat jij je geld aan andere dingen dan kleding gaat spenderen
zullen we dr ons rekeningnr pmmen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wrom?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Een meter per jaar!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:44 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar of zo geen kleding gekocht! Dit is van 2-3-4-5 jaar geleden, ik gooi nooit iets weg
Haha, o hij is niet zoooo groot hoorquote:
Die had pas écht veel schoenenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Haha, o hij is niet zoooo groot hoorEen inbouwkast in een schuine muur, 4 meter breed, 1 meter hoog.. Het is niet alsof ik de nieuwe Imelda Marcos ben
Huur, eten, gas, water, licht, verzekeringen and the list goes onquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wrom?waar moet je je geld anders aan uitgeven?
huur/gas/water/licht/eten betalen m'n ouders..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Huur, eten, gas, water, licht, verzekeringen and the list goes on
quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:28 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dan zal deze voor jou weinig vernieuwend zijn. Ik had 't in elk geval zelf nog nooit gedaan en vond 't erg lekker en voor herhaling vatbaar
.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Huur, TJ, eten, gas, water, licht, TJ, verzekeringen and the list goes on
Dat bedoeldeik ook. Dat je uitgavenpatroon nu toch automatisch zal gaan veranderen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:57 schreef P.F het volgende:
[..]
huur/gas/water/licht/eten betalen m'n ouders..
Nu alleen niet meerMaarrr dat komt wel goed, ik ga na m'n tentamens hard opzoek naar een ander baantje
Ik heb wel een kamer over. Mag je wel huren. Dan krijg je van mij een prakkie voor je neus elke avondquote:
Bij studentenwoningweb?quote:
Oh, lekker! Uit eten geweest?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:03 schreef Tinkepink het volgende:
*burp*
In plaats van brood als avondeten heb ik het volgende gegeten:
2 gevulde wijnbladeren
halve tomaat en komkommer
taziki
brood
olie en citroensap (2 eetlepels ofzo)
sla
inktvisringen (niet die gepaneerde)
olijven
2,5 dl retsina
400 gram varkensfilet ofzo
patat
4 cognacbonbons
Klinkt aantrekkelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb wel een kamer over. Mag je wel huren. Dan krijg je van mij een prakkie voor je neus elke avond
Hee PF!quote:
Ik ben 21, tell me!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:04 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Bij studentenwoningweb?
Ja, maar pas een half jaar geleden.
Duurt dus nog wel even
Trouwens, weet niet hoe oud je bent maar ik weet wel een leuk baantje in Amsterdam.
Als je ouders niet zulke goede ogen hebben kun je misschien 14m2 vloer weghalenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hee PF!
Gefeli met je kamer! Ik heb helaas niks voor je in de aanbieding, maar mocht ik iets tegenkomen dan zal ik je wel een seintje geven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |