Mijn kledingkast nu is 4 meter breed. Ik weet niet of het gaat lukken met bakken onder m'n bedquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh dat is best te doen PF. Ik ben zelf ook ooit in zoiets begonnen. Wel had ik een inbouwkast wat enorm scheelde. Een kledingkast neemt veel ruimte in. Maar jij kan misschien werken met bakken onder je bed?
Zo goed?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:32 schreef P.F het volgende:
Sssst edit eens wegJa klopt! Het dichts bij die tramhalte die ook zo heet.
Maar ik moet het contract nog tekenen!!
www.floorplanner.nlquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:34 schreef P.F het volgende:
O google had toch een kamerteken programma
Sketch Up heet dat. Als het niet lukt moet je maar even gillen, ik heb nog bouwkunde gedaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:34 schreef P.F het volgende:
O google had toch een kamerteken programma
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:22 schreef P.F het volgende:
Oeh ik heb mijn kamer opgemeten en de 19e kan ik er meteen inIk moet alleen nog wel een vloer kopen
OMG wat creepy!quote:
Hellow... Draag jij alle kleren die je hebt of liggen je kinderkleren er ook nog in?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn kledingkast nu is 4 meter breed. Ik weet niet of het gaat lukken met bakken onder m'n bed![]()
Is die makkelijker? Of floorplanner?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:35 schreef neen het volgende:
[..]
Sketch Up heet dat. Als het niet lukt moet je maar even gillen, ik heb nog bouwkunde gedaanooit
Uhw, alles is van dit seizoen zeg maar, ik heb nog 5 wasmanden kleding op zolder die ik niet meer draagquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Hellow... Draag jij alle kleren die je hebt of liggen je kinderkleren er ook nog in?
Floorplanner is geloof ik alleen voor een plattegrond... Sketch Up is 3D, op zich wel makkelijk hoorquote:
quote:
Wordt tijd dat jij je geld aan andere dingen dan kleding gaat spenderenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhw, alles is van dit seizoen zeg maar, ik heb nog 5 wasmanden kleding op zolder die ik niet meer draagEn ja er zit ook kinderkleding tussen maar dat is recent gekocht
Ik denk niet dat m'n vriend dat een goed idee vindt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Volgens mij mag je die voor me komen maken hier
Ik heb al een jaar of zo geen kleding gekocht! Dit is van 2-3-4-5 jaar geleden, ik gooi nooit iets wegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wordt tijd dat jij je geld aan andere dingen dan kleding gaat spenderen
zullen we dr ons rekeningnr pmmen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wrom?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |