Als jij dat een leuk baantje vind?!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:12 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ligt t aan mij dat ik dit net vond klinken alsof je dr achter een raam wilt zetten? hihihi
Hartritmestoornis, een virus en een oogprobleem. Maar eigenlijk weten ze het niet precies. HIj is alweer aan het werk, maar wel met een dubbel gevoel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat had je man nou uiteindelijk? Was 't ernstig?
Wij en het ontelbare aantal lurkers.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja anders spam ik dit topic zo onderMaar ik heb liever dat alleen jullie het lezen
Poeheequote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hartritmestoornis, een virus en een oogprobleem. Maar eigenlijk weten ze het niet precies. HIj is alweer aan het werk, maar wel met een dubbel gevoel.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:15 schreef P.F het volgende:
Maar ik heb liever dat alleen jullie het lezen
Ja er komen nog meer onderzoeken. Maar ik weet niet goed wat en wanneer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:16 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Poeheekomen er nog meer onderzoeken? Ik kan me voorstellen dat je daar nou niet erg lekker zomaar vrolijk mee doorgaat.
Oei!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:13 schreef neen het volgende:
[..]
Goedkoopmaar je moet ook nog een ondervloer he
Wat is je kledingmaat trouwens... iemand stuurde me dit een keer.
Ja dat was zelfs nog op ´t nieuws van 8 uur!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je weet dat dit topic fungeert als dagelijkse soap voor ongeveer de helft van de bezoekers van Fok! ? En dat het topic waarin gerefereerd werd aan jouw ondergoed ofzo het grootste aantal hits in de kortste tijd ooit had oid?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:06 schreef P.F het volgende:
Ik heb nu pas een kamer en ik sta ingeschreven sinds mei 2007![]()
Ja! Ik doe geloof ik al zo iets (quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:19 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Had je trouwens het baantje nog meegekregen?
quote:
Hahahahaha, oké ik maak een topicquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je weet dat dit topic fungeert als dagelijkse soap voor ongeveer de helft van de bezoekers van Fok! ? En dat het topic waarin gerefereerd werd aan jouw ondergoed ofzo het grootste aantal hits in de kortste tijd ooit had oid?
Hey!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wij en het ontelbare aantal lurkers.
Hey lurkers!![]()
niet tussen 6 plankjes hoop ikquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wij en het ontelbare aantal lurkers.
Hey lurkers!![]()
Lang verhaal maar ja ik werk maar toch. Heb al tijden op mezelf gewoond maar toen door gezondheid ff terug naar huis gegaan!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dude je werkt toch!
Je kan niet eeuwig thuis blijven wonen en DH is zoveel toffer dan rotjesknor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |