Maakt niet uit hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mijn mind is veel te suffig en moe om nog op dit soort uitspraken te letten. Ik zou moeten douchen en slapen. Meer niet.
Goed idee!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als je nou de volgende keer die 3-4 bladen ook weg laat heb je een lekker stevig gevuld tomatensoepje. Scheelt nog meer!![]()
Sorry, flauw, maar dat was wel wat me te binnen schoot toen ik het las en ik kon het niet laten.
quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:14 schreef Morretje het volgende:
[..]
Bevrijdingsdag is zeker top!
Zwolle is niet echt een studentenstad he, dus het stappen is pas zaterdags, en beperkt voor zover ik dat gezien heb..
Oh, ik dacht ook dat het een vooropgezet plan was om zo mager mogelijke lasagne te maken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:20 schreef Sugar het volgende:
[..]
Goed idee!![]()
Het was uit nood, hoor, er wáren niet meer dan die 3 bladen nog maar. Geen vooropgezet plan om zo slank mogelijk lasagna te maken.
Ik let er overigens wel een beetje op. De stukken met veel kaas zijn voor mijn kinderen en ik gooi er zoveel mogelijk groente doorheen. Daarnaast eten we hier allemaal graag lasagne gemengd met sla. Een beetje a-la-kapsalonquote:
Ik mis het af en toe dat ik nooit meer zomaar de deur uit kan lopen als ik het thuis effe zat ben, maar het in de kroeg hangen eigenlijk helemaal nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Toen ik nog in Zwolle woonde ging ik iedere dag uit behalve zaterdag. Oke, zaterdag ook
Ik woonde er zo ongeveer in de kroeg(en)
Zondagmiddag is het erg gezellig in de stad, donderdagavond is leuk,vrijdagavond ook en de andere avonden zijn ook erg gezellig als je op de juiste plaatsen komt.
* Tinkepink mist het vroegere leven soms een beetje. Al is mijn huidige lifestyle een stuk gezonder
Looks good! En je hebt wel gewoon je eigen badkamer? Dat is fijn!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:25 schreef P.F het volgende:
Zo, ik heb mijn nieuwe kamertje alvast maar even ingerichtEn het bureau van DML zou in principe passen
!!!
[ afbeelding ]
Ha, dat doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik let er overigens wel een beetje op. De stukken met veel kaas zijn voor mijn kinderen en ik gooi er zoveel mogelijk groente doorheen. Daarnaast eten we hier allemaal graag lasagne gemengd met sla. Een beetje a-la-kapsalon
Jup! En het is zo veel mogelijk op schaalquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Looks good! En je hebt wel gewoon je eigen badkamer? Dat is fijn!
Ik zou eigenlijk helemaal niet weten waar ik hier heen zou moeten gaan. Volgens mij gaan vrouwen in Duitsland niet alleen naar de kroeg. In Zwolle had ik een hele rits stamkroegen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:28 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik mis het af en toe dat ik nooit meer zomaar de deur uit kan lopen als ik het thuis effe zat ben, maar het in de kroeg hangen eigenlijk helemaal niet.
Nou, we zijn wel eens op do.av. in de stad geweest, maar die keer stelde het niet veel voor. Bijzonder rustig. Misschien waren we niet op de juiste plek..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Toen ik nog in Zwolle woonde ging ik iedere dag uit behalve zaterdag. Oke, zaterdag ook Ik woonde er zo ongeveer in de kroeg(en)
Zondagmiddag is het erg gezellig in de stad, donderdagavond is leuk,vrijdagavond ook en de andere avonden zijn ook erg gezellig als je op de juiste plaatsen komt.
* Tinkepink mist het vroegere leven soms een beetje. Al is mijn huidige lifestyle een stuk gezonder
Krijg al honger als ik naar je lijstje kijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:28 schreef BlaatschaaP het volgende:
Mijn lijstje vandaag:
O/L: Bagel met beetje creamcheese en olijventapenade
D: Zelfgemaakte pizza.. En ik doe 't niet eens expres.
Geen idee.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:31 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nou, we zijn wel eens op do.av. in de stad geweest, maar die keer stelde het niet veel voor. Bijzonder rustig. Misschien waren we niet op de juiste plek..![]()
Zegge, ik kom hier wel zo binnenvallen, maar mag ik hier wel zijn?
Ik heb anderhalf jaar in Zwolle gewoond, en vond het er best okay! Later als ik oud heb en kinderen heb zou ik er best willen wonen denk ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar in Zwolle gewoond. Toen ik er woonde vond ik er niet veel aan, maar nu ik er al een aantal jaren weg ben realiseer ik me dat het best een leuke stad is. Rustig ja. En saai. Maar dat ben ik ook![]()
![]()
Ik heb wel journalistiek gedaan in Zwolle. Anderhalf jaar maar, maar ben gestopt daarna...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:12 schreef neen het volgende:
[..]
[..]
Doe ik nu ja maar ik heb 1 van de 2 periodes gemist en nou zie ik weer allemaal problemen die er niet hoeven te zijn om de punten te halennou ja ik zal m'n leraar eens een mailtje sturen.
Jij ook journalistiek gedaan ofzo?
[..]
Vertel eens even waarom dat niet zou mogen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:31 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nou, we zijn wel eens op do.av. in de stad geweest, maar die keer stelde het niet veel voor. Bijzonder rustig. Misschien waren we niet op de juiste plek..![]()
O de inrichting is die van vriendje!! Ik moet zelf nog een inrichting bedenken, dit was alleen voor de beeldvorming! (Behalve jouw bureau, daar heeft hij een kleiner bureau)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En je kleren PF? Waar laat je die? Ik sta trouwens te kijken van wat jij er in gepropt krijgt. Mijn kamertje van 13m2 kon zoveel meubels niet aan.
Wanneer?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:33 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb wel journalistiek gedaan in Zwolle. Anderhalf jaar maar, maar ben gestopt daarna...
Hoi.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:31 schreef Morretje het volgende:
Sorry dan, zo kwam het nl. wel over, omdat je dat zei over dat het kcal zou schelen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:20 schreef Sugar het volgende:
[..]
Goed idee!![]()
Het was uit nood, hoor, er wáren niet meer dan die 3 bladen nog maar. Geen vooropgezet plan om zo slank mogelijk lasagna te maken.
begonnen in 2003, gestop in januari 2005. Toen naar Maastricht gegaan.quote:
En vriendje heeft geen kleren die hij ergens moet laten?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:34 schreef P.F het volgende:
[..]
O de inrichting is die van vriendje!! Ik moet zelf nog een inrichting bedenken, dit was alleen voor de beeldvorming! (Behalve jouw bureau, daar heeft hij een kleiner bureau)
Sorryquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:06 schreef Chicolate het volgende:
Holy shit, ik dacht even "30 topics tijdens mijn training? Nee...."![]()
[..]
19
Ja. En ik heb er heeeeeeeeeel lang over gedaan. Ben begonnen toen het nog HICO heette.quote:
in Kampen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. En ik heb er heeeeeeeeeel lang over gedaan. Ben begonnen toen het nog HICO heette.
Ja die liggen in de kast "opslag" en waar ik die koelkast heb getekend heeft hij een stang met hangkleding..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En vriendje heeft geen kleren die hij ergens moet laten?
Begin december. Dat wist jequote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:36 schreef P.F het volgende:
[..]
SorryWanneer was je jarig
??????????????????
Dat is ook echt prive gedeelte? Ik dacht dat je moest delen. Beter!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja die liggen in de kast "opslag" en waar ik die koelkast heb getekend heeft hij een stang met hangkleding..
Nee, net daarna. Ik heb het er overigens wel heel erg naar mijn zin gehad.quote:
Tis ook een toffe opleiding. Op zich. Ik heb me ook heel erg goed vermaakt in Zwolle, maar na anderhalf jaar was het tijd om weg te gaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, net daarna. Ik heb het er overigens wel heel erg naar mijn zin gehad.
Suug schreef er zelf bij 'Scheelt weer in de calorieën, toch?' dus zó gek is het niet dat mensen dan denken dat ze dat expres deed hoor. Had ik bij elke ander ook gedacht, niet alleen bij Sugar.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Suug
Het lijkt me namelijk niet leuk dit nu zo te lezen.
Ja klopt maar in dit topic is iedereen elke dag jarig lijkt het welquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Begin december. Dat wist je. Je hebt me nog gefeliciteerd enzo
. En ik vergis me zelf ook nog steeds hoor, daar niet van
.
Nee. Ik ben aan een Duitser blijven hangenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tis ook een toffe opleiding. Op zich. Ik heb me ook heel erg goed vermaakt in Zwolle, maar na anderhalf jaar was het tijd om weg te gaan.
Wat doe je nu dan? Nog steeds in de journalistiek?
Nee dat is niet de keukenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is ook echt prive gedeelte? Ik dacht dat je moest delen. Beter!
Neemt niet weg dat ik vond dat ze eenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Suug schreef er zelf bij 'Scheelt weer in de calorieën, toch?' dus zó gek is het niet dat mensen dan denken dat ze dat expres deed hoor. Had ik bij elke ander ook gedacht, niet alleen bij Sugar.
En ik vond het grapje van BE ook erg lollig
He getsie, nooit doen die Duitsers...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Ik ben aan een Duitser blijven hangenEn mijn Duits is niet goed genoeg voor de journalistiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |