Oeh ik ga even het topic opzoeken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
Supergoed de laatste tijd, dank jeHeb toevallig gister dacht ik een update geschreven in de SC van F&F.
![]()
Hoe is het met jouw freggels?
Relax, morretje gaat zo vast weer terug naar lurken en chip is een kat die een eigen topic had hier op fok en niet de achterbuurman van drie hoog ofzoquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oeh ik ga even het topic opzoeken.
Mijn freggels zijn stout en groot!
Ik kon daarnet de afstandsbediening van de tv niet vinden maar de tv versprong wel opeens naar een andere zender. Ligt zo'n freggel over dat ding gedrapeert.
quote:
Ja die miste ik, dus ik dacht dat ze serieus wasquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:47 schreef BlaatschaaP het volgende:
Volgens mij is loveli nog niet zo bekend met de PI.
O, moet ik die gebruiken als ik een grap probeer te maken? Dat doe ik dus al jaren fout...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:47 schreef BlaatschaaP het volgende:
Volgens mij is loveli nog niet zo bekend met de PI.
Gezinssituatie, wie leeft wie is dood en op welke leeftijd enzo??quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:47 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
Welkom Morretje. Hoeveel weeg je, wat is je streef en hoe ga je dat bereiken?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet wat ik weeg , ik gok zo'n 70 kilo bij 1.75 denk ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:47 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
Welkom Morretje. Hoeveel weeg je, wat is je streef en hoe ga je dat bereiken?
Je moet helemaal niets hoor. Het is juist wel grappig als mensen 't niet door hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:50 schreef loveli het volgende:
[..]
O, moet ik die gebruiken als ik een grap probeer te maken? Dat doe ik dus al jaren fout...
Met Ravage en bovengenoemde Chippy, in Zwolle maar hopelijk dit jaar nog verhuizend naar Groningen. Niemand is er dood, ja, m'n omi zo'n 5 jaar geleden..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gezinssituatie, wie leeft wie is dood en op welke leeftijd enzo??
Hier ben ik!Ben alleen hartstikke duf omdat ik sinds 5.30 op ben. Oh en ik eet een Kitkat chunkyquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat is het rustig hier.
Is er al weer een puppelmeet ofzo?
Hoewel sommigen hier Groningen erg waarderen, why?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:52 schreef Morretje het volgende:
[..]
Met Ravage en bovengenoemde Chippy, in Zwolle maar hopelijk dit jaar nog verhuizend naar Groningen. Niemand is er dood, ja, m'n omi zo'n 5 jaar geleden..
En nog wel voor niks. Arme Muis.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hier ben ik!Ben alleen hartstikke duf omdat ik sinds 5.30 op ben. Oh en ik eet een Kitkat chunky
Groningenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hoewel sommigen hier Groningen erg waarderen, why?
why oh why groningen of all places?
Groningen is leuk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik kom uit de provincie en heb er jaren gestudeerd. Het is een soort thuiskomen denk ik. Bovendien wonen al mijn schoonzussen en zwagers er, en mijn eigen zusje..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar in Zwolle gewoond. Toen ik er woonde vond ik er niet veel aan, maar nu ik er al een aantal jaren weg ben realiseer ik me dat het best een leuke stad is. Rustig ja. En saai. Maar dat ben ik ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:55 schreef neen het volgende:
Ik zit het nieuwe album van Franz Ferdinand te beluisteren + wat rustig te leren
Zwolledaar moet ik maar even gaan wonen.
Ja oke je komt er mee weg voor deze ene keerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:57 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik kom uit de provincie en heb er jaren gestudeerd. Het is een soort thuiskomen denk ik. Bovendien wonen al mijn schoonzussen en zwagers er, en mijn eigen zusje..
Als je nou de volgende keer die 3-4 bladen ook weg laat heb je een lekker stevig gevuld tomatensoepje. Scheelt nog meer!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:09 schreef Sugar het volgende:
En net lasagna op met in totaal slechts 3 lasagnabladen (lasagna gemaakt voor 3-4 personen). Dat scheelt in de kcal, toch?
Ik wilde naar Utrecht en toen moest ik naar Zwollequote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar in Zwolle gewoond. Toen ik er woonde vond ik er niet veel aan, maar nu ik er al een aantal jaren weg ben realiseer ik me dat het best een leuke stad is. Rustig ja. En saai. Maar dat ben ik ook![]()
![]()
Wij missen ook een hoop, maar hebben dan ook geen krant bijv. Vinden het niet zo erg, het is meer verblijfplaats dan thuis. Maar het is zeker een leuke, mooie, rustige stad!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:04 schreef neen het volgende:
[..]
Ik wilde naar Utrecht en toen moest ik naar Zwollenou ja... kamer krijgen is iig een stuk makkelijker
en als ik er woon kom ik langzaam maar zeker wel te weten wanneer er iets gebeurd en waar ik moet zijn.
Ga je journalistiek doen? Leuk!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:04 schreef neen het volgende:
[..]
Ik wilde naar Utrecht en toen moest ik naar Zwollenou ja... kamer krijgen is iig een stuk makkelijker
en als ik er woon kom ik langzaam maar zeker wel te weten wanneer er iets gebeurd en waar ik moet zijn.
19quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:15 schreef P.F het volgende:
En dat denk ik ook bij Chico, die weegt vrij jong maar die is ook nog maar 18 (?)
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als je nou de volgende keer die 3-4 bladen ook weg laat heb je een lekker stevig gevuld tomatensoepje. Scheelt nog meer!![]()
Sorry, flauw, maar dat was wel wat me te binnen schoot toen ik het las en ik kon het niet laten.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:07 schreef Liejannuh het volgende:
Dames en heren, stop maar met hardlopen, fietsen en zwemmen.
We moeten gaan darten!
Volgens www.valtaf.nl (waar ik vandaag dus heel braaf mijn lijstje aan het invullen was met wat ik heb gegeten en heb gesport), verbrand je met een uur darten 637 calorieen. Met een uur fietsen verbrand je slechts 318 calorieen. Met een uur intensieve sex (hebben jullie wel eens niet intensieve sex eigenlijk??) verbrand je slechts 119 calorieen. Een uur sauna staat gelijk aan 478 calorieen verbruiken.
Dartclubje oprichten maar?
Ik bespeur enig sarcasme!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Ha, mooi! Logisch natuurlijk, al die darters zijn ook zo atletisch en gespierd. Dat niemand dat eerder heeft bedacht zeg.
Bevrijdingsdag is vaak wel oke in Zwolle, het park daar is ook prima vertoeven en alles is wel goed op de fiets te doen. TNT sorteercentrum zit erquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:06 schreef Morretje het volgende:
[..]
Wij missen ook een hoop, maar hebben dan ook geen krant bijv. Vinden het niet zo erg, het is meer verblijfplaats dan thuis. Maar het is zeker een leuke, mooie, rustige stad!
Doe ik nu ja maar ik heb 1 van de 2 periodes gemist en nou zie ik weer allemaal problemen die er niet hoeven te zijn om de punten te halenquote:
Je moet wel darten met pijlen van 25 kilo natuurlijk, niet met van die kinderpijltjes zoals op tv.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Ha, mooi! Logisch natuurlijk, al die darters zijn ook zo atletisch en gespierd. Dat niemand dat eerder heeft bedacht zeg.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:07 schreef Liejannuh het volgende:
Dames en heren, stop maar met hardlopen, fietsen en zwemmen.
We moeten gaan darten!
Volgens www.valtaf.nl (waar ik vandaag dus heel braaf mijn lijstje aan het invullen was met wat ik heb gegeten en heb gesport), verbrand je met een uur darten 637 calorieen. Met een uur fietsen verbrand je slechts 318 calorieen. Met een uur intensieve sex (hebben jullie wel eens niet intensieve sex eigenlijk??) verbrand je slechts 119 calorieen. Een uur sauna staat gelijk aan 478 calorieen verbruiken.
Dartclubje oprichten maar?
Euh.. hoe train jijquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
. Zijn ze uitgegaan van non-stop pijltjes gooien? Of is dat de kcal-INNAME van de gemiddelde darter per uur?
Ik heb net ook een uurtje getraind en ben nu uitgewoond. Wel redelijk braaf gegeten vandaag, voor het eerst sinds voor kerst
Bevrijdingsdag is zeker top!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:12 schreef neen het volgende:
[..]
Bevrijdingsdag is vaak wel oke in Zwolle, het park daar is ook prima vertoeven en alles is wel goed op de fiets te doen. TNT sorteercentrum zit eralleen dat stappen.... daar hoor ik niet geweldige dingen over. Hoewel "foute verzoekjes avond' wel echt iets voor mij is
[..]
........
Ach, weinig stappen is goed voor me. Weinig kcal inname, op tijd op bed. Misschien is het maar beter zoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:14 schreef Morretje het volgende:
[..]
Bevrijdingsdag is zeker top!
Zwolle is niet echt een studentenstad he, dus het stappen is pas zaterdags, en beperkt voor zover ik dat gezien heb..
Ik dacht dat ik de enige was met een dirty mindquote:
Bekaf dusquote:
Stel je voor hoe immens die darters waren geweest als ze waren gaan fietsen ipv darten!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn mind is veel te suffig en moe om nog op dit soort uitspraken te lettenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was met een dirty mind
Misschien zijn het zelf dartersquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:16 schreef Liejannuh het volgende:
Ik denk dat ik de beheerders van "valt af" maar een mailtje ga sturen.Kijken wat ze erop zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |