Ja, naar volkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
He getsie, nooit doen die Duitsers...
Tuurlijk wel. Ik weet niet meer wat je had neergezet, maar volgens mij was het niet zo schokkend dat je het moest deleten, toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
*edit*
Laat ook maar.
Blijkbaar is er geen ruimte voor een grapje.
Wie wat waar?!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:44 schreef Chicolate het volgende:
Bij Dieetclub hebben ze ijs gepost met maar 150 kcal in een pot van 500 ml en nu wil ik het ook!En ik had een rotdag, zou het ideale einde van de dag zijn: met een bak ijs op de bank een film kijken.
Natuurlijk wel en ik zag de grap er ook wel van in maar ik heb het idee dat Sugar net wat gevoeliger reageert op dit soort dingen dus ik dacht ik deel even eenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
*edit*
Laat ook maar.
Blijkbaar is er geen ruimte voor een grapje.
In ons 'zustertopic' op de laatste pagina. En ik ga niet weer klikken, want ik weet dat er in míjn vriezer geen gezond ijs te vinden is.quote:
Ja, dat kan ik ook. Men neme een bak. Men doe-e er water in. Men zette het in vriezer. Men wachte. Men hebben ijs. Zonder calorieën.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:44 schreef Chicolate het volgende:
Bij Dieetclub hebben ze ijs gepost met maar 150 kcal in een pot van 500 ml en nu wil ik het ook!En ik had een rotdag, zou het ideale einde van de dag zijn: met een bak ijs op de bank een film kijken.
de mijne is zo lief, en zo bezorgd om me op dit moment. Als ik gewoon al eventjes bel om hoi te zeggen denkt ie al dat ik heel erg verdrietig ben, en wil hij gelijk op de fiets stappen en hier naar toe komen...quote:
Ja maar zij....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Greys! Uit jouw mond! Ga je mond spoelen. Met zeep.
Heb je die ook in frambozensmaak?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:47 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik ook. Men neme een bak. Men doe-e er water in. Men zette het in vriezer. Men wachte. Men hebben ijs. Zonder calorieën.
Het lijkt de mijne welquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
de mijne is zo lief, en zo bezorgd om me op dit moment. Als ik gewoon al eventjes bel om hoi te zeggen denkt ie al dat ik heel erg verdrietig ben, en wil hij gelijk op de fiets stappen en hier naar toe komen....Terwijl ik echt alleen maar evne hoi wou zeggen.
zouden alle duitsers dan hetzelfde zijn?quote:
Doe us liefquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Drankje?
Heel weinig Kcals!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:56 schreef Viking84 het volgende:
.
Ik verveel me en ik vind het nog te vroeg om te gaan slapen. En m'n arm is weer goed, dus toch nog maar ff internetten.
Is Tink getrouwd met een Duitser?. Niet dat dat erg is hoor, maar ik dacht dat je met een Nederlandse man naar Duitsland was verhuisd
.
Bel hem lekker zelf!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Greys bel is zo'n kapsalon brengmarrokaan
Dat mag ik hopen van een Duitserquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Een echte! Houdt van bier, karnaval, worst, zuurkool en mij
en hij spreekt nog Duits ook
![]()
die van mij kan dat ook. En ook nog in allerlei kut-accenten die ik niet versta. En dat vind ie heel grappig!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen van een Duitser.
Ja, ik vind t een geweldige film!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Bel hem lekker zelf!
Ik mag geen kapsalon! Ik heb al gegeten en Orio's als toetje
AKnynke, mooie film he?Maar wel een tranentrekker inderdaad...
Waar zag je dat?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:06 schreef Chicolate het volgende:
Aaaah zag ik dat nou goed? Greys is inderdaad liefste user geworden?
Ik geloof in het algemene topic, waar je zelf ook gereageerd hebt op dat bericht? Of ben ik nu blind gewordenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar zag je dat?
Want ik kon het nog nergens vinden
Ik ga ook even zoeken.
Als reactie op jouw vraag wie/wat/waarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je bent de liefste user volgens de andere users
O dat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:09 schreef Chicolate het volgende:
[FOK!radio] uitslag FOK! Awards 2008
Je weet toch dat ik je laf!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe us lief![]()
Muisje, trusten en succes morgen en dat alle apparaten dan maar mogen werken!
Dat dus.. Ik ga slapen, misschien meldt ik me in het volgende topic ook weer..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de strekking van je post. Tijd om te gaan slapen...
Zou leuk zijn Mor!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:13 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat dus.. Ik ga slapen, misschien meldt ik me in het volgende topic ook weer..
Niets eigenlijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
was ist loos?
Oh ja sorry, dat had ik gezien uiteraard want ik heb er zelf ook gepost.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik geloof in het algemene topic, waar je zelf ook gereageerd hebt op dat bericht? Of ben ik nu blind geworden
Ik weet! Dus die vloeibare ontstopper geef je maar lekker aan de gootsteen!quote:
Dank dank!quote:
Ja Mor!quote:
Gewoon mee snakk'nquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
Dank dank!
Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet, ik voel me er een beetje ongemakkelijk bij, bij zo'n award
Het is wel heel lief natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |