quote:Op zondag 11 januari 2009 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik zie het! Hoe laat lig je klaar voor me?
24 uur per dag, dat weet je tochquote:Op zondag 11 januari 2009 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik zie het! Hoe laat lig je klaar voor me?
ik vind m een beetje saaiquote:Op zondag 11 januari 2009 16:31 schreef DaMart het volgende:
Sorry BX, maar ik wilde echt even deze TT maken.
Maar deze vond ik eigenlijk té...quote:Op zondag 11 januari 2009 16:31 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vind m een beetje saaiik had wel iets beters kunnen bedenken
Vertelquote:Op zondag 11 januari 2009 16:31 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vind m een beetje saaiik had wel iets beters kunnen bedenken
Dode musquote:Op zondag 11 januari 2009 16:31 schreef DaMart het volgende:
Sorry BX, maar ik wilde echt even deze TT maken.
De ochtend en het begin van de middag mag ik hier niet beschrijven denk ik, dan riskeer ik een ban..quote:Op zondag 11 januari 2009 16:24 schreef Californium het volgende:maar om dit lange verhaal kort te maken
Kontjesman wordt m niet voor mijgoed!
wat hebben jullie vandaag gedaan
en daar heb ik nou net geen zin inquote:Op zondag 11 januari 2009 16:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wedden dat deze ineens allemaal rukkers naar de KSC trekt?
ik vind het jammer dat de TT's altijd met koffie, thee en koekjes te maken hebben...quote:
Hoezo mag dat niet? Nu willen we het juist wetenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De ochtend en het begin van de middag mag ik hier niet beschrijven denk ik, dan riskeer ik een ban..
En verder.. kerstboom opgeruimd, ex teruggemaild dat ie de vakanties zelf maar op moet zoeken in de schoolkalender of op de website van de school hij lijkt te denken dat ik zijn secretaresse benen nu zit ik te fokken.
quote:
Traditie, we zijn ooit begonnen als lief en braaf koffie & thee topicquote:Op zondag 11 januari 2009 16:34 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat de TT's altijd met koffie, thee en koekjes te maken hebben...
Het mag wel iets grover worden!
grove TT's toch wel?quote:
Gebruik dan eens die SPOILER tagjes!quote:
Cali, wakker worden, dit is de KoffieSlowChat... Koffie?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:34 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat de TT's altijd met koffie, thee en koekjes te maken hebben...
ik had het gedaan maar iemand anders had de lapoquote:Op zondag 11 januari 2009 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Traditie, we zijn ooit begonnen als lief en braaf koffie & thee topic![]()
Maar als je een keer een beter idee weet, van mij mag je! .
het is nou eenmaal een koffie en thee SC, ook al gaat het er soms topics lang heul niet over, we moeten wel een beetje de schijn hoog houden natuurlijkquote:Op zondag 11 januari 2009 16:34 schreef Californium het volgende:
[..]
jah en? in de stage SC gaan 9 van de 10 tt's ook niet over stage en schoolquote:Op zondag 11 januari 2009 16:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Cali, wakker worden, dit is de KoffieSlowChat... Koffie?
ik vind deze tt wel ok hoor, maar heb de eerste dan ook gemist..
dat weet ikquote:Op zondag 11 januari 2009 16:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
het is nou eenmaal een koffie en thee SC, ook al gaat het er soms topics lang heul niet over, we moeten wel een beetje de schijn hoog houden natuurlijk
Hier gaan ze ook niet altijd over koffie en thee hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:38 schreef Californium het volgende:
[..]
jah en? in de stage SC gaan 9 van de 10 tt's ook niet over stage en school
Krijgt tubgirl neigingen bij dit verhaalquote:Op zondag 11 januari 2009 16:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De ochtend en het begin van de middag mag ik hier niet beschrijven denk ik, dan riskeer ik een ban..
En verder.. kerstboom opgeruimd, ex teruggemaild dat ie de vakanties zelf maar op moet zoeken in de schoolkalender of op de website van de school hij lijkt te denken dat ik zijn secretaresse benen nu zit ik te fokken.
accepteren is een stuk makkelijker dan je er druk over makenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:39 schreef Californium het volgende:
[..]
dat weet ikmaar soms wordt het voorspelbaar
en ik heb niets tegen koffie en thee TT's... maar niet altijd
ik weet het... maar het is zo saaiquote:Op zondag 11 januari 2009 16:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
accepteren is een stuk makkelijker dan je er druk over maken
De volgende met warme chocomel?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:39 schreef Californium het volgende:
[..]
dat weet ikmaar soms wordt het voorspelbaar
en ik heb niets tegen koffie en thee TT's... maar niet altijd
Senseo naast mn bedquote:Op zondag 11 januari 2009 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat je af en toe best op mag staan om een kop koffie te pakken!
quote:
je lijkt wel een wijfquote:Op zondag 11 januari 2009 16:41 schreef Californium het volgende:
[..]
ik weet het... maar het is zo saai
Goed bezig Jort!quote:
quote:
dat verklaart veelquote:Op zondag 11 januari 2009 16:45 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
* kijkt naar beneden
dat zou kunnen kloppen jah
wel hequote:
Mijn schuld, sowwy...quote:
Gewoon regelmatig draaienquote:Op zondag 11 januari 2009 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar sta toch maar op, want doorligplekken zijn ook niet alles.
Dat zie je verkeerd, het begint met goed aan elkaar voelenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het begint immers met elkaar goed aanvoelen!.
Verkeerde topicquote:Op zondag 11 januari 2009 16:57 schreef Klonk het volgende:
ik wil eigenlijk een nieuwe verbeterde mooiere versie van mijn kampvuurtje, of is dit nu cult een oud 16 bits icoon
Dat bedoelde ik ook, ik zei het alleen minder directquote:Op zondag 11 januari 2009 16:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, het begint met goed aan elkaar voelen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:01 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grappig is het wel hoor
![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
ik doe het liever dan er over pratenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:05 schreef Californium het volgende:
ik vind het heerlijkpraten over sex
Het blijft bij mij alleen te vaak bij praten overquote:Op zondag 11 januari 2009 17:05 schreef Californium het volgende:
moet je ff aan laffer vragen volgens mij, die heeft mischien zijn fleshlight voor jequote:Op zondag 11 januari 2009 17:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het blijft bij mij alleen te vaak bij praten over.
Praten tijdens sex?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:05 schreef Californium het volgende:
zeg dat danquote:Op zondag 11 januari 2009 17:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat probeerde ik dus ook te zeggen.
Ik heb al een zaklantaarn!quote:Op zondag 11 januari 2009 17:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je ff aan laffer vragen volgens mij, die heeft mischien zijn fleshlight voor je
ik ookquote:
wil damart niet langskomenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:09 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ookmaar erover praten is een goede vervanger als je het niet krijgt he
je neukt om een hoekje ?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo van direct zijn als het om vrouwen en seks en zo gaat.
hij mag best langskomen... daar niet vanquote:
viel te proberen toch, ik zie hier 2 mensen die hunkeren naar een goeie beurt en doe gewoon 1+1quote:
Neukzequote:
Daag je Mart nu uitquote:Op zondag 11 januari 2009 17:12 schreef Californium het volgende:
[..]
hij mag best langskomen... daar niet vanmaar zo makkelijk ben ik nou ook wel weer niet in bed te lullen nee
Een weekendje stadsbezichtiging lijkt me nog steeds tofquote:Op zondag 11 januari 2009 17:12 schreef Californium het volgende:
[..]
hij mag best langskomen... daar niet vanmaar zo makkelijk ben ik nou ook wel weer niet in bed te lullen nee
een paar uur edinburgh is ook zeker veuls te kort jahquote:Op zondag 11 januari 2009 17:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een weekendje stadsbezichtiging lijkt me nog steeds tof.
De vorige keer heb ik in die paar uur dat ik in Edinburgh was veel te weinig kunnen zien.
Daarom. We zijn van station naar het kasteel, stukje van The Mile, kroeg in de binnenstad en vervolgens terug naar station gegaan. Dus ik heb een hoop van de stad gemist. Maar ik houd me dus nog steeds aanbevolen voor een rondleidingquote:Op zondag 11 januari 2009 17:17 schreef Californium het volgende:
[..]
een paar uur edinburgh is ook zeker veuls te kort jah
zoveel weet ik ook niet van de stadquote:Op zondag 11 januari 2009 17:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom. We zijn van station naar het kasteel, stukje van The Mile, kroeg in de binnenstad en vervolgens terug naar station gegaan. Dus ik heb een hoop van de stad gemist. Maar ik houd me dus nog steeds aanbevolen voor een rondleiding.
Dan leer jij dus ook nog wat van de stad waar je stage loopt!quote:Op zondag 11 januari 2009 17:19 schreef Californium het volgende:
[..]
zoveel weet ik ook niet van de stad
maar dat zal voorlopig niets worden.... werken in het weekend
ik ben al door de stad geweest hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 17:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan leer jij dus ook nog wat van de stad waar je stage loopt!.
En i zat ook meer te denken om dat misschien ergens in het voorjaar te doen. Dan is het wat langer licht en beter weer (hopelijk). Maar als ik wat concretere plannen heb, dan hebben we het nog wel een keer over
.
ik werk op zondagquote:Op zondag 11 januari 2009 17:26 schreef Pheno het volgende:
Doe eens een leven hebben, jullie!
Ah, je 'werkt'quote:Op zondag 11 januari 2009 17:26 schreef Californium het volgende:
[..]
ik werk op zondagik heb geen leven
Dan ram je dat raam er toch uit?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:29 schreef DaMart het volgende:
Fles, het ging om dit bordje:
[ afbeelding ]
Dat is een station op een van de routes tussen Perth en Edinburgh.
Kwaliteit is wat minder, omdat er een treinraam tussen de camera en het bord zat.
ik doe me best... maar ga zo afsluitenquote:
Prima!quote:
Mja, faalhazenquote:
quote:
Gewoon ergens bij Nijmegen doen, de halve KSC woont daar in de buurt! Is afstand geen excuus meer om niet te komenquote:
Daar ga je alquote:Op zondag 11 januari 2009 17:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon ergens bij Nijmegen doen, de halve KSC woont daar in de buurt! Is afstand geen excuus meer om niet te komen.
Dat heb ik al eens gezegd, maar men wilt/durft niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon ergens bij Nijmegen doen, de halve KSC woont daar in de buurt! Is afstand geen excuus meer om niet te komen.
Ik ben anders al tig keer naar utrecht met de auto gegaan, maar blijkbaar heeft de rest pleinvreesquote:Op zondag 11 januari 2009 17:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Daar ga je al
Vind je het gek dat het niet lukt, iedereen een grote mond, maar zodra ze de stad uit moeten hoeft het niet meer
Ik ben best bereid om die twee uur in de trein te zitten voor een KSC-meet hoor!quote:Op zondag 11 januari 2009 17:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens gezegd, maar men wilt/durft niet.
Utrecht-Nijmegen is dan ook een van de mooiere treintrajecten van NL imho.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben best bereid om die twee uur in de trein te zitten voor een KSC-meet hoor!
Kom je uit Den Helder ofzo?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben best bereid om die twee uur in de trein te zitten voor een KSC-meet hoor!
Zandvoortquote:
Als er eens een meet is gewoon in utrecht, dat is centraal. Al mis je dan wel het koffiehuis in Nijmegenquote:
Nijmegen is ook goed te doen met de trein voor mij hoor. Half uurtje naar Amsterdam, en daarna anderhalf uur naar Nijmegen. En als dat makkelijker blijkt te zijn om een meet te organiseren die wel doorgaat, dan is die reistijd voor mij geen enkel probleem.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er eens een meet is gewoon in utrecht, dat is centraal. Al mis je dan wel het koffiehuis in Nijmegen
Utrecht is wat mij betreft ook het prettigstequote:Op zondag 11 januari 2009 17:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er eens een meet is gewoon in utrecht, dat is centraal. Al mis je dan wel het koffiehuis in Nijmegen
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wel het bordje van Glenn Eagles volgens mij, heb je die al?
Zeg hallo, ik ben er net een paar maanden weg!quote:Op zondag 11 januari 2009 17:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik kan het prima vinden met mijn schoonouders, maar hun triotje met hun, ehmm, nee dank uquote:
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:29 schreef DaMart het volgende:
Fles, het ging om dit bordje:
[ afbeelding ]
Dat is een station op een van de routes tussen Perth en Edinburgh.
Kwaliteit is wat minder, omdat er een treinraam tussen de camera en het bord zat.
Gebaseerd op wat?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Utrecht-Nijmegen is dan ook een van de mooiere treintrajecten van NL imho.
Meerdere zelfsquote:Op zondag 11 januari 2009 18:27 schreef JortK het volgende:
Is er al een datum bekend?
12 januariquote:
14 februariquote:Op zondag 11 januari 2009 18:27 schreef JortK het volgende:
Is er al een datum bekend?
Uitzicht uit het raamquote:
"mooi" is 1. "Een van de mooiste" kan je pas zeggen als je alle andere ook bekeken hebt.quote:
Dat is al geweest gekkie!quote:
Daar zeg je zowat.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"mooi" is 1. "Een van de mooiste" kan je pas zeggen als je alle andere ook bekeken hebt.
Niet man. er is vast wel eoa domme kutreligie waar dat jaartal nog moet komen.quote:
Precies.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet man. er is vast wel eoa domme kutreligie waar dat jaartal nog moet komen.
En wie is hier aanhanger van zo'n religie?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet man. er is vast wel eoa domme kutreligie waar dat jaartal nog moet komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Jij, heel duidelijkquote:Op zondag 11 januari 2009 19:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
En wie is hier aanhanger van zo'n religie?
Je schijt je de tering?quote:
quote:
papier toch... *knuf*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
LIES!!1!!!!11!!!!!quote:
Nu doet ie het welquote:
gefixt of gefiktquote:
quote:
We hebben al bewegend beeld he. Je hoeft het niet meer met foto's te doenquote:
Ik doe niet anders! Ik ben niet blond... tochquote:Op zondag 11 januari 2009 20:26 schreef Klonk het volgende:
doe es f5 ofzo indrukken, is nu namelijk een webicoondingesgeval
Als je dat al niet weet ziet het er niet best voor je uitquote:Op zondag 11 januari 2009 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik doe niet anders! Ik ben niet blond... toch
Wel geweest.. keiblond.. vruuuuuuger, toen ik nog klein wasquote:Op zondag 11 januari 2009 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je dat al niet weet ziet het er niet best voor je uit
spuit elfquote:
quote:
is dat voor je japan trip ?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:47 schreef Pheno het volgende:
Zo, hotels uitgezocht. Morgen maar eens gaan bellen met die lui
Dat klopt.quote:
Ik weet de reden niet. Ik zou het eens kunnen vragen. Maar vrouwen zijn daar nog niet zo gemancipeerd iig. Dus nog geen gelijke rechten en zo.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:56 schreef Klonk het volgende:
geen flauw idee hoe die dingen heten, heb ze wel eens op tv gezien, maar waarom mogen daar geen vrouwen in, bang voor hoeren ofzo ?
Het lijkt me apart. En te klein voor mequote:Op zondag 11 januari 2009 20:57 schreef Klonk het volgende:
zoiets: http://www.itravelnet.com(...)e-capsule-hotel.html
Oh, er zullen ook wel vrouw en male capsules zijn (dat is dan ook niet sinds heel lang), maar er zijn ook men only. En ik wil bij mijn vrouw slapen.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:00 schreef Klonk het volgende:
op de link die ik gaf hebben ze het wel over male en female sections
Dat lijkt me wel zo gezellig ja.quote:
Wat ben je dan voor een pinguinquote:Op zondag 11 januari 2009 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het lijkt me apart. En te klein voor me
kut ik moest lachenquote:
Met van die grote voeten.quote:
Ik zou er vast niet in passen, maar lijkt me wel gaafquote:Op zondag 11 januari 2009 20:57 schreef Klonk het volgende:
zoiets: http://www.itravelnet.com(...)e-capsule-hotel.html
ik moest alweer lachenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:10 schreef DR34M3R het volgende:
Och, het heeft wel iets zo. Al heb ik denk ik toch liever een luxe hotelkamer met alle verwennerij die daarbij hoort.
niet ranzig bedoeld
Het gaat wel goed met je vandaag?quote:
Ja met mij wel, maar jij bent wel echt grappig vandaagquote:
Je bedoelt die kinky Hello Kitty hotels?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:10 schreef DR34M3R het volgende:
Och, het heeft wel iets zo. Al heb ik denk ik toch liever een luxe hotelkamer met alle verwennerij die daarbij hoort.
niet ranzig bedoeld
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja met mij wel, maar jij bent wel echt grappig vandaag![]()
*google't*quote:Op zondag 11 januari 2009 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bedoelt die kinky Hello Kitty hotels?
Dat hello kitty alleen is al pure smquote:Op zondag 11 januari 2009 21:16 schreef Pheno het volgende:
Ook echt iets japans, een SM hotelkamer met allemaal Hello Kitty
I know. _A_ zit nu al te kijken wat ze gaat kopenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hello kitty alleen is al pure sm
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
I know. _A_ zit nu al te kijken wat ze gaat kopen
Je hebt er ook themawinkels...
kan je nog annulerenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
I know. _A_ zit nu al te kijken wat ze gaat kopen
Je hebt er ook themawinkels...
quote:
Als zo'n pluche HK in een apparaat constant het Hello Kitty lied aan het zingen is....the horror!quote:
Hier, koffie!quote:
Hier, heb je nog wat aan me gehad ook nog!quote:
Ik heb medelijde.. echt!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als zo'n pluche HK in een apparaat constant het Hello Kitty lied aan het zingen is....the horror!
Het moet niet enger wordenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier, heb je nog wat aan me gehad ook nog!
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:20 schreef Klonk het volgende:
al is het toepasselijker om te zeggen dat mijn ui gebrandx is
je moet in je instellingen even 'webavatar laten zien' juist aan of uit vinken. dan doet 'ie het voor jou ookquote:Op zondag 11 januari 2009 20:25 schreef DR34M3R het volgende:
Ik snap er niks van. Ik heb die dingen gezien die BX gepost heeft, die bewogen wel. En alle andere bewegende ava's ook... alleen die van Klonk niet hoor.
Het enige wat ik echt grappig vond was dat ze in elke stad een HK sleutelhanger hebben met een eyecatcher van die stad. Maar waarom HK geen atoombom in haar pootjes had in Hiroshima snap ik niet. Wel dat ze een kraanvogel had .quote:
Cya, ik ga ook zo. Morgen weer een lange dag.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:35 schreef Klonk het volgende:
bedtijd, we kruipen er lekker op tijd in, tot morgen
Tnx! Ik heb meteen wat andere instellingen aangepast, wat een uitvinding!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
je moet in je instellingen even 'webavatar laten zien' juist aan of uit vinken. dan doet 'ie het voor jou ook
geeft niksquote:Op zondag 11 januari 2009 21:43 schreef DR34M3R het volgende:
OMG... dat postte ik voordat ik zag dat hij naar bed ging...
sorry Fha, wederom niet ranzig bedoeld..
Ik kan het weer eens niet vindenquote:
Mja zover was ik alquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja zover was ik almaar als ik een zown knoppie op ja zet, dan zie ik klonk wel bewegen, maar dan zie ik mn eigen ava en die van jou bijvoorbeeld niet meer
heb bijna het hele weekend geprogrammeerdquote:Op zondag 11 januari 2009 23:15 schreef Aarti het volgende:
ik moet morgen werken en ik heb geeeeeeeeeen zin.
en dat is nou net de reden waarom we nu thuis zitten.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:22 schreef cablegunmaster het volgende:
en thuis werken is kut om 1 reden :p
communicatie gaat zo moeilijk![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
en dat is nou net de reden waarom we nu thuis zitten.voor dit project moeten we even totaal niet gestoord worden. En dat gaat op kantoor gewoon niet.
Hehe:quote:Op zondag 11 januari 2009 23:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
en dat is nou net de reden waarom we nu thuis zitten.voor dit project moeten we even totaal niet gestoord worden. En dat gaat op kantoor gewoon niet.
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehe:
"Goedemorgen BX, kopje koffie?"
"ja, lekker, dankje."
"Hoe was je weekend?"
En dat dan x het aantal collegae dat er rondloopt.
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehe:
"Goedemorgen BX, kopje koffie?"
"ja, lekker, dankje."
"Hoe was je weekend?"
En dat dan x het aantal collegae dat er rondloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |