Een weekendje stadsbezichtiging lijkt me nog steeds tofquote:Op zondag 11 januari 2009 17:12 schreef Californium het volgende:
[..]
hij mag best langskomen... daar niet vanmaar zo makkelijk ben ik nou ook wel weer niet in bed te lullen nee
een paar uur edinburgh is ook zeker veuls te kort jahquote:Op zondag 11 januari 2009 17:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een weekendje stadsbezichtiging lijkt me nog steeds tof.
De vorige keer heb ik in die paar uur dat ik in Edinburgh was veel te weinig kunnen zien.
Daarom. We zijn van station naar het kasteel, stukje van The Mile, kroeg in de binnenstad en vervolgens terug naar station gegaan. Dus ik heb een hoop van de stad gemist. Maar ik houd me dus nog steeds aanbevolen voor een rondleidingquote:Op zondag 11 januari 2009 17:17 schreef Californium het volgende:
[..]
een paar uur edinburgh is ook zeker veuls te kort jah
zoveel weet ik ook niet van de stadquote:Op zondag 11 januari 2009 17:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom. We zijn van station naar het kasteel, stukje van The Mile, kroeg in de binnenstad en vervolgens terug naar station gegaan. Dus ik heb een hoop van de stad gemist. Maar ik houd me dus nog steeds aanbevolen voor een rondleiding.
Dan leer jij dus ook nog wat van de stad waar je stage loopt!quote:Op zondag 11 januari 2009 17:19 schreef Californium het volgende:
[..]
zoveel weet ik ook niet van de stad
maar dat zal voorlopig niets worden.... werken in het weekend
ik ben al door de stad geweest hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 17:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan leer jij dus ook nog wat van de stad waar je stage loopt!.
En i zat ook meer te denken om dat misschien ergens in het voorjaar te doen. Dan is het wat langer licht en beter weer (hopelijk). Maar als ik wat concretere plannen heb, dan hebben we het nog wel een keer over
.
ik werk op zondagquote:Op zondag 11 januari 2009 17:26 schreef Pheno het volgende:
Doe eens een leven hebben, jullie!
Ah, je 'werkt'quote:Op zondag 11 januari 2009 17:26 schreef Californium het volgende:
[..]
ik werk op zondagik heb geen leven
Dan ram je dat raam er toch uit?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:29 schreef DaMart het volgende:
Fles, het ging om dit bordje:
[ afbeelding ]
Dat is een station op een van de routes tussen Perth en Edinburgh.
Kwaliteit is wat minder, omdat er een treinraam tussen de camera en het bord zat.
ik doe me best... maar ga zo afsluitenquote:
Prima!quote:
Mja, faalhazenquote:
quote:
Gewoon ergens bij Nijmegen doen, de halve KSC woont daar in de buurt! Is afstand geen excuus meer om niet te komenquote:
Daar ga je alquote:Op zondag 11 januari 2009 17:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon ergens bij Nijmegen doen, de halve KSC woont daar in de buurt! Is afstand geen excuus meer om niet te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |