quote:
dat verklaart veelquote:Op zondag 11 januari 2009 16:45 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
* kijkt naar beneden
dat zou kunnen kloppen jah
wel hequote:
Mijn schuld, sowwy...quote:
Gewoon regelmatig draaienquote:Op zondag 11 januari 2009 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar sta toch maar op, want doorligplekken zijn ook niet alles.
Dat zie je verkeerd, het begint met goed aan elkaar voelenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het begint immers met elkaar goed aanvoelen!.
Verkeerde topicquote:Op zondag 11 januari 2009 16:57 schreef Klonk het volgende:
ik wil eigenlijk een nieuwe verbeterde mooiere versie van mijn kampvuurtje, of is dit nu cult een oud 16 bits icoon
Dat bedoelde ik ook, ik zei het alleen minder directquote:Op zondag 11 januari 2009 16:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, het begint met goed aan elkaar voelen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:01 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grappig is het wel hoor
![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
ik doe het liever dan er over pratenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:05 schreef Californium het volgende:
ik vind het heerlijkpraten over sex
Het blijft bij mij alleen te vaak bij praten overquote:Op zondag 11 januari 2009 17:05 schreef Californium het volgende:
moet je ff aan laffer vragen volgens mij, die heeft mischien zijn fleshlight voor jequote:Op zondag 11 januari 2009 17:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het blijft bij mij alleen te vaak bij praten over.
Praten tijdens sex?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:05 schreef Californium het volgende:
zeg dat danquote:Op zondag 11 januari 2009 17:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat probeerde ik dus ook te zeggen.
Ik heb al een zaklantaarn!quote:Op zondag 11 januari 2009 17:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je ff aan laffer vragen volgens mij, die heeft mischien zijn fleshlight voor je
ik ookquote:
wil damart niet langskomenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:09 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ookmaar erover praten is een goede vervanger als je het niet krijgt he
je neukt om een hoekje ?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo van direct zijn als het om vrouwen en seks en zo gaat.
hij mag best langskomen... daar niet vanquote:
viel te proberen toch, ik zie hier 2 mensen die hunkeren naar een goeie beurt en doe gewoon 1+1quote:
Neukzequote:
Daag je Mart nu uitquote:Op zondag 11 januari 2009 17:12 schreef Californium het volgende:
[..]
hij mag best langskomen... daar niet vanmaar zo makkelijk ben ik nou ook wel weer niet in bed te lullen nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |