ik doe het liever dan er over pratenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:05 schreef Californium het volgende:
ik vind het heerlijkpraten over sex
Het blijft bij mij alleen te vaak bij praten overquote:Op zondag 11 januari 2009 17:05 schreef Californium het volgende:
moet je ff aan laffer vragen volgens mij, die heeft mischien zijn fleshlight voor jequote:Op zondag 11 januari 2009 17:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het blijft bij mij alleen te vaak bij praten over.
Praten tijdens sex?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:05 schreef Californium het volgende:
zeg dat danquote:Op zondag 11 januari 2009 17:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat probeerde ik dus ook te zeggen.
Ik heb al een zaklantaarn!quote:Op zondag 11 januari 2009 17:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je ff aan laffer vragen volgens mij, die heeft mischien zijn fleshlight voor je
ik ookquote:
wil damart niet langskomenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:09 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ookmaar erover praten is een goede vervanger als je het niet krijgt he
je neukt om een hoekje ?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo van direct zijn als het om vrouwen en seks en zo gaat.
hij mag best langskomen... daar niet vanquote:
viel te proberen toch, ik zie hier 2 mensen die hunkeren naar een goeie beurt en doe gewoon 1+1quote:
Neukzequote:
Daag je Mart nu uitquote:Op zondag 11 januari 2009 17:12 schreef Californium het volgende:
[..]
hij mag best langskomen... daar niet vanmaar zo makkelijk ben ik nou ook wel weer niet in bed te lullen nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |