quote:Op zondag 11 januari 2009 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik zie het! Hoe laat lig je klaar voor me?
24 uur per dag, dat weet je tochquote:Op zondag 11 januari 2009 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik zie het! Hoe laat lig je klaar voor me?
ik vind m een beetje saaiquote:Op zondag 11 januari 2009 16:31 schreef DaMart het volgende:
Sorry BX, maar ik wilde echt even deze TT maken.
Maar deze vond ik eigenlijk té...quote:Op zondag 11 januari 2009 16:31 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vind m een beetje saaiik had wel iets beters kunnen bedenken
Vertelquote:Op zondag 11 januari 2009 16:31 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vind m een beetje saaiik had wel iets beters kunnen bedenken
Dode musquote:Op zondag 11 januari 2009 16:31 schreef DaMart het volgende:
Sorry BX, maar ik wilde echt even deze TT maken.
De ochtend en het begin van de middag mag ik hier niet beschrijven denk ik, dan riskeer ik een ban..quote:Op zondag 11 januari 2009 16:24 schreef Californium het volgende:maar om dit lange verhaal kort te maken
Kontjesman wordt m niet voor mijgoed!
wat hebben jullie vandaag gedaan
en daar heb ik nou net geen zin inquote:Op zondag 11 januari 2009 16:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wedden dat deze ineens allemaal rukkers naar de KSC trekt?
ik vind het jammer dat de TT's altijd met koffie, thee en koekjes te maken hebben...quote:
Hoezo mag dat niet? Nu willen we het juist wetenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De ochtend en het begin van de middag mag ik hier niet beschrijven denk ik, dan riskeer ik een ban..
En verder.. kerstboom opgeruimd, ex teruggemaild dat ie de vakanties zelf maar op moet zoeken in de schoolkalender of op de website van de school hij lijkt te denken dat ik zijn secretaresse benen nu zit ik te fokken.
quote:
Traditie, we zijn ooit begonnen als lief en braaf koffie & thee topicquote:Op zondag 11 januari 2009 16:34 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat de TT's altijd met koffie, thee en koekjes te maken hebben...
Het mag wel iets grover worden!
grove TT's toch wel?quote:
Gebruik dan eens die SPOILER tagjes!quote:
Cali, wakker worden, dit is de KoffieSlowChat... Koffie?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:34 schreef Californium het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat de TT's altijd met koffie, thee en koekjes te maken hebben...
ik had het gedaan maar iemand anders had de lapoquote:Op zondag 11 januari 2009 16:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Traditie, we zijn ooit begonnen als lief en braaf koffie & thee topic![]()
Maar als je een keer een beter idee weet, van mij mag je! .
het is nou eenmaal een koffie en thee SC, ook al gaat het er soms topics lang heul niet over, we moeten wel een beetje de schijn hoog houden natuurlijkquote:Op zondag 11 januari 2009 16:34 schreef Californium het volgende:
[..]
jah en? in de stage SC gaan 9 van de 10 tt's ook niet over stage en schoolquote:Op zondag 11 januari 2009 16:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Cali, wakker worden, dit is de KoffieSlowChat... Koffie?
ik vind deze tt wel ok hoor, maar heb de eerste dan ook gemist..
dat weet ikquote:Op zondag 11 januari 2009 16:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
het is nou eenmaal een koffie en thee SC, ook al gaat het er soms topics lang heul niet over, we moeten wel een beetje de schijn hoog houden natuurlijk
Hier gaan ze ook niet altijd over koffie en thee hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:38 schreef Californium het volgende:
[..]
jah en? in de stage SC gaan 9 van de 10 tt's ook niet over stage en school
Krijgt tubgirl neigingen bij dit verhaalquote:Op zondag 11 januari 2009 16:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De ochtend en het begin van de middag mag ik hier niet beschrijven denk ik, dan riskeer ik een ban..
En verder.. kerstboom opgeruimd, ex teruggemaild dat ie de vakanties zelf maar op moet zoeken in de schoolkalender of op de website van de school hij lijkt te denken dat ik zijn secretaresse benen nu zit ik te fokken.
accepteren is een stuk makkelijker dan je er druk over makenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:39 schreef Californium het volgende:
[..]
dat weet ikmaar soms wordt het voorspelbaar
en ik heb niets tegen koffie en thee TT's... maar niet altijd
ik weet het... maar het is zo saaiquote:Op zondag 11 januari 2009 16:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
accepteren is een stuk makkelijker dan je er druk over maken
De volgende met warme chocomel?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:39 schreef Californium het volgende:
[..]
dat weet ikmaar soms wordt het voorspelbaar
en ik heb niets tegen koffie en thee TT's... maar niet altijd
Senseo naast mn bedquote:Op zondag 11 januari 2009 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat je af en toe best op mag staan om een kop koffie te pakken!
quote:
je lijkt wel een wijfquote:Op zondag 11 januari 2009 16:41 schreef Californium het volgende:
[..]
ik weet het... maar het is zo saai
Goed bezig Jort!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |