jaquote:
limbo-dingen jaquote:Op maandag 5 januari 2009 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kennen jullie die strikken ook? ja toch he?
Oh zie dat het limburgs is
[ afbeelding ]
goed puntquote:
Heb ikquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:43 schreef DaMart het volgende:
[..]Hopelijk zijn het echt rozijnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
-3,quote:
Zeker. Mensen met FP in hun tag kunnen users voor 72 uur bannen, door een post met -3 te waarderen.quote:
Handig!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:48 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker. Mensen met FP in hun tag kunnen users voor 72 uur bannen, door een post met -3 te waarderen.
Dat wist ik helemaal niet!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Handig!
Ik weet nog dat toen ik net op FOK! zat, het systeem anders was. Iedereen kreeg 10 punten of zo voor de FP, en iedere post werd ook toen beoordeeld. Kreeg je -2, dan stond je nog op 8... bij 0 kon je niet meer reageren en moest je een admin lief aankijken voor meer punten. Je kon volgens mij ook pluspunten krijgen toen, dus dan ging je puntentotaal weer omhoog... daar komt ook de +1 vandaan
.
Ik weet niet of mijn beschrijving nog 100% klopt, maar het was wel iets in die trant. Ik vraag me nu af of het zelfs niet zo was dat je bij ieder bericht dat je plaatste een punt inleverde, en reacties op 0 gewaardeerd konden worden als ze niet ontopic waren of zo. Ik weet wel dat ik een keer in FB boos werd omdat er mijns inziens onterecht een te lage waardering werd gegevenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:05 schreef OA het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet!![]()
We kunnen 0, -1, -2 en -3 geven. In de praktijk wordt alleen -3 gegeven, hetgeen direct resulteert in een ban van 72 uur.
Eerst was het bij 50x -1 of 20x -2 of 1x -3 of een combinatie van -1 en -2 een ban van 48 uur, maar het beleid is dus wat gewijzigd.
-1 en -2 worden nu niet als zodanig gemod, maar simpelweg 'verwijderd'. Anderen kunnen jouw post dan niet meer zien. FP-crew en jijzelf wel.
O ja, en iedereen die toegang heeft tot @...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |