vistaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:21 schreef DaMart het volgende:
Grmbl... mp3-speler is niet compatible met Windhoos Fietstas volgens mij.
I'm inquote:
Winamp gebruiken, die negeert vista en doet gewoon zelf contact zoeken met je mp3quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:21 schreef DaMart het volgende:
Grmbl... mp3-speler is niet compatible met Windhoos Fietstas volgens mij.
Mwa, om bestanden op de speler te zetten, moet ik de software installeren... Vista ziet dat er iets aan hangt, maar wil de drivers niet installeren en de laatste dateren uit 2006.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Winamp gebruiken, die negeert vista en doet gewoon zelf contact zoeken met je mp3
gewone bestanden of muziek bestanden?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, om bestanden op de speler te zetten, moet ik de software installeren... Vista ziet dat er iets aan hangt, maar wil de drivers niet installeren en de laatste dateren uit 2006.
Muziekbestanden. Creative heeft bedacht dat dat alleen met een speciaal programma te importeren is in de speler. Nu kan ik dat nog wel doen via mijn pc, maar goed, ik wilde de laptop alle functionaliteit van de pc geven, en dat gaat niet door nuquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
gewone bestanden of muziek bestanden?
sowieso doenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muziekbestanden. Creative heeft bedacht dat dat alleen met een speciaal programma te importeren is in de speler. Nu kan ik dat nog wel doen via mijn pc, maar goed, ik wilde de laptop alle functionaliteit van de pc geven, en dat gaat niet door nu.
Of ik moet gewoon Vista eraf gooien en XP erop.
Wat een geouwehoerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muziekbestanden. Creative heeft bedacht dat dat alleen met een speciaal programma te importeren is in de speler. Nu kan ik dat nog wel doen via mijn pc, maar goed, ik wilde de laptop alle functionaliteit van de pc geven, en dat gaat niet door nu.
Nope, zo werkt dat niet met mijn mp3-speler... moet altijd de drivers en software geīnstalleerd hebben, voordat ik muziek kan importeren en ordenen. Laptop met Vista herkent mp3-speler alleen niet als mp3-speler.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een geouwehoerZie je niet gewoon in de Explorer een removable drive erbij? En dan gewoon sleur&pleur?
ligt aan je licentiequote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op hoeveel machines mocht je XP ook alweer installeren met een OEM-licentie?.
neeeeee!!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat voor creative heb je? Hier geen problemen mee gehadquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nope, zo werkt dat niet met mijn mp3-speler... moet altijd de drivers en software geīnstalleerd hebben, voordat ik muziek kan importeren en ordenen. Laptop met Vista herkent mp3-speler alleen niet als mp3-speler.
OEMquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op hoeveel machines mocht je XP ook alweer installeren met een OEM-licentie?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |