Ja, met een hogere bodem, komt het water omhoog!quote:Op donderdag 25 december 2008 12:06 schreef Klonk het volgende:
lekker, en kattenbakkorrels die kenker is gewoon in de maas, goed tegen de hoge waterstand
maar ze absorberen ookquote:Op donderdag 25 december 2008 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, met een hogere bodem, komt het water omhoog!
quote:Op donderdag 25 december 2008 12:06 schreef Klonk het volgende:
lekker, en kattenbakkorrels die kenker is gewoon in de maas, goed tegen de hoge waterstand
aan de Maaskant danquote:Op donderdag 25 december 2008 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, met een hogere bodem, komt het water omhoog!
ik zou tampons doen, die kun je nu als een soort kerstversiering ophangenquote:Op donderdag 25 december 2008 12:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com rent naar de winkels om maandverband in te slaan voor een volgende stortbui.
Hee, dit is indonesie.. overal ter wereld hebben ze tampons, maar hier moet je ze met een vergrootglas zoeken, zelfs in 'volle' toestand.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou tampons doen, die kun je nu als een soort kerstversiering ophangen
Whehequote:Op donderdag 25 december 2008 12:06 schreef Klonk het volgende:
ik was nog niet op de hoogte dat ik een fan heb neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |