vistaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:21 schreef DaMart het volgende:
Grmbl... mp3-speler is niet compatible met Windhoos Fietstas volgens mij.
I'm inquote:
Winamp gebruiken, die negeert vista en doet gewoon zelf contact zoeken met je mp3quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:21 schreef DaMart het volgende:
Grmbl... mp3-speler is niet compatible met Windhoos Fietstas volgens mij.
Mwa, om bestanden op de speler te zetten, moet ik de software installeren... Vista ziet dat er iets aan hangt, maar wil de drivers niet installeren en de laatste dateren uit 2006.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Winamp gebruiken, die negeert vista en doet gewoon zelf contact zoeken met je mp3
gewone bestanden of muziek bestanden?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, om bestanden op de speler te zetten, moet ik de software installeren... Vista ziet dat er iets aan hangt, maar wil de drivers niet installeren en de laatste dateren uit 2006.
Muziekbestanden. Creative heeft bedacht dat dat alleen met een speciaal programma te importeren is in de speler. Nu kan ik dat nog wel doen via mijn pc, maar goed, ik wilde de laptop alle functionaliteit van de pc geven, en dat gaat niet door nuquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
gewone bestanden of muziek bestanden?
sowieso doenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muziekbestanden. Creative heeft bedacht dat dat alleen met een speciaal programma te importeren is in de speler. Nu kan ik dat nog wel doen via mijn pc, maar goed, ik wilde de laptop alle functionaliteit van de pc geven, en dat gaat niet door nu.
Of ik moet gewoon Vista eraf gooien en XP erop.
Wat een geouwehoerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Muziekbestanden. Creative heeft bedacht dat dat alleen met een speciaal programma te importeren is in de speler. Nu kan ik dat nog wel doen via mijn pc, maar goed, ik wilde de laptop alle functionaliteit van de pc geven, en dat gaat niet door nu.
Nope, zo werkt dat niet met mijn mp3-speler... moet altijd de drivers en software geïnstalleerd hebben, voordat ik muziek kan importeren en ordenen. Laptop met Vista herkent mp3-speler alleen niet als mp3-speler.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een geouwehoerZie je niet gewoon in de Explorer een removable drive erbij? En dan gewoon sleur&pleur?
ligt aan je licentiequote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op hoeveel machines mocht je XP ook alweer installeren met een OEM-licentie?.
neeeeee!!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat voor creative heb je? Hier geen problemen mee gehadquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nope, zo werkt dat niet met mijn mp3-speler... moet altijd de drivers en software geïnstalleerd hebben, voordat ik muziek kan importeren en ordenen. Laptop met Vista herkent mp3-speler alleen niet als mp3-speler.
OEMquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op hoeveel machines mocht je XP ook alweer installeren met een OEM-licentie?.
Zen Micro. Maar probeer het nog wel een keer, nu even andere dingen installerenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor creative heb je? Hier geen problemen mee gehad
maar normaal is dat toch maar 1?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ligt aan je licentie![]()
maar sowieso 2 moet gene probleem zijn
mijn originele xp home licentie draait op 3 pc zonder problemen met ctievering, verificatie en updatesquote:
Ik ga ook even wat instant noodles klaarmakenquote:
Ik doe vandaag ook een poging om zuurkool te maken! Heb zelf al extra invriesbakjes gekocht in het kader van mijn goede voornemen!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:16 schreef Californium het volgende:
mijn mams had zuurkool gemaaktmaar de aardappels waren per ongeluk 3 kwartier eerder gaar dan geplanned.... dus heb om 16.15 al gegeten
was wel lekker
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:16 schreef Californium het volgende:
mijn mams had zuurkool gemaaktmaar de aardappels waren per ongeluk 3 kwartier eerder gaar dan geplanned
Timing bij koken is soms lastig hoor... zo is de groente klaar en het vlees nog niet, en zo ligt het vlees te verpieteren omdat de groente nog meer tijd nodig heeftquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Hoe kan dat nou man. Aardappelen hoef je maar 15-20 minuten te koken
Zelfs ik weet dat.
vast. Maar hoe kan iets wat hooguit 20 minuten nodig heeft OOIT "per ongeluk 3 kwartier te vroeg" gaar zijn? Dan doe je gewoon zelf iets verkeerd lijkt me.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Timing bij koken is soms lastig hoor... zo is de groente klaar en het vlees nog niet, en zo ligt het vlees te verpieteren omdat de groente nog meer tijd nodig heeft![]()
.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:16 schreef Californium het volgende:
mijn mams had zuurkool gemaaktmaar de aardappels waren per ongeluk 3 kwartier eerder gaar dan geplanned.... dus heb om 16.15 al gegeten
was wel lekker
mijn mama maakt de zuurkool anders..... 2,5 uur op laag vuur garen met de zuurkool erop dis dan soort van gestoomd / gekookt wordtquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Hoe kan dat nou man. Aardappelen hoef je maar 15-20 minuten te koken
Zelfs ik weet dat.
mijn moeder die kookt al 30 jaar lang zuurkool....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vast. Maar hoe kan iets wat hooguit 20 minuten nodig heeft OOIT "per ongeluk 3 kwartier te vroeg" gaar zijn? Dan doe je gewoon zelf iets verkeerd lijkt me.
qftquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:01 schreef Californium het volgende:
[..]
mijn mama maakt de zuurkool anders..... 2,5 uur op laag vuur garen met de zuurkool erop dis dan soort van gestoomd / gekookt wordtwel de beste zuurkool die ik ooit gehad heb hoor
![]()
mijn moeder had aardappels met snijboontjes en rundvlees gemaaktquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:59 schreef Klonk het volgende:
ik heb vandaag vrij van kookcorvee, dus eten we lekker bammetjes
perperkorrels erbij een goede ambachtelijek rookworst en simpele jus van gesmolten boterquote:
Hollandse kost FTWquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:04 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn moeder had aardappels met snijboontjes en rundvlees gemaakt
mams doet ook altijd de rookworst erop garen jahquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
perperkorrels erbij een goede ambachtelijek rookworst en simpele jus van gesmolten boter![]()
oud hollandsche kwaliteit
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik bij Cali voorgesteld word als nieuwe vriend en we eten zuurkool,dan weet ik hoe laat het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
met spekjesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:22 schreef Californium het volgende:
[..]
mams doet ook altijd de rookworst erop garen jah
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:23 schreef Californium het volgende:
[..]Neuh, dan haat je moeder meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
voor mams en zus wel jahquote:
als ze 2,5 uur voor je gaat kokenquote:
ik krijg er honger vanquote:
2,5 uur gaat kokenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:24 schreef Californium het volgende:
[..]
als ze 2,5 uur voor je gaat kokendan houdt ze van je
rookworst? pan? wij doen de rookworst altijd in de magnetronquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:24 schreef DaMart het volgende:
Mijn zuurkool smaakte ook best goed voor een eerste keer zuurkool koken... alleen de rookworst moet dus langer in de pan dan op de verpakking staat, want nu moest de magnetron achteraf nog bijspringen.
Mijn moeder kan het ook lekker maken, trouwens. Uit de oven, met spek erin en een krokante korst erop.
aardappels schillen... keramische plaat aanzetten... tussendoor checkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2,5 uur gaat koken![]()
Ze mikt in 12 seconden wat zooi in een pan, steekt in 3 seconden een vuurtje aan en gaat 2,5 uur wachten
Alsof iemand voor het fornuis blijft staan als er eten opstaat. Gewoon af en toe even kijkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2,5 uur gaat koken![]()
Ze mikt in 12 seconden wat zooi in een pan, steekt in 3 seconden een vuurtje aan en gaat 2,5 uur wachten
gebakken aardappeltjes of een stuk nepvlees... daar moet je wel ef bijblijven anders heb je ze zwart....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof iemand voor het fornuis blijft staan als er eten opstaat. Gewoon af en toe even kijken.
ik wou net zeggen er wordt wel heel oneerbiedig gedaan over de kunst van de perfecte zuurkool maaltijdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:27 schreef Californium het volgende:
[..]
aardappels schillen... keramische plaat aanzetten... tussendoor checkenrookworst erop garen.... de boel mixen, proeven als het goed is... boter erdoorheen... tis een kunst
preciesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou net zeggen er wordt wel heel oneerbiedig gedaan over de kunst van de perfecte zuurkool maaltijd
Ja ok, maar iets wat een paar uur nodig heeft, daar blijf je niet voor bij het fornui staan als je er toch even niets aan kunt doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:29 schreef Californium het volgende:
[..]
gebakken aardappeltjes of een stuk nepvlees... daar moet je wel ef bijblijven anders heb je ze zwart....
das waar.....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja ok, maar iets wat een paar uur nodig heeft, daar blijf je niet voor bij het fornui staan als je er toch even niets aan kunt doen.
er is ook niets meer over hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind je moeder lief hoor CaliMaar ik eet wel wat anders vanavond
Ze geven een workshop hamburgers maken?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:37 schreef PeZu het volgende:
* PeZu gaat zo nd supermarkt om zelf goede hamburgers te kunnen maken
ja herman den blijker komt ons les gevenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze geven een workshop hamburgers maken?.
Dan leer je dus hamburgers roken...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja herman den blijker komt ons les geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
reminds me, ik heb al een hele tijd niet meer gekeken hoe het met DaSim en siMPG gaatquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze geven een workshop hamburgers maken?.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan leer je dus hamburgers roken...ik heb 3 dagen geleden een sigaar gerooktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vies man, VIES![]()
![]()
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Doucheze, hangze en prettige reis morgenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:47 schreef Californium het volgende:
mensenik ga douchen en bankhangen en dan morgen weer vroeg vroeg ervandoor
![]()
Sinds wanneer loop jij stage bij ome Bill?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb 3 dagen geleden een sigaar gerookt
vies man, VIES![]()
![]()
thanks....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doucheze, hangze en prettige reis morgen.
Die steekt sigaren in je kut toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:52 schreef DaMart het volgende:
Sinds wanneer loop jij stage bij ome Bill?
vliegze morgenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:47 schreef Californium het volgende:
mensenik ga douchen en bankhangen en dan morgen weer vroeg vroeg ervandoor
![]()
ssssstquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds wanneer loop jij stage bij ome Bill?
drie hamburgersquote:
Here you come againquote:
Marcquote:
same herequote:
hmm, das dan wel weer zonde!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:26 schreef Pien85 het volgende:
Goeie avond allen!
Kom net pas uit mn werk... bwuh, ben moe...
Hier alles goed met iedereen?
Mijn date vanavond gaat niet door... date is ziekWord een saaie avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |