Ze geven een workshop hamburgers maken?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:37 schreef PeZu het volgende:
* PeZu gaat zo nd supermarkt om zelf goede hamburgers te kunnen maken
ja herman den blijker komt ons les gevenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze geven een workshop hamburgers maken?.
Dan leer je dus hamburgers roken...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja herman den blijker komt ons les geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
reminds me, ik heb al een hele tijd niet meer gekeken hoe het met DaSim en siMPG gaatquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze geven een workshop hamburgers maken?.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan leer je dus hamburgers roken...ik heb 3 dagen geleden een sigaar gerooktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vies man, VIES![]()
![]()
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Doucheze, hangze en prettige reis morgenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:47 schreef Californium het volgende:
mensenik ga douchen en bankhangen en dan morgen weer vroeg vroeg ervandoor
![]()
Sinds wanneer loop jij stage bij ome Bill?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb 3 dagen geleden een sigaar gerookt
vies man, VIES![]()
![]()
thanks....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doucheze, hangze en prettige reis morgen.
Die steekt sigaren in je kut toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:52 schreef DaMart het volgende:
Sinds wanneer loop jij stage bij ome Bill?
vliegze morgenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:47 schreef Californium het volgende:
mensenik ga douchen en bankhangen en dan morgen weer vroeg vroeg ervandoor
![]()
ssssstquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds wanneer loop jij stage bij ome Bill?
drie hamburgersquote:
Here you come againquote:
Marcquote:
same herequote:
hmm, das dan wel weer zonde!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:26 schreef Pien85 het volgende:
Goeie avond allen!
Kom net pas uit mn werk... bwuh, ben moe...
Hier alles goed met iedereen?
Mijn date vanavond gaat niet door... date is ziekWord een saaie avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |