perperkorrels erbij een goede ambachtelijek rookworst en simpele jus van gesmolten boterquote:
Hollandse kost FTWquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:04 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn moeder had aardappels met snijboontjes en rundvlees gemaakt
mams doet ook altijd de rookworst erop garen jahquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
perperkorrels erbij een goede ambachtelijek rookworst en simpele jus van gesmolten boter![]()
oud hollandsche kwaliteit
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik bij Cali voorgesteld word als nieuwe vriend en we eten zuurkool,dan weet ik hoe laat het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
met spekjesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:22 schreef Californium het volgende:
[..]
mams doet ook altijd de rookworst erop garen jah
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:23 schreef Californium het volgende:
[..]Neuh, dan haat je moeder meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
voor mams en zus wel jahquote:
als ze 2,5 uur voor je gaat kokenquote:
ik krijg er honger vanquote:
2,5 uur gaat kokenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:24 schreef Californium het volgende:
[..]
als ze 2,5 uur voor je gaat kokendan houdt ze van je
rookworst? pan? wij doen de rookworst altijd in de magnetronquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:24 schreef DaMart het volgende:
Mijn zuurkool smaakte ook best goed voor een eerste keer zuurkool koken... alleen de rookworst moet dus langer in de pan dan op de verpakking staat, want nu moest de magnetron achteraf nog bijspringen.
Mijn moeder kan het ook lekker maken, trouwens. Uit de oven, met spek erin en een krokante korst erop.
aardappels schillen... keramische plaat aanzetten... tussendoor checkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2,5 uur gaat koken![]()
Ze mikt in 12 seconden wat zooi in een pan, steekt in 3 seconden een vuurtje aan en gaat 2,5 uur wachten
Alsof iemand voor het fornuis blijft staan als er eten opstaat. Gewoon af en toe even kijkenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2,5 uur gaat koken![]()
Ze mikt in 12 seconden wat zooi in een pan, steekt in 3 seconden een vuurtje aan en gaat 2,5 uur wachten
gebakken aardappeltjes of een stuk nepvlees... daar moet je wel ef bijblijven anders heb je ze zwart....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof iemand voor het fornuis blijft staan als er eten opstaat. Gewoon af en toe even kijken.
ik wou net zeggen er wordt wel heel oneerbiedig gedaan over de kunst van de perfecte zuurkool maaltijdquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:27 schreef Californium het volgende:
[..]
aardappels schillen... keramische plaat aanzetten... tussendoor checkenrookworst erop garen.... de boel mixen, proeven als het goed is... boter erdoorheen... tis een kunst
preciesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou net zeggen er wordt wel heel oneerbiedig gedaan over de kunst van de perfecte zuurkool maaltijd
Ja ok, maar iets wat een paar uur nodig heeft, daar blijf je niet voor bij het fornui staan als je er toch even niets aan kunt doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:29 schreef Californium het volgende:
[..]
gebakken aardappeltjes of een stuk nepvlees... daar moet je wel ef bijblijven anders heb je ze zwart....
das waar.....quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja ok, maar iets wat een paar uur nodig heeft, daar blijf je niet voor bij het fornui staan als je er toch even niets aan kunt doen.
er is ook niets meer over hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind je moeder lief hoor CaliMaar ik eet wel wat anders vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |