jaquote:
limbo-dingen jaquote:Op maandag 5 januari 2009 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kennen jullie die strikken ook? ja toch he?
Oh zie dat het limburgs is
[ afbeelding ]
goed puntquote:
Heb ikquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:43 schreef DaMart het volgende:
[..]Hopelijk zijn het echt rozijnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
-3,quote:
Zeker. Mensen met FP in hun tag kunnen users voor 72 uur bannen, door een post met -3 te waarderen.quote:
Handig!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:48 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker. Mensen met FP in hun tag kunnen users voor 72 uur bannen, door een post met -3 te waarderen.
Dat wist ik helemaal niet!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Handig!
Ik weet nog dat toen ik net op FOK! zat, het systeem anders was. Iedereen kreeg 10 punten of zo voor de FP, en iedere post werd ook toen beoordeeld. Kreeg je -2, dan stond je nog op 8... bij 0 kon je niet meer reageren en moest je een admin lief aankijken voor meer punten. Je kon volgens mij ook pluspunten krijgen toen, dus dan ging je puntentotaal weer omhoog... daar komt ook de +1 vandaan
.
Ik weet niet of mijn beschrijving nog 100% klopt, maar het was wel iets in die trant. Ik vraag me nu af of het zelfs niet zo was dat je bij ieder bericht dat je plaatste een punt inleverde, en reacties op 0 gewaardeerd konden worden als ze niet ontopic waren of zo. Ik weet wel dat ik een keer in FB boos werd omdat er mijns inziens onterecht een te lage waardering werd gegevenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:05 schreef OA het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet!![]()
We kunnen 0, -1, -2 en -3 geven. In de praktijk wordt alleen -3 gegeven, hetgeen direct resulteert in een ban van 72 uur.
Eerst was het bij 50x -1 of 20x -2 of 1x -3 of een combinatie van -1 en -2 een ban van 48 uur, maar het beleid is dus wat gewijzigd.
-1 en -2 worden nu niet als zodanig gemod, maar simpelweg 'verwijderd'. Anderen kunnen jouw post dan niet meer zien. FP-crew en jijzelf wel.
O ja, en iedereen die toegang heeft tot @...quote:
quote:
quote:Balkenbrij is een oud Nederlands gerecht dat vooral in het najaar en in de winter wordt gegeten, oorspronkelijk in het oostelijke en zuidelijke deel van Nederland. Traditioneel wordt het gemaakt van het slachtafval van het varken (onder meer kop of ribbetjes, spek en lever), en boekweitmeel of tarwebloem, en speciale kruiden (rommelkruid), die een zoete smaak afgeven. Het gerecht wordt verkocht in blokken en gebakken in de koekenpan in plakken van ongeveer 1 cm dik.
Vergelijkbare, van slachtresten gemaakte gerechten in omringende landen zijn het Duitse 'Panhas' en het Engelse 'scrapple'.
[bewerk] Etymologie
Het woord balkenbrij is waarschijnlijk afgeleid van brij van gebalchte, dat wil zeggen de resten van een geslacht dier, zoals darmen en pens.
Je kent het niet? Randstadquote:
Slechts van naam...quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen wat je bij de Minister-President moest.
Een goed gesprek hebben. Lijkt me best een interessante kerel. Onder het genot van een kopje thee, natuurlijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen wat je bij de Minister-President moest.
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:22 schreef Californium het volgende:
schimmelkoffiegratis af te halen uit onze koffieruimte
koffiefilter heeft met koffie en laagje water 2 weken gestaan en was helemaal beschimmeld
![]()
lekkere combinatie met de melk uit de koelkast die houdbaar was tot 19 dec.
Daar kun je vast wel wat leuks uit klonen!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:22 schreef Californium het volgende:
schimmelkoffiegratis af te halen uit onze koffieruimte
koffiefilter heeft met koffie en laagje water 2 weken gestaan en was helemaal beschimmeld
![]()
lekkere combinatie met de melk uit de koelkast die houdbaar was tot 19 dec.
doet me denken aan de proef die ik met soep gedaan heb op mijn vorige schoolquote:Op maandag 5 januari 2009 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar kun je vast wel wat leuks uit klonen!
Wat heb je voor ranzige dingen gedaan dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:29 schreef Muck het volgende:
[..]
doet me denken aan de proef die ik met soep gedaan heb op mijn vorige school
Utrecht kan geen balkenbrij maken. Grijze ranzige zooi met afval uit het rioolquote:Op maandag 5 januari 2009 12:30 schreef Muck het volgende:
Oh en pinguin? Ik ben hartstikke utregs, maar ik ken het wel hoor
vertel ik als ik achter een pc zitquote:Op maandag 5 januari 2009 12:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat heb je voor ranzige dingen gedaan dan?
En hoe lang ben je weggeweest?quote:
quote:
dat blijktquote:Op maandag 5 januari 2009 12:46 schreef OA het volgende:
Je hebt trouwens slechts 435 topics gemist...
quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:17 schreef yvonne het volgende:
shifto mag in 2009 eens mailen.
Nee, tuurlijk niet, achter mijn computer gezeten en gewacht tot 2009quote:Op maandag 5 januari 2009 12:48 schreef OA het volgende:
Hoe heb je al die tijd doorgebracht? Een leven met vrienden enzo opgebouwd?
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet, achter mijn computer gezeten en gewacht tot 2009
Ben jij een van de drie?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
Paniek op de afdeling hier
3 medewerkers geven tegelijk dat ze aan het solliciteren zijn
Nee, ik had het al eerder aangegevenquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ik had het al eerder aangegeven
Working on it, maar ook weer 1e werkdag van 2009 en nogal drukte hier.quote:
Nog steeds bij Peak?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Working on it, maar ook weer 1e werkdag van 2009 en nogal drukte hier.
T ergste is dat ze nog zwaar verbaast zijn ookquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG plagen is nog leuker!
Hoi MPG, oude teruglezer.
Nope, www.vanboxtel.nlquote:
Hoe is het, ouwe Limlander?quote:
Uitstekend. Vandaag weer aan de studie, na een tweetal weken vol werk, feestdagen en uitjesquote:
Bron?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:23 schreef DaMart het volgende:
Ik ga nu even iets zeggen wat de mensen die mij een beetje kennen zal shockeren....
Het is koud!.
Ga jij het zwaar krijgen dan vannacht en morgenquote:
Nee hoor. De verwarming hier faalt gewoon... ik heb zelfs de airco op 25 aangezet om de temperatuur omhoog te krijgenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga jij het zwaar krijgen dan vannacht en morgen
BIj ons ligt toch geen sneeuw!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:32 schreef marcb1974 het volgende:
Hoorde net de verwachting voor vannacht. Boven sneeuw kan de temperatuur zaken tot -15 a -20 graden
Neequote:Op maandag 5 januari 2009 13:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG!
Beetje bijgekomen van het koude water van gisteren?.
Je mag hier wel wat komen halen hoorquote:
Hier ook niet, het vriest niet eens nuquote:
bevroren leidingen, verwarmingen, auto's etcquote:Op maandag 5 januari 2009 13:32 schreef marcb1974 het volgende:
Hoorde net de verwachting voor vannacht. Boven sneeuw kan de temperatuur zaken tot -15 a -20 graden
Als het goed is drinkt hij dat niet meer sinds gisterenquote:
Vallen Pasen en Pinksteren dit jaar op één dag dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het goed is drinkt hij dat niet meer sinds gisteren
er ligt hier toch geen sneeuw.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:32 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, maar met deze temperaturen bevriest de hel welquote:Op maandag 5 januari 2009 13:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vallen Pasen en Pinksteren dit jaar op één dag dan?.
Importeren danquote:Op maandag 5 januari 2009 13:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
er ligt hier toch geen sneeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |