quote:Op zondag 11 januari 2009 20:20 schreef Klonk het volgende:
al is het toepasselijker om te zeggen dat mijn ui gebrandx is
je moet in je instellingen even 'webavatar laten zien' juist aan of uit vinken. dan doet 'ie het voor jou ookquote:Op zondag 11 januari 2009 20:25 schreef DR34M3R het volgende:
Ik snap er niks van. Ik heb die dingen gezien die BX gepost heeft, die bewogen wel. En alle andere bewegende ava's ook... alleen die van Klonk niet hoor.
Het enige wat ik echt grappig vond was dat ze in elke stad een HK sleutelhanger hebben met een eyecatcher van die stad. Maar waarom HK geen atoombom in haar pootjes had in Hiroshima snap ik niet. Wel dat ze een kraanvogel had .quote:
Cya, ik ga ook zo. Morgen weer een lange dag.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:35 schreef Klonk het volgende:
bedtijd, we kruipen er lekker op tijd in, tot morgen
Tnx! Ik heb meteen wat andere instellingen aangepast, wat een uitvinding!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
je moet in je instellingen even 'webavatar laten zien' juist aan of uit vinken. dan doet 'ie het voor jou ook
geeft niksquote:Op zondag 11 januari 2009 21:43 schreef DR34M3R het volgende:
OMG... dat postte ik voordat ik zag dat hij naar bed ging...
sorry Fha, wederom niet ranzig bedoeld..
Ik kan het weer eens niet vindenquote:
Mja zover was ik alquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja zover was ik almaar als ik een zown knoppie op ja zet, dan zie ik klonk wel bewegen, maar dan zie ik mn eigen ava en die van jou bijvoorbeeld niet meer
heb bijna het hele weekend geprogrammeerdquote:Op zondag 11 januari 2009 23:15 schreef Aarti het volgende:
ik moet morgen werken en ik heb geeeeeeeeeen zin.
en dat is nou net de reden waarom we nu thuis zitten.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:22 schreef cablegunmaster het volgende:
en thuis werken is kut om 1 reden :p
communicatie gaat zo moeilijk![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
en dat is nou net de reden waarom we nu thuis zitten.voor dit project moeten we even totaal niet gestoord worden. En dat gaat op kantoor gewoon niet.
Hehe:quote:Op zondag 11 januari 2009 23:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
en dat is nou net de reden waarom we nu thuis zitten.voor dit project moeten we even totaal niet gestoord worden. En dat gaat op kantoor gewoon niet.
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehe:
"Goedemorgen BX, kopje koffie?"
"ja, lekker, dankje."
"Hoe was je weekend?"
En dat dan x het aantal collegae dat er rondloopt.
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehe:
"Goedemorgen BX, kopje koffie?"
"ja, lekker, dankje."
"Hoe was je weekend?"
En dat dan x het aantal collegae dat er rondloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |