is dat voor je japan trip ?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:47 schreef Pheno het volgende:
Zo, hotels uitgezocht. Morgen maar eens gaan bellen met die lui
Dat klopt.quote:
Ik weet de reden niet. Ik zou het eens kunnen vragen. Maar vrouwen zijn daar nog niet zo gemancipeerd iig. Dus nog geen gelijke rechten en zo.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:56 schreef Klonk het volgende:
geen flauw idee hoe die dingen heten, heb ze wel eens op tv gezien, maar waarom mogen daar geen vrouwen in, bang voor hoeren ofzo ?
Het lijkt me apart. En te klein voor mequote:Op zondag 11 januari 2009 20:57 schreef Klonk het volgende:
zoiets: http://www.itravelnet.com(...)e-capsule-hotel.html
Oh, er zullen ook wel vrouw en male capsules zijn (dat is dan ook niet sinds heel lang), maar er zijn ook men only. En ik wil bij mijn vrouw slapen.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:00 schreef Klonk het volgende:
op de link die ik gaf hebben ze het wel over male en female sections
Dat lijkt me wel zo gezellig ja.quote:
Wat ben je dan voor een pinguinquote:Op zondag 11 januari 2009 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het lijkt me apart. En te klein voor me
kut ik moest lachenquote:
Met van die grote voeten.quote:
Ik zou er vast niet in passen, maar lijkt me wel gaafquote:Op zondag 11 januari 2009 20:57 schreef Klonk het volgende:
zoiets: http://www.itravelnet.com(...)e-capsule-hotel.html
ik moest alweer lachenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:10 schreef DR34M3R het volgende:
Och, het heeft wel iets zo. Al heb ik denk ik toch liever een luxe hotelkamer met alle verwennerij die daarbij hoort.
niet ranzig bedoeld
Het gaat wel goed met je vandaag?quote:
Ja met mij wel, maar jij bent wel echt grappig vandaagquote:
Je bedoelt die kinky Hello Kitty hotels?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:10 schreef DR34M3R het volgende:
Och, het heeft wel iets zo. Al heb ik denk ik toch liever een luxe hotelkamer met alle verwennerij die daarbij hoort.
niet ranzig bedoeld
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja met mij wel, maar jij bent wel echt grappig vandaag![]()
*google't*quote:Op zondag 11 januari 2009 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bedoelt die kinky Hello Kitty hotels?
Dat hello kitty alleen is al pure smquote:Op zondag 11 januari 2009 21:16 schreef Pheno het volgende:
Ook echt iets japans, een SM hotelkamer met allemaal Hello Kitty
I know. _A_ zit nu al te kijken wat ze gaat kopenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hello kitty alleen is al pure sm
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
I know. _A_ zit nu al te kijken wat ze gaat kopen
Je hebt er ook themawinkels...
kan je nog annulerenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
I know. _A_ zit nu al te kijken wat ze gaat kopen
Je hebt er ook themawinkels...
quote:
Als zo'n pluche HK in een apparaat constant het Hello Kitty lied aan het zingen is....the horror!quote:
Hier, koffie!quote:
Hier, heb je nog wat aan me gehad ook nog!quote:
Ik heb medelijde.. echt!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als zo'n pluche HK in een apparaat constant het Hello Kitty lied aan het zingen is....the horror!
Het moet niet enger wordenquote:Op zondag 11 januari 2009 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier, heb je nog wat aan me gehad ook nog!
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:20 schreef Klonk het volgende:
al is het toepasselijker om te zeggen dat mijn ui gebrandx is
je moet in je instellingen even 'webavatar laten zien' juist aan of uit vinken. dan doet 'ie het voor jou ookquote:Op zondag 11 januari 2009 20:25 schreef DR34M3R het volgende:
Ik snap er niks van. Ik heb die dingen gezien die BX gepost heeft, die bewogen wel. En alle andere bewegende ava's ook... alleen die van Klonk niet hoor.
Het enige wat ik echt grappig vond was dat ze in elke stad een HK sleutelhanger hebben met een eyecatcher van die stad. Maar waarom HK geen atoombom in haar pootjes had in Hiroshima snap ik niet. Wel dat ze een kraanvogel had .quote:
Cya, ik ga ook zo. Morgen weer een lange dag.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:35 schreef Klonk het volgende:
bedtijd, we kruipen er lekker op tijd in, tot morgen
Tnx! Ik heb meteen wat andere instellingen aangepast, wat een uitvinding!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
je moet in je instellingen even 'webavatar laten zien' juist aan of uit vinken. dan doet 'ie het voor jou ook
geeft niksquote:Op zondag 11 januari 2009 21:43 schreef DR34M3R het volgende:
OMG... dat postte ik voordat ik zag dat hij naar bed ging...
sorry Fha, wederom niet ranzig bedoeld..
Ik kan het weer eens niet vindenquote:
Mja zover was ik alquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja zover was ik almaar als ik een zown knoppie op ja zet, dan zie ik klonk wel bewegen, maar dan zie ik mn eigen ava en die van jou bijvoorbeeld niet meer
heb bijna het hele weekend geprogrammeerdquote:Op zondag 11 januari 2009 23:15 schreef Aarti het volgende:
ik moet morgen werken en ik heb geeeeeeeeeen zin.
en dat is nou net de reden waarom we nu thuis zitten.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:22 schreef cablegunmaster het volgende:
en thuis werken is kut om 1 reden :p
communicatie gaat zo moeilijk![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
en dat is nou net de reden waarom we nu thuis zitten.voor dit project moeten we even totaal niet gestoord worden. En dat gaat op kantoor gewoon niet.
Hehe:quote:Op zondag 11 januari 2009 23:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
en dat is nou net de reden waarom we nu thuis zitten.voor dit project moeten we even totaal niet gestoord worden. En dat gaat op kantoor gewoon niet.
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehe:
"Goedemorgen BX, kopje koffie?"
"ja, lekker, dankje."
"Hoe was je weekend?"
En dat dan x het aantal collegae dat er rondloopt.
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehe:
"Goedemorgen BX, kopje koffie?"
"ja, lekker, dankje."
"Hoe was je weekend?"
En dat dan x het aantal collegae dat er rondloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |