Of ze er bewerkt uitzien weet ik niet maar je ziet aan de schaduw al dat het niet op dezelfde dag is gefotografeerd!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:07 schreef JK1982 het volgende:
Volgens mij zijn die foto's niet op dezelfde dag genomen. Ze zien er iig niet echt bewerkt uit als je het mij vraagt..
Ik vind het er ook behoorlijk realistisch uitzien eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:56 schreef botterfly het volgende:
[..]
Of ze er bewerkt uitzien weet ik niet maar je ziet aan de schaduw al dat het niet op dezelfde dag is gefotografeerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zij die spreken weten niet, zij die weten spreken niet.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:09 schreef Volpez het volgende:
Een kleine makelaar in dit huis? (zie ook de andere foto's)
[ afbeelding ]mooie goude kranenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Born this way
Je snapt sommige makelaars toch ook niet dat ze zoiets online gaan zetten?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:54 schreef Nint het volgende:
Waar men van hot naar her springt:
[ afbeelding ]
Ongelooflijk, wat een teringzooi zegquote:Op zaterdag 10 januari 2009 07:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je snapt sommige makelaars toch ook niet dat ze zoiets online gaan zetten?Ik neem aan dat ze willen verkopen?
Edit: En ik zie nu pas de rest van de foto's!![]()
![]()
Dat wandkleed in die kinderkamer!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 07:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je snapt sommige makelaars toch ook niet dat ze zoiets online gaan zetten?Ik neem aan dat ze willen verkopen?
Edit: En ik zie nu pas de rest van de foto's!![]()
![]()
Da's een kamerscherm...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:20 schreef Cothen het volgende:
[ afbeelding ]
Verkoper: "Makelaar, moet ik mijn huis helemaal opruimen voor de foto's?"
Makelaar: "Als het bed maar enigzins recht zit..."
Volgensmij mist er ook een stuk poster links.
Kunnen wij er wat aan doen dat Funja content steelt om hun site te vullen.Die Mercedes staat Te Koop en je krijgt er een vrijstaand huis met zwembad bij.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:25 schreef JK1982 het volgende:
Dit is onze Mercedes SL in de garage..![]()
[ afbeelding ]
En dit is ons huisje, MET wederom onze Mercedes SL uiteraard![]()
[ afbeelding ]
link
Je bent me net voor, Dat ouders de kinderen zo de boel laten overnemen.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:02 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Kan wel zien wie er de baas is in huis....![]()
![]()
Wat een pestbende!!!
Remaxx doet dit wel vaker.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:32 schreef Makelaar het volgende:
[..]
Kunnen wij er wat aan doen dat Funja content steelt om hun site te vullen.Die Mercedes staat Te Koop en je krijgt er een vrijstaand huis met zwembad bij.
http://auto.marktplaats.nl/mercedes-benz/215998236-mercedes-500-sl-special-house-edition.html?return=eJwFwcEJwCAMAMBdHMDYRz9xmkAFRaMhSQtSunvvCA98G6ZseCYMvHN1FwR4ivYlZUYm7S6DyC3OAbcVpYvbBN5RqoT8%2FRn2GBc%3D&df=1
Ziet er op zich best goed uitquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:49 schreef Alcatrash het volgende:
Kleur? Nergens voor nodig
linkje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 januari 2009 21:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
RE/MAX doet dit wel vaker.
Tot nog toe meerdere adv gezien incl auto
Je hebt wel een punt... en welk bedrag moet er worden opgenomen in de gegevens van het kadaster?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:49 schreef Makelaar het volgende:
Sorry maar dit is een auto en je krijgt er een huis bij. Scheelt misschien ook overdrachtsbelasting?
(door Cothen op 11 december 2008)quote:Dat je een artist impression laat maken van je nieuwbouw-project, ok. Maar dit is ook weer overdreven:
(Door Maringo op 11 december 2008)quote:quote: Op donderdag 11 december 2008 14:12 schreef Cothen het volgende:
Dat je een artist impression laat maken van je nieuwbouw-project, ok. Maar dit is ook weer overdreven:
[ afbeelding ]
Link
Alsof het ooit weer zo hard gaat vriezen in NL
(door Hierissieweer op 12 december 2008)quote:Zeker met het fijt dat het bijna nooit meer zo hard vriest zodat we kunnen schaatsen...
quote:Alsof het ooit weer zo hard gaat vriezen in NL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klik hier
Ik zie het nietquote:Op zondag 11 januari 2009 23:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Maar waarom in hemelsnaam?![]()
Mauw!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:23 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dan zit je in de WC iig goed. De keuken mag ook grappig genoemd worden
Dat zie je inderdaad relatief vaak bij hele dure huizen. Waarschijnlijk omdat inbrekers ook op Funda kunnen kijken.quote:Op maandag 12 januari 2009 06:53 schreef tinny het volgende:
volgens mij is dat misschien een wens van de huidige bewoners van iets duurdere huizen om geen foto's van binnen te laten maken??
of een truc van de makelaar om meer nieuwschierigheid te wekken??
Ik dacht dat het een sauna was, maar blijkt het een badkamer in een tuinhuisje te zijn, damn, succes met de verkoopquote:Op zondag 11 januari 2009 23:03 schreef Gwywen het volgende:
En hier is-ie dan, mijn bijdrage van vandaag:
Een inpandig tuinhuisje!![]()
Zijn dat nou zeeschip containers?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:30 schreef Joyceke2309 het volgende:
Totaal offtopic, maar gezien de posts van een maand geleden vond ik het toch wel even het vermelden waard:
[..]
(door Cothen op 11 december 2008)
[..]
(Door Maringo op 11 december 2008)
[..]
(door Hierissieweer op 12 december 2008)
Zie ik daar een tuinslang liggen op de grond van de douche? Dat ga je toch niet menen?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:41 schreef Hanneke1983 het volgende:
"De badkamer brengt wat moderniseringskosten met zich mee"
... want de badkuip ligt al een tijdje in de achtertuin...quote:"De badkamer brengt wat moderniseringskosten met zich mee"
Én slecht ter been:quote:Op maandag 12 januari 2009 23:47 schreef JK1982 het volgende:
Hoezo slechtziend en/of hardhorend?
[ afbeelding ]
en ze hebben er een kruis aangehangenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:13 schreef JK1982 het volgende:
Geïnspireerd door iglo's? Of ode aan de cokehandel? Zeg jij het maar..![]()
[ afbeelding ]
Is het geen zwaard?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
en ze hebben er een kruis aangehangen![]()
wellicht een Tabor immitatie ?
quote:Riante achtertuin (ca. 215 m2), met gebruik van "doorloopbunker"
quote:Groot formaat keuken (ca. 4.03 x 3.00 m.) met vele originele details nog aanwezig.
Ontzettend mooi pandquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:48 schreef k_man het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Vraagprijs ¤ 1.095.000.
quote:bijna halfvrijstaande villa
Of je doet gewoon zo met paintquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:56 schreef Angelof9 het volgende:
En dat strijkijzer zal wel op de vloer zijngevallen tijdens het strijken! Maar ze hadden er voor de foto wel even een kleedje overheen kunnen leggen.
Als je in de gelegenheid bent om in Klazinaveen te wonen én je een bouwvergunning kunt krijgen voor een aanbouw\ uitbouw kan het inderdaad een leuk huis zijn...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:33 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind dit toch zo'n heerlijk topic. Echt mijn dagelijkse schaterlach![]()
Wat dachten jullie hiervan, ik wist niet dat 't nog kon. Minder dan een ton en 1685 m2 grond eromheen!
[ afbeelding ]
Ok, er móet nog het een en ander aan gebeuren, maar hier kun je wat moois van maken zeg.
[ afbeelding ]
Link
Ja, maar daar zijn die makelaars meestal niet zo goed in. Zit er opeens een paars plafond in ofzo.quote:
Volgens mij kloppen die verhoudingen gewoon niet. In plaats van uitgerekt door een groothoeklens, is dit het omgekeerde effect.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:56 schreef Angelof9 het volgende:
Om the verhullen dat het eigenlijk een heel erg smal bed is? Lijkt wel een hotelkamer zo.
plus, dan kom je kijken en dan zit het er ineens welquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:50 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ja, maar daar zijn die makelaars meestal niet zo goed in. Zit er opeens een paars plafond in ofzo.
Die pleerolquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:46 schreef Volpez het volgende:
Met toepasselijke muziek op de achtergrond:
I stil haven't found... (Radio Veronica Top 1000 allertijden)
Maar goed. Op zich geen heel bijzondere woning, op een enkel detail na.
[ afbeelding ]
Wat is er met dat toiletpapier gebeurd?
[ afbeelding ]
Is dat een strijkijzer op de vloer? Hebben ze de vloerbedekking recht proberen te strijken ofzo?
quote:
Wel ideaal voor een wijnkelderquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:48 schreef k_man het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Vraagprijs ¤ 1.095.000.
Die doorloop bunker is gaaf.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:48 schreef k_man het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Vraagprijs ¤ 1.095.000.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:18 schreef Gwywen het volgende:
Laat je niet in de luren leggen: dit zijn drie huizen!
[ afbeelding ]
En nee, het betreffende huis heeft dus inderdaad géén voordeur.
[ afbeelding ]
Hoe je dan toch binnen kunt komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:18 schreef Gwywen het volgende:
Laat je niet in de luren leggen: dit zijn drie huizen!
[ afbeelding ]
En nee, het betreffende huis heeft dus inderdaad géén voordeur.
[ afbeelding ]
Hoe je dan toch binnen kunt komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat voor "maar" ¤ 217.500 k.k![]()
Wat in de naam van onze lieve heer is een doorloop bunker en wat was ooit het doel hiervan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:48 schreef k_man het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Vraagprijs ¤ 1.095.000.
Dat zit ik met ook af te vragen.quote:Wat in de naam van onze lieve heer is een doorloop bunker en wat was ooit het doel hiervan?
Ik ben eruit! Volgens mij is het een 'Luftschutzbunker'. Deze was in geval van een luchtaanval bedoeld om ongeveer 50 man een veilig onderkomen te bieden. In WOII waren zaten er Duitsers in die kazernes. Dus luchtaanvallen waren niet ondenkbeeldig en bij een voltreffer op een barak zouden de verliezen groot zijn. Deze bunker heeft zelfs nog de originele bankjes.quote:'doorloopbunker'
In de beschrijving:quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:28 schreef k_man het volgende:
Die keuken is al eerder gepost. Ik vind 'm erg grappig, creatief. Misschien een meubelmaker of timmerman die z'n eigen keukenkastjes heeft gemaakt. Zie ook die kast in de kamer op de achtergrond.
LOL!
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:57 schreef Spotmatic het volgende:
Ik vind deze woning zeer bijzonder:
[ afbeelding ]
En deze keuken in dezelfde woning... Hoe kom je erop!
[ afbeelding ]
Opa en Oma weten nog niet dat ze naar het bejaardentehuis worden gestuurdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Onderdeel van het meubilair?
Wat is hier zo opmerkelijk aan dan? (ik mis het denk ik)quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:14 schreef ursel het volgende:
Bij de buren van die schuilkelder..
[ afbeelding ]
Mja, ik weet niet wat ut nut van een bank is zo bij een eettafel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:34 schreef Volpez het volgende:
[..]
Wat is hier zo opmerkelijk aan dan? (ik mis het denk ik)
Vind de tegeltjes in de keuken en badkamer opmerkelijk, alsmede die gekleurde vlakken op de muur op de slaapkamer.
En toch heeft het een leuk effect voor op de foto! Beter dan die gekreukte dekbedden die je vaak ziet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:27 schreef Katientje het volgende:
De eigenaar die een origami vouwcursus heeft gevolgd zet zijn dochter er ook toe aan
[ afbeelding ]
Zie je het voor je s' morgens: `dochter, heb je je bed wel ge-o-r-iga-mied vandaag?'
Goed geïsoleerde woning boven een metalshop... vond ik wel geinig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:31 schreef Babbelzz het volgende:
Poli: ben je nou je eigen huis aan t aanprijzen? xie niets opmerkelijks, behalve die oerlelijke keuken
Ja, het opmerkelijke zie ik ook niet, en waarom "uitstekend geïsoleerd" dikgedrukt is ontgaat me al helemaal.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:31 schreef Babbelzz het volgende:
Poli: ben je nou je eigen huis aan t aanprijzen? xie niets opmerkelijks, behalve die oerlelijke keuken
Metalzone is een metal muziekwinkel. Bij een huis waar bij de onderburen dikke teringherrie wordt gedraaid, is het wel handig dat het huis goed geisoleerd is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja, het opmerkelijke zie ik ook niet, en waarom "uitstekend geïsoleerd" dikgedrukt is ontgaat me al helemaal.
Yep, inderdaad het bord Metalzone was me nog niet eerder opgevallen. Dan nog vind ik de isolatie niet opmerkelijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:50 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Metalzone is een metal muziekwinkel. Bij een huis waar bij de onderburen dikke teringherrie wordt gedraaid, is het wel handig dat het huis goed geisoleerd is.
Volgens mij gewoon van die simpele grove witte bakstenen, geen idee wat voor materiaal dat is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:21 schreef Dromer het volgende:
Ik snap de keuken in dit overigens schattig kleine vrijstaand (geschakeld) huisje niet helemaal.
Is ie nu gemetseld uit betonblokjes of zo?
[ afbeelding ]
Was me nog niet eens opgevallen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:28 schreef Fidonc het volgende:
Ik begrijp niet dat ht vooraanzicht in een ander seizoen zit dan de achtertuin
Verhip! Dat is in mijn stadje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:42 schreef Polipipianovic het volgende:
Als niet fokker al trouwe volger vanaf deel 20. En dit topic krijgt ook nog eens de eer van m'n first post op fok.
Op zich niet zo'n schokkende omschrijving van een appartement, maar na het zien van de foto's wel logisch.
* Ruim voldoende parkeergelegenheid in de nabije omgeving.
* In kleinschalig modern appartementencomplex gelegen.
* Appartement is uitstekend geïsoleerd.
* Servicekosten zijn ¤ 60,- per maand.
[ afbeelding ]
Rest van de woning is hier te vinden
Er staan er momenteel 784 te koop op Funda.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:07 schreef Nero22 het volgende:
Parkeerplaats te koop voor ¤27.000 k.k. Eerste keer dat ik een parkeerplaats te koop zie staan.![]()
[ afbeelding ]
Hier meer.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:00 schreef Spotmatic het volgende:
Aahh, verdomme! Ik wist dat ik de foto met de vele keukenkastjes al eerder had gezien. Hopelijk ben ik wel de eerste met deze. Ik weet niet wat de makelaar heeft bezield om hier een foto van te maken en op Funda te zetten. Het huis ziet er overigens wel netjes uit.
[ link | afbeelding ]
Holy shit, 27000 euro? Krijg je er een auto gratis bij ofzo?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:07 schreef Nero22 het volgende:
Parkeerplaats te koop voor ¤27.000 k.k.
Verkapte ik-ben-een-boer-post.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:48 schreef Darkenrahl het volgende:
Holy shit, 27000 euro? Krijg je er een auto gratis bij ofzo?
Als je er geen moeite mee hebt na enkele uren afgevoerd te moeten worden, richting een psychiatrische kliniek.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:06 schreef Isegrim het volgende:
Die met dat rood vind ik eigenlijk nog wel wat hebben.
Of richting een hoerenbuurt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:18 schreef yavanna het volgende:
[..]
Als je er geen moeite mee hebt na enkele uren afgevoerd te moeten worden, richting een psychiatrische kliniek.
Dit soort huizen worden momenteel allemaal opgekocht voor een prikkie, om daarna helemaal te worden opgeknapt. Is je misschien al opgevallen op Funda; al die huizen zien er exact hetzelfde uit (lichtkleurige houten vloer/laminaat), witte keuken, muren allemaal wit, en allemaal van die radiator ombouwen om de radiator.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
In dit geval was het verstandig als de makelaar het bij deze foto had gelaten
Dat is niet specifiek iets van nu hoor...quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:19 schreef Syytön het volgende:
[..]
Dit soort huizen worden momenteel allemaal opgekocht voor een prikkie, om daarna helemaal te worden opgeknapt. Is je misschien al opgevallen op Funda; al die huizen zien er exact hetzelfde uit (lichtkleurige houten vloer/laminaat), witte keuken, muren allemaal wit, en allemaal van die radiator ombouwen om de radiator.
Nee, tuurlijk niet. Maar het gaat erom dat er blijkbaar een bedrijf/persoon is die woningen opknapt volgens hetzelfde stijlschema. Al die woningen zijn kopieen van elkaar. Ik kijk sinds begin 2008, maar sinds ongeveer November zie ik de woningen waar ik het over heb, met bosjes verschijnen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is niet specifiek iets van nu hoor...
Eh... 77 foto's van een appartementje?quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:57 schreef Syytön het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Maar het gaat erom dat er blijkbaar een bedrijf/persoon is die woningen opknapt volgens hetzelfde stijlschema. Al die woningen zijn kopieen van elkaar. Ik kijk sinds begin 2008, maar sinds ongeveer November zie ik de woningen waar ik het over heb, met bosjes verschijnen.
Voorbeeld
Als je kijkt naar wat die makelaar in zijn portefeuille heeft zou dat inderdaad goed kunnen kloppen. Overigens lijken al die, voor de verkoop opgeknapte panden (ongeacht wie het opknapt) sowieso op elkaar, het moet altijd een luxe gevoel geven, veel mensen aanspreken en tegelijkertijd zo naturel mogelijk zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:57 schreef Syytön het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Maar het gaat erom dat er blijkbaar een bedrijf/persoon is die woningen opknapt volgens hetzelfde stijlschema. Al die woningen zijn kopieen van elkaar. Ik kijk sinds begin 2008, maar sinds ongeveer November zie ik de woningen waar ik het over heb, met bosjes verschijnen.
Voorbeeld
Kheb der nog eentje voor je..quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:57 schreef Syytön het volgende:
[..]
Voorbeeld
Inderdaad een standaard opgeknapt appartementje, overigens met hoop kleine foutjes, zoals:quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:57 schreef Syytön het volgende:
Voorbeeld
hier zie je de verfspullen nog staan:quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:57 schreef Syytön het volgende:
[..]
Voorbeeld
Een Playboy-matrasje doet het natuurlijk ook altijd goed voor de verkoop!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:36 schreef Meike26 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jan de Bouvrie komt naar je toe....Huisje staat nog bij mij in het dorp ook
![]()
Potverdikke, je mag daar wel uitkijken met je Philips Livingcolors of iets dergelijks.. Je zit daar onderhand midden op het kruispunt, voor je het weet rijden ze door rood (voor zover dat al niet gedaan wordt natuurlijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Kheb der nog eentje voor je..
Bij ons in de straat..Volgens mij redelijk voor een prikkie gekocht idd. Ze zijn wel behoorlijke tijd aan het klussen geweest..
http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/Fotos/?id=f1fac5ce-648a-4b5d-b17c-6d3e79adbd6e&objecttype=DetailKoopObject
Ik denk dat ie door het raam moetquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:42 schreef Cothen het volgende:
[..]
Die dan wel eerst door dit smalle trapgat gepropt moet worden:
[ afbeelding ]
(Ik heb de woning bekeken en dat past of net niet of net wel)
.
voormalig winkelpand vermoed ik. Wel lekker licht!quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Potverdikke, je mag daar wel uitkijken met je Philips Livingcolors of iets dergelijks.. Je zit daar onderhand midden op het kruispunt, voor je het weet rijden ze door rood (voor zover dat al niet gedaan wordt natuurlijk)
[ afbeelding ]
Plexiglas spatplaat erop schroeven en klaar is Kees.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:42 schreef Cothen het volgende:
De muur links van het fornuis wordt op deze manier een verzamelplaats voor opspattend vet en vocht.
Hoe bedoel je? Ik zie het probleem niet.quote:Waar laat je je benen tijdens het zittend toileteren?
Smalle bovenlader.quote:Dit is ook zo'n geval, hier moet de wasmachine komen:
[ afbeelding ]
Die dan wel eerst door dit smalle trapgat gepropt moet worden:
[ afbeelding ]
(Ik heb de woning bekeken en dat past of net niet of net wel)
Ik heb toch zo iets van, áls je het doet, doe het dan goed. Als opknapper dan hè.quote:Op donderdag 15 januari 2009 07:39 schreef Isegrim het volgende:
Plexiglas spatplaat erop schroeven en klaar is Kees.
Het toilet is niet diep genoegquote:Hoe bedoel je? Ik zie het probleem niet.
Dat dacht ik ook, totdat ik het raam ging bekijken. Aan beide zijden van het huis zitten ramen die niet veel groter zijn dan een wasmachine en bovendien hebben ze beide een vaste middenstijl.quote:
Dan woon je pas echt ín de stad!quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Potverdikke, je mag daar wel uitkijken met je Philips Livingcolors of iets dergelijks.. Je zit daar onderhand midden op het kruispunt, voor je het weet rijden ze door rood (voor zover dat al niet gedaan wordt natuurlijk)
[ afbeelding ]
PRRRRRR die slaapkamer!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:36 schreef Meike26 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jan de Bouvrie komt naar je toe....Huisje staat nog bij mij in het dorp ook
![]()
He, dat is ook bij mij in de straatquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Kheb der nog eentje voor je..
Bij ons in de straat..Volgens mij redelijk voor een prikkie gekocht idd. Ze zijn wel behoorlijke tijd aan het klussen geweest..
http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/Fotos/?id=f1fac5ce-648a-4b5d-b17c-6d3e79adbd6e&objecttype=DetailKoopObject
Mja, woon zelf ook niet op de mient, maar de kamperfoeliestraat..quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:43 schreef Syytön het volgende:
[..]
He, dat is ook bij mij in de straat
Of technisch gezien; schuin tegenover mij. Dat huis heeft twee adressen + straatnamen.Ik zou er voor geen goud willen wonen, het ligt aan een vrij druk kruispunt.
![]()
(dit is inderdaad precies zo'n woning. Ze kopen die houten vloeren volgens mij in enorme partijen op, net zoals de deurklinken en radiatorombouwen)
eentje kan er zelf poepen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef santhe het volgende:
Ruimte om met drie tegelijk te plassen.
[ afbeelding ]
Link
Je kunt ervan zeggen wat je wilt, maar het past allemaal wel erg mooi bij de stijl van deze woningen, vind ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:43 schreef Syytön het volgende:
(dit is inderdaad precies zo'n woning. Ze kopen die houten vloeren volgens mij in enorme partijen op, net zoals de deurklinken en radiatorombouwen)
Heb je ook een link naar het huis?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor als je graag alles met elkaar deelt.
Alstuquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:27 schreef Volpez het volgende:
[..]
Heb je ook een link naar het huis?
Ben wel benieuwd naar de rest.
En dan durven ze er ook nog (ondanks de locatie en de ruime inhoud) nog ¤ 124.900 voor te vragen ook nog Je moet datzelfde bedrag nog bijna investeren om het fatsoenlijk bewoonbaar te krijgen !quote:
Ik weet niet hoe het in deventer zit maar hier kan je voor dat geld niet eens alleen de grond kopen voor dat geld.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:25 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
En dan durven ze er ook nog (ondanks de locatie en de ruime inhoud) nog ¤ 124.900 voor te vragen ook nog Je moet datzelfde bedrag nog bijna investeren om het fatsoenlijk bewoonbaar te krijgen !
Mis ik nou iets, zie ik iets over het hoofd, of pis jij altijd in de wastafel?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef santhe het volgende:
[ afbeelding ]
Link
Deed ik vroeger wel eens op mijn kamer..Geen zin om naar beneden te lopen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mis ik nou iets, zie ik iets over het hoofd, of pis jij altijd in de wastafel?
en daarna je tanden poetsen daar ook nog zeker?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Deed ik vroeger wel eens op mijn kamer..Geen zin om naar beneden te lopen.
Trek jij nooit de wc door ofzo??quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:48 schreef Volpez het volgende:
[..]
en daarna je tanden poetsen daar ook nog zeker?
Vergeten de zitplaatsen voor de omstanders bij het sterfbed op te ruimen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:51 schreef Volpez het volgende:
In dit huis gaan ze gezellig met zijn allen kijken hoe papa en mama slapen ofzo?
[ afbeelding ]
Jawel, maar ik pis niet in de wasbak.quote:
Snapte ook nooit waarom ze me uit mijn bek vonden stinken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:48 schreef Volpez het volgende:
[..]
en daarna je tanden poetsen daar ook nog zeker?
deze foto zou niet misstaan in een kunstgaleriequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kunnen de kinderen wel mooi muurtje trap doen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:03 schreef keizerpinguin het volgende:
[ afbeelding ]
dit is de tuin!!![]()
Ja, precies. Groot gelijk, die opknappers! Fantasievol is het misschien niet, maar je stoot niemand voor het hoofd met witte wanden, fraai laminaat en mooi gestuukte wandjes...quote:Op donderdag 15 januari 2009 07:39 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind die opgeknapte woning er erg mooi uitzien.
Ik ben dan benieuwd waar de bunker heenloopt. Alleen is dat geheim:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:48 schreef k_man het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Vraagprijs ¤ 1.095.000.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:53 schreef TSPO het volgende:
[..]
Ik ben dan benieuwd waar de bunker heenloopt. Alleen is dat geheim:
[ afbeelding ]
ik moest lachenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef santhe het volgende:
[ afbeelding ]
Link
En toch zie ik veel moois in die ruimte. Ik zou er een paleisje van kunnen maken met een klein budget. Tenminste.... een paleisje naar onze smaak, en wij zijn hier niet echt van de strakke, maar eerder van de kleurrijke en rommeligequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
In dit geval was het verstandig als de makelaar het bij deze foto had gelaten
[ afbeelding ]
want de rest helpt niet echt om het appartement te verkopen.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan nog gewoon zien waar de schilderijen 10 jaar geleden hingen op dat behangquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:40 schreef Gwywen het volgende:
Hoe kun je het dan met zoveel onverschilligheid inrichten? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand zich hierin prettig, comfortabel, geborgen, m.a.w.: thuis voelt. [/filosofische stemming]
Hoe kwam je boven danquote:
Snapte ook nooit Maar ik was toen wel 16 en ik was ook niet echt bekwaam om trap te lopen zeg maar na een avondje stappen.![]()
die bovenste, daar zou ik meteen willen wonenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:42 schreef k_man het volgende:
[ link | afbeelding ]
Combineer een drukke vloer met drukke tapijten, een druk tafelkleed en een druk gordijn, liefst allemaal met verschillende kleuren en patronen...
[ link | afbeelding ]
Inderdaad zeg. Nog nooit van gehoord, maar het ligt dus ook wel héél dicht bij België:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:43 schreef Isegrim het volgende:
Retranchement - wat een on-Nederlandse plaatsnaam.
Wat prachtigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:44 schreef Pollewoppie het volgende:
ik zit nog een beetje te twijfelen of ik dit huisje ga kopen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de prijs hoef ik het niet te laten (3.850.000 Euro) Maar ik vind de tuin een beetje te klein:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dit huis dus
oooooooooooooooooooooooooooohhhh *zucht*quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:44 schreef Pollewoppie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de prijs hoef ik het niet te laten (3.850.000 Euro) Maar ik vind de tuin een beetje te klein:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dit huis dus
Staat dat huis in Kaatsheuvel? Op het terrein van de Efteling?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:44 schreef Pollewoppie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dit huis dus
ja idd is ook zo... ook de inrichting is niet echt super is allemaal in de Jugendstil en daar moet je wel van houden ja..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:33 schreef Volpez het volgende:
Ik vind de indeling van dat mooie huis alleen wat onhandig voor zover ik kan beoordelen op de tekening...
Die inrichting is nog verrassend origineel. Zo ze zien staat in de eetkamer bijv nog de buffetkast uit 1920, Dat moet je wel zo houden, het zou doodzonde zijn om zoiets eruit te slopen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:09 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
ja idd is ook zo... ook de inrichting is niet echt super is allemaal in de Jugendstil en daar moet je wel van houden ja..
Is dat niet gewoon een sauna binnenshuis met een sauna-kabine en een douche-gedeelte erin?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:03 schreef Gwywen het volgende:
[..]
![]()
Geweldig! Scherp opgemerkt Joyceke!
En hier is-ie dan, mijn bijdrage van vandaag:
Een inpandig tuinhuisje!![]()
[ afbeelding ]
Klik hier
Ik zie 't probleem eerlijk gezegd ook niet zo, en ik ben dan een vrouw van 23... Nouja, wel een die vrij recent op een studentenwoning met 17 huisgenoten heeft gewoond...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Snapte ook nooit waarom ze me uit mijn bek vonden stinken.![]()
Zie het probleem eigenlijk niet zo.
Zo dat is zeker een woning met potentiequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op zich wel geinig, zo'n troon idee.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:33 schreef Sessy het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een sauna binnenshuis met een sauna-kabine en een douche-gedeelte erin?
Ik heb ook wat bij te dragen. Weliswaar niet van Funda, van een Russische site, maar niettemin:
[ afbeelding ]
Daar is het vast mis gegaanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:38 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik zie 't probleem eerlijk gezegd ook niet zo, en ik ben dan een vrouw van 23... Nouja, wel een die vrij recent op een studentenwoning met 17 huisgenoten heeft gewoond...
Je drinkt toch niet uit de wasbak? En de kraan kun je echt wel ff afspoelen. Als er verder niemand gebruikt van maakt! Bedoel, urine is steriel en zo.
Seksles?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:51 schreef Volpez het volgende:
In dit huis gaan ze gezellig met zijn allen kijken hoe papa en mama slapen ofzo?
[ afbeelding ]
Waar wou je het anders doen dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:04 schreef Sessy het volgende:
Ik blijf d'r bij. Als je de enige bent die van zo'n wasbak gebruik maakt, mag je ermee doen wat je wil van mij.
Trouwens als je dadelijk zelf kleine kinderen hebt, die op een potje plassen, was je die ook boven een wasbak uit (ook al giet je 't misschien in de wc).
In hetzelfde huis, aparte poster boven het bed voor een meisjes/kinderkamer:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:10 schreef Gwywen het volgende:
Als je er geen bezwaar tegen hebt om in het noorden des lands te gaan wonen, in het schattige vestingstadje Bourtange, is er voor een véél reëler bedrag óók een heel schattig huis te koop:
[ link | afbeelding ]
Jugendstilquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:09 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
ja idd is ook zo... ook de inrichting is niet echt super is allemaal in de Jugendstil en daar moet je wel van houden ja..
Verkocht! It's mine!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:44 schreef Pollewoppie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dit huis dus
Mijn godquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
dan wel geen funda! maar gewoon het zelfde forum deurtje!
Ooit zo'n lelijke trap gezien? Alle ideetjes zijn welkom!
die trap..
dat is heul geen foute eerste postquote:Op zondag 18 januari 2009 02:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ha mijn eerst post op FOK!
Op zoek naar een huisje in Groningen kwam ik wat leuke foto's tegen..
-knip-
Mijn excuses als 1 van de foto's al eens geplaatst is. Ik heb 15 vorige topics doorgelezen maar heb inmiddels wel zoveel gezien...
Ole!quote:
Dat is met recht een porceleinen troon!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:33 schreef Sessy het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een sauna binnenshuis met een sauna-kabine en een douche-gedeelte erin?
Ik heb ook wat bij te dragen. Weliswaar niet van Funda, van een Russische site, maar niettemin:
[ afbeelding ]
Dat is ook nog eens zo'n opblaasbaar dik bed-logeermatras, ipv een echt bed. M'n vriend heeft precies zo'n ding voor gasten.quote:Op zondag 18 januari 2009 04:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
Een trap naast het bed
http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/Default.aspx?id=b7bcb6a5-4363-45e0-8daf-02eee1b5d26c&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
[ afbeelding ]
Leuk!
http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/detail/Omschrijving/?id=78183b91-b503-4778-a8bf-ac289c894a25&objecttype=DetailKoopObject
dat was me nog niet eens opgevallen :pquote:Op zondag 18 januari 2009 12:18 schreef Sessy het volgende:
[..]
Dat is ook nog eens zo'n opblaasbaar dik bed-logeermatras, ipv een echt bed. M'n vriend heeft precies zo'n ding voor gasten.
En 't balkon loopt voor de badkamer langs.quote:Op zondag 18 januari 2009 02:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
SPIEGELTEGELS![]()
http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/Omschrijving/?id=2e2b9d36-ae89-4d95-9829-4f3fe7777303&objecttype=DetailKoopObject
next:
Ja, lekker is het juistquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:38 schreef Sessy het volgende:
Je drinkt toch niet uit de wasbak? En de kraan kun je echt wel ff afspoelen. Als er verder niemand gebruikt van maakt! Bedoel, urine is steriel en zo.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:51 schreef Volpez het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een kleedkamer voor een elftal ofzo .. Hij oogt knettergroot !!quote:Op zondag 18 januari 2009 14:01 schreef du_ke het volgende:
Niet heel extreem lelijk maar wel een wat rare badkamer
[ afbeelding ]
Het huis heeft ook een inpandig zwembadquote:Op zondag 18 januari 2009 14:11 schreef KingSizePinda het volgende:
[..]
Is dit een kleedkamer voor een elftal ofzo .. Hij oogt knettergroot !!
Er zijn al zoveel gegadigden voor dit huisquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:44 schreef Pollewoppie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dit huis dus
Is de boel daar uitgebrand of zo? En check die stickers op de mega-oude geiser...quote:Op zondag 18 januari 2009 16:00 schreef KingSizePinda het volgende:
Mijn 1e plaatjespost hier. Ik klikte funda helaas weg, maar de rest vant huis is niet zo schokkend ..
Wat vinden we ervan ?
[ link | afbeelding ]
Een vloerkleed in de keuken ? Lekker vettig
Volgens MIJN theorie is 't helemaal niet zo ranzig als mensen denken. De pot van kleuters wordt in de wasbak uitgespoeld, de hamster/muizenkooi met muizenpis wordt in de wasbak uitgespoeld... Bijna alle mensen die ik ken dumpen het water wat overblijft na 't wassen van de vloer ook in de wasbak - eentje doet dat zelfs in de keuken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:29 schreef ursel het volgende:
[..]
Waar wou je het anders doen dan?
In de douche is net zo ranzig volgens jou theorie...
En een schoon douchegordijn kunnen ze ook al niet ophangen voor de foto's gemaakt worden....quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:21 schreef Dromer het volgende:
Ik snap de keuken in dit overigens schattig kleine vrijstaand (geschakeld) huisje niet helemaal.
Is ie nu gemetseld uit betonblokjes of zo?
[ afbeelding ]
geld teveel ofzo?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:07 schreef botterfly het volgende:
[..]
Er zijn al zoveel gegadigden voor dit huisIk heb gewoon geen kans meer!
Ben ik nu ineens een jongen?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:48 schreef Sessy het volgende:
[..]
Volgens MIJN theorie is 't helemaal niet zo ranzig als mensen denken. De pot van kleuters wordt in de wasbak uitgespoeld, de hamster/muizenkooi met muizenpis wordt in de wasbak uitgespoeld... Bijna alle mensen die ik ken dumpen het water wat overblijft na 't wassen van de vloer ook in de wasbak - eentje doet dat zelfs in de keuken.
Je gaat er echt niet dood aan of zo.
OK het is idioot om 't op een forum te gaan vertellen, wat die jongen gedaan heeft, maar 't is geen misdaad of zo. 't Is als je verder gezond bent ook serieus niet onhygienisch. Bij brandwonden werd vroeger (voor de tijd van de antibiotica) zelfs aangeraden om eroverheen te plassen, of liever nog een klein en gezond kind dat te laten doen, omdat urine zelfs antiseptische eigenschappen heeft zo lang er verder geen SOA's en dergelijks in zitten.
Ik reageer niet smerig... Je vergist je. Ga eens terug en lees eens overnieuw. Ik was degene die de (ik neem aan jongen, want hoe kom je anders bij de wasbak?) die in de wasbak piste verdedigde en iemand ANDERS zei dat dat smerig was. :pquote:Op zondag 18 januari 2009 17:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ben ik nu ineens een jongen?![]()
Maar vind er niets idioots aan om hier iets te melden over mijn roerige studententijd. Vind het redelijk apathisch als je erop reageert alsof het smerig is. Dan heb je zoals je zelf zegt in ieder geval geen kinderen.
Volgens jouw profiel ben je idd een jongen/man.quote:
Heerlijk kampershutjequote:Op zondag 18 januari 2009 22:12 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat mensen het serieus mooi kunnen vinden.
Maar in dit huisje van ¤1.195.000 heb je wel een zwembad (op een tropisch eiland)...
[ afbeelding ]
Kan je letterlijk je vrouw bespringenquote:Op zondag 18 januari 2009 04:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
Een trap naast het bed
Dit is beleid van sommige makelaars. Mijn makelaar neemt bijvoorbeeld standaard geen foto's van kinderkamers. Elke makelaar heeft hier naar mijn idee zijn eigen ideeen over.quote:Ook altijd leuk, van die huizen met dan 3 slaapkamers waarvan er dan geen of slechts 1 op de foto staat.. Ik ben dan benieuwd wat er aan mankeert
Spuuglelijkquote:Op zondag 18 januari 2009 23:02 schreef Gwywen het volgende:
Ik weet niet wat er met de muren van deze badkamer is gebeurd, maar volgens mij is dit een met opzet aangebracht effect....![]()
[ afbeelding ]
Klik
ze hadden geen geld voor tegels zekerquote:Op zondag 18 januari 2009 23:02 schreef Gwywen het volgende:
Ik weet niet wat er met de muren van deze badkamer is gebeurd, maar volgens mij is dit een met opzet aangebracht effect....![]()
[ afbeelding ]
Klik
Ja zoietsquote:Op zondag 18 januari 2009 17:39 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
geld teveel ofzo?![]()
van buiten vind ik het een mooi huis, maar van binnen een beetje te ouderwets voor mij dan
Ik vind het wel wat hebben.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:02 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
Klik
zo te zien kan je er ook kookcursussen geven en is er een restaurantje.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:37 schreef FrankV34 het volgende:
Kasteeltje in mijn geboortedorp staat te koop.
Voor mensen die een wijnkeldertje willen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of van schilderen houden:
[ afbeelding ]
Bron
Ja het ziet er nu echt mooi uit. Dat was een jaar of 20-25 geleden echt wel anders. De huidige eigenaar heeft er wat moois van gemaakt.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:43 schreef styliste het volgende:
[..]
zo te zien kan je er ook kookcursussen geven en is er een restaurantje.
Wat een ongelooflijk mooi pand trouwens. Als ik het geld had zou ik er geen seconde over nadenken...
Dit heeft wel iets eigenlijk. Het is niet echt mijn smaak, maar het wel heel bijzonder. Volgens mij zou ik hier wel iets mee kunnen....quote:Op zondag 18 januari 2009 20:22 schreef Krln het volgende:
ik weet niet eens welke foto's ik moet plaatsen van dit huis, allemaal te erg...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/?id=71a13e5d-58bf-4e08-b0b1-9df19c8078e7&objecttype=DetailKoopObject
Wat is deplorabel ?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:37 schreef FrankV34 het volgende:
Kasteeltje in mijn geboortedorp staat te koop.
Voor mensen die een wijnkeldertje willen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of van schilderen houden:
[ afbeelding ]
Bron
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:44 schreef du_ke het volgende:
Alleen 1 plantje in de vensterbank is natuurlijk niet genoeg.
[ afbeelding ]
Ja joh je hebt nog gelijk ook.... Is mijn kennis toch niet helemaal up to date...quote:Op zondag 18 januari 2009 21:16 schreef DonJames het volgende:
[..]
is niet hetzelfde Erg mooi huis natuurlijk!
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:22 schreef Krln het volgende:
ik weet niet eens welke foto's ik moet plaatsen van dit huis, allemaal te erg...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/?id=71a13e5d-58bf-4e08-b0b1-9df19c8078e7&objecttype=DetailKoopObject
't Is absoluut niet mijn smaak maar objectief gesproken is 't wel ontzettend mooi gemaakt. Moet je wel van baroque/rococo houden natuurlijk, maar goed, de eigenaars nemen die kroonluchters en meubels naar ik aanneem wel mee, en dan heb je een mooie beige natuurstenen vloer, lichte, neutrale muren en eh, ja wel nog steeds een plafond met een goudrandje erin maar dat kan er vast wel uit.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:12 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat mensen het serieus mooi kunnen vinden.
Maar in dit huisje van ¤1.195.000 heb je wel een zwembad (op een tropisch eiland)...
[ afbeelding ]
Een wintertuin noemen ze dat... Tsja als je een yoga hippie bent heeft 't natuurlijk wel wat. Als je de buren bent en je moet als de eigenaars op vakantie zijn "de plantjes water geven"... Not so much.quote:
Oh tuurlijk. Mooi huis voor de rest, alleen de meubels vind ik spuuglelijk. Ik ga er van uit dat deze meegenomen worden.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:10 schreef Sessy het volgende:
[..]
't Is absoluut niet mijn smaak maar objectief gesproken is 't wel ontzettend mooi gemaakt. Moet je wel van baroque/rococo houden natuurlijk, maar goed, de eigenaars nemen die kroonluchters en meubels naar ik aanneem wel mee, en dan heb je een mooie beige natuurstenen vloer, lichte, neutrale muren en eh, ja wel nog steeds een plafond met een goudrandje erin maar dat kan er vast wel uit.![]()
mischien werkt t wel keigoed?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:33 schreef santhe het volgende:
Zou dat echt handig zijn lamellen in de douche?
[ afbeelding ]
Link
In de meeste gevallen is het simpel: die andere twee slaapkamers zijn dan net iets te klein om mooi op de foto te krijgen. Dan krijg je foto's die afbreuk doen aan de kamer of het angstaanjagend klein laten lijken, terwijl het nog helemaal niet zó klein is. Dat zijn dan kamers die je gewoon bij de bezichtiging moet zienquote:Op zondag 18 januari 2009 22:45 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
Dit is beleid van sommige makelaars. Mijn makelaar neemt bijvoorbeeld standaard geen foto's van kinderkamers. Elke makelaar heeft hier naar mijn idee zijn eigen ideeen over.
En niet te vergeten:quote:Op maandag 19 januari 2009 23:46 schreef JK1982 het volgende:
Over groothoek gesproken...
Kijk hier eens, ziet er best ruimtelijk uit toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Totdat je het uitzicht vanuit de woonkamer ziet.
Ineens staan de gebouwen veel dichterbij![]()
[ afbeelding ]
Die foto's zijn van een modelwoningquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:47 schreef JK1982 het volgende:
Dat is gewoon een totaal ander appartement volgens mij. Kijk maar eens naar buiten, dit is een heel andere woonlaag.
Al met al een vage advertentie hoor..
Ik denk dat het huis twee ingangen heeft. De afbeeldingen komen namelijk helemaal niet overeen met elkaar. Bovendien heeft de makelaar geen reden tot misleiding op dit punt en staat er in de beschrijving: Blekerssingel 4 = Boelekade 4quote:Op zondag 18 januari 2009 22:36 schreef Cothen het volgende:
Sommige makelaars zijnware kunstenaars, neem bijvoorbeeld eens de voordeur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de rest een leuk huis.
Gaan ze die hele woning stylen tot in de kleinste details... laat die makelaar zijn tas op tafel liggen...quote:"Laten we een styllist een impressie maken, die vooral niet bij de doelgroep aansluit"
[ afbeelding ]
Dat zag ik ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:43 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Gaan ze die hele woning stylen tot in de kleinste details... laat die makelaar zijn tas op tafel liggen...
Of je kijkt wat beter en ziet dat er echt een meter of 200 van het huis ook een bushalte zit... vind het verder niet echt een aparte advertentie, goed idee om zo'n styliste in de arm te nemen, leuke foto's. Niks opmerkelijks aan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:26 schreef Cothen het volgende:
"Vanuit het complex wandelt u zo het winkelcentrum in en naar de bus en tram"
Blijkbaar houdt deze makelaar van wandelen, de dichtstbijzijnde tramhalte is bij 2km lopn
De bushalte wel, maar de tramhalte niet...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:47 schreef Darkenrahl het volgende:
Of je kijkt wat beter en ziet dat er echt een meter of 200 van het huis ook een bushalte zit... vind het verder niet echt een aparte advertentie, goed idee om zo'n styliste in de arm te nemen, leuke foto's. Niks opmerkelijks aan.
Ow, ik had ook ong zo'n woning gezien .. Volledig gestoffeerd in ong dezelfde kleuren groen en superveel wit door et hele huis ... Woning word verkocht met die stoffering .. Ik had ineens geen interesse meerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:26 schreef Cothen het volgende:
[..]
En niet te vergeten:
"Laten we een styllist een impressie maken, die vooral niet bij de doelgroep aansluit"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Vanuit het complex wandelt u zo het winkelcentrum in en naar de bus en tram"
Blijkbaar houdt deze makelaar van wandelen, de dichtstbijzijnde tramhalte is bij 2km lopn
Mja, alleen wijzer dat het voor je deur altijd lekker druk is..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:57 schreef k_man het volgende:
Een appartement in Rotterdam, vraagprijs ruim één miljoen. Dit is de enige foto van het interieur:
[ afbeelding ]
Verder een hele rits sfeerplaatjes van Rotterdam, zoals
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Leuk hoor, maar je wordt er als potentiële koper niet veel wijzer van.
Ik vind het wel potentie hebben eigenlijk. Vrij groot, je kan de indeling nog zelf bepalen etc en het ziet er constructief redelijk uit.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:25 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
En dan durven ze er ook nog (ondanks de locatie en de ruime inhoud) nog ¤ 124.900 voor te vragen ook nog Je moet datzelfde bedrag nog bijna investeren om het fatsoenlijk bewoonbaar te krijgen !
Die giraf vind ik wel leukquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:51 schreef k_man het volgende:
Inclusief giraf in de tuin...
[ link | afbeelding ]
De rest van de tuin staat ook vol beelden. En ze hebben een 32-zitsbank
Met minder foto's was de locatie inderdaad ook duidelijk geweest.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:57 schreef k_man het volgende:
Een appartement in Rotterdam, vraagprijs ruim één miljoen. Dit is de enige foto van het interieur:
[ afbeelding ]
Verder een hele rits sfeerplaatjes van Rotterdam, zoals
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Leuk hoor, maar je wordt er als potentiële koper niet veel wijzer van.
quote:oppervlakte balkon en terrassen ca. 70 m².
quote:Entree met gastentoilet en toegang tot ruime hal. Woonkamer met ramen tot aan de grond waardoor geweldig uitzicht 875x740, woonkeuken 700x320 met groot inpandig terras. 3 zeer ruime slaapkamers waaronder de masterbedroom met ensuite badkamer en garderobe. 2e badkamer met douche.
Op de 12e verdieping is een studioappartement met kamer, toilet, natte ruimte en terras.
In de onderliggende garage zijn 2 parkeerplaatsen. In het complex is een healthclub met zwembad.
Een prima ruimte om te verhuren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Keuken, zolder, badkamer, overloop, wat is het![]()
Een studentenhuis, zoals ook in de omschrijving vermeld staat.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Keuken, zolder, badkamer, overloop, wat is het![]()
Dan nog is de combo keuken\ douche op een open zolder niet standaard...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:10 schreef Cothen het volgende:
[..]
Een studentenhuis, zoals ook in de omschrijving vermeld staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |