quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:51 schreef Volpez het volgende:
In dit huis gaan ze gezellig met zijn allen kijken hoe papa en mama slapen ofzo?
[ afbeelding ]
Is dit een kleedkamer voor een elftal ofzo .. Hij oogt knettergroot !!quote:Op zondag 18 januari 2009 14:01 schreef du_ke het volgende:
Niet heel extreem lelijk maar wel een wat rare badkamer
[ afbeelding ]
Het huis heeft ook een inpandig zwembadquote:Op zondag 18 januari 2009 14:11 schreef KingSizePinda het volgende:
[..]
Is dit een kleedkamer voor een elftal ofzo .. Hij oogt knettergroot !!
Er zijn al zoveel gegadigden voor dit huisquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:44 schreef Pollewoppie het volgende:
ik zit nog een beetje te twijfelen of ik dit huisje ga kopen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de prijs hoef ik het niet te laten (3.850.000 Euro) Maar ik vind de tuin een beetje te klein:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dit huis dus
Is de boel daar uitgebrand of zo? En check die stickers op de mega-oude geiser...quote:Op zondag 18 januari 2009 16:00 schreef KingSizePinda het volgende:
Mijn 1e plaatjespost hier. Ik klikte funda helaas weg, maar de rest vant huis is niet zo schokkend ..
Wat vinden we ervan ?
[ link | afbeelding ]
Een vloerkleed in de keuken ? Lekker vettig
Volgens MIJN theorie is 't helemaal niet zo ranzig als mensen denken. De pot van kleuters wordt in de wasbak uitgespoeld, de hamster/muizenkooi met muizenpis wordt in de wasbak uitgespoeld... Bijna alle mensen die ik ken dumpen het water wat overblijft na 't wassen van de vloer ook in de wasbak - eentje doet dat zelfs in de keuken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:29 schreef ursel het volgende:
[..]
Waar wou je het anders doen dan?
In de douche is net zo ranzig volgens jou theorie...
En een schoon douchegordijn kunnen ze ook al niet ophangen voor de foto's gemaakt worden....quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:21 schreef Dromer het volgende:
Ik snap de keuken in dit overigens schattig kleine vrijstaand (geschakeld) huisje niet helemaal.
Is ie nu gemetseld uit betonblokjes of zo?
[ afbeelding ]
geld teveel ofzo?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:07 schreef botterfly het volgende:
[..]
Er zijn al zoveel gegadigden voor dit huisIk heb gewoon geen kans meer!
Ben ik nu ineens een jongen?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:48 schreef Sessy het volgende:
[..]
Volgens MIJN theorie is 't helemaal niet zo ranzig als mensen denken. De pot van kleuters wordt in de wasbak uitgespoeld, de hamster/muizenkooi met muizenpis wordt in de wasbak uitgespoeld... Bijna alle mensen die ik ken dumpen het water wat overblijft na 't wassen van de vloer ook in de wasbak - eentje doet dat zelfs in de keuken.
Je gaat er echt niet dood aan of zo.
OK het is idioot om 't op een forum te gaan vertellen, wat die jongen gedaan heeft, maar 't is geen misdaad of zo. 't Is als je verder gezond bent ook serieus niet onhygienisch. Bij brandwonden werd vroeger (voor de tijd van de antibiotica) zelfs aangeraden om eroverheen te plassen, of liever nog een klein en gezond kind dat te laten doen, omdat urine zelfs antiseptische eigenschappen heeft zo lang er verder geen SOA's en dergelijks in zitten.
Ik reageer niet smerig... Je vergist je. Ga eens terug en lees eens overnieuw. Ik was degene die de (ik neem aan jongen, want hoe kom je anders bij de wasbak?) die in de wasbak piste verdedigde en iemand ANDERS zei dat dat smerig was. :pquote:Op zondag 18 januari 2009 17:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ben ik nu ineens een jongen?![]()
Maar vind er niets idioots aan om hier iets te melden over mijn roerige studententijd. Vind het redelijk apathisch als je erop reageert alsof het smerig is. Dan heb je zoals je zelf zegt in ieder geval geen kinderen.
Volgens jouw profiel ben je idd een jongen/man.quote:
Heerlijk kampershutjequote:Op zondag 18 januari 2009 22:12 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat mensen het serieus mooi kunnen vinden.
Maar in dit huisje van ¤1.195.000 heb je wel een zwembad (op een tropisch eiland)...
[ afbeelding ]
Kan je letterlijk je vrouw bespringenquote:Op zondag 18 januari 2009 04:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
Een trap naast het bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |