eentje kan er zelf poepen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef santhe het volgende:
Ruimte om met drie tegelijk te plassen.
[ afbeelding ]
Link
Je kunt ervan zeggen wat je wilt, maar het past allemaal wel erg mooi bij de stijl van deze woningen, vind ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:43 schreef Syytön het volgende:
(dit is inderdaad precies zo'n woning. Ze kopen die houten vloeren volgens mij in enorme partijen op, net zoals de deurklinken en radiatorombouwen)
Heb je ook een link naar het huis?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor als je graag alles met elkaar deelt.
Alstuquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:27 schreef Volpez het volgende:
[..]
Heb je ook een link naar het huis?
Ben wel benieuwd naar de rest.
En dan durven ze er ook nog (ondanks de locatie en de ruime inhoud) nog ¤ 124.900 voor te vragen ook nog Je moet datzelfde bedrag nog bijna investeren om het fatsoenlijk bewoonbaar te krijgen !quote:
Ik weet niet hoe het in deventer zit maar hier kan je voor dat geld niet eens alleen de grond kopen voor dat geld.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:25 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
En dan durven ze er ook nog (ondanks de locatie en de ruime inhoud) nog ¤ 124.900 voor te vragen ook nog Je moet datzelfde bedrag nog bijna investeren om het fatsoenlijk bewoonbaar te krijgen !
Mis ik nou iets, zie ik iets over het hoofd, of pis jij altijd in de wastafel?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef santhe het volgende:
Ruimte om met drie tegelijk te plassen.
[ afbeelding ]
Link
Deed ik vroeger wel eens op mijn kamer..Geen zin om naar beneden te lopen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mis ik nou iets, zie ik iets over het hoofd, of pis jij altijd in de wastafel?
en daarna je tanden poetsen daar ook nog zeker?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Deed ik vroeger wel eens op mijn kamer..Geen zin om naar beneden te lopen.
Trek jij nooit de wc door ofzo??quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:48 schreef Volpez het volgende:
[..]
en daarna je tanden poetsen daar ook nog zeker?
Vergeten de zitplaatsen voor de omstanders bij het sterfbed op te ruimen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:51 schreef Volpez het volgende:
In dit huis gaan ze gezellig met zijn allen kijken hoe papa en mama slapen ofzo?
[ afbeelding ]
Jawel, maar ik pis niet in de wasbak.quote:
Snapte ook nooit waarom ze me uit mijn bek vonden stinken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:48 schreef Volpez het volgende:
[..]
en daarna je tanden poetsen daar ook nog zeker?
deze foto zou niet misstaan in een kunstgaleriequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor als je graag alles met elkaar deelt.
Kunnen de kinderen wel mooi muurtje trap doen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:03 schreef keizerpinguin het volgende:
[ afbeelding ]
dit is de tuin!!![]()
Ja, precies. Groot gelijk, die opknappers! Fantasievol is het misschien niet, maar je stoot niemand voor het hoofd met witte wanden, fraai laminaat en mooi gestuukte wandjes...quote:Op donderdag 15 januari 2009 07:39 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind die opgeknapte woning er erg mooi uitzien.
Ik ben dan benieuwd waar de bunker heenloopt. Alleen is dat geheim:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:48 schreef k_man het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Vraagprijs ¤ 1.095.000.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |