eentje kan er zelf poepen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef santhe het volgende:
Ruimte om met drie tegelijk te plassen.
[ afbeelding ]
Link
Je kunt ervan zeggen wat je wilt, maar het past allemaal wel erg mooi bij de stijl van deze woningen, vind ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:43 schreef Syytön het volgende:
(dit is inderdaad precies zo'n woning. Ze kopen die houten vloeren volgens mij in enorme partijen op, net zoals de deurklinken en radiatorombouwen)
Heb je ook een link naar het huis?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor als je graag alles met elkaar deelt.
Alstuquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:27 schreef Volpez het volgende:
[..]
Heb je ook een link naar het huis?
Ben wel benieuwd naar de rest.
En dan durven ze er ook nog (ondanks de locatie en de ruime inhoud) nog ¤ 124.900 voor te vragen ook nog Je moet datzelfde bedrag nog bijna investeren om het fatsoenlijk bewoonbaar te krijgen !quote:
Ik weet niet hoe het in deventer zit maar hier kan je voor dat geld niet eens alleen de grond kopen voor dat geld.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:25 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
En dan durven ze er ook nog (ondanks de locatie en de ruime inhoud) nog ¤ 124.900 voor te vragen ook nog Je moet datzelfde bedrag nog bijna investeren om het fatsoenlijk bewoonbaar te krijgen !
Mis ik nou iets, zie ik iets over het hoofd, of pis jij altijd in de wastafel?quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef santhe het volgende:
[ afbeelding ]
Link
Deed ik vroeger wel eens op mijn kamer..Geen zin om naar beneden te lopen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mis ik nou iets, zie ik iets over het hoofd, of pis jij altijd in de wastafel?
en daarna je tanden poetsen daar ook nog zeker?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Deed ik vroeger wel eens op mijn kamer..Geen zin om naar beneden te lopen.
Trek jij nooit de wc door ofzo??quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:48 schreef Volpez het volgende:
[..]
en daarna je tanden poetsen daar ook nog zeker?
Vergeten de zitplaatsen voor de omstanders bij het sterfbed op te ruimen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:51 schreef Volpez het volgende:
In dit huis gaan ze gezellig met zijn allen kijken hoe papa en mama slapen ofzo?
[ afbeelding ]
Jawel, maar ik pis niet in de wasbak.quote:
Snapte ook nooit waarom ze me uit mijn bek vonden stinken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:48 schreef Volpez het volgende:
[..]
en daarna je tanden poetsen daar ook nog zeker?
deze foto zou niet misstaan in een kunstgaleriequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kunnen de kinderen wel mooi muurtje trap doen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:03 schreef keizerpinguin het volgende:
[ afbeelding ]
dit is de tuin!!![]()
Ja, precies. Groot gelijk, die opknappers! Fantasievol is het misschien niet, maar je stoot niemand voor het hoofd met witte wanden, fraai laminaat en mooi gestuukte wandjes...quote:Op donderdag 15 januari 2009 07:39 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind die opgeknapte woning er erg mooi uitzien.
Ik ben dan benieuwd waar de bunker heenloopt. Alleen is dat geheim:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:48 schreef k_man het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Vraagprijs ¤ 1.095.000.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:53 schreef TSPO het volgende:
[..]
Ik ben dan benieuwd waar de bunker heenloopt. Alleen is dat geheim:
[ afbeelding ]
ik moest lachenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef santhe het volgende:
[ afbeelding ]
Link
En toch zie ik veel moois in die ruimte. Ik zou er een paleisje van kunnen maken met een klein budget. Tenminste.... een paleisje naar onze smaak, en wij zijn hier niet echt van de strakke, maar eerder van de kleurrijke en rommeligequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
In dit geval was het verstandig als de makelaar het bij deze foto had gelaten
[ afbeelding ]
want de rest helpt niet echt om het appartement te verkopen.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan nog gewoon zien waar de schilderijen 10 jaar geleden hingen op dat behangquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:40 schreef Gwywen het volgende:
Hoe kun je het dan met zoveel onverschilligheid inrichten? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand zich hierin prettig, comfortabel, geborgen, m.a.w.: thuis voelt. [/filosofische stemming]
Hoe kwam je boven danquote:
Snapte ook nooit Maar ik was toen wel 16 en ik was ook niet echt bekwaam om trap te lopen zeg maar na een avondje stappen.![]()
die bovenste, daar zou ik meteen willen wonenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:42 schreef k_man het volgende:
[ link | afbeelding ]
Combineer een drukke vloer met drukke tapijten, een druk tafelkleed en een druk gordijn, liefst allemaal met verschillende kleuren en patronen...
[ link | afbeelding ]
Inderdaad zeg. Nog nooit van gehoord, maar het ligt dus ook wel héél dicht bij België:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:43 schreef Isegrim het volgende:
Retranchement - wat een on-Nederlandse plaatsnaam.
Wat prachtigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:44 schreef Pollewoppie het volgende:
ik zit nog een beetje te twijfelen of ik dit huisje ga kopen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de prijs hoef ik het niet te laten (3.850.000 Euro) Maar ik vind de tuin een beetje te klein:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dit huis dus
oooooooooooooooooooooooooooohhhh *zucht*quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:44 schreef Pollewoppie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de prijs hoef ik het niet te laten (3.850.000 Euro) Maar ik vind de tuin een beetje te klein:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dit huis dus
Staat dat huis in Kaatsheuvel? Op het terrein van de Efteling?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:44 schreef Pollewoppie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dit huis dus
ja idd is ook zo... ook de inrichting is niet echt super is allemaal in de Jugendstil en daar moet je wel van houden ja..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:33 schreef Volpez het volgende:
Ik vind de indeling van dat mooie huis alleen wat onhandig voor zover ik kan beoordelen op de tekening...
Die inrichting is nog verrassend origineel. Zo ze zien staat in de eetkamer bijv nog de buffetkast uit 1920, Dat moet je wel zo houden, het zou doodzonde zijn om zoiets eruit te slopen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:09 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
ja idd is ook zo... ook de inrichting is niet echt super is allemaal in de Jugendstil en daar moet je wel van houden ja..
Is dat niet gewoon een sauna binnenshuis met een sauna-kabine en een douche-gedeelte erin?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:03 schreef Gwywen het volgende:
[..]
![]()
Geweldig! Scherp opgemerkt Joyceke!
En hier is-ie dan, mijn bijdrage van vandaag:
Een inpandig tuinhuisje!![]()
[ afbeelding ]
Klik hier
Ik zie 't probleem eerlijk gezegd ook niet zo, en ik ben dan een vrouw van 23... Nouja, wel een die vrij recent op een studentenwoning met 17 huisgenoten heeft gewoond...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Snapte ook nooit waarom ze me uit mijn bek vonden stinken.![]()
Zie het probleem eigenlijk niet zo.
Zo dat is zeker een woning met potentiequote:Op donderdag 15 januari 2009 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op zich wel geinig, zo'n troon idee.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:33 schreef Sessy het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een sauna binnenshuis met een sauna-kabine en een douche-gedeelte erin?
Ik heb ook wat bij te dragen. Weliswaar niet van Funda, van een Russische site, maar niettemin:
[ afbeelding ]
Daar is het vast mis gegaanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:38 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik zie 't probleem eerlijk gezegd ook niet zo, en ik ben dan een vrouw van 23... Nouja, wel een die vrij recent op een studentenwoning met 17 huisgenoten heeft gewoond...
Je drinkt toch niet uit de wasbak? En de kraan kun je echt wel ff afspoelen. Als er verder niemand gebruikt van maakt! Bedoel, urine is steriel en zo.
Seksles?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:51 schreef Volpez het volgende:
In dit huis gaan ze gezellig met zijn allen kijken hoe papa en mama slapen ofzo?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |