quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:53 schreef TSPO het volgende:
[..]
Ik ben dan benieuwd waar de bunker heenloopt. Alleen is dat geheim:
[ afbeelding ]
ik moest lachenquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:59 schreef santhe het volgende:
Ruimte om met drie tegelijk te plassen.
[ afbeelding ]
Link
En toch zie ik veel moois in die ruimte. Ik zou er een paleisje van kunnen maken met een klein budget. Tenminste.... een paleisje naar onze smaak, en wij zijn hier niet echt van de strakke, maar eerder van de kleurrijke en rommeligequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
In dit geval was het verstandig als de makelaar het bij deze foto had gelaten
[ afbeelding ]
want de rest helpt niet echt om het appartement te verkopen.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan nog gewoon zien waar de schilderijen 10 jaar geleden hingen op dat behangquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:40 schreef Gwywen het volgende:
Hoe kun je het dan met zoveel onverschilligheid inrichten? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand zich hierin prettig, comfortabel, geborgen, m.a.w.: thuis voelt. [/filosofische stemming]
Hoe kwam je boven danquote:
Snapte ook nooit Maar ik was toen wel 16 en ik was ook niet echt bekwaam om trap te lopen zeg maar na een avondje stappen.![]()
die bovenste, daar zou ik meteen willen wonenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:42 schreef k_man het volgende:
[ link | afbeelding ]
Combineer een drukke vloer met drukke tapijten, een druk tafelkleed en een druk gordijn, liefst allemaal met verschillende kleuren en patronen...
[ link | afbeelding ]
Inderdaad zeg. Nog nooit van gehoord, maar het ligt dus ook wel héél dicht bij België:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:43 schreef Isegrim het volgende:
Retranchement - wat een on-Nederlandse plaatsnaam.
Wat prachtigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:44 schreef Pollewoppie het volgende:
ik zit nog een beetje te twijfelen of ik dit huisje ga kopen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de prijs hoef ik het niet te laten (3.850.000 Euro) Maar ik vind de tuin een beetje te klein:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dit huis dus
oooooooooooooooooooooooooooohhhh *zucht*quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:44 schreef Pollewoppie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de prijs hoef ik het niet te laten (3.850.000 Euro) Maar ik vind de tuin een beetje te klein:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dit huis dus
Staat dat huis in Kaatsheuvel? Op het terrein van de Efteling?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:44 schreef Pollewoppie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dit huis dus
ja idd is ook zo... ook de inrichting is niet echt super is allemaal in de Jugendstil en daar moet je wel van houden ja..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:33 schreef Volpez het volgende:
Ik vind de indeling van dat mooie huis alleen wat onhandig voor zover ik kan beoordelen op de tekening...
Die inrichting is nog verrassend origineel. Zo ze zien staat in de eetkamer bijv nog de buffetkast uit 1920, Dat moet je wel zo houden, het zou doodzonde zijn om zoiets eruit te slopen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:09 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
ja idd is ook zo... ook de inrichting is niet echt super is allemaal in de Jugendstil en daar moet je wel van houden ja..
Is dat niet gewoon een sauna binnenshuis met een sauna-kabine en een douche-gedeelte erin?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:03 schreef Gwywen het volgende:
[..]
![]()
Geweldig! Scherp opgemerkt Joyceke!
En hier is-ie dan, mijn bijdrage van vandaag:
Een inpandig tuinhuisje!![]()
[ afbeelding ]
Klik hier
Ik zie 't probleem eerlijk gezegd ook niet zo, en ik ben dan een vrouw van 23... Nouja, wel een die vrij recent op een studentenwoning met 17 huisgenoten heeft gewoond...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Snapte ook nooit waarom ze me uit mijn bek vonden stinken.![]()
Zie het probleem eigenlijk niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |