is were een gevalletje .....smaak en huizen boven een bepaald bedrag...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Want mensen met een duur huis\ voldoende geld hebben allemaal een duur volautomatisch espressoapparaat?
![]()
En onder welke verkoopprijs mogen mensen wel een senseo hebben? Of bedoel je de smaak van de koffie? Mag allen het plebs slechte koffie drinken? En het ouderwetse koffiezetapparaat, mag dat alleen nog in huurwoningen gezien worden?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:16 schreef tinny het volgende:
[..]
is were een gevalletje .....smaak en huizen boven een bepaald bedrag...
is al vaker bediscusieerd hier....
mijn hoon was gericht op de smaak... dus als daar een ouderwetse druppelaar van DE had gestaan had je me niet gehoordquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En onder welke verkoopprijs mogen mensen wel een senseo hebben? Of bedoel je de smaak van de koffie? Mag allen het plebs slechte koffie drinken? En het ouderwetse koffiezetapparaat, mag dat alleen nog in huurwoningen gezien worden?
Als de keuken hoogglans wit met goud en oudroze accenten was en er daar een felrode senseo stond had je een punt, maar dan nog draait het niet om de senseo...
Wat Isabeau zegt (ik ben het overigens met je eens dat die koffie niet te zuipen is), en daarnaast heeft dat geen zak te maken met "opmerkelijke foto's van funda". Zo'n ouderwetse "druppelaar" daarentegen is ondertussen wel opmerkelijk te noemenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:43 schreef tinny het volgende:
[..]
mijn hoon was gericht op de smaak... dus als daar een ouderwetse druppelaar van DE had gestaan had je me niet gehoord
Senseo
Ik had al gehoopt dat iemand met een rede kwam, bedankt!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 05:40 schreef huismerk het volgende:
[..]
Texel, je heb er ook een Breda, Rio Grande, Dordrecht en een Leiden. Na het inpolderen van de polder tussen Eierland en Texel (waar nu dus het vliegveld en het plaatsje Zuid-Eierland liggen) kwamen er vooral veel boeren uit de randstad naar Texel toe, en die gaven hun hoeves dus namen van de plaats waar ze vandaan kwamen.
Zoek de makelaar op het Ikea-opstapje bedoel jequote:Op donderdag 8 januari 2009 23:50 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek de schoenen....![]()
Prachtig huis!
Die schoenen aan heeft...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zoek de makelaar op het Ikea-opstapje bedoel je
Jawel, maar CV. De buizen lopen voor de haardplaats door.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
[..]
Lijkt erop dat er nu geen verwarming in zit?
Bang voor roest?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:24 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Zou die meneer gek zijn van zijn otoo?![]()
Link
Ik vind dat je nu een beetje doorslaat. Er zijn wel foto's van het interieur, en wat moet die man/vrouw dan, vooral maar de old-timer buiten zetten omdat de makelaar foto's maakt? Voor mij/ons is het bijvoorbeeld wel belangrijk om dat soort details te weten, bij de aanschaf van een huis. Het hebben van een oldtimer of sportauto brengt nogal wat problemen met zich mee en dan is het handig om te zien dat bijvoorbeeld in dit huis er voldoende (verwarmde en mogelijk klimaatbeheersde) plaats is voor de oldtimer/sportauto. Sommige mensen hebben poezieplaatjes of bierdoppen, anderen een oldtimer/sportauto. No offense.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:14 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Bang voor roest?![]()
Hier nog zo eentje, zoo trots op z'n Traction Avant, dat-ie vergeten is om er foto's bij te doen die wat vertellen over z'n interieur...![]()
[ afbeelding ]
Nog meer bijzonder informatieve feauteau's van dit huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:38 schreef JK1982 het volgende:Als ik de centen had voor zo'n optrekje waren die tegels de eerste dingen die eruit gingen..
Die hortensiafoto's zijn inderdaad verhelderendquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:46 schreef becky27 het volgende:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/default.aspx?id=65d3c8ab-d358-468d-9e35-f7e19c52dbfe&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
gevalletje van 80 foto's waarvan 95% niet nuttig! wel een leuk huisje, staat bij mijn ouders in de straat!
Ik ben ook niet stuk van de tegels, maar veronderstel ik wil het huis kopen en de tegels niet willen zien, zou ik toch naar een oplossing zoeken dat de tegels kunnen blijven zitten. (want is een origineel iets "van" het huis)quote:
Ik verbouw mijn huis zoals ik het wens te hebben. Bij mijn eerste huis bleef er niet meer staan dan 3 muren en het dak.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ben ook niet stuk van de tegels, maar veronderstel ik wil het huis kopen en de tegels niet willen zien, zou ik toch naar een oplossing zoeken dat de tegels kunnen blijven zitten. (want is een origineel iets "van" het huis)
Een kleine valse muur ervoor of iets dergelijks.
Heb dat hier ook gedaan, een zijraam naast de deur, netjes verborgen en volgende bewoners kunnen het zo weer origineel maken.
Want is een origineel iets van het huis zelf.
Dat is prima, maar kies daar dan a.u.b. geen monumentaal huis voor uit, zeker niet als het zich in zo'n goede staat bevindt. Gewoon omdat je Een huis naar wens kun je immers overal zo nieuw bouwen, maar een historisch monument niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik verbouw mijn huis zoals ik het wens te hebben. Bij mijn eerste huis bleef er niet meer staan dan 3 muren en het dak.
Ik doelde er meer op dat ze in de jaren 70 dat niet zo mooi vonden en toen hebben veel mensen het er uit gesloopt. Dus wat je nu niet mooi vind kun je (of je kinderen) over 40 jaar geweldig vinden en dan baal je dat het er uit gesloopt is in jaren 0 (of hoe dit decenium ook genoemt wordt)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:06 schreef JK1982 het volgende:
-knip-
[..]
Even voor de duidelijkheid: Ik ben gek op ensuite-deuren, ornamentenplafonds en glas-in-lood![]()
Ah, een Jaguar series three E-type V12 cabrioletquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:24 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Zou die meneer gek zijn van zijn otoo?![]()
Link
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Dan zit je in de WC iig goed. De keuken mag ook grappig genoemd wordenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:19 schreef -sabine- het volgende:
Ik vind deze vrillen echt ZumKotsen
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:23 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dan zit je in de WC iig goed. De keuken mag ook grappig genoemd worden
[ afbeelding ]
Is dat nou een bad met inbouwkast?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:32 schreef -sabine- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg authentiek dit
Ik vermoed een provisiekelder.quote:
Dan had dat wel in de beschrijving gestaan..quote:
Gewone bloemen gaan dood in zo'n kelder.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:43 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Altijd handig, een paar nepbloemen voor na de nucleaire winter
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:50 schreef Oblivion het volgende:
Lekker eten in een authentieke koeienstal!
[ afbeelding ]
Echt vet cool!![]()
Link
Nou iddquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:19 schreef -sabine- het volgende:
Hadden we deze al?
[ afbeelding ]
Ik vind deze vrillen echt ZumKotsen
Wat is er dan mis mee? De luchten lijken me niet gesjopt of ze hebben de spiegeling op de eerste foto en de schaduwen op de 2e foto er ook bij geshopt. Of bedoel je wat anders?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:58 schreef -sabine- het volgende:
Je moet ook niet op de luchten gaan letten
[ afbeelding ]
Zelfde huis, zelfde Funda:
[ afbeelding ]
Link
Die ene is wit, die ander akwa.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:04 schreef maok het volgende:
[..]
Wat is er dan mis mee? De luchten lijken me niet gesjopt of ze hebben de spiegeling op de eerste foto en de schaduwen op de 2e foto er ook bij geshopt. Of bedoel je wat anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |