Ik doelde er meer op dat ze in de jaren 70 dat niet zo mooi vonden en toen hebben veel mensen het er uit gesloopt. Dus wat je nu niet mooi vind kun je (of je kinderen) over 40 jaar geweldig vinden en dan baal je dat het er uit gesloopt is in jaren 0 (of hoe dit decenium ook genoemt wordt)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:06 schreef JK1982 het volgende:
-knip-
[..]
Even voor de duidelijkheid: Ik ben gek op ensuite-deuren, ornamentenplafonds en glas-in-lood![]()
Ah, een Jaguar series three E-type V12 cabrioletquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:24 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
Zou die meneer gek zijn van zijn otoo?![]()
Link
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Dan zit je in de WC iig goed. De keuken mag ook grappig genoemd wordenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:19 schreef -sabine- het volgende:
Ik vind deze vrillen echt ZumKotsen
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:23 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dan zit je in de WC iig goed. De keuken mag ook grappig genoemd worden
[ afbeelding ]
Is dat nou een bad met inbouwkast?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:32 schreef -sabine- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg authentiek dit
Ik vermoed een provisiekelder.quote:
Dan had dat wel in de beschrijving gestaan..quote:
Gewone bloemen gaan dood in zo'n kelder.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:43 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Altijd handig, een paar nepbloemen voor na de nucleaire winter
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:50 schreef Oblivion het volgende:
Lekker eten in een authentieke koeienstal!
[ afbeelding ]
Echt vet cool!![]()
Link
Nou iddquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:19 schreef -sabine- het volgende:
Hadden we deze al?
[ afbeelding ]
Ik vind deze vrillen echt ZumKotsen
Wat is er dan mis mee? De luchten lijken me niet gesjopt of ze hebben de spiegeling op de eerste foto en de schaduwen op de 2e foto er ook bij geshopt. Of bedoel je wat anders?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:58 schreef -sabine- het volgende:
Je moet ook niet op de luchten gaan letten
[ afbeelding ]
Zelfde huis, zelfde Funda:
[ afbeelding ]
Link
Die ene is wit, die ander akwa.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:04 schreef maok het volgende:
[..]
Wat is er dan mis mee? De luchten lijken me niet gesjopt of ze hebben de spiegeling op de eerste foto en de schaduwen op de 2e foto er ook bij geshopt. Of bedoel je wat anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |