Dit is beleid van sommige makelaars. Mijn makelaar neemt bijvoorbeeld standaard geen foto's van kinderkamers. Elke makelaar heeft hier naar mijn idee zijn eigen ideeen over.quote:Ook altijd leuk, van die huizen met dan 3 slaapkamers waarvan er dan geen of slechts 1 op de foto staat.. Ik ben dan benieuwd wat er aan mankeert
Spuuglelijkquote:Op zondag 18 januari 2009 23:02 schreef Gwywen het volgende:
Ik weet niet wat er met de muren van deze badkamer is gebeurd, maar volgens mij is dit een met opzet aangebracht effect....![]()
[ afbeelding ]
Klik
ze hadden geen geld voor tegels zekerquote:Op zondag 18 januari 2009 23:02 schreef Gwywen het volgende:
Ik weet niet wat er met de muren van deze badkamer is gebeurd, maar volgens mij is dit een met opzet aangebracht effect....![]()
[ afbeelding ]
Klik
Ja zoietsquote:Op zondag 18 januari 2009 17:39 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
geld teveel ofzo?![]()
van buiten vind ik het een mooi huis, maar van binnen een beetje te ouderwets voor mij dan
Ik vind het wel wat hebben.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:02 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
Klik
zo te zien kan je er ook kookcursussen geven en is er een restaurantje.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:37 schreef FrankV34 het volgende:
Kasteeltje in mijn geboortedorp staat te koop.
Voor mensen die een wijnkeldertje willen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of van schilderen houden:
[ afbeelding ]
Bron
Ja het ziet er nu echt mooi uit. Dat was een jaar of 20-25 geleden echt wel anders. De huidige eigenaar heeft er wat moois van gemaakt.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:43 schreef styliste het volgende:
[..]
zo te zien kan je er ook kookcursussen geven en is er een restaurantje.
Wat een ongelooflijk mooi pand trouwens. Als ik het geld had zou ik er geen seconde over nadenken...
Dit heeft wel iets eigenlijk. Het is niet echt mijn smaak, maar het wel heel bijzonder. Volgens mij zou ik hier wel iets mee kunnen....quote:Op zondag 18 januari 2009 20:22 schreef Krln het volgende:
ik weet niet eens welke foto's ik moet plaatsen van dit huis, allemaal te erg...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/?id=71a13e5d-58bf-4e08-b0b1-9df19c8078e7&objecttype=DetailKoopObject
Wat is deplorabel ?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:37 schreef FrankV34 het volgende:
Kasteeltje in mijn geboortedorp staat te koop.
Voor mensen die een wijnkeldertje willen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of van schilderen houden:
[ afbeelding ]
Bron
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:44 schreef du_ke het volgende:
Alleen 1 plantje in de vensterbank is natuurlijk niet genoeg.
[ afbeelding ]
Ja joh je hebt nog gelijk ook.... Is mijn kennis toch niet helemaal up to date...quote:Op zondag 18 januari 2009 21:16 schreef DonJames het volgende:
[..]
is niet hetzelfde Erg mooi huis natuurlijk!
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:22 schreef Krln het volgende:
ik weet niet eens welke foto's ik moet plaatsen van dit huis, allemaal te erg...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/?id=71a13e5d-58bf-4e08-b0b1-9df19c8078e7&objecttype=DetailKoopObject
't Is absoluut niet mijn smaak maar objectief gesproken is 't wel ontzettend mooi gemaakt. Moet je wel van baroque/rococo houden natuurlijk, maar goed, de eigenaars nemen die kroonluchters en meubels naar ik aanneem wel mee, en dan heb je een mooie beige natuurstenen vloer, lichte, neutrale muren en eh, ja wel nog steeds een plafond met een goudrandje erin maar dat kan er vast wel uit.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:12 schreef Nero22 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat mensen het serieus mooi kunnen vinden.
Maar in dit huisje van ¤1.195.000 heb je wel een zwembad (op een tropisch eiland)...
[ afbeelding ]
Een wintertuin noemen ze dat... Tsja als je een yoga hippie bent heeft 't natuurlijk wel wat. Als je de buren bent en je moet als de eigenaars op vakantie zijn "de plantjes water geven"... Not so much.quote:
Oh tuurlijk. Mooi huis voor de rest, alleen de meubels vind ik spuuglelijk. Ik ga er van uit dat deze meegenomen worden.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:10 schreef Sessy het volgende:
[..]
't Is absoluut niet mijn smaak maar objectief gesproken is 't wel ontzettend mooi gemaakt. Moet je wel van baroque/rococo houden natuurlijk, maar goed, de eigenaars nemen die kroonluchters en meubels naar ik aanneem wel mee, en dan heb je een mooie beige natuurstenen vloer, lichte, neutrale muren en eh, ja wel nog steeds een plafond met een goudrandje erin maar dat kan er vast wel uit.![]()
mischien werkt t wel keigoed?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:33 schreef santhe het volgende:
Zou dat echt handig zijn lamellen in de douche?
[ afbeelding ]
Link
In de meeste gevallen is het simpel: die andere twee slaapkamers zijn dan net iets te klein om mooi op de foto te krijgen. Dan krijg je foto's die afbreuk doen aan de kamer of het angstaanjagend klein laten lijken, terwijl het nog helemaal niet zó klein is. Dat zijn dan kamers die je gewoon bij de bezichtiging moet zienquote:Op zondag 18 januari 2009 22:45 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
Dit is beleid van sommige makelaars. Mijn makelaar neemt bijvoorbeeld standaard geen foto's van kinderkamers. Elke makelaar heeft hier naar mijn idee zijn eigen ideeen over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |