En niet te vergeten:quote:Op maandag 19 januari 2009 23:46 schreef JK1982 het volgende:
Over groothoek gesproken...
Kijk hier eens, ziet er best ruimtelijk uit toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Totdat je het uitzicht vanuit de woonkamer ziet.
Ineens staan de gebouwen veel dichterbij![]()
[ afbeelding ]
Die foto's zijn van een modelwoningquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:47 schreef JK1982 het volgende:
Dat is gewoon een totaal ander appartement volgens mij. Kijk maar eens naar buiten, dit is een heel andere woonlaag.
Al met al een vage advertentie hoor..
Ik denk dat het huis twee ingangen heeft. De afbeeldingen komen namelijk helemaal niet overeen met elkaar. Bovendien heeft de makelaar geen reden tot misleiding op dit punt en staat er in de beschrijving: Blekerssingel 4 = Boelekade 4quote:Op zondag 18 januari 2009 22:36 schreef Cothen het volgende:
Sommige makelaars zijnware kunstenaars, neem bijvoorbeeld eens de voordeur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de rest een leuk huis.
Gaan ze die hele woning stylen tot in de kleinste details... laat die makelaar zijn tas op tafel liggen...quote:"Laten we een styllist een impressie maken, die vooral niet bij de doelgroep aansluit"
[ afbeelding ]
Dat zag ik ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:43 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Gaan ze die hele woning stylen tot in de kleinste details... laat die makelaar zijn tas op tafel liggen...
Of je kijkt wat beter en ziet dat er echt een meter of 200 van het huis ook een bushalte zit... vind het verder niet echt een aparte advertentie, goed idee om zo'n styliste in de arm te nemen, leuke foto's. Niks opmerkelijks aan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:26 schreef Cothen het volgende:
"Vanuit het complex wandelt u zo het winkelcentrum in en naar de bus en tram"
Blijkbaar houdt deze makelaar van wandelen, de dichtstbijzijnde tramhalte is bij 2km lopn
De bushalte wel, maar de tramhalte niet...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:47 schreef Darkenrahl het volgende:
Of je kijkt wat beter en ziet dat er echt een meter of 200 van het huis ook een bushalte zit... vind het verder niet echt een aparte advertentie, goed idee om zo'n styliste in de arm te nemen, leuke foto's. Niks opmerkelijks aan.
Ow, ik had ook ong zo'n woning gezien .. Volledig gestoffeerd in ong dezelfde kleuren groen en superveel wit door et hele huis ... Woning word verkocht met die stoffering .. Ik had ineens geen interesse meerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:26 schreef Cothen het volgende:
[..]
En niet te vergeten:
"Laten we een styllist een impressie maken, die vooral niet bij de doelgroep aansluit"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Vanuit het complex wandelt u zo het winkelcentrum in en naar de bus en tram"
Blijkbaar houdt deze makelaar van wandelen, de dichtstbijzijnde tramhalte is bij 2km lopn
Mja, alleen wijzer dat het voor je deur altijd lekker druk is..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:57 schreef k_man het volgende:
Een appartement in Rotterdam, vraagprijs ruim één miljoen. Dit is de enige foto van het interieur:
[ afbeelding ]
Verder een hele rits sfeerplaatjes van Rotterdam, zoals
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Leuk hoor, maar je wordt er als potentiële koper niet veel wijzer van.
Ik vind het wel potentie hebben eigenlijk. Vrij groot, je kan de indeling nog zelf bepalen etc en het ziet er constructief redelijk uit.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:25 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
En dan durven ze er ook nog (ondanks de locatie en de ruime inhoud) nog ¤ 124.900 voor te vragen ook nog Je moet datzelfde bedrag nog bijna investeren om het fatsoenlijk bewoonbaar te krijgen !
Die giraf vind ik wel leukquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:51 schreef k_man het volgende:
Inclusief giraf in de tuin...
[ link | afbeelding ]
De rest van de tuin staat ook vol beelden. En ze hebben een 32-zitsbank
Met minder foto's was de locatie inderdaad ook duidelijk geweest.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:57 schreef k_man het volgende:
Een appartement in Rotterdam, vraagprijs ruim één miljoen. Dit is de enige foto van het interieur:
[ afbeelding ]
Verder een hele rits sfeerplaatjes van Rotterdam, zoals
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Leuk hoor, maar je wordt er als potentiële koper niet veel wijzer van.
quote:oppervlakte balkon en terrassen ca. 70 m².
quote:Entree met gastentoilet en toegang tot ruime hal. Woonkamer met ramen tot aan de grond waardoor geweldig uitzicht 875x740, woonkeuken 700x320 met groot inpandig terras. 3 zeer ruime slaapkamers waaronder de masterbedroom met ensuite badkamer en garderobe. 2e badkamer met douche.
Op de 12e verdieping is een studioappartement met kamer, toilet, natte ruimte en terras.
In de onderliggende garage zijn 2 parkeerplaatsen. In het complex is een healthclub met zwembad.
Een prima ruimte om te verhuren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Keuken, zolder, badkamer, overloop, wat is het![]()
Een studentenhuis, zoals ook in de omschrijving vermeld staat.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
Keuken, zolder, badkamer, overloop, wat is het![]()
Dan nog is de combo keuken\ douche op een open zolder niet standaard...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:10 schreef Cothen het volgende:
[..]
Een studentenhuis, zoals ook in de omschrijving vermeld staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |