Wie/waar ben je boos op?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:57 schreef Californium het volgende:
huppie![]()
IK ben boos
en ik moet werken
quote:
Je ctrl-v bleef hangenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, OP werd dubbel gekopieerd vanuit de WIki denk ik.
Hopelijk reageren ze wel snel. En anders maandag weer een e-mail sturen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:57 schreef Californium het volgende:
huppie![]()
IK ben boos
en ik moet werken
Kunnen we niet met de knokploeg langs gaan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef Californium het volgende:
[..]
lees laatste pagina vorige topic?
maandag vind ik een beetje overdreven... ik geef ze maandag ook nog.... dinsdag stuur ik er nog 1quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopelijk reageren ze wel snel. En anders maandag weer een e-mail sturen.
Goedemorgen Huppelaarquote:
Zou kunnen, maar is opgelost nu.quote:
Ik vind het primaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen we niet met de knokploeg langs gaan?
De gehele set seizoen 4 in een doos met goed afgewerkte verpakking, inclusief nep-registratiezegels e.d. was 10 euro... echter wel in Maleisie gekocht. Hier in Indonesie doen ze niet zoveel moeite voor namaak.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
1 euro zeker daar/ Stuur er ook even 1tje hier naar toe.
Hopelijk is dat niet nodig en hebben zij voor die tijd al contact opgenomenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:00 schreef Californium het volgende:
[..]
maandag vind ik een beetje overdreven... ik geef ze maandag ook nog.... dinsdag stuur ik er nog 1
tjah, dromen magquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopelijk is dat niet nodig en hebben zij voor die tijd al contact opgenomen.
Gewoon op gaan stampen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:30 schreef Muck het volgende:
Er zit een piepklein, Engels meisje te zingen in de trein
*smelt
nog steeds???quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:01 schreef Ladylike het volgende:
Pfff nou heb ik echt behoefte aan koffie
Lollies?quote:
Jouw doos?quote:
quote:
jah, gooi maar bij het oud papierquote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geef je hem wel af en toe een warme kop koffie dan? Anders verkleumt die arme jongen.
Verdoven voor een vullingquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:29 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer terug van de tandarts, met 2 nieuwe vullingen.
Wel handig dat ze aan de onderkant plaatselijk kunnen verdoven, scheelt weer een verlamde mond.
Ga gauw fietsenquote:
WMzquote:
Heeft ie de huur niet betaaldquote:
Nou, ik ben ook bij de tandarts geweest...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:29 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer terug van de tandarts, met 2 nieuwe vullingen.
Wel handig dat ze aan de onderkant plaatselijk kunnen verdoven, scheelt weer een verlamde mond.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:59 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb de hele ochtend bij de tandarts doorgebracht.
Had om 9.15 een afspraak en er waren slechts 8 wachtenden voor me... Uiteindelijk was ik om 10.15 aan de beurt...Heb wel koffie van de assistente gekregen!
![]()
![]()
Ik kwam eigenlijk om het eerste gaatje van mijn leven te laten vullenmaar de tandarts was zo vriendelijk om direct een wortelkanaalbehandeling aan te bieden
. Gelukkig voor mij zijn de 3 wortelkanalen bij die kies dood, dus het was nagenoeg pijnloos
.
O ja, er was niet genoeg tijd, dus over 2 weekjes wordt de klus afgemaakt...
Gezellig zulke sessies. Lekker lang ook. Alleen jammer dat je tijdens de behandeling geen koffie met koek krijg.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:10 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook bij de tandarts geweest...![]()
[..]
Lange zit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:10 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook bij de tandarts geweest...![]()
[..]
Vrouw laten staan en zelf naar het frietkot dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:06 schreef Pheno het volgende:
Ik weet het nog niet. De zin is er wel, maar het is onverstandig. Ik moet mijn vrouw nog even ophalen, dus ik kijk in de supermarkt zo even.
mooizo, turkse pizza was ook erg lekker!quote:
Nah. Zelf bakken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrouw laten staan en zelf naar het frietkot dan?
bijna weekend cali?quote:
beetje saai geluksgetal hoorquote:
bijna lunchquote:
Wat ben je aan het aftellen Cali? mag je bijna naar huis?quote:
Mijn moeder heeft een spannend geluksgetal... 13quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:24 schreef Californium het volgende:
[..]
beetje saai geluksgetal hoor![]()
6
12.30!!! lunch!!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat ben je aan het aftellen Cali? mag je bijna naar huis?
Zeg Leute, help me eens. Kennen jullie dat nr nog met een zware mannenstem erin die bladiebladiebla zegt? Of was dat van een reclame of zo?
feliquote:
eetse alvast!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ohoooo.....
Een ouwe pjoeter weer aan de gang gekregen. Nu ben ik een ouwe versie van Linux aan het installeren.Zo leer je het uiteindelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:02 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
wat een leuke kopjes heeft FOX toch altijd
we gaan echt dood in 2012
Volgens de spits gaan we binnenkort ook doodquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:02 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, scheelt weer in de hypotheek.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:02 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Als we dan eerst lanzarote laten uitbarsten krijgt amerika het weer wat natterquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens de spits gaan we binnenkort ook dood.
De supervulkaan in Yellowstone (VS) zou op uitbarsten staan, en na de nucleaire winter die op een uitbarsting volgt zou de mensheid uitgestorven zijn.
Preciesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als we dan eerst lanzarote laten uitbarsten krijgt amerika het weer wat natter
Nou moet ik Linux eerst leren formatterenquote:
Zullen we dan meteen Las Palmas in zee duwen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als we dan eerst lanzarote laten uitbarsten krijgt amerika het weer wat natter
Niet als je er nu eentje wilt afsluiten...quote:
Las palmas is gran canariaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen we dan meteen Las Palmas in zee duwen?
Dan ook, je weet toch al dat je de hele hypo niet gaat afbetalen. Doodgaan met een schuld is niet ergquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:16 schreef OA het volgende:
[..]
Niet als je er nu eentje wilt afsluiten...
Oh, ik dacht altijd dat het Las Palmas wasquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Las palmas is gran canaria
La Palma ging het om
Las Palmas is de grootste stad op Gran Canaria.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd dat het Las Palmas was![]()
.
Alleen verse, niet die uit blikquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
Tonijn iemand? http://www.nu.nl/algemeen(...)n-tonijnfabriek.html
quote:
Ongelofelijk zegquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens de spits gaan we binnenkort ook dood.
De supervulkaan in Yellowstone (VS) zou op uitbarsten staan, en na de nucleaire winter die op een uitbarsting volgt zou de mensheid uitgestorven zijn.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen we dan meteen Las Palmas in zee duwen?
En? Was het lekker?quote:
quote:
Het begin van het einde.quote:
was, ooit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:29 schreef Het_hupt het volgende:ONZ is was zwaar OK
en de paint was mooi
doe eens nu kijken dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
was, ooit.
Maar het meeste is er bagger. Al scheelt het dat de meeste kutusers nu in KLB zitten.
Dat is inderdaad wel weer zo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:32 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
doe eens nu kijken dan?
ONZ is on it's way up
Heb je een stijve?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:32 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
doe eens nu kijken dan?
ONZ is on it's way up
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:46 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van donderdag 8 januari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
07. 225 Het_hupt
10. 181 Ladylike
36. 106 Papierversnipperaar
39. 104 Pheno
52. 095 Californium
75. 083 DaMart
82. 079 Muck
gaafquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel weer zo.
DaMart had laatst nog een idee voor een goed topic, maar dat moeten we nog iets verder uitwerken voordat het postwaardig is.
Ik sta er niet inquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:36 schreef OA het volgende:
Geen idee of de stats al eerder gepost zijn vandaag, maar beter dubbel dan niet.
[..]
Yup... eerst even wat Photoshoppen voordat ik dat openquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel weer zo.
DaMart had laatst nog een idee voor een goed topic, maar dat moeten we nog iets verder uitwerken voordat het postwaardig is.
07quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:36 schreef OA het volgende:
Geen idee of de stats al eerder gepost zijn vandaag, maar beter dubbel dan niet.
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:36 schreef OA het volgende:
[..]
Het gespeculeer voor WIDM is niet goed om uit die lijst te blijvenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:36 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik regelmatigquote:
WIDM?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gespeculeer voor WIDM is niet goed om uit die lijst te blijven.
quote:
gaafquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yup... eerst even wat Photoshoppen voordat ik dat open.
Wie is de (ontplofte) molquote:
Oh, daar doe ik niet aan meequote:
WIe is de Molquote:
Tja, als de kamer zo verstandig is om dat burgerinitiatief over te nemen, heeft de regering weinig te willen!quote:
Donequote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
gaaf
en dezeWat wordt hét FOK!-woord van 2008? mag je ook wel sluiten
Daar kwam een boek over uit. Heerlijk ,dat over lijken gaan om geld te verdienen.quote:
Excelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
=Som([Aantal Verrichtingen incl Overig] Waarbij ([Query 1].[Ctg Verrichting Code]="194101" Of [Query 1].[Ctg Verrichting Code]="194102" Of [Query 1].[Ctg Verrichting Code]="194103" Of [Query 1].[Ctg Verrichting Code]="194104" Of [Query 1].[Ctg Verrichting Code]="194106" Of [Query 1].[Ctg Verrichting Code]="194107" Of[Query 1].[Ctg Verrichting Code]="194111" Of [Query 1].[Ctg Verrichting Code]="194112" Of [Query 1].[Ctg Verrichting Code]="194113" Of[Query 1].[Ctg Verrichting Code]="194114" Of [Query 1].[Ctg Verrichting Code]="194115" Of [Query 1].[Ctg Verrichting Code]="194116" Of [Query 1].[Ctg Verrichting Code]="194117" Of [Query 1].[Ctg Verrichting Code]="194181" Of [Query 1].[Ctg Verrichting Code]="194182" Of [Query 1].[Ctg Verrichting Code]="194184" Of [Query 1].[Ctg Verrichting Code]="494101" Of [Query 1].[Ctg Verrichting Code]="494103" Of [Query 1].[Ctg Verrichting Code]="494106"))
Idd ja...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar kwam een boek over uit. Heerlijk ,dat over lijken gaan om geld te verdienen.
Over mollen gesproken, wat was dat gisteren nou met die mol in je flat? Je woont toch niet begane grond ofzo? Of sloopt die mol je kelderquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
WIe is de Mol.
[..]
Tja, als de kamer zo verstandig is om dat burgerinitiatief over te nemen, heeft de regering weinig te willen!
Spuit elf, Pheno klaagde laatst al van een dude met een slechte rip-off van zijn UI.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:54 schreef Frutsel het volgende:
Pheno,
Friday 12, is dat familie van je?
Friday12
Ik keek naar Wie Is De Mol...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Over mollen gesproken, wat was dat gisteren nou met die mol in je flat? Je woont toch niet begane grond ofzo? Of sloopt die mol je kelder?
Ik nietquote:
Mja, ik weet het, er zit zo'n eikel die mijn ava gebruikt. EN nog een cheap kut avajpg variant ook. JPG met 1000% compressiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:54 schreef Frutsel het volgende:
Pheno,
Friday 12, is dat familie van je?
Friday12
Maar daarna nooit meer gaatjes, dus uiteindelijk ben je goedkoper uitquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:59 schreef Klonk het volgende:
de tandarts gaat een duur of een heel duur geintje worden, complete sanering 8000 euro, alles eruit en met een plastic gebitje 2000 euro
En voor 2000 euro hoeft hij ook niet meer in de tandartsstoel te zitten. HIj geeft gewoon zijn tanden af of bij te vijlen en dat is het!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar daarna nooit meer gaatjes, dus uiteindelijk ben je goedkoper uit
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:59 schreef Klonk het volgende:
de tandarts gaat een duur of een heel duur geintje worden, complete sanering 8000 euro, alles eruit en met een plastic gebitje 2000 euro
Das in het geval van de sanering nog maar afwachtenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan hij zelfs zelf doenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
En voor 2000 euro hoeft hij ook niet meer in de tandartsstoel te zitten. HIj geeft gewoon zijn tanden af of bij te vijlen en dat is het!
denk dat het dat idd gaat worden ja, ideaal voor een angsthaas als ikquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor 2000 euro hoeft hij dus ook niet meer bang te zijn voor de tandarts eigenlijk... al is een kunstgebit ook niet alles natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:03 schreef MPG het volgende:
[..].
Das niet misselijk.
[..]
Das in het geval van de sanering nog maar afwachten....
[..]
Dat kan hij zelfs zelf doen.
Tanden uit de moel, bijvijlen, tanden weer in de moel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor 2000 euro hoeft hij dus ook niet meer bang te zijn voor de tandarts eigenlijk... al is een kunstgebit ook niet alles natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ach jawel! Dat maakt tegenwoordig niet meer uit hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:57 schreef marcb1974 het volgende:Klonk, ben je echt zo lang niet geweest? Dan betaald de verzekering straks ook niet
Ga je polis maar eens lezen dan. Juist tegenwoordig maakt dat uitquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ach jawel! Dat maakt tegenwoordig niet meer uit hoor.
Ik ga dinsda ook al niet. 60mbitquote:
een half uurtje zekerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:19 schreef DaMart het volgende:
Ik ga even spieren streamen in de sportschool!
Netjesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, uurtje of zo... nieuw schema vanaf vandaag. En dan maandag weer.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:13 schreef Pheno het volgende:
Dat was ik vanochtend al
quote:
vraag me niet hoe, maar ik heb een tandartsplus verzekeringquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:57 schreef marcb1974 het volgende:Klonk, ben je echt zo lang niet geweest? Dan betaald de verzekering straks ook niet
quote:
quote:
Jajaja, wrijf het er maar inquote:
Lekker wijf?quote:
Ja, hij zou nog altijd voor pics zorgenquote:
Ja die ja.quote:
En maak jij de pics?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:02 schreef Pheno het volgende:
Of hij geeft even door waar hij hier in d ebuurt naar de kapper gaat, dan ga ik even langs.
ja ik las het netquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:04 schreef JortK het volgende:
Deze is toch ook wel apart: Man in mootjes in tonijnfabriek
lekker makkelijk!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:06 schreef Klonk het volgende:
Jort gaat gewoon naar z´n moeder toe en dan happatee met de tondeuse
Why not. Dat geslappe hap over pics.quote:
Nee, naar de zus van me beste vriendquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:06 schreef Klonk het volgende:
Jort gaat gewoon naar z´n moeder toe en dan happatee met de tondeuse
haha, ik ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:08 schreef Klonk het volgende:
dan zou ik een hele dure kapper hebben, telkens 600 km rijden
ik heb komend jaar al 15 jaar lang dezelfde kapperquote:
Nu je het zegt, zo vaak ben ik bij mijn kapper ook nog geen pinguins tegengekomen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:16 schreef Pheno het volgende:
Ik moet eigenlijk weinig naar d ekapper. Bij gebrek aan haar.
En die gaat er dan met de tondeuse overheen?quote:
Ja. Ik moet nog e.e.a. doen in huis, maar daar heb ik nu geen zin in. Ik heb mezelf een verwenavondje voor de buis beloofd. Lekker drankje, lekker hapje, filmpjequote:
Lekkerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:48 schreef Pheno het volgende:
Zo, lasagne in de oven
quote:
Schiet het een beetje op bij je?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker toch zo'n avondjeWelke film wordt het?
Ik moet echt aan mijn scriptie verder
Als ik uit dat rijtje kiezen moest zou ik gaan voor de televisiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Schiet het een beetje op bij je?
Ik heb nog geen idee.. eens zien wat ik heb en waar ik zin in heb.
*duikt in kast*
Ik heb een hele reeks aan thrillers en horrorfilms die ik nog moet kijken. Maar vanavond niet.
Ik twijfel:
* De Tweeling
* Wuthering Heights
* The Bridges of Madison County
* Donnie Darko (ik weet het, deze past niet helemaal in dit rijtje)
Ik weet iig dat ik ze niet allemaal ga kijken. Van Donnie Darko heb ik pas nog de helft gezien. Dus die zal het ook nog niet worden denk ik. Maar dan... Welke raden jullie me aan? Ik heb ze alle drie nog niet gezien van wat er dan over blijft.
Deken zoekenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:54 schreef DR34M3R het volgende:
ik heb het kooooooouuuuuuuuuuuud!
O, ik heb ook heel andere films staan hoor, maar daar heb ik niet zo'n zin in vandaag. Spanning genoeg in mijn leven nuquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik uit dat rijtje kiezen moest zou ik gaan voor de televisie![]()
Nee, ik moet meer doen
Zou ik dat doen kan het in een maand tot 6 weken af zijn
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:00 schreef MPG het volgende:Daaag MPG. Waar ga je heen?
Ik ben er weer vandoor
quote:
Een leuke film dan? Zit vast wel een comedy bijquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O, ik heb ook heel andere films staan hoor, maar daar heb ik niet zo'n zin in vandaag. Spanning genoeg in mijn leven nu
Elektrische deken dan?quote:Bij gebrek aan een warm lichaam om tegenaan te kruipen vanaaf moet ik dat maar doen denk ik.
Ook. En diverse dvd's van cabaretiers. Maar die heb ik al gezien.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een leuke film dan? Zit vast wel een comedy bij
Hebbikniet. En dat rolt niet zo lekker in op de bankquote:[..]
Elektrische deken dan?
Goed idee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Smakelijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:08 schreef Pheno het volgende:
Zo lasagne op bord.
Waarom kijk je dat soort programma's dan?quote:
Meer downloaden danquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ook. En diverse dvd's van cabaretiers. Maar die heb ik al gezien.
Dan wordt het toch jezelf warmhouden op de bankquote:Hebbikniet. En dat rolt niet zo lekker in op de bank
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:14 schreef DR34M3R het volgende:
hey verrek. Het hupt! Als ik niet beter wist zou ik denken dat het me volgt
Ik vind het prima, als je de mijne maar vrij laat voor zometeen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga een tijdje richting bank, tot laters
ZEG! Dit is geen ONZ hoorquote:
Het hupt hupt achter elk vrij vrouwtje aanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:14 schreef DR34M3R het volgende:
hey verrek. Het hupt! Als ik niet beter wist zou ik denken dat het me volgt
daar voor zijn ze dr ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het hupt hupt achter elk vrij vrouwtje aan
quote:
Daaromquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het hupt hupt achter elk vrij vrouwtje aan
Dat wilt hij juist.quote:
Hahaha, dat ken ik ja... erg vermakelijk leesvoerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:25 schreef Pheno het volgende:
Die ergenispaginas op teletekstHeerlijk om te zien waar men zich druk om kan maken
ah, doe eens wat proberen in de PMquote:
quote:
hey DMquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:34 schreef DaMart het volgende:
Zo, uitgesport.
Voor het eerst sinds een ruime maand weer met gewichten, lekker fanatiek, dus morgen spierpijn, denk ik.
Mijn armen trillen in ieder geval al![]()
.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:07 schreef DR34M3R het volgende:
enneh.. huppelkont, niet MIJN spekrollen
PM's worden niet besproken op het forum.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:07 schreef DR34M3R het volgende:
enneh.. huppelkont, niet MIJN spekrollen
Naaktfotos die over PM gaan dan weer wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
PM's worden niet besproken op het forum.
Je bent gewoon jaloers dat ik niet PM met jouquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
PM's worden niet besproken op het forum.
die ik wederom weer niet mag postenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naaktfotos die over PM gaan dan weer wel.
Hier wel in een spoiler , kijk maar in de OP van deze reeks.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:15 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
die ik wederom weer niet mag posten
Nee, ik ga aan de passoa.quote:
ik ben niet zo bang voor FOK!, maar meer voor DR34M3Rquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier wel in een spoiler , kijk maar in de OP van deze reeks.
En geloof me. Met mij wil je geen ruziequote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik ben niet zo bang voor FOK!, maar meer voor DR34M3R
wel stoeienquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En geloof me. Met mij wil je geen ruzie
latersquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:30 schreef DR34M3R het volgende:
Na goed, ik ga de bank opzoeken. Dikke knuffel en tot straks!
was je weg dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:36 schreef DR34M3R het volgende:
mensenmensen... dat ik op de bank ga zitten wil niet zeggen dat jullie dat ook moeten
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
was je weg dan?
niets van vernomen
Sorry dat je bank nu doorgezakt isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:36 schreef DR34M3R het volgende:
mensenmensen... dat ik op de bank ga zitten wil niet zeggen dat jullie dat ook moeten
hier in de PM doet ie igg nietsquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het is trouwens geen film geworden, ik ben "De nieuwe Uri Geller" aan het kijken
Ik ga kijken of hij mijn planten beter kan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |