Wie/waar ben je boos op?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:57 schreef Californium het volgende:
huppie![]()
IK ben boos
en ik moet werken
quote:
Je ctrl-v bleef hangenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, OP werd dubbel gekopieerd vanuit de WIki denk ik.
Hopelijk reageren ze wel snel. En anders maandag weer een e-mail sturen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:57 schreef Californium het volgende:
huppie![]()
IK ben boos
en ik moet werken
Kunnen we niet met de knokploeg langs gaan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef Californium het volgende:
[..]
lees laatste pagina vorige topic?
maandag vind ik een beetje overdreven... ik geef ze maandag ook nog.... dinsdag stuur ik er nog 1quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopelijk reageren ze wel snel. En anders maandag weer een e-mail sturen.
Goedemorgen Huppelaarquote:
Zou kunnen, maar is opgelost nu.quote:
Ik vind het primaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kunnen we niet met de knokploeg langs gaan?
De gehele set seizoen 4 in een doos met goed afgewerkte verpakking, inclusief nep-registratiezegels e.d. was 10 euro... echter wel in Maleisie gekocht. Hier in Indonesie doen ze niet zoveel moeite voor namaak.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
1 euro zeker daar/ Stuur er ook even 1tje hier naar toe.
Hopelijk is dat niet nodig en hebben zij voor die tijd al contact opgenomenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:00 schreef Californium het volgende:
[..]
maandag vind ik een beetje overdreven... ik geef ze maandag ook nog.... dinsdag stuur ik er nog 1
tjah, dromen magquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopelijk is dat niet nodig en hebben zij voor die tijd al contact opgenomen.
Gewoon op gaan stampen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:30 schreef Muck het volgende:
Er zit een piepklein, Engels meisje te zingen in de trein
*smelt
nog steeds???quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:01 schreef Ladylike het volgende:
Pfff nou heb ik echt behoefte aan koffie
Lollies?quote:
Jouw doos?quote:
quote:
jah, gooi maar bij het oud papierquote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geef je hem wel af en toe een warme kop koffie dan? Anders verkleumt die arme jongen.
Verdoven voor een vullingquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:29 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer terug van de tandarts, met 2 nieuwe vullingen.
Wel handig dat ze aan de onderkant plaatselijk kunnen verdoven, scheelt weer een verlamde mond.
Ga gauw fietsenquote:
WMzquote:
Heeft ie de huur niet betaaldquote:
Nou, ik ben ook bij de tandarts geweest...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:29 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer terug van de tandarts, met 2 nieuwe vullingen.
Wel handig dat ze aan de onderkant plaatselijk kunnen verdoven, scheelt weer een verlamde mond.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:59 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb de hele ochtend bij de tandarts doorgebracht.
Had om 9.15 een afspraak en er waren slechts 8 wachtenden voor me... Uiteindelijk was ik om 10.15 aan de beurt...Heb wel koffie van de assistente gekregen!
![]()
![]()
Ik kwam eigenlijk om het eerste gaatje van mijn leven te laten vullenmaar de tandarts was zo vriendelijk om direct een wortelkanaalbehandeling aan te bieden
. Gelukkig voor mij zijn de 3 wortelkanalen bij die kies dood, dus het was nagenoeg pijnloos
.
O ja, er was niet genoeg tijd, dus over 2 weekjes wordt de klus afgemaakt...
Gezellig zulke sessies. Lekker lang ook. Alleen jammer dat je tijdens de behandeling geen koffie met koek krijg.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:10 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook bij de tandarts geweest...![]()
[..]
Lange zit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:10 schreef OA het volgende:
[..]
Nou, ik ben ook bij de tandarts geweest...![]()
[..]
Vrouw laten staan en zelf naar het frietkot dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:06 schreef Pheno het volgende:
Ik weet het nog niet. De zin is er wel, maar het is onverstandig. Ik moet mijn vrouw nog even ophalen, dus ik kijk in de supermarkt zo even.
mooizo, turkse pizza was ook erg lekker!quote:
Nah. Zelf bakken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrouw laten staan en zelf naar het frietkot dan?
bijna weekend cali?quote:
beetje saai geluksgetal hoorquote:
bijna lunchquote:
Wat ben je aan het aftellen Cali? mag je bijna naar huis?quote:
Mijn moeder heeft een spannend geluksgetal... 13quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:24 schreef Californium het volgende:
[..]
beetje saai geluksgetal hoor![]()
6
12.30!!! lunch!!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat ben je aan het aftellen Cali? mag je bijna naar huis?
Zeg Leute, help me eens. Kennen jullie dat nr nog met een zware mannenstem erin die bladiebladiebla zegt? Of was dat van een reclame of zo?
feliquote:
eetse alvast!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ohoooo.....
Een ouwe pjoeter weer aan de gang gekregen. Nu ben ik een ouwe versie van Linux aan het installeren.Zo leer je het uiteindelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:02 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
wat een leuke kopjes heeft FOX toch altijd
we gaan echt dood in 2012
Volgens de spits gaan we binnenkort ook doodquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:02 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, scheelt weer in de hypotheek.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:02 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Als we dan eerst lanzarote laten uitbarsten krijgt amerika het weer wat natterquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens de spits gaan we binnenkort ook dood.
De supervulkaan in Yellowstone (VS) zou op uitbarsten staan, en na de nucleaire winter die op een uitbarsting volgt zou de mensheid uitgestorven zijn.
Preciesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als we dan eerst lanzarote laten uitbarsten krijgt amerika het weer wat natter
Nou moet ik Linux eerst leren formatterenquote:
Zullen we dan meteen Las Palmas in zee duwen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als we dan eerst lanzarote laten uitbarsten krijgt amerika het weer wat natter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |