forum goldquote:
nog niet, het moet nog een beetje afkoelen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:33 schreef Klonk het volgende:
goeiemorgen nieuwkomers
en Indah, als sneeuw ?
Straks eet je nog Babi Pangang sausquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Zelfs mijn PI is van slag.
IJsland is idd wel kut om te wonen ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
k k kk k k kkk kk k k k k k oud kutland
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
IJsland is idd wel kut om te wonen ja.
kou is heerlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
k k kk k k kkk kk k k k k k oud kutland
Zoals het er nu uit ziet komende week weer 7 graden en amper nachtvorst. Nog koud maar het gaat dan de goede kant opquote:
Stel je niet zo aan. Bij de wadden vriest het helaas al niet meer. Hier is het nog -10 volgens de meterquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]het is daar nu warmer dan hier ja
En in IJsland was het 6 graden. Dat is toch een aanzielijk verschil jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Bij de wadden vriest het helaas al niet meer. Hier is het nog -10 volgens de meter
Die wilde ik gaan halen voor vanavond, inclusief de babi panggang, maar het regent.. dus dat doe ik morgen wel.quote:
quote:
Ook best hoor... dan komt de neerslag weer terugquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoals het er nu uit ziet komende week weer 7 graden en amper nachtvorst. Nog koud maar het gaat dan de goede kant op
en failliet ook bijna dan..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
IJsland is idd wel kut om te wonen ja.
En dan lekker glibberen met die troep die men niet opruimtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoals het er nu uit ziet komende week weer 7 graden en amper nachtvorst. Nog koud maar het gaat dan de goede kant op
1 euro zeker daar/ Stuur er ook even 1tje hier naar toe.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Nah, ik gooi nog eens een schrijfje Lost seizoen 4 in de dvd-speler
Graag gedaan, leek me wel handig om hem meteen te sturen als ik hem toch hadquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:31 schreef Californium het volgende:
hey DaMartbedankt voor je linkje... ga morgen op werk wel een uurtje uittrekken daarvoor
Nu hoef ik het linkje niet zelf te zoeken![]()
![]()
-10 hier, maar heb het nu niet meer koudquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:37 schreef Pien85 het volgende:
Was t gezellig bij de tandarts DaMart?![]()
Hier is het trouwens -8Brrr
Volgens mij is het hier maar -2 of zo, of nog warmer!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
-10 hier, maar heb het nu niet meer koud
Echt nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan lekker glibberen met die troep die men niet opruimt
En als het dan een nachtje wel vriest hoor je nederland weer klagen.
Vrieskou is beter dan waterkoude regen
anderhalf uur geleden was het nog -13quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier maar -2 of zo, of nog warmer!
ben te lui om het nogmaals te typenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Graag gedaan, leek me wel handig om hem meteen te sturen als ik hem toch had.
En is er al nieuws over je laptop?
superspannendquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Nah, ik gooi nog eens een schrijfje Lost seizoen 4 in de dvd-speler
-10, droog en zon is beter dan +30quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
-10 hier, maar heb het nu niet meer koud
Ik heb seizoen 3 al niet meer kunnen volgen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
superspannend
29e gaat het weer verder
Gewoon twee keer kijkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 3 al niet meer kunnen volgen...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 3 al niet meer kunnen volgen...
Mogguh lekker dierquote:
Waar dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |