forum goldquote:
nog niet, het moet nog een beetje afkoelen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:33 schreef Klonk het volgende:
goeiemorgen nieuwkomers
en Indah, als sneeuw ?
Straks eet je nog Babi Pangang sausquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Zelfs mijn PI is van slag.
IJsland is idd wel kut om te wonen ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
k k kk k k kkk kk k k k k k oud kutland
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
IJsland is idd wel kut om te wonen ja.
kou is heerlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:19 schreef marcb1974 het volgende:
k k kk k k kkk kk k k k k k oud kutland
Zoals het er nu uit ziet komende week weer 7 graden en amper nachtvorst. Nog koud maar het gaat dan de goede kant opquote:
Stel je niet zo aan. Bij de wadden vriest het helaas al niet meer. Hier is het nog -10 volgens de meterquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]het is daar nu warmer dan hier ja
En in IJsland was het 6 graden. Dat is toch een aanzielijk verschil jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Bij de wadden vriest het helaas al niet meer. Hier is het nog -10 volgens de meter
Die wilde ik gaan halen voor vanavond, inclusief de babi panggang, maar het regent.. dus dat doe ik morgen wel.quote:
quote:
Ook best hoor... dan komt de neerslag weer terugquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoals het er nu uit ziet komende week weer 7 graden en amper nachtvorst. Nog koud maar het gaat dan de goede kant op
en failliet ook bijna dan..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
IJsland is idd wel kut om te wonen ja.
En dan lekker glibberen met die troep die men niet opruimtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoals het er nu uit ziet komende week weer 7 graden en amper nachtvorst. Nog koud maar het gaat dan de goede kant op
1 euro zeker daar/ Stuur er ook even 1tje hier naar toe.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Nah, ik gooi nog eens een schrijfje Lost seizoen 4 in de dvd-speler
Graag gedaan, leek me wel handig om hem meteen te sturen als ik hem toch hadquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:31 schreef Californium het volgende:
hey DaMartbedankt voor je linkje... ga morgen op werk wel een uurtje uittrekken daarvoor
Nu hoef ik het linkje niet zelf te zoeken![]()
![]()
-10 hier, maar heb het nu niet meer koudquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:37 schreef Pien85 het volgende:
Was t gezellig bij de tandarts DaMart?![]()
Hier is het trouwens -8Brrr
Volgens mij is het hier maar -2 of zo, of nog warmer!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
-10 hier, maar heb het nu niet meer koud
Echt nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan lekker glibberen met die troep die men niet opruimt
En als het dan een nachtje wel vriest hoor je nederland weer klagen.
Vrieskou is beter dan waterkoude regen
anderhalf uur geleden was het nog -13quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier maar -2 of zo, of nog warmer!
ben te lui om het nogmaals te typenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Graag gedaan, leek me wel handig om hem meteen te sturen als ik hem toch had.
En is er al nieuws over je laptop?
superspannendquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Nah, ik gooi nog eens een schrijfje Lost seizoen 4 in de dvd-speler
-10, droog en zon is beter dan +30quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
-10 hier, maar heb het nu niet meer koud
Ik heb seizoen 3 al niet meer kunnen volgen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
superspannend
29e gaat het weer verder
Gewoon twee keer kijkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 3 al niet meer kunnen volgen...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 3 al niet meer kunnen volgen...
Mogguh lekker dierquote:
Waar dan?quote:
Ja, kreeg het niet geinstalleerd op de een of andere manier. Toen heb ik het weer weggegooidquote:
GL?quote:
Wie zendt het dan nu uit?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
seizoen 3 twee keer kijken op je tv
Mietjes zijn hetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:09 schreef Pheno het volgende:
Die mensen in het westen zijn ook niets gewend. Het is al een week sneeuw en ijs hier!
huh? ik had er geen problemen mee, werkte ook primaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, kreeg het niet geinstalleerd op de een of andere manier. Toen heb ik het weer weggegooid
Bij mij voor de deur ligt ook sneeuw en ijs jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:09 schreef Pheno het volgende:
Die mensen in het westen zijn ook niets gewend. Het is al een week sneeuw en ijs hier!
Hij gaf aan dat hij de schijf niet herkende of niet kon lezen, kon er vrij weinig mee ook. Zou dus kunnen zijn dat mijn deamon niet goed geinstalleerd staat hiervoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
huh? ik had er geen problemen mee, werkte ook prima
Sneeuwquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Bij mij voor de deur ligt ook sneeuw en ijs ja
Oh, ik niet. Ik vind 50 euro uitgeven per seizoen wat veel. Ik kijk het wss 1xquote:
heb je wel Deamon pro? en een IDE aangemaakt ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij gaf aan dat hij de schijf niet herkende of niet kon lezen, kon er vrij weinig mee ook. Zou dus kunnen zijn dat mijn deamon niet goed geinstalleerd staat hiervoor
ik heb ze ook niet origineelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik niet. Ik vind 50 euro uitgeven per seizoen wat veel. Ik kijk het wss 1x
Tsss... doe es lief...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:09 schreef Pheno het volgende:
Tss, dief.quote:
mjah, als het je één keer wordt uitgelegd en je ziet hoe simpel ben je volgens mij verslaafdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tss, dief.
Ik kan ze niet vinden wss. Ik ben een n00b met downloaden van illegale meuk
Muckquote:
Daar word je niet echt vrolijk van inderdaadquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:58 schreef Californium het volgende:
[..]
GL?
blijkbaar is mijn referntie nummer..die ZIJ mij gegeven hebben van een kerel uit zwitserland en die kerel hangt gewoon op!!!![]()
![]()
Zozo, met deze temp. smelten..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:30 schreef Muck het volgende:
Er zit een piepklein, Engels meisje te zingen in de trein
*smelt
ja echt wel! Ik schat dat ze een jaar of 3, 4 isquote:
en wat zingt ze?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ja echt wel! Ik schat dat ze een jaar of 3, 4 is
ze stikken er maar in! ik ga NIET meer bellenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar word je niet echt vrolijk van inderdaad.
Nu nog een keer bellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:36 schreef Californium het volgende:
[..]
ze stikken er maar in! ik ga NIET meer bellen![]()
Boze e-mailsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar groot gelijk dat je het nu maar via de e-mail doet.Als maar duidelijk is dat je boos bent, tochquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:38 schreef Californium het volgende:
staan wel wat foutjes in zie ik zo... Beetje te snel getypt![]()
.
Ah... als woerd ben ik dat ookquote:
ik ken het niet, maar ik denk dat het een soort engelse versie van het meneer cactus-lied is ofzo.quote:
Het klinkt in ieder geval lief...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:45 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ken het niet, maar ik denk dat het een soort engelse versie van het meneer cactus-lied is ofzo.
Lalala up until my chin lalala andere lichaamsdeken lala
alle Muckies zijn datquote:
.....andere lichaamsdeken........quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:45 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ken het niet, maar ik denk dat het een soort engelse versie van het meneer cactus-lied is ofzo.
Lalala up until my chin lalala andere lichaamsdeken lala
ja he?quote:
moest met een lquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
.....andere lichaamsdeken........
Een deken klinkt wel logisch hoor met dit weerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:51 schreef Muck het volgende:
[..]
moest met een l
Lichaamsdelen dus. Stom t9!
haha, dat wel ja! Anyway, ik ben naar schoolquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een deken klinkt wel logisch hoor met dit weer
Schoolzequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:54 schreef Muck het volgende:
[..]
haha, dat wel ja! Anyway, ik ben naar school![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |