bijna weekend cali?quote:
beetje saai geluksgetal hoorquote:
bijna lunchquote:
Wat ben je aan het aftellen Cali? mag je bijna naar huis?quote:
Mijn moeder heeft een spannend geluksgetal... 13quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:24 schreef Californium het volgende:
[..]
beetje saai geluksgetal hoor![]()
6
12.30!!! lunch!!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat ben je aan het aftellen Cali? mag je bijna naar huis?
Zeg Leute, help me eens. Kennen jullie dat nr nog met een zware mannenstem erin die bladiebladiebla zegt? Of was dat van een reclame of zo?
feliquote:
eetse alvast!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ohoooo.....
Een ouwe pjoeter weer aan de gang gekregen. Nu ben ik een ouwe versie van Linux aan het installeren.Zo leer je het uiteindelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:02 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
wat een leuke kopjes heeft FOX toch altijd
we gaan echt dood in 2012
Volgens de spits gaan we binnenkort ook doodquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:02 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, scheelt weer in de hypotheek.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:02 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Als we dan eerst lanzarote laten uitbarsten krijgt amerika het weer wat natterquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens de spits gaan we binnenkort ook dood.
De supervulkaan in Yellowstone (VS) zou op uitbarsten staan, en na de nucleaire winter die op een uitbarsting volgt zou de mensheid uitgestorven zijn.
Preciesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als we dan eerst lanzarote laten uitbarsten krijgt amerika het weer wat natter
Nou moet ik Linux eerst leren formatterenquote:
Zullen we dan meteen Las Palmas in zee duwen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als we dan eerst lanzarote laten uitbarsten krijgt amerika het weer wat natter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |