ja ik las het netquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:04 schreef JortK het volgende:
Deze is toch ook wel apart: Man in mootjes in tonijnfabriek
lekker makkelijk!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:06 schreef Klonk het volgende:
Jort gaat gewoon naar z´n moeder toe en dan happatee met de tondeuse
Why not. Dat geslappe hap over pics.quote:
Nee, naar de zus van me beste vriendquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:06 schreef Klonk het volgende:
Jort gaat gewoon naar z´n moeder toe en dan happatee met de tondeuse
haha, ik ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:08 schreef Klonk het volgende:
dan zou ik een hele dure kapper hebben, telkens 600 km rijden
ik heb komend jaar al 15 jaar lang dezelfde kapperquote:
Nu je het zegt, zo vaak ben ik bij mijn kapper ook nog geen pinguins tegengekomen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:16 schreef Pheno het volgende:
Ik moet eigenlijk weinig naar d ekapper. Bij gebrek aan haar.
En die gaat er dan met de tondeuse overheen?quote:
Ja. Ik moet nog e.e.a. doen in huis, maar daar heb ik nu geen zin in. Ik heb mezelf een verwenavondje voor de buis beloofd. Lekker drankje, lekker hapje, filmpjequote:
Lekkerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:48 schreef Pheno het volgende:
Zo, lasagne in de oven
quote:
Schiet het een beetje op bij je?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker toch zo'n avondjeWelke film wordt het?
Ik moet echt aan mijn scriptie verder
Als ik uit dat rijtje kiezen moest zou ik gaan voor de televisiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Schiet het een beetje op bij je?
Ik heb nog geen idee.. eens zien wat ik heb en waar ik zin in heb.
*duikt in kast*
Ik heb een hele reeks aan thrillers en horrorfilms die ik nog moet kijken. Maar vanavond niet.
Ik twijfel:
* De Tweeling
* Wuthering Heights
* The Bridges of Madison County
* Donnie Darko (ik weet het, deze past niet helemaal in dit rijtje)
Ik weet iig dat ik ze niet allemaal ga kijken. Van Donnie Darko heb ik pas nog de helft gezien. Dus die zal het ook nog niet worden denk ik. Maar dan... Welke raden jullie me aan? Ik heb ze alle drie nog niet gezien van wat er dan over blijft.
Deken zoekenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:54 schreef DR34M3R het volgende:
ik heb het kooooooouuuuuuuuuuuud!
O, ik heb ook heel andere films staan hoor, maar daar heb ik niet zo'n zin in vandaag. Spanning genoeg in mijn leven nuquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik uit dat rijtje kiezen moest zou ik gaan voor de televisie![]()
Nee, ik moet meer doen
Zou ik dat doen kan het in een maand tot 6 weken af zijn
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:00 schreef MPG het volgende:Daaag MPG. Waar ga je heen?
Ik ben er weer vandoor
quote:
Een leuke film dan? Zit vast wel een comedy bijquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O, ik heb ook heel andere films staan hoor, maar daar heb ik niet zo'n zin in vandaag. Spanning genoeg in mijn leven nu
Elektrische deken dan?quote:Bij gebrek aan een warm lichaam om tegenaan te kruipen vanaaf moet ik dat maar doen denk ik.
Ook. En diverse dvd's van cabaretiers. Maar die heb ik al gezien.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een leuke film dan? Zit vast wel een comedy bij
Hebbikniet. En dat rolt niet zo lekker in op de bankquote:[..]
Elektrische deken dan?
Goed idee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Smakelijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:08 schreef Pheno het volgende:
Zo lasagne op bord.
Waarom kijk je dat soort programma's dan?quote:
Meer downloaden danquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ook. En diverse dvd's van cabaretiers. Maar die heb ik al gezien.
Dan wordt het toch jezelf warmhouden op de bankquote:Hebbikniet. En dat rolt niet zo lekker in op de bank
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:14 schreef DR34M3R het volgende:
hey verrek. Het hupt! Als ik niet beter wist zou ik denken dat het me volgt
Ik vind het prima, als je de mijne maar vrij laat voor zometeen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga een tijdje richting bank, tot laters
ZEG! Dit is geen ONZ hoorquote:
Het hupt hupt achter elk vrij vrouwtje aanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:14 schreef DR34M3R het volgende:
hey verrek. Het hupt! Als ik niet beter wist zou ik denken dat het me volgt
daar voor zijn ze dr ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het hupt hupt achter elk vrij vrouwtje aan
quote:
Daaromquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het hupt hupt achter elk vrij vrouwtje aan
Dat wilt hij juist.quote:
Hahaha, dat ken ik ja... erg vermakelijk leesvoerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:25 schreef Pheno het volgende:
Die ergenispaginas op teletekstHeerlijk om te zien waar men zich druk om kan maken
ah, doe eens wat proberen in de PMquote:
quote:
hey DMquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:34 schreef DaMart het volgende:
Zo, uitgesport.
Voor het eerst sinds een ruime maand weer met gewichten, lekker fanatiek, dus morgen spierpijn, denk ik.
Mijn armen trillen in ieder geval al![]()
.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:07 schreef DR34M3R het volgende:
enneh.. huppelkont, niet MIJN spekrollen
PM's worden niet besproken op het forum.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:07 schreef DR34M3R het volgende:
enneh.. huppelkont, niet MIJN spekrollen
Naaktfotos die over PM gaan dan weer wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
PM's worden niet besproken op het forum.
Je bent gewoon jaloers dat ik niet PM met jouquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
PM's worden niet besproken op het forum.
die ik wederom weer niet mag postenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naaktfotos die over PM gaan dan weer wel.
Hier wel in een spoiler , kijk maar in de OP van deze reeks.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:15 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
die ik wederom weer niet mag posten
Nee, ik ga aan de passoa.quote:
ik ben niet zo bang voor FOK!, maar meer voor DR34M3Rquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier wel in een spoiler , kijk maar in de OP van deze reeks.
En geloof me. Met mij wil je geen ruziequote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik ben niet zo bang voor FOK!, maar meer voor DR34M3R
wel stoeienquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En geloof me. Met mij wil je geen ruzie
latersquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:30 schreef DR34M3R het volgende:
Na goed, ik ga de bank opzoeken. Dikke knuffel en tot straks!
was je weg dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:36 schreef DR34M3R het volgende:
mensenmensen... dat ik op de bank ga zitten wil niet zeggen dat jullie dat ook moeten
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
was je weg dan?
niets van vernomen
Sorry dat je bank nu doorgezakt isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:36 schreef DR34M3R het volgende:
mensenmensen... dat ik op de bank ga zitten wil niet zeggen dat jullie dat ook moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |