abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64574172
Wachten op het tweede streepje deel 125

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

06 januari bumbaloe (10-2008) NOD
10 januari Tierrr (10-2008) NOD
12 januari Mefke79 (07-2008) NOD
12 januari Hurminatore (06-2008) NOD
13 januari XXXKarinXXX (08-2008) NOD
13 januari Ciscostar (12-2008) NOD
14 januari Pure-Poison NOD
19 januari mijsje NOD
19 januari Takkembah NOD
24 januari Zigeunermeisje (12-2008) NOD
25 januari Fiemeeltje (01-2009) NOD
30 januari Vlindur (01-2008) NOD
30 januari prinseszondererwt NOD
03 februari Rubey (10-2008) NOD
07 februari Judes NOD

Beessie-Jen (12-2007)
missCMS
ymme (08-2008)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 09-01-2009 12:37:07 ]
pi_64574185
Laatste posts uit vorige topic:
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 19:52 schreef Ciscostar het volgende:
Even een vraagje, ik heb sinds gisteren een opgeblazen gevoel(alsof ik heel veel gegeten heb, maar niks op heb) en ook erg last van steken en pijn in mijn onderbuik... nu heb ik een week of 4 geleden blaasontstekking gehad (zelf niks van gemerkt, was dat er per toeval achter is gekomen bij de dokter)

Nu kan het dus zijn dat die steken en pijn in de onderbuik komen van weer een blaasontstekking of misschien wat anders...maar geen idee wat. Komt iemand dit soort pijnen bekend voor?
Ga morgen een plasje brengen bij de dokter om te zien of het blaasontstekking is..

Maar snap sommige wel, je weet dat je nu pijn kan hebben vanwege eisprong/zwanger worden etc en stiekem hoop je dat ook wel... maar hou er erg rekening mee dat het een blaasontstekking is!

Morgen meteen vragen of antibiotica geen kwaad kan bij eventueel zwanger zijn/worden
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 20:38 schreef happyme28 het volgende:
Het zou van een eisprong kunnen komen gezien het moment in je cyclus. Zwangerschap is eigenlijk onmogelijk omdat je nog te kort na je ongi zit toch?

Het zou inderdaad van een blaasontsteking kunnen komen, dus goed dat je naar de dokter gaat.
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:20 schreef missCMS het volgende:
toen de laatste blaasontsteking had, kreeg ik pijn scheuten in mijn onderbuik wat doortrok naar achteren,
maar de ene blaasontsteking ( de pjn ervan dan ) is weer anders dan de andere...
hoop dat je morgen duidelijkheid hebt

zo net wer terug van mijn werk ( helaas moest ik werken met oud en nieuw)
en nu lekker genieten van een vrij weekend!
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 07:32 schreef Fiemeeltje het volgende:
Nou, hier netjes op tijd ongesteld geworden. Dat betekent dat we nu echt de eerste ronde in gaan. Vind het erg spannend worden nu, zit te twijfelen of niet alsnog maar zal gaan temperaturen of andere kaarten bij te houden, maar dat moet ik gewoon niet doen. Ik probeer toch altijd alles in mijn leven al te controleren en als het langer duurt kan ik altijd nog beginnen met dat soort dingen. Laten we het vooralsnog maar eens op de 'spontane' manier proberen.

Mijn nieuwe NOD is overigens 25 januari! Mag ik in het lijstje?

[ Bericht 33% gewijzigd door Fiemeeltje op 02-01-2009 07:55:11 ]
pi_64574689
Fiemeeltje, spannend. Ik zou geloof ik niet gelijk aan het temperaturen gaan. En ik hoop dat jullie gauw succes hebben!
Fake it till you make it...
pi_64574772
Fiemeltje, ik sluit me aan bij nijna.
Gewoon nog even wachten, tempen kan altijd nog.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_64575025
Nee temperaturen doen we nog niet hier, maar de neiging is er wel
Nu we eenmaal besloten hebben ervoor te gaan is de verleiding natuurlijk erg groot om direct álle mogelijkheden die er zijn om de kansen te vergroten uit te proberen. Maar zoals gezegd, eerst maar eens proberen of het spontaan allemaal gaat lukken. Als het wat langer duurt kan ik altijd nog hulpmiddelen gebruiken.

De vruchtbaarheidskalender heb ik trouwens wel uitgeprint liggen hier, wil natuurlijk wel weten wanneer een hartstochtelijke vrijpartij het beste uit zou komen
pi_64575082
Ik bedenk me net dat ik een NOD te melden heb: 30 januari. Mag ik in het lijstje erbij?

Fiemeeltje, nog even zonder gedoe proberen hoor. Daar zou ik voor tekenen, gewoon zwanger worden. Ik ben nu wel aan het temperaturen geslagen, ik hoop dat het het beoogde effect heeft.
pi_64575327
Kom net bij de dokter vandaan, geen blaasontstekking te zien nu.

Vanacht niet kunnen slapen, zoveel pijn en kan ook amper nog lopen.
De pijn zit vooral links, net ter hoogte van mijn heup en het trekt iets naar mijn rug, de asistente schrok beetje hoe slecht ik liep, dus meteen onderzoekje gedaan. Anders moest ik tussen 2 en 3 bellen voor uitslag.

Maar daar kwam nu dus niks uit, niks te zien. Ze zei dat het kan dat er wel een blaasontstekking is, maar nog niet zichtbaar is... (waarom dan wel zoveel pijn? )
Heb geen pijn met plassen of iets dergelijks, maar bij bewegen(verzitten van houding, draaien of bewegen in bed, hobbels in de weg wanneer ik auto rijdt, lopen)

Uitgelegt dat ik ook een opgeblazen gevoel had 31dec en 1 januari en dat we bezig zijn met baby maken en mijn eisprong de 31ste was... Opgeblazen gevoel en beetje pijn kon daar wel bij horen zei ze...maar krom lopen van de pijn?? Dat leek haar erg raar.

Moet nu dus in de gaten houden en als ik koorts krijg of het nog erger wordt en rugpijn, dan meteen weer bellen. Afgesproken dat ik maandag weer even urine inlever, misschien is het dan wel te zien!
Verder veel drinken en rustig aan doen

Nu maar weer me bed in, ben kapot (misschien 2 a 3 uur geslapen)
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_64575395
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 09:51 schreef Fiemeeltje het volgende:
Nee temperaturen doen we nog niet hier, maar de neiging is er wel
Nu we eenmaal besloten hebben ervoor te gaan is de verleiding natuurlijk erg groot om direct álle mogelijkheden die er zijn om de kansen te vergroten uit te proberen. Maar zoals gezegd, eerst maar eens proberen of het spontaan allemaal gaat lukken. Als het wat langer duurt kan ik altijd nog hulpmiddelen gebruiken.

De vruchtbaarheidskalender heb ik trouwens wel uitgeprint liggen hier, wil natuurlijk wel weten wanneer een hartstochtelijke vrijpartij het beste uit zou komen
was jij nog niet bezig dan?? Dacht echt dat je al (tijdje) bezig was namelijk
Succes in ieder geval
pi_64575898
Rubey en Bumbaloe, al de kriebels?

Hier is het weer begonnen hoor, ik probeer zo om er niet aan te denken, maar sinds 3 dagen heb ik al ongi krampen en last links en rechts en rond mijn schaambeen en gevoelige borsten/tepels. Daarnaast vanaf weer slecht geslapen (terwijl ik altijd slaap als een roos) en was ik vanmorgen ineens misselijk.

Maar ik ga er gewoon vanuit dat ik ongi wordt, maar het is zoooo lastig om er niet aan te denken. Vandaag is dag 29 en dat is de dag dat ik vorige cyclus ongesteld werd, dus als het eerst maar eens morgen is.

Mijn cyclus is al 4 maanden niet langer dan 32 dagen, maar voor mijn NOD ben ik uitgegaan van 34 dagen dus dan moet ik zeker veilig zitten dacht ik zo.

Ik hoop het zo....
pi_64576719
Ik hoop met je mee Happy!

Welkom nieuwe meiden!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64577404
Ik hoop heel hard met je mee Happy!!! Jij zit hier ook al veel te lang!

Bumba, voor jou ook weer spannende dagen, hoe ist nu bij jou?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:09:40 #12
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64577426
Ik trek het nog redelijk. Hoewel mijn tests mijn wel soms roepen. Het is 4 dagen voor NOD en met die testjes kun je al vanaf 4 dagen voor NOD testen dus....
Maargoed....
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:21:37 #13
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64577864
* Duim duim duim* voor happy en bumbaloe en Rubey en alle andere meiden
Ik wil dubbele streepjes zien

Ik wacht geduldig tot ik zelf mag gaan testen.
Mijn voorgevel doet pijn (maar dat is niet ongebruikelijk bij mij op dit punt in mijn cyclus)
pi_64577915
Spannend hier! Ik duim mee hoor Happy, bumba, asyniur en rubey!
pi_64578152
Oeh die tests schreeuwen je vast bijna tegemoed, zeer herkenbaar hoor

Ik hoop dat de komende weekjes snel gaan. hopelijk dan gauw duidelijkheid vanuit het ziekenhuis,ben zo verschrikkelijk benieuwd, ik hoop wel heel hard dat er iets uit dat afgenomen bloed tevoorschijn is gekomen, en dan met goede moed dit jaar in
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_64582826
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 10:19 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

was jij nog niet bezig dan?? Dacht echt dat je al (tijdje) bezig was namelijk
Succes in ieder geval
Nee hoor, officieel zijn we dus vandaag gestart. Ik was overigens wel al een poos gestopt met de pil, had nogal flink wat klachten van de vervanger van mijn vertrouwde pil en toen ik even gestopt was voelde ik mezelf zo goed dat ik niet meer ben begonnen. Ik weet dus wel hoe lang mijn gemiddelde cyclus is en hoef niet te 'ontpillen'.
pi_64585504
Dames, ik duim voor jullie hoor, de eerste streepjes van 2009 zijn jullie van harte gegund.

Mijn man heeft net de afspraak voor de spermatest gemaakt, hij mag de 15de alles inleveren. Komt goed uit, want mijn NOD is de 11 of 12de, dus die twee dagen onthouding komt dan wel goed. En verder schrijf ik hier nou gewoon vanalles in een excelsheetje. Kan ik mooi volgende maand kijken of ik weer hetzelfde voel. Kan ik me ook minder snel gek maken met allerlei symptomen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:53:23 #18
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64585635
Spannend mefke!
Kunnen we samen hyperen
pi_64586791
Hier zijn de eerste tekenen van de menstruatie er alweer, helaas.... Iemand anders moet deze maand dus voor de streepjes zorgen!
Maandag bellen voor een afspraak bij de gyn om te kijken of we zo door kunnen of niet. Heb de laatste maand veel last van m'n buik gehad dus ben er niet helemaal gerust op...
  vrijdag 2 januari 2009 @ 19:19:46 #20
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64588641
Hè bah Rubey. Goed dat je de gyn gaat bellen. Pijn in de buikstreek is inderdaad iets om in de gaten te houden. Had ik voordat ik af was gevallen ook veel last van.

mefke, dat is inderdaad goed gepland. toch wel prettig als je dan weet hoe dat zit. wij vonden het wel een prettig idee te weten iig.

Ik weet niet wat het is, maar ik voel me vandaag zo gelukkig. ik barst van de energie (terwijl ik op oudejaarsavond nog doormoe was).
  vrijdag 2 januari 2009 @ 19:22:59 #21
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64588788
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:31 schreef Rubey het volgende:
Hier zijn de eerste tekenen van de menstruatie er alweer, helaas.... Iemand anders moet deze maand dus voor de streepjes zorgen!
Maandag bellen voor een afspraak bij de gyn om te kijken of we zo door kunnen of niet. Heb de laatste maand veel last van m'n buik gehad dus ben er niet helemaal gerust op...

Balen zeg!
pi_64589041
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:31 schreef Rubey het volgende:
Jammer Rubey!! Bah, balen hoor
Zijn jullie al een tijdje bezig dan, omdat je naar de gyn wil gaan? Of bezoek je die sowieso al regelmatig?
pi_64589765
Poppejans, ik heb nog maar een eierstok door endometriose. Doordat ik nu met de pil gestopt ben (moet ik normaal gesproken doorslikken) loop ik nu een groter risico dat de endometriose terug komt. Ze gaan nu voor zover dat mogelijk is bekijken of de endometriose terug is en mijn eierstok bedreigt of niet.

Omdat de zwemmertjes van mijn vriend niet optimaal zijn en zo snel mogelijk zwanger worden voor mijn gezondheid belangrijk is, komen we eventueel eerder in aanmerking voor IUI. We zijn nu bezig sinds oktober.

BE kan je er van maken 03 februari Rubey (10-2008) NOD, alvast bedankt!
pi_64590208
Jemig Rubey, dat heb ik niet (of wel iets, half geloof ik) meegekregen zeg, dat is best heftig! wist eerlijk gezegd helemaal niet dat je ook via de natuurlijke weg met 1 eierstok zwanger kan raken, wat geweldig!
Zou toch het mooiste zijn dat dat zou gebeuren, lekker zonder medisch gebeuren zwanger!
Ben benieuwd wat de gyn jullie adviseert!
pi_64591099
Normaal gesproken maakt de ene maand de ene eierstok en de andere maand de andere eierstok een eitje. Als er een wordt verwijderd neemt de ander het over en produceert elke maand een eitje. Het scheelt wel iets in vruchtbaarheid maar het is niet een groot probleem gelukkig. Tijdens de operatie hebben ze gezien dat de overgebleven eierstok er goed uitzag en ik hoop dat dat nog steeds zo is!

Ik heb een hele aardige gyn met wie ik goed kan overleggen. We hebben afgesproken na 3 maanden proberen terug te komen voor een echo om te zien hoe het er voor staat. Als het even kan gaan we lekker op de natuurlijke weg verder!
pi_64591107
Nog de allermooiste en beste wensen voor 2009! Hopelijk komt elke kinderwens vanuit dit topic uit en hebben we volgend jaar ieder een klein en gezond babytje op de arm.
Er zat een klein zigeunermeisje
Huilend op een steen
  Jubileum moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 20:23:50 #27
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64591385
Ik heb het aangepast Rubey.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_64593682
Dank je Lois!
pi_64595743
Wat denken jullie:
zoals sommigen weten zijn we nu in ronde 8 beland....
vanmiddag ineens wat bruinverlies... is nu inmiddels weer gestopt!
ben ook aan het temperaturen....
1 36.52 Ongesteld
2 36.60
3 36.45
4 36.48
5 36.45
6 36.45
7 36.67
8 36.58
9 36.40
10 36.56
11 36.47
12 36.27
13 36.40 Positieve ovulatietest
14 36.50
15 36.48
16 36.68
17 36.90
18 37.00
19 36.64 Smiddag bruin bloed verlies?

Mijn kortste cyclus tot dusver 27 dagen en de langste 31....... Dus lijkt me niet dat ik ongesteld moet worden............
&lt;embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"&gt;&lt;/embed&gt;
pi_64595979
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:02 schreef Hurminatore het volgende:
\

Mijn kortste cyclus tot dusver 27 dagen en de langste 31....... Dus lijkt me niet dat ik ongesteld moet worden............
een innestelingsbloeding misschien?
Maar goed, dat dacht ik ook de vorige ronde.
Toen heb ik vanaf een week voor mijn NOD wat roze slijm gevloeid, maar uiteindelijk toch ongesteld geworden.
Ik hoop voor je dat het wel een innestelingsbloeding is, want dan kun je gauw een topicje verder gaan kijken.

En HappyMe, ik hoop zo voor je dat het raak is!
En uiteraard ook voor Bumbaloe! (begin nu ook wel erg nieuwsgierig te worden wie je bent! dus kom maar op met die streepjes....!)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:17:38 #31
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64596360
Hurminatore, is moeilijk te zeggen. Voor innesteling is het eigenlijk wat vroeg (is meestal ong. 1 - 1,5 week na de eisprong). Kan bloed zijn van de eisprong, dat komt ook voor. Het lijkt me dat je op dag 15 je eisprong hebt gehad.

Spannend! Ik hoop voor je dat het raak is!

Bedankt Karin, ongi krampen waren even weg een paar uur weg, maar nu weer terug. Het broekloeren is weer begonnen, maar heb veel vocht en sla gegeten, dus ik moet gelukkig vaak plassen
Ik reken nergens op en dan zie ik wel. Ik zwabber met mijn gevoel een beetje heen en weer en op en neer.. Pfff... wat is dat wachten toch vervelend.
pi_64596437
Ja wachten is inderdaad irritant! Hier is het ook wachten geblazen. Moet zeggen dat ik er nu relaxter in zit als de vorige rondes, ik ga er maar vanuit dat het niet is gelukt, hopelijk valt het me dan niet zo tegen als de ongi zich aandient.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:23:32 #33
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64596566
Tsja, je zou zeggen dat het na ruim 1,5 jaar wel went enzo en dan denk ik.. ach het is toch niet raak... en dan die paar dagen voor mijn NOD toch weer die hoop.... De rest van de cyclus is zeer relaxed verlopen, meestal ben ik er nogal mee bezig rond mijn eisprong maar dat was deze maand helemaal niet zo en nu had ik me ook echt voorgenomen me niet gek te laten maken, maar ja... een mens mag hopen toch??

Van ellende heb ik zowaar wat chippies gegeten vanavond dat zal ik morgenochtend berouwen en ik was zo mooi ruim een kilo kwijt deze week ondanks oud en nieuw

Anyway, ik ga lekker even badderen en mijn bedje in, dan is het tenminste snel morgen (dag 30 )
pi_64596852
Ik zit vandaag op dag 21 van mijn cyclus en aan mijn temp te zien nog geen ei Krijg er een beetje de zenuwen van.
01-08-2008
pi_64597031
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:02 schreef Hurminatore het volgende:
Wat denken jullie:
zoals sommigen weten zijn we nu in ronde 8 beland....
vanmiddag ineens wat bruinverlies... is nu inmiddels weer gestopt!
ben ook aan het temperaturen....
1 36.52 Ongesteld
2 36.60
3 36.45
4 36.48
5 36.45
6 36.45
7 36.67
8 36.58
9 36.40
10 36.56
11 36.47
12 36.27
13 36.40 Positieve ovulatietest
14 36.50
15 36.48
16 36.68
17 36.90
18 37.00

Zo'n soort lijstje heb ik ook,het is dat je een positieve ovulatietest hebt gehad maar uit de tempratuur blijkt toch helemaal niet dat je een eisprong hebt gehad of ben ik nu gek Ik heb alleen een 2 hele lichte ovutests gehad.Het enige waarvan ik nu denk een eisprong te hebben gehad is het extra cervixslijm en hoofdpijn.
01-08-2008
pi_64608486
ik doe eigenlijk nooit ovutests...

ow, ik wil iedereen nog de beste wensen toewensen! (mag nog tot 6 januari, dus bij deze!)
pi_64608501
Had vanochtend weer 36.91 graden.......
vreemd ineens zon dip! en bruin verlies........maar het is gewoon afwachten.

P-P Als je templijstje een beetje lijkt op die van mij dan heb je volgens mij wel een eisprong... mijn temp is namelijk de eerste helf van mijn cylus gem. een halve graad lager als de tweede helft. Als je door je hele cyclus heen steeds rond dezelfde temp blijft schommelen dan heb je waarschijnlijk geen eisprong

kijk hier maar....
http://www.babybytes.nl/encyclopedie/B/Basale-Lichaamstemperatuur
&lt;embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"&gt;&lt;/embed&gt;
pi_64608677
Happy wat enorm spannend zeg, ik hoop zooo voor je dat het nu gewoon een keer raak is!
pi_64608847
P-P ik vermoed dat je doelt op het feit dat er niet duidelijk ineens een stijging naar boven is, maar dat het gelijdelijk aan gaat...Ik vermoed zelf dat het misschien met het tijdstip van je ovulatie te maken heeft. Door je progesteron stijging in je lichaam stijgt je temp.... Maar ik kan me voorstellen dat er niet ineens een bom van progesteron vrijkomt maar dat dat gelijdelijk aan gaat. Aangezien je altijd 's ochtends tempt ligt het er maar net aan hoe ver voor de tijd dat je je temp meet je je eisprong hebt gehad..... Bovendien meen ik me te herinneren dat jij je temp niet rectaal meet..... Ik zou toch de volgende keer toch rectaal meten aangezien dat de meest nauwkeurige methode is... Ik zet zelf iedere ochtend mijn wekker om 7 uur.... Ook in het weekend tja na 8 maanden wil je wel

Spannend HAPPY ik duim voor je!
pi_64609254
@Hurminatore,zou goed kunnen hoor.Ik ga de volgende ronde ook rectaal tempen hoor en ik koop denk zo'n termometer met 2 cijfers achter de komma,is toch allemaal wat duidelijker.Nou ja volgende ronde(ik hoop niet dat ie komt natuurlijk) ben ik lekker op vakantie met mijn moeder,vriendin en nicht en dan is mijn Hubbie er niet bij(en ik zit dan waarschijnlijk precies in mijn vruchtbare periode) dus volgende ronde doe ik ff niks kwa tempen of ovutesten.

@Happy,ik duim voor je hoor,suc6!
01-08-2008
  Moderator zaterdag 3 januari 2009 @ 13:14:29 #41
5428 crew  miss_sly
pi_64610763
De dip in je temp naar 36.27 lijkt wel te duiden op de dip rondom je eisprong. Wanneer de eisprong dan precies plaatsvindt (net ervoor, precies dan of net erna) is geen eensluidend antwoord op te vinden. De stijging hoeft inderdaad niet in een dag van heel laag naar heel hoog te zijn, maar ik vind deze stijging wel heel lang duren, 5 dagen. Had je maar 1 ovulatietest gedaan? Ik heb er zelf niet mee gewerkt, maar is het niet zo dat je meerdere ovulatietesten moet doen om een goed beeld te hebben van wanneer je ovulatie nou precies is?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 3 januari 2009 @ 13:57:12 #42
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_64611897
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 12:11 schreef Pure-Poison het volgende:
@Hurminatore,zou goed kunnen hoor.Ik ga de volgende ronde ook rectaal tempen hoor en ik koop denk zo'n termometer met 2 cijfers achter de komma,is toch allemaal wat duidelijker.Nou ja volgende ronde(ik hoop niet dat ie komt natuurlijk) ben ik lekker op vakantie met mijn moeder,vriendin en nicht en dan is mijn Hubbie er niet bij(en ik zit dan waarschijnlijk precies in mijn vruchtbare periode) dus volgende ronde doe ik ff niks kwa tempen of ovutesten.
En met geheugen voor de laatste temp, tenminste dat vond ik ideaal.
pi_64614045
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:23 schreef happyme28 het volgende:
Tsja, je zou zeggen dat het na ruim 1,5 jaar wel went enzo en dan denk ik.. ach het is toch niet raak... en dan die paar dagen voor mijn NOD toch weer die hoop.... De rest van de cyclus is zeer relaxed verlopen, meestal ben ik er nogal mee bezig rond mijn eisprong maar dat was deze maand helemaal niet zo en nu had ik me ook echt voorgenomen me niet gek te laten maken, maar ja... een mens mag hopen toch??
Tuurlijk mag je hopen! Je moet ook hoop houden lijkt me.
Ik zal tegen NODtijd ook wel weer lopen te hyperen hoor, maar ik probeer mezelf toch een beetje tot de orde te roepen wat dat betreft.

Tjonge, 1,5 jaar, da's ook al een beste tijd trouwens. Lopen jullie in de MMM of niet?

P_P, dat is niet leuk dan, dat je geen eisprong kunt ontdekken met temperaturen. Volgende ronde toch maar rectaal dan, wie weet kun je je ei dan opsporen. Ja, of... deze ronde zwanger zijn natuurlijk, scheelt een boel gedoe!
pi_64614562
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 15:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Tjonge, 1,5 jaar, da's ook al een beste tijd trouwens. Lopen jullie in de MMM of niet?

We zijn met onderzoeken begonnen inderdaad in augustus. Ik had geen of in ieder geval zeker niet iedere maand eisprong maar die is inmiddels terug , maar voor ze verder gaan moest ik eerst veel afvallen (ruim 30 kg ). Nu ben ik er inmiddels bijna 25 kg kwijt en ik moet 21 januari weer terug voor controle. Ik hoop dat ze dan verder gaan met onderzoeken (ondanks dat ik eigenlijk nog 5 kg. kwijt moet).

Ik had een paar uur geleden wat lichtrood bloed maar dat is daarna weer gestopt. Ik hoop op innestelingsbloed maar ik vrees dat de er weer aan zitten te komen.
pi_64614830
Ai Happy, dat zou toch wel weer erg jammer zijn!
Wat goed dat je al zoveel kilo's kwijt bent! Petje af voor jou!
pi_64615556
Miss Sly:
Ik denk zelf mijn eisprong op dag 15 gehad te hebben....heb toen een steek gevoeld die even aanhield...
Meestal doe ik ongeveer 4 ovulatietesten....Ben op dag 12 begonnen (lichte streep) toen dag 13 hele duidelijke streep donkerder als controlestreep... Dag 14 werd de streep al minder en dag 15 was hij nagenoeg weg.
Ik heb meestal vlak voor mijn nod bruin bloed 1 dag ervoor of 2 a 3 dagen na mijn laatste menstruatiedag....Heb tussentijds eigenlijk vanaf dat ik menstrueer nooit een bloeding gehad behalve 1 keer eerder rond dag 19 of 20 en toen was ik zwanger van mijn kleine GUP!
pi_64622427
@Happy (ik kom even spieken, hoor hier natuurlijk heulemaal niet thuis

Wat spannend!! Hopelijk is het geen kl**streek van Het Lichaam (die mij ook iedere maand gewoon allerlei signalen geeft waar ik bijna in zou trappen) maar een supermooi begin van 2009.

Ik duim... !
pi_64623013
Dank je, LouiseSteptoe.

Sinds vanmiddag helemaal niets meer.... helemaal schoon, droog, noppes.... dus we gaan weer rustig in de wachtstand.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 20:14:57 #49
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64623329
Wat spannend happy!!
Wanneer was je van plan om te gaan testen?
duimt verder
  Moderator zaterdag 3 januari 2009 @ 20:17:28 #50
5428 crew  miss_sly
pi_64623442
happy, spannend! Door het afvallen kan het natuurlijk zomaar zijn dat alles zo goed werkt dat je zomaar zwanger bent! Ik duim voor je!
pi_64623549
Nou, ik heb geen zin in een negatieve test, dus ik denk pas ergens 2e helft van de week tenzij ik ineens boven de pot hang of gewoon ongesteld geworden ben natuurlijk. Ik denk dat ik wel gewoon ongi wordt hoor, maar ja, ik vind het wel vreemd.

Heb overigens wel last van mijn buikspieren, lijkt wel of ik 1000 sit-ups heb gedaan ofzo??
pi_64624102
Happy ik hoop het zo voor je,je hebt nu lang genoeg gewacht en er genoeg moeit evoor moeten doen! En ik vind het zoooooooo knap van je dat je al die kilo's al kwijt bent,ik weet hoe moeilijk het is
01-08-2008
pi_64624435
Spannend Happy!
En als je al zoveel bent afgevallen kan dat al heeeel erg schelen. Die 30 kg is toch ook gewoon maar een indicatie....
Mijn gyn had ook gezegd dat ik nog zo´n 10/15 kg moest afvallen (was er toen al 15 kwijt) en toen werd ik dus ook gewoon zwanger.
Dus ik duim gewoon lekker voor je dat het een innestelingsbloeding was!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_64624592
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:40 schreef tessie het volgende:
Die 30 kg is toch ook gewoon maar een indicatie....
Nou niet echt. Ze doen nog wel wat hoop ik (samenlevingstest), maar voor bijvoorbeeld een HSG of laparoscopie houden ze echt een harde BMI van 32 aan in 'mijn' ziekenhuis.

Maar goed, hopenlijk is het allemaal niet nodig
pi_64625139
Nah is ook wel raar, ze kunnen toch nooit zeggen dat wanneer je zoveel weegt het ineens wel zou moeten lukken.... Maar idd gewoon maar hopen dat het lekker niet nodig is het en gewoon zo lukt, deze ronden dan ook graag nog
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:00:53 #56
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_64625278
jemig... kon de topic niet meer terug vinden...
haha maar het is gelukt..
ga nu eerst maar ff wat lezen, loop wat achter
reageer morgen weer krijg visite
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_64628714
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:44 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Nou niet echt. Ze doen nog wel wat hoop ik (samenlevingstest), maar voor bijvoorbeeld een HSG of laparoscopie houden ze echt een harde BMI van 32 aan in 'mijn' ziekenhuis.

Maar goed, hopenlijk is het allemaal niet nodig
Soms is het zo oneerlijk vind ik
01-08-2008
pi_64633843
Wat een spanning hier! Ik hoop erg mee voor de aankomende testdagen.
HappyMe, het klinkt allemaal erg goed!

Ik heb vandaag om een zwangerschap uit te sluiten een test gedaan. Een negatieve uitslag uiteraard. Niet dat ik een positieve test verwachtte maar ik voel me niet helemaal lekker en dan vooral niet in onderbuik en borsten. Waar het aan ligt weet ik echt niet. Ik vind het vooral vervelend.
Het afgelopen halve jaar heb ik 2 miskramen gehad en het lijkt soms wel alsof alles nog steeds compleet van slag is. Misschien heeft dat er mee te maken. Ik weet het niet in elk geval.
Huilend op een steen
pi_64634292
wat erg, Zigeunermeisje! Maar kan je gyn je dan niks vertellen over wat je voelt? of dat ermee te maken kan hebben? Misschien helpt een gesprek dan wel een keer, dat je het beter kan begrijpen of dat er dingen op zijn plaats vallen voor je?
HappyMe, ik hoop mee voor je!
Mefke, ik hoop dat de excell-sheets iets opleveren voor je, en het spermaonderzoekje ook...
pi_64634471
mijsje, ik heb (nog) geen gyn. We hebben al een gezond kindje, ik kan zwanger raken en volgens de verloskundige en huisarts was het pure pech. Ik vind dat ergens wel logisch klinken. De huisarts zei dat als ik wilde ik best naar een gyn kan gaan voor enig onderzoek maar daar zag ik vervolgens zelf vanaf na de info die ik gekregen had.
Huilend op een steen
pi_64634738
Happyme, wat spannend en ik duim hard voor je dat het deze keer echt raak is. Je bent nu wel aan de beurt
Ik wilde ook even zeggen hoe knap ik het vind dat je zoveel af bent gevallen
pi_64634762
ah, vandaar. ik raakte bij de gyn met m'n miskraam en ging van daaruit verder (ook bij de gyn...) (ging er een beetje van uit dat het normaal was om bij een miskraam bij een gyn te lopen, maar ik heb er ook verder geen verstand van...) ik hoop wel dat de volgende keer een normale zwangerschap wordt! Wel fijn dat je al een gezond kindje hebt! Maar, dat doet niks af aan het verdriet van de miskramen! ik hoop mee voor je voor 24 januari!
  zondag 4 januari 2009 @ 11:20:06 #63
239293 missCMS
pi_64639896
@ ciscostar: hoe is het met je? nog steeds pijn??
heb je trouwens ook je urine op de kweek laten zetten. weet uit ervaring dat urine soms niet meteen een blaasontsteking aangeeft, de volgende dag ook niet toen weer niet en dan op de kweek gezet en een dikke blaasontsteking kwam eruit!!!!
hoop voor je dat je je snel beter voelt

@ happy me ; duim voor je, klinkt allemaal wel positief

ik vind dat testen altijd zenuwslopend.....
ik stel het altijd heeeeeel erg lang uit...
ik moet nu eerst wachten tot mijn eerste menstruatie na mijn curetage
maar nu zou ik echt geen idee hebben wanneer mijn eisprong is..
soms merk ik het aan het slijm wat ik verlies en de andere keer helemaal niks
temperaturen vlijkt me een gedoe en ik denk dat ik er dan veel te veel mee bezig raak
ik moet nu eerst maar ff op de gok hahaha

zigeneurmeisje, sneu voor je
pi_64650149
Bumbaloe, hoe is het daar? Alles nog rustig? Als in duivelvrij???
  zondag 4 januari 2009 @ 16:27:40 #65
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64650242
Nou, hier word ik dus ook niet wijzer van (of vrolijker... ) vanmiddag ineens oud bloed aan mijn wc papiertje dus ik denk... daar zijn de duivels, jammer dan. Paar keer erna bij toiletbezoek weer wat oud bloed. Maandverbandje in, depri mode aan, en gaan dan maar wer.... maar ging net weer naar het toilet en het lijkt alleen maar minder te worden/te stoppen en maandverbandje is nog schoon.

Wie heeft ervaring (misschien wat meelezers uit Z&G) met innestelingsbloed? Hoe veel is dat en hoe ziet dat eruit?

Ben erg bang dat doordat ik me nu zo druk zit te maken, soort van psychisch mijn ongi niet doorkomt ofzo. Pffff, wat is het toch lastig af en toe. Jemig. Ik moet nog studeren (woensdag weer studiedag) maar er komt niets binnen momenteel.. grrrr..
pi_64650447
Ik had deze maand iets soortgelijks Happy, wel bij een door primolut opgewekte menstruatie, maar toch. Ook nooit eerder gehad, maar op zaterdag had ik wat bloed, op zondag bijna niks meer en op maandag gingen alle sluizen open zeg maar. Ik hoop voor je dat er een ukje zich lekker aan het innestelen is, maar er is gewoon nog weinig van te zeggen. Succes nog even met wachten.
pi_64650776
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:20 schreef missCMS het volgende:
@ ciscostar: hoe is het met je? nog steeds pijn??
heb je trouwens ook je urine op de kweek laten zetten. weet uit ervaring dat urine soms niet meteen een blaasontsteking aangeeft, de volgende dag ook niet toen weer niet en dan op de kweek gezet en een dikke blaasontsteking kwam eruit!!!!
hoop voor je dat je je snel beter voelt

@ happy me ; duim voor je, klinkt allemaal wel positief

ik vind dat testen altijd zenuwslopend.....
ik stel het altijd heeeeeel erg lang uit...
ik moet nu eerst wachten tot mijn eerste menstruatie na mijn curetage
maar nu zou ik echt geen idee hebben wanneer mijn eisprong is..
soms merk ik het aan het slijm wat ik verlies en de andere keer helemaal niks
temperaturen vlijkt me een gedoe en ik denk dat ik er dan veel te veel mee bezig raak
ik moet nu eerst maar ff op de gok hahaha

zigeneurmeisje, sneu voor je
Ik kon vrijdag dus bijna niet lopen.. maar na 2 uurtjes slapen was de pijn al veel minder en in de avond bijna niks meer... Ik ga morgen of dinsdag weer een potje met urine inleveren (hoewel ik nu nergens last van heb)
Wel af en toe beetje zeurderig gevoel in mijn onderbuik... Nadeel is dat mijn eerste blaasontstekking bij toeval ontdekt werd en ik geen idee heb hoe het voelt..zoals al eerder zei, plassen etc doet geen pijn

Heb wel al dagen een opgeblazen gevoel, en als ik aan eten denk dat ik bijna ga kokhalsen(overgeven)
Denk dat ik beetje de griep te pakken heb of iets dergelijks, maar wordt er wel beetje gek van haha
Wacht gewoon de 2de urine test af of het blaasontstekking is

@ Happy: Ik hoop zo dat het innestelingsbloed is en je gewoon zwanger bent
pi_64651310
Happy, wat een onzekerheid. Ik duim voor je
  zondag 4 januari 2009 @ 16:59:53 #69
100412 mefke79
komt goed!
pi_64651736
Happy, vervelend voor je dat je lichaam weer vaag doet. Ik blijf voor je duimen.
En zigeunermeisje, als je het niet vertrouwd, gewoon vragen om een afspraak bij de gyn. Met een simpele echo is al te zien of er misschien nog wat miskraamweefsel is achtergebleven, weet je dat in ieder geval.
MissCMS, test gewoon een keer, dan weet je of ie negatief is. En dan weet je dat je lichaam weer bezig is met een cyclus. Nou is het helemaal zo gokken.

Hier geen nieuws. Ik duim voor jullie!
  zondag 4 januari 2009 @ 17:18:29 #70
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_64652497
happy spannend!!!!! succes met hyperen zeg!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zondag 4 januari 2009 @ 18:36:52 #71
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64655957
Goedemiddag.

Happy, wat spannend maak je het zeg. Ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is geweest. Al ben ik daar wel wat huiverig voor. Er zijn maar zo weinig vrouwen die daar last van hebben. (Wat ik zo lees op inet)
Ik hoop zo voor je dat het deze ronde raak is. En dat je zwanger het jaar in mag!

Takkembah, hoe gaat het daar? HEeft 'de takkembah' nog vruchten afgeworpen??

Ciscostar, bij jou is het dus ook spannend.

Karin, ik hoop dat je deze maand wat nuchterder bent zoals je zelf ook hoopt. Maar volgens mij lukt dat tot nu toe aardig.

Zigeunermeisje ik zou gewoon naar de gyn gaan voor een onderzoek als je je daar prettiger bij voelt.

Hier....hmmm..... heb het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Heb vanmorgen wel getest overigens. En tja, ik weet het niet. Er was iets. Het mag de naam streep niet hebben, ik zou het eerder een schaduw noemen. Ik wil niet denken dat het een streep is en dat ik morgen ongesteld word.
Mijn man ziet het ook en hij zegt alleen, hoe ziet een lege test eruit? Hij denkt dat het misschien iets is wat voorgedrukt is of dat het ook een soort van schaduw is.
Het is een sensitest en misschien is het een onderlaagje wat doorschijnt ofzo, de plakrand weet ik het.
Maargoed. Laten we het gewoon houden op een negatieve test en vooralsnog geen bloed.
Heb flinke steken dus het zal vannacht of morgen in de loop van de dag wel doorzetten.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:42:04 #72
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64656163
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:36 schreef bumbaloe het volgende:
Happy, wat spannend maak je het zeg.
Nou, niet met opzet hoor. Ik heb ook liever duidelijkheid
quote:
Ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is geweest. Al ben ik daar wel wat huiverig voor. Er zijn maar zo weinig vrouwen die daar last van hebben. (Wat ik zo lees op inet)
Ik hoop zo voor je dat het deze ronde raak is. En dat je zwanger het jaar in mag!
Ik geloof er ook niet zo in hoor. Maar zo verloopt mijn ongi normaal nooit dus vandaar. Paar dagen geleden had ik echt ongi krampen, maar nu dus helemaal niet meer. Dus dat zet je toch aan het denken.

Maar morgen ga ik weer aan het werk en heb ik weer heel veel afleiding, dus dan komt het wel door denk ik.

Jij ook spannend hoor Bumbaloe, ik blijf duimen voor je
pi_64656725
Spannend Bumbaloe, een lichte streep is beter dan helemaal geen streep...
pi_64656780
Bumbaloe: wat SPANNEND.....Als je man het ook ziet dan denk ik toch echt dat je zwanger bent zo test reageert namelijk alleen op hcg en het kan zijn dat je te vroeg getest hebt....Had ik de eerste keer ook!

Happy spannend! Ik duim nog steeds voor je...

Och hemel wederom weer altzheimer Light.......dan wil ik wat typen maar dan vergeet ik weer aan wie ookal weer.......
pi_64657019
Ciscostar.... Vreemd! Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt... Ikzelf heb 2 keer eerder een blaasontsteking gehad en die vielen beiden niet te missen! Echt net of je mesjes plast! Bij mij dan

Zelf zit ik me maar steeds af te vragen wat nou dat bruinverlies was op dag 19 en 20 (verloor ineens 's middags op dag 20 ook weer wat wel minder als dag 19).. Zit helaas niks anders op dan wachten......Ik had die dagen echt het gevoel dat ik ongesteld moest worden en heb zo nu en dan nog steeds vreemde ongest.krampjes..... Verder eigenlijk niks........
  zondag 4 januari 2009 @ 19:24:07 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64657862
Happy, wat is het spannend joh.

Ik had dus deze keer een innestelingsbloeding. Ik verwachtte mijn menstruatie dus doen ik op maandag een bloedinkje, (eerst wat rood, toen wat bruin) had, dacht ik dat het het begin was. Maar 4 dagen later dus een positieve test. Het was helemaal niet veel, nog niet eens een maandverbandje vol zeg maar.
Ik vond het ook wel vaag hoor. Er wordt hier vaak over innestelingsbloedingen gesproken, maar dat is meer uit hoop dan idd omdat het zo vaak voor zou komen. Ik had daar dus idd ook totaal nog niet aan gedacht in eerste instantie, vooral ook omdat mijn menstruatie de maand ervoor ook zo vaag begon. Bij Sasha het ook niet gehad trouwens, maar nu dus duidelijk wel.

Goh, het zou wel heel gaaf zijn hoor! Spannend!

zigeunermeisje, wat balen dat je je niet helemaal lekker voelt. Jammer dat de test negatief was.
Heb je na je miskramen een controle-echo gehad? Om te zien of alles weer schoon was?

Bumbaloe, spannend joh! Wanneer ga je weer testen? Morgen al? Of wacht je nog wat langer?
  zondag 4 januari 2009 @ 19:40:07 #77
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64658584
Dames wat maken jullie het weer spannend!

duimt verwoed verder...
pi_64661527
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:27 schreef happyme28 het volgende:
Wie heeft ervaring (misschien wat meelezers uit Z&G) met innestelingsbloed? Hoe veel is dat en hoe ziet dat eruit?
Ik heb dat wel gehad. Het leek op een menstruatie van 2-3 dagen en zo opeens was het weer voorbij. Ik dacht toen dus ook echt dat ik niet zwanger was maar het was echt wel zo.
quote:
Op zondag 4 januari 2009 19:24 schreef Brighteyes het volgende:

zigeunermeisje, wat balen dat je je niet helemaal lekker voelt. Jammer dat de test negatief was.
Heb je na je miskramen een controle-echo gehad? Om te zien of alles weer schoon was?
en
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:59 schreef mefke79 het volgende:
Happy, vervelend voor je dat je lichaam weer vaag doet. Ik blijf voor je duimen.
En zigeunermeisje, als je het niet vertrouwd, gewoon vragen om een afspraak bij de gyn. Met een simpele echo is al te zien of er misschien nog wat miskraamweefsel is achtergebleven, weet je dat in ieder geval.
MissCMS, test gewoon een keer, dan weet je of ie negatief is. En dan weet je dat je lichaam weer bezig is met een cyclus. Nou is het helemaal zo gokken.

Hier geen nieuws. Ik duim voor jullie!
Ik heb wel een echo gehad om te zien of ik ' schoon' was. Dat was wel heel erg confronterend. Vooral de kaart die je dan meekrijgt waarvan je niet weet wat je er mee moet, met de lege baarmoederechofoto's (mooi scrabblewoord) erop geplakt. Ik ben schoon bevonden en inmiddels al weer gewoon ongesteld geweest. Daar was ik erg blij mee trouwens. Ik ben van mening dat je lijf een behoorlijke optater krijgt van een zwangerschap, ook al duurt die maar een paar weken.
Ik denk dat ik deze week even moet na laten kijken of ik misschien geen blaasontsteking heb. Misschien is dat het wel.
Huilend op een steen
pi_64661815
Bumbaloe... ik heb op die sensitest dingen geen voorgedrukt streepje ofzo kunnen ontdekken... dus ben geneigd om te denken dat het dan misschien toch wel heel lichtjes positief zou zijn...
Hopelijk heb je gauw een test in je handen met 2 dikke strepen succes met ff afwachten nog.
pi_64663040
Dat zou toch wel helemaal prachtig zijn Bumbaloe! * hoop en duimmodus aanzet voor Bumbaloe en Happy*
(Meike vind je avatar prachtig Bumbaloe, ze roept elke keer BUMBA! als ze hem weer ziet staan)

Happy, ik dacht de vorige ronde ook een innestelingsbloeding te hebben, maar bij mij was het de voorbode van de menstruatie....

Bumbaloe, het lukt inderdaad aardig om tot nu toe nuchter te blijven. Weet niet hoe het volgende week is, maar dat zien we dan wel weer. Vooralsnog ga ik ervan uit dat het niet raak is, kan het alleen maar meevallen.
  zondag 4 januari 2009 @ 21:37:21 #81
100412 mefke79
komt goed!
pi_64665099
Ha Karin, wilde net aan je vragen hoe het gaat, maar je was me dus voor.

Zigeunermeisje, ik kan me alleen bij jouw woorden aansluiten. Al ben je maar 8 weken zwanger, het hakt er gewoon in. Wel fijn dat je iig een controle hebt gehad en dat het leeg was. Dat geeft de burger toch wat moed, neem ik aan.
ik heb nooit echofotos meegekregen van mijn lege baarmoeder, maar bij alle echo's tot nu toe (inclusief de pijnlijke waterecho) wint mijn nieuwsgierigheid het toch echt van de angst/ongemakkelijkheid/het verdriet. Ik vind het gewoon zooo mooi om te zien. Tja, gaat vast nog wel een keer over

Bumba, streep is streep, weet je nog?
pi_64665303
Volgens menstruatiekalender.net waarbij ik mijn tempratuur bij houd is morgen mijn eisprong (na aanleiding an het invullen van mijn tempratuur) maar ik snap niet waarom.Kunnen jullie mischien even kijken naar dit templijstje en je mening er over geven.Sorry over mijn temp-gezeur maar snap er gewoon niks van! Alvast bedankt!

12-12...ongesteld geworden
13-12...
14-12...
15-12 36.1
16-12 35.7
17-12 35.7
18-12 36.0 (laatste dag menstruatie)
19-12 35.7 (6.30 eruit om te plassen)
20-12 35.8 (7.00 gemeten)
21-12 36.0
22-12 35.9 (6.30 plassen)
23-12 35.9
24-12 35.7
25-12 35.7
26-12 35.9
27-12 35.9
28-12 36.0
29-12 36.0
30-12 35.9
31-12 35.9
01-01 35.7
02-01 36.0
03-01 35.9
04-01 35.9
01-08-2008
pi_64665443
bumbaloe,de sensitest hebben geen voorgedrukte/schaduw strepen hoor.Ik heb er ook testen van en als ie negatief is is ie bij mij gewoon spierwit! Ik hoop het zo voor je!!
01-08-2008
  Moderator zondag 4 januari 2009 @ 21:48:18 #84
5428 crew  miss_sly
pi_64665699
P-P, als ik die temp-lijst bekijk, zie ik niet echt een indicatie voor een eisprong, eigenlijk. Er is geen echte daling in de temp en ook geen echte stijging. Je meet oraal, toch, onder de tong? En volgende cyclus, indien nog nodig, ga je toch rectaal doen? Misschien dat dat een wat beter beeld geeft
pi_64665802
P-P:
Geen idee waarom..... Maar ik denk toch dat het verstandig is om rectaal te gaan meten. Als ik je lijstje zo bekijk dan heb je tot nu toe nog geen eisprong gehad...(denk ik als leek zijnde) en het zou best kunnen dat deze morgen komt maar waarom de computer dat aangeeft weet ik niet Doe je ook ovulatietesten? of niet? Zo ja wat geven deze aan? Ook zou ik doen wat je zei en dat is een thermometer kopen met 2 cijfers ipv 1.
pi_64666841
De ovutest gaf een licht streepje.Ik had zoiets van volgende ronde meet ik wel rectaal met een andere termometer met 2 cijfers achter de komma nu is het toch niet helemaal 100% betrouwbaar.Maar omdat menstruatiekalender nu aangaf morgen mijn ei te hebben,beetje vaag!
Maar toch bedankt dat jullie even wilde kijken (ben af en toe zo'n muts he)
01-08-2008
  Moderator zondag 4 januari 2009 @ 22:14:16 #87
5428 crew  miss_sly
pi_64667008
Waarom die kalender aangaf dat je morgen een ovulatie zou hebben, snap ik ook werkelijk niet. Dag 24 en je temp lijkt er ook niet echt op.
Wanneer had je dat lichte streepje? En eenmaal of meerdere, en allemaal even licht?
pi_64668576
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:37 schreef mefke79 het volgende:
Zigeunermeisje, ik kan me alleen bij jouw woorden aansluiten. Al ben je maar 8 weken zwanger, het hakt er gewoon in. Wel fijn dat je iig een controle hebt gehad en dat het leeg was. Dat geeft de burger toch wat moed, neem ik aan.
ik heb nooit echofotos meegekregen van mijn lege baarmoeder, maar bij alle echo's tot nu toe (inclusief de pijnlijke waterecho) wint mijn nieuwsgierigheid het toch echt van de angst/ongemakkelijkheid/het verdriet. Ik vind het gewoon zooo mooi om te zien. Tja, gaat vast nog wel een keer over
ik heb ook nooit foto's meegekregen van mijn baarmoeder, ik had misschien wel een echofoto gewild waarop iets te zien was van voor de currettage, zodat ik kon zien dat ik zwanger geweest ben. nu heb ik alleen de twee positieve testen die ik gedaan had... (ze zijn nog wel in het ziekenhuis, maar ik denk dat het raar is als ik er nu nog om ga vragen...)
maar goed, hier nu ondertussen weer de klustijd... hoop dat er nu iets gaat komen, omdat dat mijn laatste kans is voor de uitrekendatum van mijn miskraam, maar ik zie het somber in. ook thuis hebben we een soort van stress-situatie, waardoor ik denk dat de gedachten meer ergens anders zijn dan bij het krijgen van een kindje...

Mefke
Zigeunermeisje
Bumba
iedereen die moet wachten en dat ondertussen net als ik echt zat is:
pi_64668684
Ik heb rond een uur of 8 vanavond even een testje gedaan omdat ik op die kalender zag dat ik morgen een ei zou hebben,ik kreeg een heel licht streepje maar echt geen positieve test ofzo.Nou ja ik kijk wel wat ie morgen aangeeft
01-08-2008
  maandag 5 januari 2009 @ 09:49:38 #90
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_64677030
Bumba!!!!! Ik hoop het zo voor je!!!!

De "Takkembah" heeft geen vruchten afgeworpen, helaas. Zaterdag pos.ovutest gehad, zaterdag en zondag geklust, dus hopelijk nu dan....

Maar ik zie niets liever dan jou verdwijnen uit dit topic

Voor de rest van de dames duim ik als een gek!!!!
Alexa en Seth zijn lief
  maandag 5 januari 2009 @ 13:27:58 #91
239293 missCMS
pi_64683708
ik moet morgen weer naar de gyneacoloog voor controle.
ik hoop niet dat ik een echo me krijg van mijn lege baarmoeder.....
ik hoop natuurlijk wel dat hij nu helemaal schoon is.
maar ik vind het te confronterend......
ben al lang blij dat sinds gister het vloeien is gestopt...
`t is nu alleen afwachten wanneer mijn eisprong is... en wanneer mijn menstruatie komt ( eigenlijk hoop ik helemaal van niet haha) maar `t is wel handig om te weten hoelang mijn cyclus is

bumba!!! ik duim voor je
en natuurlijk ook voor de rest!!!!
pi_64684596
Kun je meteen doorgaan voor de volgende ronde dan Miss CMS?
Moet je niet 1 menstruatie afwachten?
Succes morgen in het ziekenhuis!
pi_64685169
Happy en bumbaloe! Mijn duimen draaien echt overuren voor jullie!! Ik hoop zó op heel gauw goed nieuws voor jullie!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 5 januari 2009 @ 14:32:31 #94
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64685999
Ik geloof er niet zo heel erg in hoor. Maar het is nog steeds niet meer dan een bruin veegje bij het afvegen af en toe.

Maar goed, ik wacht nog minimaal tot woensdag met testen. Behalve steekjes heb ik nergens last van. Ook niets dat lijkt op ongi klachten dus ik bevind me in een soort van niemandsland en wacht maar gewoon af.
pi_64686302
Tjonge, irritant of niet Happyme! Weet nog dat ik dat vorige maand ook had, nou ik deed niks anders als broekloeren de hele dag.
  maandag 5 januari 2009 @ 14:43:32 #96
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64686399
Nou precies en als het op mijn werk nou lekker druk was, maar de tijd kruipt voorbij. Ik drink me lens aan de koppen thee, moet dus ook vaak naar het toilet hihihi
  maandag 5 januari 2009 @ 14:51:12 #97
239293 missCMS
pi_64686681
Kun je meteen doorgaan voor de volgende ronde dan Miss CMS?
Moet je niet 1 menstruatie afwachten?
Succes morgen in het ziekenhuis![/quote]
[quote]
nee mogen er meteen weer voor gaan
alleen ga ik niet zo bewust ermee bezig deze maand, kijk eerst wel ff aan denk ik hoe mijn cyclus loopt

breng het slaapzakje woensdag anders wel ff trerug als het goed is voor mijn werk aan oke...
pi_64687595
Bumba, wat spannend!! Die test gaf dus wel hoop, ooeeeh hopelijk binnen een paar dagen een flinke positieve test, of een iets duidelijker tweede streepje

Happy, de duimen draaien hoor!

Karin, je avatar is echt ik heb een Hello Kitty aan mn tas hangen.
En jij was het toch ergens anders die een wieg had overkocht/dat ging doen?
Ben ik dus dan misschien niet heel raar als ik ook een wieg heb gezien waarover ik erg twijfel of ik hem kopen zal. Een hele mooie grote rieten bij de kringloop, nog helemaal netjes
pi_64687793
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:14 schreef Poppejans het volgende:
Bumba, wat spannend!! Die test gaf dus wel hoop, ooeeeh hopelijk binnen een paar dagen een flinke positieve test, of een iets duidelijker tweede streepje

Happy, de duimen draaien hoor!

Karin, je avatar is echt ik heb een Hello Kitty aan mn tas hangen.
En jij was het toch ergens anders die een wieg had overkocht/dat ging doen?
Ben ik dus dan misschien niet heel raar als ik ook een wieg heb gezien waarover ik erg twijfel of ik hem kopen zal. Een hele mooie grote rieten bij de kringloop, nog helemaal netjes
dat was ik inderdaad. Misschien is het de goden verzoeken....maar zij gaan hem anders via MP verkopen en ik ben gewoon weg van dat ding. Voordat hun kindje was geboren heb ik eigenlijk al met hun afgesproken dat wij de wieg zouden overnemen als zij hem niet meer gebruikten. Wij zetten hem op zolder en hopen hem ooit nog eens te mogen gebruiken. Wordt dat hem niet, dan zetten we hem zelf wel weer op MP. Dus ja, misschien zijn wij wel samen raar dan Poppejans, maar LEKKER BOEIE!!!!
pi_64688014
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:19 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Wordt dat hem niet, dan zetten we hem zelf wel weer op MP. Dus ja, misschien zijn wij wel samen raar dan Poppejans, maar LEKKER BOEIE!!!!
Dat is inderdaad een hele slimme gedachte! Ik geloof dat ik toch maar even met de auto naar de kringloop ga van de week.(Helaas maar 2 dagen per week geopend)
Wat leuk lijkt me dat, dat jullie hem dan hopelijk weer gaan gebruiken en dat je weet welk kindje er daarvoor heeft in gelegen, wel bijzonder
  maandag 5 januari 2009 @ 17:24:21 #101
100412 mefke79
komt goed!
pi_64693507
Karin en Poppejans, er is natuurlijk wel verschil tussen het kopen van 1 wiegje en het kopen van een complete outfit, wandelwagencombi en babykamer. En inderdaad, boeie!

Mijsje, wat jammer dat je niet eens een echo-afdruk hebt van je zwangerschap. Ik heb die gelukkig wel, al leeft het daarop dus al niet meer en is er weinig van te maken. HEt is gewoon het bewijs dat er echt iets was ja.
Miss CMS: liever een echo van een lege baarmoeder, dan een gemist stukkie weefsel, maar dat is mijn mening.

Happy en Bumba, ik duim voor jullie!

En hier. Hier dag 23 (toch handig zo'n excelsheet met dagen erin ) en ik kan er niets van zeggen. Ja, dat ik waarschijnlijk verkouden ga worden, dat wel. Maar dat telt niet want dat geeft geen tweede streepie. Afwachten maar en mezelf niet gek maken, lukt aardig op deze manier.
pi_64695854
quote:
Op zondag 4 januari 2009 19:03 schreef Hurminatore het volgende:
Ciscostar.... Vreemd! Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt... Ikzelf heb 2 keer eerder een blaasontsteking gehad en die vielen beiden niet te missen! Echt net of je mesjes plast! Bij mij dan

Zelf zit ik me maar steeds af te vragen wat nou dat bruinverlies was op dag 19 en 20 (verloor ineens 's middags op dag 20 ook weer wat wel minder als dag 19).. Zit helaas niks anders op dan wachten......Ik had die dagen echt het gevoel dat ik ongesteld moest worden en heb zo nu en dan nog steeds vreemde ongest.krampjes..... Verder eigenlijk niks........
Ik kan woensdag pas urine inleveren... morgen vroeg werken en dan is de dokter nog niet open, heel misschien dat mijn man even langs kan gaan. Ik heb af en toe een steekje, maar geen pijn met plassen! En omdat ik vrijdag dus niet kon lopen van de pijn en dat vaak een teken is van blaasontstekking... heb ik daar dus op laten testen (en morgen dus weer) Voor de rest zien we het wel

Happy en Bumbaloe jullie houden het wel spannend Ik duim voor jullie

Over die streepjes etc of je die van te voren al ziet... geen idee ik heb nog nooit een zwangerschapstest in mijn handen gehad (alleen in de doos, ook nog geen 1 gekocht etc)
pi_64710226
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:24 schreef mefke79 het volgende:

Mijsje, wat jammer dat je niet eens een echo-afdruk hebt van je zwangerschap. Ik heb die gelukkig wel, al leeft het daarop dus al niet meer en is er weinig van te maken. HEt is gewoon het bewijs dat er echt iets was ja.
Miss CMS: liever een echo van een lege baarmoeder, dan een gemist stukkie weefsel, maar dat is mijn mening.
dat vind ik ook. in het begin dacht ik er niet over na dat je ook een echo foto mee naar huis kon nemen/krijgen, maar nu vind ik dat toch wel jammer. misschien dat ik de gyn ernaar vraag als ik weer eens een keer daar ben...
quote:
Afwachten maar en mezelf niet gek maken, lukt aardig op deze manier.
gekmaken? welneeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!

(komt vanzelf goed allemaal, maar het duurt gewoon lang... )
pi_64710575
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:24 schreef mefke79 het volgende:
Karin en Poppejans, er is natuurlijk wel verschil tussen het kopen van 1 wiegje en het kopen van een complete outfit, wandelwagencombi en babykamer. En inderdaad, boeie!
Ik zeg dan heel zachtjes dat ik 2 kratten vol kleertjes heb, een ouderwetse zwarte kinderwagen, en wat speelgoedjes..
Moet zeggen dat sinds we ervoor zijn gegaan, ik echt bijna niks meer gekocht heb, dat dit me al gelukkig heel veel rust geeft.

Over iets van een weekje zit jij dus ook weer in spanning Mefke, hoop toch vooral bij jou dat het raak zal zijn, dat het lange wachten maar gauw beloond mag worden, ik duim!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 07:15:50 #105
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64717441
Nou helaas toch de weer op bezoek. Ik had het gevoel al wel dat het zou komen, maar het begin van deze cyclus is op zijn minst weer apart te noemen. Als het nou gewoon iedere maand hetzelfde is, dan kun je tenminste vergelijken

Anyway, NOD mag naar 6 februari. Op 20 januari weer op controle bij de gyn, dus dan zien we wel weer verder. Het gaat toch gewoon lukken in 2009

Bumbaloe, voor jou duim ik nog even verder hoor! Hoop echt dat die 2 streepjes er zaten en straks alleen maar duidelijker geworden zijn.
  Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 07:57:55 #106
5428 crew  miss_sly
pi_64717744
He, happy, wat ontzettend jammer toch ik vond het erg goed klinken, dus ik had stiekem best hoop voor je.
Ik vind iig dat de gyn de 20e vooral heel trots op je kan zijn dat je zo goed bent afgevallen en dat hij als beloning maar een start moet maken met wat onderzoeken
  dinsdag 6 januari 2009 @ 08:44:18 #107
100412 mefke79
komt goed!
pi_64718203
Happy
(ik had het helemaal niet verwacht, je klonk zo hoopvol, maar ja, daar schiet je ook weinig mee op) En inderdaad, ik vind ook dat de gyn maar wat onderzoekjes moet starten.

Ik vrees zelf dat mijn cyclus in de war is. Ik heb sinds gisteravond buikpijn, felle steken. En sinds de waterecho weet ik zeker dat het op de plaats van mijn baarmoeder is. Dus ik vrees dat ik nu snel ongesteld ga worden, een dag of vier te vroeg dus.
Gisteren was eigenlijk mijn uitgerekende datum. Ik was het zowaar vergeten totdat mijn man me er aan herinnerde. Nou, in ieder geval een teken dat ik alle balast van vorig jaar overboord gegooid heb met de start van het nieuwe jaar. Nou de letterlijke ballast _een kilo of vijf_ nog kwijtraken. Dan krijg ik hopelijk ook geen opmerkingen meer. Er is me de laatste weken al drie keer gevraagd of ik soms (weer) zwanger was.
pi_64718990
Getver Happy, wat jammer nou. 2009 wordt idd jouw jaar, je hebt er al zoveel voor gedaan. De gyn moet idd gewoon maar beginnen met behandelen nu.

bumbaloe, je maakt het wel spannend hoor. Duim voor je mee.

Poppejans en Karin: Ik heb zelf ook al een wieg klaarstaan hoor (de familiewieg) en alvast iets kopen dat je heel mooi vind en anders misschien misloopt vind ik iets minder raar dan mensen die een complete babykamer inrichten nog voor ze een poging wagen om zwanger te worden.

@Cisco: Een blaasontsteking voel je niet altijd even goed. Ik heb er ook wel eens eentje gehad waar ik bij het plassen helemaal niets van merkte, maar die toch onderweg was om nierbekontsteking te worden. (nog nooit zoveel pijn in m'n rug gehad) Gewoon laten testen dus.

Mefke: Ik vind dat altijd zo lullig als mensen zoiets gaan vragen als iemand wat steviger wordt/is. Nu maar hopen dat die 5 kilo er zo weer aan is, en dan omdat je zwanger bent!

Nou hier is de menstruatie weer bijna voorbij, aangezien ik een korte cyclus heb komt mijn vruchtbare periode hier direct achteraan. De komende dagen dus mijn best maar eens gaan doen
  dinsdag 6 januari 2009 @ 09:57:01 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64719598
He jakkes Happy...
Ik had dat dus ook de maand voor ik zwanger raakte, toen duurde het echt 10 dagen met welles-nietesen met kleine beetjes voor ik eindelijk eens ongesteld werd. Heel vervelend.
pi_64721090
Hier ook al sinds vrijdag kleine beetjes maar nog steeds niet echt ongesteld... maar ook niet zwanger...
Als BE de trend gezet heeft zitten wij volgende maand goed Happyme
pi_64721782
he bah Happy, hoopte dat het toch echt raak zou zijn bij jou! jammer!
en ook Rubey, jammer!
hoop op een streepjesregen nog deze maand!!!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:36:19 #112
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_64722498
Happy
Rubey

Bumba, nog nieuws???
Alexa en Seth zijn lief
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:51:05 #113
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64723069
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
He jakkes Happy...
Ik had dat dus ook de maand voor ik zwanger raakte, toen duurde het echt 10 dagen met welles-nietesen met kleine beetjes voor ik eindelijk eens ongesteld werd. Heel vervelend.
Ja, het houdt nu ook niet over eigenlijk, maar het was wel 'vers' bloed vanmorgen zeg maar. Maar net weer naar het toilet en dat was weer allemaal oud en niet veel. De 'doorbraak' moet nog komen denk ik. Dus dat schiet ook niet op. Een voordeel is wel dat ik de 'normale' menstruatie klachten (buikpijn, chaggo en een dramatisch futloos kapsel) deze maand niet heb.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:56:11 #114
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_64723286
Jammer Happy en Rubey, en inderdaad wat BE zegt, had ik ook... de maand voor ik zwanger raakte dus een rommeltje. Dus aankomende ronde nog harder duimen
En Bumba? Ben inderdaad erg nieuwsgierig naar jou.. Is het vage streepje al duidelijker?
No more games, no more drama...
pi_64724327
Balen Happy en Rubey
01-08-2008
pi_64725694
Happy en Rubey, balen. Wie weet volgende maand.... ik duim!

Bumba, hoe is het met jou?
  dinsdag 6 januari 2009 @ 13:46:00 #117
100412 mefke79
komt goed!
pi_64726808
quote:
Ik vrees zelf dat mijn cyclus in de war is. Ik heb sinds gisteravond buikpijn, felle steken. En sinds de waterecho weet ik zeker dat het op de plaats van mijn baarmoeder is.
hmm...ik begin ook mijn stuitje/rug te voelen. En dit voelt erg bekend..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Kannie he...pas dag 24...kan ech nie, toch?
pi_64728019
ik weet niet of het kan, maar ik zit alweer te duimen hier, krijg nu alweer warme plekken op m'n duimen die straks overgaan in blaren......... Ik hoop het zo Mefke, dan ben je in iedergeval net na je uitrekendatum zwanger.....
pi_64730796
Pffff,voel me al sinds zaterdag "anders" licht in mijn hoofd,raar gevoel in mijn buik/darmen(en die werken ook opeens goed),tintelt door heel me lijf,hongerig gevoel,heel onrustig slapen en zo nog meer.
Het kan natuurlijk vanalles zijn maar ik heb echt het idee dat ik zwanger ben.Durf het alleen niet te hopen/denken bang dat het strak.s zo tegenvalt. Ik heb dus gewoon iets onder de leden van een virusje(wat ik nooit eerder zo gevoeld heb),of mijn lichaam houd me echt heel erg voor de gek of ik ben gewoon zwanger!! Ik heb alleen pas de 14e mijn NOD dag dus moet echt nog geduld hebben!! (en daar ben ik dus heeeeel slecht in).
01-08-2008
  dinsdag 6 januari 2009 @ 15:37:35 #120
100412 mefke79
komt goed!
pi_64731263
P-P: oehoe die klinkt ook goed!

Ik ga er hier gewoon vanuit dat het niet raak is hoor. Het zal wel spierpijn zijn ofzo. Wel typische spierpijn, dat wel, maar toch. (ik ben gewoon TE bang voor een teleurstelling).
pi_64732196
PP, geduld... ik heb helaas niet nog wat liggen. Succes met wachten en ik duim voor je!

Mefke, stuitje klinkt bekend.... ik hoop het voor je
pi_64732996
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:37 schreef mefke79 het volgende:
P-P: oehoe die klinkt ook goed!

Ik ga er hier gewoon vanuit dat het niet raak is hoor. Het zal wel spierpijn zijn ofzo. Wel typische spierpijn, dat wel, maar toch. (ik ben gewoon TE bang voor een teleurstelling).
Yep van die aparte spierpijn idd....moeilijk te omschrijven,geen echte spierpijn maar je voelt het wel.
Pfffffffff,je zou er toch de zenuwen van krijgen|!!!!

Ga maar even wat wierookstokjes aansteken en yoga-oefeningen doen met een heerlijk kopje kruidenthee ............Relax P-P (wat is dat )
01-08-2008
  dinsdag 6 januari 2009 @ 17:02:41 #123
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_64735097
Aaahgrrr ik word nu al hyper van jullie verhalen zeg...en dan kom ik pas over twee weken! (ik moet echt normaal doen volgens manlief)

Mefke, PP dde duimen draaien hier overuren voor jullie!!!
Alexa en Seth zijn lief
pi_64736083
Happy en Rubey, wat jammer weer meiden! En toch gaat 2009 ons jaar worden!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:27:45 #125
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64740834
Nou Happy dat is niet helemaal de bedoeling!!
En Rubey jij ook al??

Nou hier nog niks. 3 senstitesten met een streepje dat zn naam niet waardig is.
Vandaag was ik super misselijk, maar ik denk dat het zenuwen waren, heb namelijk net een tatoeage op mn voet laten zetten en ik was daar dus heel erg nerveus worden.
Dus ik weet het niet. Laat me niet gek maken. We zien of binnenkort 'spetters' zoals mijn man het noemt...of toch 2 duidelijke streepjes.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:34:30 #126
100412 mefke79
komt goed!
pi_64741155
Rubey, wat shit! En inderdaad 2009 wordt ons jaar!

ik neem me elke keer voor om niet te fokken onder werktijd en dan lees ik dus maar de helft en post ik wel, dus ik had je post effe gemist.

Hier alles nog hetzelfde. Ik ga er maar even vanuit dat het niks is, dat ik gewoon echt spierpijn heb van het sneeuwruimen van gisteren, er ligt hier maar een centimeter of 10 en die moest gewoon van de stoep af. Ik ga maar eens in bad liggen, kijken of dat helpt.
pi_64741363
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:26 schreef Pure-Poison het volgende:
Pffff,voel me al sinds zaterdag "anders" licht in mijn hoofd,raar gevoel in mijn buik/darmen(en die werken ook opeens goed),tintelt door heel me lijf,hongerig gevoel,heel onrustig slapen en zo nog meer.
Het kan natuurlijk vanalles zijn maar ik heb echt het idee dat ik zwanger ben.Durf het alleen niet te hopen/denken bang dat het strak.s zo tegenvalt. Ik heb dus gewoon iets onder de leden van een virusje(wat ik nooit eerder zo gevoeld heb),of mijn lichaam houd me echt heel erg voor de gek of ik ben gewoon zwanger!! Ik heb alleen pas de 14e mijn NOD dag dus moet echt nog geduld hebben!! (en daar ben ik dus heeeeel slecht in).
Snap heel goed wat je bedoelt...
Ik voel me ook heel raar, al 2 ochtende beetje misselijk (of iets wat erop lijkt), meer hoofdpijn dan ervoor en voel me gewoon beetje anders (alleen niet echt honger ofzo wat jij wel hebt)
Maar als ik niet bezig zou zijn met zwanger zijn... dan zou ik zeggen ik heb buikgriep/griep!
Maar omdat we dus wel bezig zijn...ga je meteen hopen dat...
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:44:25 #128
100412 mefke79
komt goed!
pi_64741678
Hier helemaal niet misselijk. Maar ik kan me ook van de vorige keer herinneren dat dat pas later kwam. Ik gooi het hier ook eerder op een virusje in combi met spierpijn. Want zoveel steken lijkt me ook niet helemaal de bedoeling. Ach, we wachten af, ik laat me niet gek maken. (en hee, ik ZEG het niet alleen, maar het VOELT ook echt zo...ik ga vooruit!)
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:45:46 #129
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64741759
Och meiden, wat balen! Ik blijf wel duimen hoor! Op naar de volgende ronde!

hier had ik gisteren 'ongesteldheidsbuikpijn', alleen zou dat dan een week te vroeg zijn (en er is niks). beetje vaag dus...
pi_64742379
Ik heb niet het gevoel een buikgriepje ofzo te hebben,heb me gewoon echt nooit eerder gevoeld zoals ik nu/de afgelopen dagen doe.Maargoed het enige wat ik kan doen is dus afwachten!
01-08-2008
pi_64743797
Mefke, ik begijp je zo goed...je wilt het zo graag hopen/denken, maar tegelijkertijd wil je jezelf beschermen tegen een teleurstelling.

Happy....jammer zeg! Ik had hetzelfde de vorige maand, was dus al bang dat de ongesteldheid eraan zou komen bij je. Hopelijk geeft dat gerommel net zo'n leuk volgend rondje als bij BE! (dan heb ik dus deze ronde feest.)

Rubey, baal baal baal.

Nog geen streepjes he, na Kersjes.... wordt weer de hoogste tijd voor nieuwe streepies!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 21:54:11 #132
100412 mefke79
komt goed!
pi_64747820
het bad heeft niet geholpen, het doet nog steeds zeer, al lijkt het nu meer mijn rug/zij. En dat lijkt me dan toch echt spierpijn, al vind ik het onzin als dat van dat stoepie vegen komt. Ach ja, we zien wel.

Karin, ik vind dat jij aan de beurt bent voor een streepie, al iets te melden?
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:05:23 #133
100412 mefke79
komt goed!
pi_64748300
Bumba, ik zie je post nu pas!
Je kent de mantra he...geen bloed is goed..geen bloed is goed... Ik hoop dat je streepjes echte ferme strepen worden.
pi_64750823
ja, Bumba, daar hoop ik op mee!!! niet 1 streep maar 2!!!

(ik had trouwens vorige week heel erge spierpijn van het schrobben van de vloer in de keuken... )

maar goed, ik duim hier voor verschillende mensen ondertussen, laat me ajb niet de blaren op m'n duimen hebben voor niks hoor!!! Bij Z&G is nu een geboortegolf, wij moeten hier een streepjesgolf maken... (anders heb je over 9 maanden nooit een nieuwe geboortegolf natuurlijk... )

welterusten iedereen!
  woensdag 7 januari 2009 @ 07:37:13 #135
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64757965
Zo laatste werkdag en dan kan ik vanmiddag weer uitgebreid op jullie reageren. Net weer een dezelfde test als de vorige 3. Vaag streepje, heel dun. Morgen of overmogen met een ander merk testen. Nu gauw gaan krabben.
Tot vanmiddag dames.
pi_64759395
Mijsje, ik hoop ook dat je niet voor niets duimt.
Ik geloof het pas als ik een streep zie hoor. En dan beginnen er natuurlijk nog 4-5 slopende weken. Maar eerst die streep. Ik heb het al eerder gehad dat ik bijna zeker wist dat het goed zat en dat er dan toch een menstruatie volgde. Voorlopig dus nog geen juich stemming, maar gewoon rustig afwachten. Met pijnlijke rug/heup/bekken dat wel.
pi_64760308
Ik duim hard mee hier voor iedereen, zolang er nog geen echt bloed in zicht is kan er nog van alles gebeuren!

Hier trouwens ook slapjes, hongergevoel, licht in het hoofd, rommelende darmen en enorme emotionele buien. In mijn geval is echter alles te herleiden naar het feit dat ik gestopt ben met roken vorige week.

Kost me echt gruwelijk veel moeite, na 15 jaar roken ben je er niet zomaar *poef* vanaf helaas. Maar het is voor een heel goed doel, dus ik blijf gewoon volhouden! Vriendlief is trouwens erg trots op me en ondergaat alle verbale afstraffingen gelaten. Kan ie alvast wennen aan moodswings
pi_64762025
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 21:54 schreef mefke79 het volgende:

Karin, ik vind dat jij aan de beurt bent voor een streepie, al iets te melden?
Lief van je. Ik wil ook echt aan de beurt nu! (maar dan wel samen met jou, en Bumba en Poppejans)
Nee, niks te melden.
Probeer nuchter te blijven, al lukt dat niet altijd even goed hoor.
Maar ik voel helemaal niks, dus het is gewoon afwachten.

Hoop voor jou ook heel snel een 2e streep!

MissCMS, hoe ging het in het ziekenhuis?
Fiemeeltje, wat goed dat je met roken bent gestopt!!! En wat je zegt, het is voor een goed doel, dus volhouden he!
pi_64765730
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:04 schreef Fiemeeltje het volgende:
I
Kost me echt gruwelijk veel moeite, na 15 jaar roken ben je er niet zomaar *poef* vanaf helaas. Maar het is voor een heel goed doel, dus ik blijf gewoon volhouden! Vriendlief is trouwens erg trots op me en ondergaat alle verbale afstraffingen gelaten. Kan ie alvast wennen aan moodswings
Knap hoor Volhouden hoor !!!

Hier nog hetzelfde liedje maar nu ook kleine krampjes/steekjes in mijn buik maar voelt niet als ongi-pijn.Mijn NOD dag is ook pas over een week(als ik de langste cyclus aanhoud).

Suc6 allemaal!
01-08-2008
pi_64766882
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Lief van je. Ik wil ook echt aan de beurt nu! (maar dan wel samen met jou, en Bumba en Poppejans)
Nee, niks te melden.
Probeer nuchter te blijven, al lukt dat niet altijd even goed hoor.
Maar ik voel helemaal niks, dus het is gewoon afwachten.

Ik wou dat het zo werkte, we zitten hier inderdaad alle 3 langer dan een half jaar nu, Mefke het langst.
Hoop dat onze beurt ook gauw komt, dat we ergens eind 2009/begin 2010 in het lijstje komen te staan bij de zwangeren.
pi_64769610
quote:
Ik wou dat het zo werkte, we zitten hier inderdaad alle 3 langer dan een half jaar nu, Mefke het langst.

En vergeet Happy niet...die zit hier nog het aller- aller- allerlangst!

En ik hyper nog steeds niet, vind het wel knap worden nu. Zondag kan ik testen, maar aangezien ik de vorige keer ook al voor NOD positief testte (wel 1 hele dag eerder) denk ik dat ik wel eerder test, maar alleen als (als als als) alle kwaaltjes ook echt blijven. Mocht het raar zijn, dan kan ik nu zo uit mijn schemaatje oplepelen wat ik allemaal genoteerd heb en wanneer. Vandaag komen er iig weer wat ' nieuwe' dingen bij.

Iets heel anders. Heeft er iemand een wel werkende site van clear blue? Ik krijg op de nederlandse link al maanden de mededeling dat de site under construction is. Want op de engelse site staat dat ze al vier dagen voor NOD goede resultaten geven, maar ik weet dus niet of dat ook voor de nederlandse testen geldt. Van de andere kant, ik neem aan dat die testen van 1 merk overal ter wereld gelijk zijn muv verpakking.
pi_64770476
Geen blaasontstekking, heb de net de dokter gebelt voor de uitslag.. dus wat die pijn vorige week was(waar ik bijna niet van kon lopen) geen idee!!

Gisteren begonnen met verkouden te worden...koppijn,loopneus,keelpijn, verkoudheidsspierpijnen etc
Denk dat daar de oorzaak ligt van die steken in de me buik, misschien ook wel die pijn van vrijdag en opgeblazen gevoel/misselijk zijn zal daar ook wel van komen...

Ik denk dat ik de 13de gewoon ongesteld wordt
Maar jullie niet natuurlijk, jullie krijgen dat 2de streepje!
pi_64771787
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:29 schreef mefke79 het volgende:

[..]

ik was happy niet vergeten, maar omdat de duivels op de stoep staan kan ze helaas dit rondje niet mee.....

En over die Clear Blue site, die is bij mij ook under construction!
Maar ik ken die testen verder niet.
Ik heb testen van Vicky liggen hier, die roepen mij ook iedere dag. Maarja, dat gaan we nog niet doen, nog lang niet zelfs. Eerst maar eens die NOD voorbij zien te komen
pi_64771817
Op de Duitse site:
Einige Tests im Sortiment sind so empfindlich, dass sie bis zu 4 Tage vor dem Fälligkeitstag der Periode durchgeführt werden können.
Dat zou betekenen dat ze niet allemaal zo gevoelig zijn. Maargoed, welke wel en welke niet staat er niet bij.

Wij zijn sinds juli bezig en het lijkt eigenlijk nog maar kort. Toch is het ook al ruim een half jaar...
pi_64772808
Prinses! jij zit hier ook al te lang, iedere maand zonder 2e streep is te lang!
pi_64781332
Hmm, had straks een heel verhaal gemaakt, maar zie het nou niet meer.

Opnieuw dan maar. Tje, ja, wij zijn al weer bezig sinds juli. Pff, toch al weer best lang. Vandaag voelt dat als helemaal niet lang, morgen kan het goed anders zijn.

Ik vind dat zo stom he van clear blue, want we zijn toch hun klant, dus een beetje info is welkom. Is ook een beroepsdeformatie hoor , ik vind dat bedrijven gewoon altijd hun klanten goed moeten voorlichten. En dan al maanden zo'n under construction, kan ech nie. Laat dan de oude site staan. Maar goed, geen duidelijkheid over de gevoeligheid dus. Maakt eigenlijk ook niet uit, ik ga toch nog niet testen, maar ik heb toevallig een cb liggen, vandaar.
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:14:09 #147
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64781874
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:29 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Ik snapte het hoor Karin

We wachten gewoon rustig tot de duivels weer foetsie zijn, dan 21 januari naar de gyn. Waarschijnlijk dan ook weer een echo met hopenlijk een mooi eitje te zien en dan vanaf 23 januari, precies in de klusdagen, lekker een lang weekend weg met mijn mannetje. Heerlijk. Hopenlijk dus dan volgende maand geluk.

Ik blijf de komende dagen voor iedereen duimen hoor. Er komt weer een spannende week aan!

Mefke, het klinkt positief allemaal. P-P ook al. Karin en Poppejans, voor jullie hoop ik ook echt dat het raak is zeg. Het Z&G topic moet nodig weer aangevuld worden want anders hebben miss_sly, BE, huuphuup, Chan en al die andere verse zwangeren niemand om mee te lullen als ze LLM's zijn
pi_64782206
Mefke, wat raar inderdaad, van de site van Clearblue. Ik heb nog even gekeken of ik wat anders kon vinden voor je maar zag helaas niks.
En testen voor je NOD: ik heb er niets tegen. Gelijk duidelijkheid is wel zo prettig, mis gaan kan het toch nog in de 1e weken en een nee heb je en een ja kun je krijgen.

Ciscostar: heb je misschien een spastische darm? Daar kun je heel erg last van hebben.

Bumba: mag ik je alvast heel voorzichtig feliciteren? Een streep is een streep toch?

Pure-Poison, dat zijn positieve geluiden Nog een paar daagjes!

Wij zijn ook een tijdje bezig nu. Afgelopen juli is mijn spiraal verwijderd. Ik had echt gehoopt rond deze tijd al met een dikke buik te lopen (en het was ook bijna 2 x gelukt). En nu heb ik het idee dat het nooit meer gaat gebeuren. In elk geval heb ik geen illusies meer. Om heel eerlijk te zijn voelt geen hoop hebben best naar.
Ik ben met ovulatieteststaafjes begonnen maar heb nog geen positief streepje gezien deze maand. Hopelijk is het met een paar dagen positief. Dat zou weer een hele opluchting zijn en misschien kan ik dan zelf ook weer wat positiever zijn.
Huilend op een steen
pi_64782273
Oh en XXXKarinXXX kan ook al bijna testen! Nu moet ik elke dag gaan kijken!
Huilend op een steen
pi_64783577
De testen van Clear Blue in Nederland kunnen pas vanaf NOD. Het assortiment wat ze op de markt brengen is ook niet in alle landen gelijk. Mijn fertility monitor (ovulatie monitor) is ook van Clear Blue maar is alleen in Engeland en Amerika te koop.
pi_64789711
Thanks Rubey ! Hoe weet je dat?

Hier is voor mij morgenochtend een belangrijke graadmeter. Als ik dan nog steeds allerlei kwaaltjes heb, begin ik langzaam hoop te krijgen. Langzaam dan he. Ben gewoon te bang voor een teleurstelling, zeker omdat me dit al vaker overkomen is. Ik ga nu mijn bedje maar eens in, morgen weer een dagje dichterbij
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:30:52 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64791072
Mefke, ik duim me echt suf voor je hoor!
pi_64791956
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:23 schreef Zigeunermeisje het volgende:
Oh en XXXKarinXXX kan ook al bijna testen! Nu moet ik elke dag gaan kijken!
ik hoop dat ik duivelvrij ben tot NOD!!
Maar testen doe ik nog niet zo snel.
Zowiezo niet de eerste dag na NOD.
Wacht zowiezo wel tot het weekend denk ik.
pi_64792038
Spannend dat wachten... succes dames
  Moderator woensdag 7 januari 2009 @ 23:06:46 #155
5428 crew  miss_sly
pi_64793009
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:14 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ik snapte het hoor Karin

We wachten gewoon rustig tot de duivels weer foetsie zijn, dan 21 januari naar de gyn. Waarschijnlijk dan ook weer een echo met hopenlijk een mooi eitje te zien en dan vanaf 23 januari, precies in de klusdagen, lekker een lang weekend weg met mijn mannetje. Heerlijk. Hopenlijk dus dan volgende maand geluk.

Ik blijf de komende dagen voor iedereen duimen hoor. Er komt weer een spannende week aan!

Mefke, het klinkt positief allemaal. P-P ook al. Karin en Poppejans, voor jullie hoop ik ook echt dat het raak is zeg. Het Z&G topic moet nodig weer aangevuld worden want anders hebben miss_sly, BE, huuphuup, Chan en al die andere verse zwangeren niemand om mee te lullen als ze LLM's zijn
Wat lief dat je zo aan ons denkt
Maar ik wil vooral voor jullie dat jullie naar het andere topic komen, hoor
  Moderator woensdag 7 januari 2009 @ 23:07:30 #156
5428 crew  miss_sly
pi_64793048
Dames, spannende dagen hier. Ik hoop zo dat er een paar streepjes vallen. Het duurt allemaal weer veel te lang!
pi_64794324
Hoe is het eigenlijk met Judes? Tijdje niet gezien geloof ik.
Bumba, je had toch tijd voor ons vanmiddag??? Of ben je met je 2 streepjes on tour!
En Hurminatore hoe zit het bij jou?
Veel NOD's rond dezelfde tijd. Er moeten toch in ieder geval 2 streepjes bij zitten
pi_64799417
Ik kom even kijken of er nieuws was van Bumba maar helaas nog niks. Geen nieuws = goed nieuws?
Huilend op een steen
pi_64799800
quote:
Hier is voor mij morgenochtend een belangrijke graadmeter. Als ik dan nog steeds allerlei kwaaltjes heb, begin ik langzaam hoop te krijgen.
Kwaaltjes zijn NIET weg
pi_64799971
Spannend mefke...
pi_64800025
oh mefke! Heel erg spannend! Hoe lang is je cyclus gemiddeld?
Huilend op een steen
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:14:09 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64800055
Spannend Mefke!

En bij jou Bumba? Gezien het feit dat hcg zich elke 3 dagen verdubbelt zou het streepje nu wel wat duidelijker moeten zijn. Heb je nog andere testen geprobeerd?
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:27:51 #163
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64800337
Hoi,

@Be ik heb tot nu toe 4 (dag 2, 3, 4 en 5) positieve testen van het merk sensitest (en 1 negatieve van dag 1) en 1 negatieve van het kruidvat huismerk.
Ben ook nog niet ongesteld dus ik ben best in de war. Ik ga voorlopig uit van kruidvat.
Mijn man vertrouwde sensitest niet en heeft zelf over het laatste staafje heen geplast en die was gelukkig negatief.
Maar nu heb ik geen testjes meer in huis en mn kleine is ziek dus ik weet niet of vandaag de deur uit kan gaan.
Dus ik wacht vandaag even af. Ik voel niks. Niks wat wijst op zwangerschap maar ook niks wat wijst op aankomende menstruatie.
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:30:39 #164
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64800403
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Judes? Tijdje niet gezien geloof ik.
Bumba, je had toch tijd voor ons vanmiddag??? Of ben je met je 2 streepjes on tour!
En Hurminatore hoe zit het bij jou?
Veel NOD's rond dezelfde tijd. Er moeten toch in ieder geval 2 streepjes bij zitten
Ehm ja dat dacht ik. Maar moest naar zwemles met de kleine en toen 's avonds onverwacht bezoek. Maar nu heb ik echt tijd, ga ik alles lezen en ga ik op iedereen reageren!
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:39:57 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64800655
Ai, dat is wel lastig dan Bumbaloe.
Ik heb geen ervaring met Sensitest, maar als die op dag 2 een vaag streepje geeft zou die op dag 5 echt wel een minder vaag streepje te zien moeten geven.
Dus ja... Geen bloed geeft moed, mss is het idd nog te vroeg. Nog even afwachten.

Wel lastig hoor...
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:48:04 #166
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64800852
Ik begin gewoon even bovenaan. Wellicht schrijf nu mosterd na de maaltijd maar daar komen we vanzelf achter.

Fiemeltje: Gefeliciteerd met het officieel starten. Hopelijk mag je snel door het naar het voglende topic met een klein
baby;'tje in je buik. Handig dat je weet hoe lang je cyclus al is. Scheelt stres en veel rekenwerk.

Mefke: Wat ontzettend fijn dat je man zo snel terecht kan voor de spermatest. Nu maar hopen op een positieve (of juist negatieve in de zin dat alles goed is)
uitslag.
Slim van je om met een excelsheetje te werken. Zo kun je alles teruglezen en eventueel dingen verklaren.

Asyniur: lekker hyperen meid. Aparte nickname, doet me denken aan Turks ofzo. Ben je ook Turks?

Poppejans; Hoe staat het daar met jou? Heb je goed kunnen klussen?

Rubey: ik hoop dat je, ondanks dat je maar 1 eierstok hebt, toch goed zwanger kunt raken. Zou wel een mooi wonder zijn niet waar?

Hurminatore: Ik weet niks af van tempen dus je lijstje zegt me niks. Sorry.

Karin: Gaat ie nog? Vast wel.

PP: Heb je je ei inmiddels al gevonden? Vast wel, dat lees ik anders later in het topic wel. Ben nog maar bij 2 januari

Happy: ook ik wil nog even zeggen hoe knap ik het vind dat je zoveel bent afgevallen. Tis een goed doel he (naast dat het gewoon erg gezond is). Hopelijk mag je er
snel weer kilo's bij gaan tellen ivm met een lief klein beebje.

missCMS: ik weet niet of ik je al welkom had geheten, maar alsnog bij deze.
Welkom, en dat je snel door mag gaan naar ZenG. Hopelijk heb je snel in kaart wat je cyclus is, wanneer je ei springt en wanneer je kan gaan klussen.

Zigeneurmeisje; Wat vervelend dat je al 2 miskramen achter de rug hebt. Begrijpelijk dat je het allemaal erg spannend vindt en dat je elk pijntje
helemaal gaat analyseren. Ook voor jou hoop dat je een snel een mooie zwangerschap mag krijgen. En een beebje dat wel 9 maanden bij je blijft.

Hurminator: ben je er al achter waar dat bruinverlies nou precies van kwam?

Mijsje; lekker aan de klus geweest? Hopelijk heeft het wat opgeleverd en zien we jou over een kleine week of 2, 2 streepjes posten.

karin en Poppe: gewoon lekker dat wiegje kopen als je je er prettig bij voelt hoor.

PurePoison: hopelijk geeft je lijf de juiste signalen af en ben je idd zwanger. Ik voel nooit kwaaltjes dus ik let daar op niet op.
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:50:05 #167
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64800903
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ai, dat is wel lastig dan Bumbaloe.
Ik heb geen ervaring met Sensitest, maar als die op dag 2 een vaag streepje geeft zou die op dag 5 echt wel een minder vaag streepje te zien moeten geven.
Dus ja... Geen bloed geeft moed, mss is het idd nog te vroeg. Nog even afwachten.

Wel lastig hoor...
Ze zijn allevier (de streepjes) even vaag.
En gisterenmiddag dus kruidvat en daar verscheen helemaal niks op. IK heb ook geen flauw idee van wanneer mijn ei is geweest.
Heb wel op internet gelezen dat sensitest weleens vals-positief aan geeft. Maarja, waarom was streepje van dag 1 dan negatief?
Anyway. Ik wacht af, iets anders kan ik toch niet doen. En ik zal wel wat regelmatiger gaan broekturen.
pi_64801073
Bumba, dat is lastig zeg. Pfff...ik ken de sensitesten ook niet, dus geen idee of ze werken. MIsschien een CB of predictor pakken? Die hebben meer HCG nodig, dus als die positief zijn...of anders misschien om bloedtest vragen bij huisarts?
pi_64801230
Ik dacht altijd dat vals positief niet mogelijk was Bumba, alleen vals negatief?

Wel zenuwslopend zo in ieder geval, volgende test maar van een ander merk nemen lijkt me.

edit: Even gegoogled, damn goed dat ik dat weet. Heb echt altijd gedacht dat positief, hoe licht ook, gewoon positief is.
pi_64801273
he Jakkie Bumbaloe, die onzekerheid. Erg vervelend, liever een dikke JA of NEE dan dit gedoe.

Vertel eens Mefke, wat voor kwaaltjes heb je dan allemaal? Kunnen we nog even met je hyperen!
Wanneer wou je gaan testen?

Hier geen kwaaltjes, ik denk zelf niet dat het raak is btw
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:11:00 #171
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64801573
Nou, ik weet het niet dames.

Karin, waaro denk je dat het niet raak is?

Mefke, ja we willen hyperen!!!!!!!
pi_64801774
Ik heb bij van die goedkope testjes wel eens gehad dat de streepjes zelf niet kleurden maar dat de randjes van de streepjes wel licht gekleurd bleven. Alsof een beetje van de kleurstof die door het teststripje van de ene naar de andere kant trekt was blijven hangen.
Dat werden dubbele streepjes maar ik was niet zwanger.

Spannend is het hier weer, ik duim mee
pi_64801845
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:11 schreef bumbaloe het volgende:
Nou, ik weet het niet dames.

Karin, waaro denk je dat het niet raak is?

Mefke, ja we willen hyperen!!!!!!!
Waarom....weet niet, gevoel denk ik, misschien een beetje zelfbescherming.
Ik vind het vanaf vandaag ook spannend hoor, de vorige ronde begon ik op deze cyclusdag wat roze slijm te verliezen, dus als dat vandaag weer gebeurt dan weet ik hoe ver het is.
Broekloerendagen zijn gestart!
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:46:01 #174
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_64802658
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Alexa en Seth zijn lief
  donderdag 8 januari 2009 @ 11:56:33 #175
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64805091
En Karin, hoe vaak ben je vandaag al geweest? Ik denk ik 3 keer. Terwijl ik 's ochtends nooit naar de wc ga.
Scheelt wel dat ik thuis ben natuurlijk.
pi_64807519
O meiden, ik WIL gewoon nog helemaal niet hyperen, ik ken mijn lichaam en het heeft me nou al zo vaak voor de gek gehouden. Lukt trouwens ook aardig, dat niet hyperen. Heb de moed niet verloren hoor, maar heb er ook geen 100% vertrouwen in.

Kwaaltjeslijstje? Ehm...last van rug/stuitje/bekken, steken in buik (vandaag wat minder dan gisteren), grotere borsten, raar gevoel in tepels, meer plassen en vandaag voor het eerst licht in m'n hoofd. Dit zijn de belangrijkste. Maar het vervelende is dat een deel daarvan ook de afgelopen maanden al eens voorkwamen en ik gewoon niet zwanger was. Testen heeft nog geen zin, zondag is NOD (is dus een dag eerder dan in het lijstje staat) en misschien zelfs zaterdag (laatste keren is de cyclus telkens een dagje korter). Ik zie nog wel wanneer ik test als ik al test.

En ik wist ook niet dat er vals positieve testen bestonden. Pff, is dat alleen bij de goedkopere testjes?

En over CB: ik zag vanochtend op rtl een reclame van CB waarin gewoon naar de site verwezen wordt. Pfff. Gooi dat ding dan ook online!

[ Bericht 0% gewijzigd door mefke79 op 08-01-2009 19:12:43 ]
  donderdag 8 januari 2009 @ 13:23:07 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64807867
Of het alleen bij de goedkopere is mefke weet ik niet, maar volgens mij komt het bij de testen die je in de winkel kan kopen (kruidvat, da, etos, apotheek etc.) wel vrijwel niet voor.
Terwijl sommige van die goedkope internet-testen dus wel vaker valse meldingen krijgen.

Wat ook nog kan, maar dat is een nare niet zo leuke optie, dat je iemand wel zwanger was, maar dat het zeg maar een hele vroege mk is waardoor het hcg-gehalte verder niet meer stijgt. Maar ook nog niet zakt omdat het nog niet losgekomen is.
pi_64808462
Vaag bumbaloe, als het zo twijfelachtig blijft misschien toch een keer langs de huisarts voor een bloedtestje? Lijkt me lastig die onzekerheid.
  donderdag 8 januari 2009 @ 13:38:24 #179
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64808514
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
Of het alleen bij de goedkopere is mefke weet ik niet, maar volgens mij komt het bij de testen die je in de winkel kan kopen (kruidvat, da, etos, apotheek etc.) wel vrijwel niet voor.
Terwijl sommige van die goedkope internet-testen dus wel vaker valse meldingen krijgen.

Wat ook nog kan, maar dat is een nare niet zo leuke optie, dat je iemand wel zwanger was, maar dat het zeg maar een hele vroege mk is waardoor het hcg-gehalte verder niet meer stijgt. Maar ook nog niet zakt omdat het nog niet losgekomen is.
Daar heb ik ook wel aangedacht. Maar voor mij is dat dan geen MK. Dan ben ik gewoon ongesteld geworden. Klaar.
Een mk voor mij is als het door een arts bevestigd wordt. En niet omdat ik een domme doos ben die te vroeg heeft getest en alsnog ongesteld wordt. Dat is dan jammer de bammer.
(hoop dat ik niemand tegen de schenen trap met dit antwoord)

Maar vooralsnog geen bloed. En ook nog geen test, zit aan de bank gekluiserd.

HEb net een poging gedaan tot dweilen maar het lukt niet, de emmer is kapotgevroren en de andere emmer ben ik kwijt en de andere is op mijn werk en ook daar kan ik hem nergens vinden.
(waarom ik emmers naar mijn werk meeneem?? Omdat mijn baas tot (gisteren) het niet nodig vond om in elk lokaal voor een emmer te zorgen zodat je je spullen kunt poetsen etc). Maar nu komt er gelukkig nieuwe schoonmaak inventaris voor elk lokaal, waaronder ook een emmer. En een bezem en een handveger en blik. Ik ben hier zoooooooo blij mee
En allemaal dezelfde handdoeken. Mijn baas is een beetje eenheidgeil en alles moet overal hetzelfde. Hij heeft zelfs het hele servies de deur uitgedaan en alles in het wit aangeschafd. Dat straalt professionaliteit uit .
pi_64809141
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:38 schreef bumbaloe het volgende:

[..]

Daar heb ik ook wel aangedacht. Maar voor mij is dat dan geen MK. Dan ben ik gewoon ongesteld geworden. Klaar.
Een mk voor mij is als het door een arts bevestigd wordt. En niet omdat ik een domme doos ben die te vroeg heeft getest en alsnog ongesteld wordt. Dat is dan jammer de bammer.

Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens!

Ik zal even mijn lijstje met klachten opnoemen,mischien dat iemand er iets mee kan.
*Voel me vooral apart&anders.
*Za/zon/ma heel licht in mijn hoofd,alsof ik op wolken liep,is nu minder maar met vlagen nog steeds aanwezig.
*Steekjes/kleine krampjes in mijn buik.
*Vlagen van misselijkheid en constant "raar"gevoel in mijn buik/maag
*Af en duizelig/trillerig
*Erg onrustig slapen
*Moe

Maar ik ben ook een trut hoor,vanochtend toen ik uit ben kwam heb ik in een vlaag van verstandsvebeistering een zw-test gedaan.SLAAT NERGENS op want NOD is pas de 14e (ik had gisteren wel gelezen dat iemand 7dgn voor NOD positief teste).Echt waar ik schaam me voor mezelf Had nooit vewacht dat het me zo gigantisch bezig zou houden,toen we begonnen had ik zoiets van we zien wel maar dat lukt me toch niet helemaal.
01-08-2008
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:03:00 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64809467
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:38 schreef bumbaloe het volgende:

[..]

Voor mij ook hoor. Daar ben ik dan weer nuchter genoeg voor. Maar ik kan me ook voorstellen dat mensen het wel zo willen noemen.
quote:
Maar vooralsnog geen bloed. En ook nog geen test, zit aan de bank gekluiserd.
Dat kan ik me voorstellen. Je hangt nu echt zo in het niets...

P-P, wat is het soms moeilijk om je geduld te bewaren he!
pi_64809676
tis hier weer spannend meiden!
Ik duim heeeeel hard!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:08:40 #183
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64809708
Dat klopt dat mensen dat wel denken/vinden. Ik ziet het vaak onder banners staan. vmk vmk vmk en dan denk ik.
Ik zou dat helemaal niet willen. Kom je voor je intake bij je verlosk. kun je vertellen dat je elke maand een vmk of een ma of mk hebt gehad.
Ik heb weleens de indruk dat mensen te snel denken dat ze een vroege misrkaam hebben had. (het nadeel van voor NOD testen natuurlijk). Maar ik vraag me dan af of het ook daadwerkelijk zo was.

Een mk na 6/7/8/+ weken vind ik heel wat anders hoor.
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:12:24 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64809864
Ik vind het ook een groot woord om dat dan een mk te noemen en kan ook daar, veel meer dan idd bij 6-7-8 weken de gedachte niet onderdrukken dat er gewoon in de aanleg iets niet goed geweest is en dat het daarom niet goed gegaan is. Dat je dan mss een vaag streepje of 3 dagen later ongesteld wordt is niet leuk, maar mk vind ik persoonlijk een te groot woord.
Ik heb het zelf overigens nooit gehad, dus ik heb makkelijk praten, maar het is wel het grootste nadeel van te vroeg testen, dat je dat dus allemaal mee krijgt. De meeste mensen weten het namelijk niet eens.
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:15:31 #185
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64810023
Precies!
pi_64810277
Ik meld me ook maar weer eens even... Een beetje laat maar toch nog de beste wensen, allemaal.
Ik ben 2 januari al ongesteld geworden, jammer maar wel een mooie korte cyclus! (28 dagen)
Mijn nieuwe NOD mag op 7 februari. Ik houd het toch maar netjes ruim aan nav de vorige cyclus. (36 dagen)
Ik was aan het temperaturen maar heb nu besloten daar maar even mee te stoppen, tempen is eigenlijk meer iets voor als het niet lukt en dit is pas ronde 3. Ben er te obsessief mee bezig denk ik. Ik hield steeds vol dat ik gewoon graag inzicht wil in mijn cyclus, maarja, waarom eigenlijk?

Bumba, je maakt het wel spannend zeg!

P-P, dat had ik ook hoor. Ik dacht echt dat ik er lekker nuchter over ging doen maar in ronde 1 heb ik er echt 10 testen doorheen gejaagd volgens mij... Inmiddels ben ik er al iets rustiger over en hopelijk helpt dat! Maar ik vind het ook erg moeilijk om er niet mee bezig te zijn. Ik wil zwanger worden en ik wil het nu! Maar zo werkt het natuurlijk niet. Ik ga maar gewoon proberen druk bezig te zijn met andere dingen.
pi_64810410
Bumba, volgens mijn huisarts kan het best zijn dat er een bevruchting plaatsgevonden heeft maar dat er geen innesteling komt/is. Als je dan vroeg test, kan het best zijn dat de test positief is maar dat je daarna toch ongesteld wordt ik heb het 1x gehad.
Zo had ik dus ook een positieve test met Sensitest maar een paar dagen daarna werd ik gewoon ongi.
Ik duim voor je dat de duivels wegblijven!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:27:56 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64810612
Ik heb het aangepast voor je Judes. Jammer!
pi_64811605
Heej Bumba...Ik heb zelf ook sensitest zwangerschapstestjes....die zijn bij mij nooit positief geweest, dus ik heb er eigenlijk geen verklaring voor, maar ik dacht ook atijd dat die dingen wel fals negatief konden zijn, maar niet positief....dit omdat het streepje alleen reageert op HCG.... De enig verklaring zou kunnen zijn, maar dat is wel heeeeeeeel ver gezocht.... dat ze perongeluk een ovulatietest hebben omgetoverd tot zwangerschapstest Maar goed dat is gissen!
Ik ben er nog steeds niet achter wat het was dat bruinverlies. Ik heb alleen op dag 19 en 20 wat bruinverlies gehad en verder niks......Heb nu zelfs nagenoeg geen afscheiding Had ik ook toen ik zwanger was van mijn eerste maar goed ik loop mezelf denk ik alleen maar gek te maken Misschien maak ik mezelf wel schijnzwanger
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:08:57 #190
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64812306
Hurmi, zelfs dat heb ik al bedacht. Maar de ovutestjes zijn roze en deze zijn blauw (de strip dus).
Hahaha.
pi_64817242
Ow....Wat ook kan is dat sensitest al vanaf 4 dagen voor je NOD kan en de kruidvat vanaf de dag zelf.....Dus van Sensitest zijn ze misschien veel gevoelliger. Misschien vergis je je wel in je NOD....
pi_64818631
Dus bumba is een juf... * prinseszondererwt gaat klonen van haar lijstje strepen.
pi_64819358
Effe snel tussendoor, heb nog niet alles gelezen. Ik zou het juist wel graag willen weten als ik nou een vroege mk krijg. Juist omdat ik het idee heb dat me dat al een keer vaker gebeurt is. Maar goed, ik moet volgende cyclus op dag 12 voor een echo, juist om de dikte van het baarmoederslijmvlies te beoordelen. Als dat te dun is, kan een bevrucht eitje niet nestellen, een soort hele vroege mk dus. Dus mocht dat het geval zijn, dan hoor ik het volgende cyclus wel.
pi_64819375
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dus bumba is een juf... * prinseszondererwt gaat klonen van haar lijstje strepen.
Geef je het even aan me door als je er uit bent?
* Vlindur kan zelf nergens touwtjes aan vast knopen!
pi_64819486
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Ik ook beetje mee begonnen... steeds als ik naar de wc ga even het papiertje controleren (moet als goed is dinsdag pas ongesteld te worden)

Als ik op mijn NOD niet ongesteld wordt denk ik dat het toch lastig is om me nog even in te houden om geen test te kopen. Bij ons hebben ze predictor en clearblue in de winkel liggen. denk dat het 1 van die 2 wordt.

Hurmi: dat bruinverlies heb ik ook gehad... na 2 dagen was het weg en nooit meer terug gezien
  donderdag 8 januari 2009 @ 18:12:52 #196
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64819509
quote:
Misschien ben ik wel conciërge...
pi_64819701
quote:
Ik heb wel een vermoeden, al weet ik het dus echt niet zeker, dus durf niet te raden.
Ben wel erg nieuwsgierig wie je bent hoor Bumba!
pi_64819936
Bumba wat zenuwslopend zeg! :| ik hoop voor je dat je snel een duidelijke positieve test in handen hebt!
  donderdag 8 januari 2009 @ 18:32:18 #199
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64820205
Stuur mij maar, of mijn echte ik, of deze kloon, of wie dan ook een pm. En dan zie je het.
  donderdag 8 januari 2009 @ 18:33:37 #200
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64820253
Wel grappig overigens, want ik ken jullie dus niet. Ook niet via mijn andere account. De enige die ik kende waren/zijn BE en Leoniekske en die weten wel wie ik ben
pi_64820692
Hier ook weer vaag. Ik ben wel geteld 1 dag ongi geweest. Vrijdag/zaterdag ochtend had ik een vleugje rood, zondag/maandagochtend had ik bruin verlies, maandagavond/dinsdag had ik rood bloedverlies maar niet echt veel, net een maandverbandje vol, woensdag bruin en vandaag niets meer. Zo weinig ben ik nog nooit verloren...

@Bumba, nog bedankt voor je opmerking!

Verder is het maar spannend hier! Bumba, Karin, P-P, Mefke, ik duim voor jullie hoor! Laat de streepjes maar komen.
pi_64821150
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:33 schreef bumbaloe het volgende:
Wel grappig overigens, want ik ken jullie dus niet. Ook niet via mijn andere account. De enige die ik kende waren/zijn BE en Leoniekske en die weten wel wie ik ben
Ooooooooh, maar dan kan ik afstrepen wat ik maar wil en zal het nooit raden. Ik dacht dat ik je wel kende.
pi_64821291
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:06 schreef mefke79 het volgende:
Thanks Rubey ! Hoe weet je dat?
...
Op de Engelse sites staan de verschillende daar verkrijgbare tests duidelijk beschreven, waarbij bij sommige expliciet staat dat je ze al 4 dagen voor NOD kan gebruiken . Op de Nederlandse verpakking staat expliciet dat deze pas gebruikt kan worden op NOD.
pi_64822003
@ ciscostar:
wanneer had je dat bruinverlies? Had je dat rond je eisprong of erna....en was dat vorige cyclus of deze cyclus? Van wat ik op internet heb kunnen vinden is een ovulatiebloeding niet waarschijnlijk aangezien je dat vlak voor, tijdens of net na je ovulatie hebt... Ik heb mijn ovulatie op dag 15 gehad dusss lijkt me 4 a 5 dagen later geen ovulatiebloeding....Het kan wel gewoon een ander soortige bloeding geweest zijn eentje die ik waarschijnlijk nooit zal kunnen verklaren
pi_64822040
Happy:
heb je al een testje gedaan? Het kan namelijk heel goed zijn dat je gewoon wel zwanger bent!
pi_64822101
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:21 schreef Hurminatore het volgende:
Happy:
heb je al een testje gedaan? Het kan namelijk heel goed zijn dat je gewoon wel zwanger bent!
Nee dat niet, maar het rare is dat ik dus wel nog kramp in mijn buik heb en vanavond helemaal geen trek in mijn eten. Ik ga er echt vanuit dat mijn menstruatie toch gewoon een beetje van slag is, maar denk dat ik morgenochtend even temperatuur, dan weet ik in principe genoeg.
pi_64822399
Zo, hè hè..effe tijd om fatsoenlijk te reageren. Had vandaag veel overleg en heb alleen tijdens de lunch snel gereageerd.

Rubey: stom, ik had dus gewoon op de test zelf kunnen kijken. Ach ja…niet wakker zullen we maar zeggen. Blijf het stom vinden dat ze dan wel een spotje uitzenden, maar de site niet bereikbaar maken.

Karin, ik hoop zo dat je gevoel het fout heeft, succes met wachten en broekloeren!

P-P: ga je eens in een hoekje zitten schamen ! Nee hoor, ik kan het me zo levendig voorstellen. Ik heb ook wel eens veeeel te vroeg getest en dan serieus teleurgesteld zijn als het niks opleverde. Maar, geloof me, je leert het meestal vanzelf af. Telkens teleurgesteld worden is ook niet leuk

Judes, wat jammer! Succes volgende ronde.

Ciscostar ook al broekloeren, gaat lekker hier. Happy, he? Is dat ongesteld zij bij jou? Doe mij zo’n menstruatie. Klinkt heel wat beter dan 30 uur krampen en krom liggen. Raar hoor!

Zo, ik ben weer bij. En heb verder ook weinig te melden. Tis gewoon afwachten. Zucht. Heb nog even overwogen om vandaag te testen, maar bedacht me toen dat als er een probleem zou zijn met innestelen, ik dat dan volgend cyclus wel hoor. Oja, cycluslengte, effe nadenken. Vorige keer was het 26, de keer daarvoor 26 en de keer daarvoor 28. Vandaag dag 25…
pi_64822687
quote:
Dan ben je heel waarschijnlijk niet wie ik in gedachten had. Ik ga verder denken...

Happy, wat vaag. Ik zou bijna zeggen, gooi er nog een testje tegenaan...
  donderdag 8 januari 2009 @ 19:40:30 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64822747
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:22 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar het rare is dat ik dus wel nog kramp in mijn buik heb en vanavond helemaal geen trek in mijn eten. Ik ga er echt vanuit dat mijn menstruatie toch gewoon een beetje van slag is, maar denk dat ik morgenochtend even temperatuur, dan weet ik in principe genoeg.
Ik wilde dat idd ook vragen.
Knap dat je dat nog niet gedaan hebt. Ik zou nu toch geloof ik wel heel nieuwsgierig zijn. Maar ja, ik zou ook wel bang zijn voor een negatieve test.
Ben benieuwd wat je temp zegt.
pi_64822762
Happy, ik sluit me aan bij Nijna, ik zou nog een keertje testen...
pi_64822806
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:31 schreef mefke79 het volgende:
Happy, he? Is dat ongesteld zij bij jou? Doe mij zo’n menstruatie. Klinkt heel wat beter dan 30 uur krampen en krom liggen. Raar hoor!
Nou, normaal is dat bij mij ook niet zo hoor. Normaal heb ik altijd een doorbraak waar ik echt een paar uur amper wat kan doen van de pijn (gelukkig meestal in het weekend) en heb ik veel bloedverlies. Dus tsja... op zijn minst vreemd te noemen.

Heb overigens nu wel weer ineens ongi krampen, dus misschien komt het alsnog wel los.

Oh, haha, wat een lieve reacties. Als ik morgen een verhoogde temperatuur heb, doe ik dat wel hoor. Mijn man is nu ook niet thuis en ik wil het niet alleen doen, dus nu doe ik sowieso geen test. Het zou overigens de eerste worden, want door het eerdere bloedverlies heb ik nog geen test gedaan

Maar eigenlijk durf ik er niet aan te denken
pi_64822905
Ja dat kun je idd ook doen! Ik wacht ook met testen na een stuk of 10 nagatieve zwangerschapstesten durf ik het niet meer aan!
pi_64822915
Zijn hier eigenlijk al meiden die getest hebben met die nieuwe test van clear blue? (degene van de tv, die ook zegt hoe lang je zwanger bent)
pi_64822977
Nee, maar mocht ik zwanger zijn (waar ik echt niet vanuit ga ) dan wil ik die wel halen
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 19:47:26 #215
5428 crew  miss_sly
pi_64823028
happy, vreemd hoor. Op zich heb ik ook krampen gehad waardoor ik dacht dat ik ongesteld zou worden, maar dat was niet. Ook na de positieve test had ik nog wat krampen, en dat heb ik ook wel vaker gehoord. Het is natuurlijk niet echt een menstruatie wat je hebt gehad. Maar als je temp morgen hoog is, is dat wel weer hoopgevend
pi_64823137
Ja als mijn temp verhoogd is morgenochtend, dan denk ik dat ik een testje wel aandurf miss_sly hihi
  donderdag 8 januari 2009 @ 19:53:30 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64823271
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:44 schreef Raissa het volgende:
Zijn hier eigenlijk al meiden die getest hebben met die nieuwe test van clear blue? (degene van de tv, die ook zegt hoe lang je zwanger bent)

Daarom wist ik ook zo goed aan XXXKarinXXX uit te leggen hoe het werkte een paar weken terug.

Happy, ik heb het al vaker gezegd, die vage krampjes waren bij Sasha toen voor mij een reden om te gaan testen.
Maar goed, ik kan me wel voorstellen dat je even de temp af wil wachten morgen.
pi_64823430
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:44 schreef Raissa het volgende:
Nee, maar ik ga dat ook niet doen, zie de meerwaarde er niet van in. Als je je cyclus weet, dan weet je ook hoelang je ongeveer zwanger bent. Bovendien, de test zegt 1-2 weken, 2-3 of 3+ enne, ik wil niet heeel flauw doen, maar op het moment dat je test ben je toch echt al 4 weken zwanger En duur dat ze zijn, ik zag em voor 12,79 online staan en op dezelfde site zijn de gewone cb's 2 voor 15 euro of 19 euro voor 3 digitale...Misschien handig voor mensen die niet weten wanneer hun NOD is, maar anders...
pi_64823467
Oja Happy, tempen of testen, maakt eigenlijk niet uit he. Ik kan wel gaan tempen nu, maar ja, dat zegt niets als je het niet bijgehouden hebt
  donderdag 8 januari 2009 @ 19:59:59 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64823541
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:57 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Nee, maar ik ga dat ook niet doen, zie de meerwaarde er niet van in. Als je je cyclus weet, dan weet je ook hoelang je ongeveer zwanger bent. Bovendien, de test zegt 1-2 weken, 2-3 of 3+ enne, ik wil niet heeel flauw doen, maar op het moment dat je test ben je toch echt al 4 weken zwanger En duur dat ze zijn, ik zag em voor 12,79 online staan en op dezelfde site zijn de gewone cb's 2 voor 15 euro of 19 euro voor 3 digitale...Misschien handig voor mensen die niet weten wanneer hun NOD is, maar anders...
Ze zeggen niet 2-3 weken zwanger, maar 2-3 weken na de conceptie. Dat is net even anders. Da's dus wel 3-4 weken, 4-5 weken of langer dan 5 weken.

Ik ben toen die avond hals over kop naar een drogist gereden omdat ik een digitale wilde omdat ik twijfelde over de testen met de streepjes. En dit was de enige die ze hadden. Vond het wel grappig, maar heb hem er niet speciaal om gekocht.
pi_64824155
aha, dan legt die site het dus fout uit. Tja, moet CB hun eigen site maar online gooien...
pi_64824434
quote:
Dan ben ik blij dat ik geen gokje gewaagd heb
pi_64825354
Oh jammer, dan ken ik Bumbaloe ook niet dus.....
Lopen er hier nog klonen rond die ik mss wel ken?
Leuke bezigheidstherapie naast broekloeren.

Mefke, je ergste kwaal is nog wel hormonstergedrag tegen CB geloof ik! hahaha
Als het maar goed is voor 2 strepen dan!
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:46:49 #224
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64825637
Nou ja, dat wil niet zeggen dat jullie mij niet kennen. Ik ken jullie alleen niet
Hahaha vaag gedoe.

Ik heb nog even gebroekloerd en er zat nog niks. Heb net 2 testjes gehaald bij het kruidvat. Moest wel lachen met de verkoopster.
Ik vroeg waar de 2 voor 5 euro waren, en of di e uit de handel waren want ik zag ze ook bij andere filialen niet liggen.
En zij, nee, die gaan gewoon heel hard. De mensen willen graag kinderen enzo.
Dus ik: ja je moet wat met dit koude weer he.
pi_64825681
hee niet lullen maar plassen jij!
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:54:53 #226
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64825990
Morgenvroeg lijkt me een beter plan. Toch?
pi_64826267
ja doe maar morgen dan, voor deze keer.
Ben morgen vrij, dus kom ik sochtends wel even kijken wat kruidvat ervan vond!
Ik duim in ieder geval voor je!

Geen roze/bruine/rode slijmers hier vooralsnog.
Maar goed, dat had ik ook alleen het vorige rondje, de rondes ervoor was er ook niks te bekennen tot NOD. Maar dan brak alsnog de hel los.
pi_64826317
ik hormonster? Nuh, gewoon vasthoudend! tis een beroepsafwijking, kan er niets aan doen
Bumba, plassen jij!
pi_64826321
Je hebt toch ook van die testen die alleen aangever ZWANGER of NIET ZWANGER? Welke zijn dat dan?
Ik heb tot nu toe alleen die sensitest en kruidvat gehad.

Ik kwam vanmiddag bij ons de winkel binnen(we hebben een notenwinkel)en ik werd echt helemaal misselijk en ruik echt alles 10x zo sterk!
01-08-2008
pi_64826514
Is dat niet de digitale van CB?
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:10:32 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64826625
Ja, dat is de digitale ClearBlue. En die is er nu dus ook met extra'tje om te vertellen hoe lang het na de conceptie is.
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:16:44 #232
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64826873
Oh, happy, toch een klein kansje dan??
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:36:46 #233
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64827798
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:48 schreef bumbaloe het volgende:

Asyniur: lekker hyperen meid. Aparte nickname, doet me denken aan Turks ofzo. Ben je ook Turks?
Hahaha, nee hoor! Ik ben gewoon hartstikke Hollands! (Limburgse zelfs)

Meiden, wat hebben jullie veel geschreven vandaag!

Ik moet zeggen dat ik een beetje verbaasd ben over mezelf. Ik had gedacht dat ik er veel meer mee bezig zou zijn, maar dat valt reuze mee. Ik heb a.s. zondag mijn NOD (ik hoef niet in een lijstje) maar ik denk dat ik wacht tot dinsdag of woensdag als ik niet ongesteld word als ik het volhou
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:45:59 #234
61800 Rottdog
pi_64828281
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat is de digitale ClearBlue. En die is er nu dus ook met extra'tje om te vertellen hoe lang het na de conceptie is.
Die gaat toch niet verder dan 3+ toch???

[ Bericht 19% gewijzigd door BE op 08-01-2009 21:58:09 (Oeps.) ]
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:58:35 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64829050
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:45 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Die gaat toch niet verder dan 3+ toch???
Nee.
Dus of je zit op 1-2 weken na conceptie, dus eigenlijk voor je NOD.
Of je zit op 2-3 weken, dat is dus de eerste week na je NOD.
Of 3+ en dan ben je dus langer dan dat zwanger.
pi_64830440
Ik heb alleen die van sensitest, kruidvat en CB gebruikt (de niet digitale versie).

Bumba, pies ze morgenvroeg!

Geen bloed geeft moed, mn duimen draaien overuren!
pi_64831461
OOOh is het zover kan er weer geplast worden.

Bumba ik duim voor jullie mee!!
Mama van Isa en Ties
pi_64832394
Hee allemaal!

Even een kloon aangemaakt... aan mijn normale account is af te leiden wie ik ben en dat moet maar niet...
Ik ben in oktober 2008 gestopt en morgen is mijn NOD... (mag ik in het lijstje?)
Echt spannend!! Het is eigenlijk de eerste keer dat ik echt het idee heb dat het wel eens raak zou kunnen zijn.

Ik heb sinds ik met de pil gestopt ben niet echt een regelmatige cyclus gehad... een aantal keer was het precies 4 weken of een dag korter, een keer was het maar 1,5 week... maar als ik uitga van precies 4 weken dan is dus morgen mijn NOD. En heb ik op de goede dagen gevreeen.
En ik had afgelopn vrijdag een raar gevoel linksonder in mijn buik... en ik heb soms iets wat lijkt op misselijkheid... maar het zou ook kunnen dat ik mezelf dat aanpraat...

Ik weet het niet, maar ik vind het heel spannend en ik heb vanmiddag testen besteld van sensitest... ik hoop dat die morgen binnenkomen... en als ik dan niet ongesteld word ga ik zaterdag testen... *duim duim duim*
Echt stom, nog maar heel kort gestopt, maar ben er toch best wel veel mee bezig... iets teveel eigenlijk... kan ook zo'n teleurstelling worden he?

Ik zal hier zeer regelmatig lezen en meeleven met iedereen, maar posten zal niet altijd lukken... ben namelijk druk met werken, afstuderen, huishouden en sociaal leven... maar ik doe mijn best om regelmatig wat van me te laten horen!

Iedereen heel veel succes!! Ik duim voor jullie!!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 07:30:33 #239
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64839073
Ok, hier even mijn verhaal, ik weet even geen toon aan te nemen dus gewoon even platte tekst...

Vanmorgen om 5 uur werd ik wakker. Man moet ook naar het toilet en omdat ik ook klaarwakker was, maar gelijk getemperatuurd. En... 37.1 graden, flink verhoogd dus. Dan dus meteen een testje doen, helemaal hyper. Samen met mijn man turen naar dat venstertje, maar na een minuut verscheen al een 2e streepje en na 5 minuten knalde het streepje van het venster. Meteen foto gemaakt natuurlijk en helemaal verward, blij, bezorgd, alles bij elkaar weer naar bed waar we natuurlijk niet meer konden slapen. Wat gaat er dan ineens veel door je heen, maar toch ook gelijk bezorgdheid.. waar kwam dat bloed vandaan en zit het wel goed.

Niet meer geslapen en om half 7 ging de wekker dus zijn we opgestaan. Ik ging, zoals normaal, naar het toilet en tot onze schrik zat er een veeg helder rood bloed aan het papiertje. Daarna nog 2 keer naar het toilet, weer een veegje, maar het lijkt nu gestopt.

Toch gaan we er vanuit dat we het vruchtje gaan verliezen. Vandaar ook geen foto en jompels enzo.

We halen morgen nog wat testjes en zal nog een paar testjes doen om te zien of het streepje verdwijnt en anders mijn gyn bellen.

Het was dus een hele rollercoaster deze ochtend en nu weet ik het even niet meer.

Wel zijn we heel erg dankbaar dat we dus zwanger kunnen raken en ben ik heel erg blij dat ik toch nog die test gedaan heb, want als ik nu blijf bloeden, had ik zeker gedacht dat mijn ongi gewoon laat op gang was gekomen.

Ben dus aan de ene kant heel blij maar aan de andere kant gaan we er wel vanuit dat het deze keer niet zal blijven. In principe ben ik vandaag 5w1d.

Wil iemand me voorlopig even uit het NOD lijstje halen?
  Moderator vrijdag 9 januari 2009 @ 07:44:57 #240
5428 crew  miss_sly
pi_64839159
happy, jeetje, wat een heftige ochtend al. Ik hoop toch eigenlijk dat het bloeden niet doorzet, want dat is heel best mogelijk. Misschien kun je vandaag je gyn al bellen om het uit te leggen, misschien kan ze dan al wat zien, volgende week.

In ieder geval veel sterkte, want het zijn heftige dagen en een dikke
  vrijdag 9 januari 2009 @ 08:09:38 #241
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64839338
Welkom Tier, succes met testen morgen of overmorgen.

Happy, wat een heftige ochtend idd. Ik hoop dat je zwanger blijft want dat je zwanger bent is zeker en vast!
Ik vind het fijn dat je het 'positief' kan bekijken in de zin van, ik weet nu dat ik zwanger kan raken. Erg goed van je.
Ik hoop dat je heeeel snel meer zekerheid hebt. Ik zou in ieder geva vandaag nog bellen.

Ik heb niet getest, ik durfde niet, en net toen ik op de plee zat werd mn dochter wakker dus ik dacht, mwha, ik spoel het door.
Misschien later op de dag als mn man weer thuis is.
Ergens begin ik toch te denken dat ik zwanger ben. Nog steeds niet ongsteld..... Spannend dus.
pi_64839518
Welkom Tierrr!

Jeetje Happy wat moeilijk, ik zou ook vandaag bellen hoor. Dan heb je volgende week misschien meer zekerheid...

Oh en Bumbaloe, spannend!! Dat wordt weer F5-en hier
  vrijdag 9 januari 2009 @ 08:41:31 #243
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_64839746
Happy
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 9 januari 2009 @ 08:58:28 #244
100412 mefke79
komt goed!
pi_64840020
Happy
(ik duim voor je dat ie toch gewoon blijft zitten hoor)

Vandaag is NOD. Maar ik stond vanochtend op met een overduidelijk NEE gevoel. Aanleiding is er niet echt, tis een gevoel. Ik reken echt nergens (meer) op, heb vandaag de afsprakenkaart van het ziekenhuis mee naar het werk zodat ik de echo kan afspreken en tampons in de tas. Bah, ben het vertrouwen in mijn lichaam zooo enorm kwijt, het positieve gevoel van de laatste dagen is foetsie.

Ik ga duimen voor Happy en de rest!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 09:05:37 #245
239293 missCMS
pi_64840159
oei spannend hier allemaal......
ik ben vrij de gyneacoloog geweest en alles is goed!!!
ikmoet nu wel wachten tot mijn eerste menstruatie weer opkomt en daarna heb ik weer groen licht!.
eindelijk is het vloeien nu ook gestopt...

spannend en nu maar afwachten!!!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 09:13:05 #246
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64840304
Goh happy, heftige ochtend! Ik duim heel hard dat het innestelingsbloed is en dat het blijft plakken.

Mefke, wanneer ging je ook alweer testen? Ook voor jou superspannend komende tijd!

Ik blijf duimen!!
pi_64840380
Jeetje Happy, moeilijke situatie. Hoop heel hard op gauw goed nieuws vanuit het ziekenhuis!

Wat spannend Bumba!

Mefke
pi_64840474
@Happy: Weet niet goed wat ik moet zeggen. In ieder geval wel gefeliciteerd en ik HOOP heel erg voor je dat het gewoon blijft zitten. Ik zou ook idd je Gyn bellen voor een afspraak. Er is hier trouwens ook een Topic over bloed verliezen tijdens je zwangerschap, misschien heb je er iets aan.....

@Bumba: Heel spannend...! Hoop echt voor je dat je 2 streepjes krijgt

@Mefke: Waarom ben je ineens minder positief? Heb je het gevoel dat je ongesteld moet worden? Of is het gewoon een gevoel dat je hebt?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 09:22:16 #249
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64840507
Ow en voor bumba ook spannende tijden natuurlijk!
pi_64840803
Jeetje, wat een verhaal happy... kan me voorstellen dat je echt niet weet waar je het zoeken moet... zeker omdat je toch al een hele tijd bezig bent... en dan is er eindelijk die tweede streep... en dan zie je ineens bloed... bah! Ik hoop voor je dat er geen bloed meer komt en dat de vrucht gewoon blijft zitten!!
(Ik voel me bijna wat l*llig... ben nog maar net een paar maanden gestopt en ben nu al helemaal aan het hyperen...)

Leuk trouwens, Bumba, ik zie dat wij ongeveer tegelijkertijd met de pil zijn gestopt... zou gaaf zijn als we nu ook allebei tegelijk een positieve test in handen hebben vandaag of morgen! *duim duim*

En mefke, ook al geloof je er zelf deze ronde niet in... ik duim voor je!

Fijn missCMS dat je in principe groen licht hebt.. ik hoop voor deze keer dat je menstruatie er snel is!

Hier trouwens nog geen bloed... spannend!! Ik denk alleen bij alles wat ik voel in mijn lichaam wel dat het een menstruatieteken kan zijn... maar echte menstruatieklachten heb ik nog niet, geloof ik...
Ook erg moeilijk vast te stellen, gezien het feit dat ik nu met een uit de hand gelopen verkoudheid thuis zit en ik dus toch al allemaal kwaaltjes heb....
pi_64840820
hmm Happy, ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap!
Alleen nu nog hopen dat het vruchtje blijft zitten!
Je hoort wel vaker van bloedingen in het begin, waarbij het niet meteen fout hoeft te gaan. Is het misschien niet verstandig om iemand te bellen? een vk, een huisarts weet ik veel. O wacht, je loopt al bij de gyn, dan zou ik zowiezo bellen.

Bumba, durf niet??? whahaha
Hopelijk durf je ergens vandaag nog wel, en hebben we weer een leuke post in het update topic!

Mefke ik hoop dat je je zo voelt om jezelf te beschermen tegen de teleurstelling, maar dat je intussen zwanger bent
pi_64840964
happyme, ik ben natuurlijk geen dokter maar ik heb toch wel goeie hoop voor je. Een beetje bloed kan nu en dan. Bij mijn laatste mk begon ik eigenlijk gelijk heel heftig te bloeden.
Het is ook vreselijk vervelend door die onzekerheid allemaal. Eerst het zwanger worden en dan moet je het ook nog blijven. Heel veel sterkte en ik hoop dat je gauw positief nieuws hebt.

Bumba, weet je het gewoon niet stiekem al?

Tierrr, welkom. Voor jou dus ook een spannende tijd aangebroken.

Mefke, ik hoop zo dat je je vergist in je lichaam!

Volgens mij heb ik mijn ei gehad. En als dat zo is hebben we het niet benut. (Stiekem durfde ik toch niet meer)
Huilend op een steen
  vrijdag 9 januari 2009 @ 09:41:54 #253
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64840999
Mefke, hoe komt het toch dat je gevoel zo is omgeslagen??

Asyniur, een limburgse dus. Dat is toch ook een beetje buitenlands? Nee grapje. Bijna het merendeel van mijn vrienden komt uit limburg. (omg. Weert)
  vrijdag 9 januari 2009 @ 09:42:58 #254
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64841028
@ zigeunermeisje, nee als ik het zou weten dan had het hier gestaan. Ik ben gewoon bang voor een teleurstelling.... maar ja.... misschien dat ik in de loop van de dag mn nieuwsgierigheid niet meer kan bedwingen....
pi_64841066
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 09:42 schreef bumbaloe het volgende:
@ zigeunermeisje, nee als ik het zou weten dan had het hier gestaan. Ik ben gewoon bang voor een teleurstelling.... maar ja.... misschien dat ik in de loop van de dag mn nieuwsgierigheid niet meer kan bedwingen....
Ah dat kan ook natuurlijk. Ik wist het zonder positieve testen eigenlijk gelijk en was ook heel erg zeker erover. Vandaar.
Huilend op een steen
pi_64841085
Kan het eigenlijk ook zo zijn dat je ei pas een week voor NOD is?
Want dat begin ik me hier af te vragen.
Maar geen idee of dat lichaamtechnisch wel eens kan.
pi_64841159
xxxKarinxxx, dat kan wel. Dan zou je wel een heel korte luteale fase hebben (de tijd na je eisprong). Die van mij is soms 10/11 dagen en dat is al vrij kort.
Mocht je echt zo'n korte tijd na je ei hebben dan is het wel verstandig om met een arts contact op te nemen. Je kunt er wel zwanger om raken maar er is wel verminderde kans ivm de korte innestelingstijd.
Huilend op een steen
  vrijdag 9 januari 2009 @ 09:49:51 #258
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64841197
Hmm... het is wel gestopt inmiddels. Misschien dat ik toch wel even mijn gyn bel. Ik dacht altijd dat ze voor 6 weken toch niet konden zien? Dus vandaar dat ik dacht de volgende testjes af te wachten om te zien of het streepje lichter wordt.

Bedankt voor de lieve woorden. Ik probeer nog wel een beetje hoop te houden hoor, het is toch maar een mooi wonder na ruim anderhalf jaar!

Ik zit hier nu op mijn werk, maar er komt natuurlijk echt helemaal niets uit mijn handen / hoofd... pffffff...

Na al die 'ego-berichtjes' wil ik wel zeggen dat ik blijf duimen hoor. Bumba, Tierrr (welkom trouwens!), Mefke, Karin, laat maar komen die streepjes regen.
pi_64841263
Ik baseer het ook alleen maar op cervixslijm.
En, we hebben al een kindje, dus in principe weten we dat het kan. (zwanger raken)
Ik zou het beter in kaart kunnen krijgen met ovu-testen/temperaturen maar dat staat me zo tegen, dus dat gaat voorlopig niet gebeuren.
Ik gok nu steeds op ongeveer 14 dagen voor NOD het ei.
We zien het wel komende week.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 09:54:10 #260
100412 mefke79
komt goed!
pi_64841317
Happy, je gyn kan niets zien waarschijnlijk, maar je kan wel je hcg prikken. Als dat stijgt is de zwangerschap nog intact. Ik duim voor je!

waarom ik er geen vertrouwen in heb? Tis een gevoel. Gewoon een gevoel. En mijn tranen zitten op het moment heel hoog, ook geen goed teken in mijn geval. Lichamelijk kan ik er weinig van zeggen, misschien iets minder last van mijn borsten, maar de rest van de kwaaltjes is er nog. We zien wel.
pi_64841329
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 09:49 schreef happyme28 het volgende:

Na al die 'ego-berichtjes' wil ik wel zeggen dat ik blijf duimen hoor. Bumba, Tierrr (welkom trouwens!), Mefke, Karin, laat maar komen die streepjes regen.
gek! ego-berichtjes! nee hoor! helemaal niet!
wat je al zegt, het is een wondertje! Helemaal als je er al zo lang op wacht.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 10:42:54 #262
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64842914
Nou, ik heb de gyn gesproken. Op basis van wat ik haar verteld heb, zegt ze dat het niet zorgelijk hoeft te zijn. Omdat het allemaal zo doorbloed is kan van alles bloedverlies veroorzaken. Een paar veegjes hoeft niets te betekenen. Het eerdere bloedverlies (begin van de week) kan innesteling geweest zijn omdat ik normaal altijd een late eisprong heb dus qua timing is het mogelijk.

Het bloeden is nu gestopt sinds ruim een uur en ik heb geen krampen oid. Ze zei dat als het weer ging bloed of ik echt heel onzeker was, ik kon bellen voor bloedprikken, maar heb besloten dit voorlopig niet te doen. Ik wil eigenlijk van het positieve uitgaan dat ik dus gewoon zwanger ben. Ik kan er toch niets aan veranderen.

Als het bloed wegblijft doe ik over een paar dagen wel een test (of 5...) om te zien of het streepje er nog staat
pi_64843013
Happy, jeetje! Wat een verhaal! Gefeliciteerd natuurlijk! En ik hoop echt zo voor je dat het gewoon wel goed gaat. Je hoort toch wel vaker van wat bloedverlies in het begin, dus het kan nog. En idd, nu weet je in elk geval dat je zwanger kan worden, en dat is ook al heel wat! Sterkte met het wachten.

Voor de rest die nog moeten testen blijf ik natuurlijk gewoon doorduimen! Tijd voor een streepjesregen!
pi_64843131
Happy, sterkte ermee! Niets is zo vervelend als die onzekerheid! Ik hoop dat het toch goedkomt.

Bumba, test nou eens een keer! Wij kunnen er niet meer tegen!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 10:48:05 #265
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64843133
In dat geval ga ik je heel voorzichtig feliciteren Happy.
Mag ik jompelen????
Ja toch wel een beetje je?
Een onzichtbare jompel dan ( ) !!!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 10:48:45 #266
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64843158
Ik ben net naar de wc geweest
Ik beloof plechtig dat ik vanmiddag, als mijn man thuis is, ga testen.
pi_64843482
Vooralsnog positief nieuws dus, Happy... gefeliciteerd!!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 10:57:35 #268
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64843531
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef bumbaloe het volgende:
In dat geval ga ik je heel voorzichtig feliciteren Happy.
Mag ik jompelen????
Ja toch wel een beetje je?
Een onzichtbare jompel dan ( ) !!!
Eigenlijk wil ik heel hard jompelen

IK BEN ZWANGER

Maar die onzekerheid blijft natuurlijk nog wel, maar dit moet een positief topic blijven dus genoeg nu over het misschien misgaan. Voorals nog heb ik een positieve test
  Moderator vrijdag 9 januari 2009 @ 11:01:17 #269
5428 crew  miss_sly
pi_64843693
Happy, die onzekerheid blijft waarschijnlijk nog heel lang...ik weet er alles van, maar voor nu:

GEFELICITEERD

Wat geweldig, gewoon zelf

Ben zo blij voor je
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:03:31 #270
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64843763
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:57 schreef happyme28 het volgende:

[..]

IK BEN ZWANGER

Maar die onzekerheid blijft natuurlijk nog wel, maar dit moet een positief topic blijven dus genoeg nu over het misschien misgaan. Voorals nog heb ik een positieve test
Oh, als je zelf al jompelt....dan....

vrijdag 9 januari 2009 @ 11:16:20 #272
62233 Jelief
ikke lief!
pi_64844220
HappyMe gefeliciteerd! Ennuh die onzekerheid blijft, ook na 9 maanden
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:16:45 #273
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64844240
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef judes het volgende:
Happy, sterkte ermee! Niets is zo vervelend als die onzekerheid! Ik hoop dat het toch goedkomt.

Bumba, test nou eens een keer! Wij kunnen er niet meer tegen!
Weet je nog onze pb's?
Zou het nou zo zijn dat ik precies in deze maand zwanger raak? En dat de baby toch in september komt?Bizar nietwaar?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:24:22 #274
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64844530
Happy, ben eigenlijk wel benieuwd naar de foto....
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:27:02 #275
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64844643
Hahaha, ik zit op mijn werk dus heb 'm niet bij de hand. Ik zal (onder voorbehoud) 'm vanavond wel even proberen te uploaden.
pi_64844660
Happy!!!

Gefeliciteerd meid!!!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64844706
Happyme gefeliciteerd
mama van 3 kids!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:31:28 #278
24188 Belana
kloon van belana
pi_64844823
happyme, van harte gefeliciteerd!!
stormy waters...
sailin'
pi_64845360
Happy Gefeliciteerd

Hej huup, heb je inmiddels internet thuis? Gezellig, het was stil zonder je!
pi_64845437
quote:

[..]

IK BEN ZWANGER

Gefeliciteerd
pi_64846463
Gefeliciteerd, Happy!!!

Ja, Bumba, dat zou toch nog eens zo kunnen zijn... Maarja, de kans dat het dan precies op die datum komt is natuurlijk wel erg klein. en anders denk ik maar gewoon: dan heeft het zo moeten zijn, toch? Maarja, eerst maar eens die test afwachten! Ik vind het echt spannend voor je, zeg!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:22:30 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64846769
quote:

[..]

IK BEN ZWANGER

Oh meid! Het kippevel staat in mijn nek! Ik ben echt zo blij voor je!
Echtechecht wat is dit gaaf zeg!
Ik was al zo verschrikkelijk aan het hopen na die vage menstratie enzo!
Heel erg gefeliciteerd!

Wat een prachtige beloning voor al die verloren kilo's. Wat zal jij blij zijn zeg! En terecht!
pi_64846772
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:45 schreef Chan het volgende:
Happy Gefeliciteerd

Hej huup, heb je inmiddels internet thuis? Gezellig, het was stil zonder je!
nee k ben op werk nu volgende week hoop ik...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:26:15 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64846902
Ow happy... ik lees nu pas je eerste post.
Wat balen dat het niet gewoon overduidelijk is. Dat er toch die bloedinkjes zijn.
Maar ja... dat hoeft niks te zeggen he. Je kan gewoon een hele gevoelige baarmoedermond hebben en zo zijn er nog wel allerlei dingetjes!

Ik ga gewoon superhard duimen dat hij lekker blijft plakken! Zo tof!
pi_64846956
Happyme wat een goed nieuws! Van harte gefeliciteerd.
pi_64846979
Happy, een 2e streepje!!! En ik hoop dat het vruchtje een fijn plekje heeft gevonden om de komende maanden te blijven zitten . Die onzekerheid is naar, maar bloedverlies hoeft niet per definitie een teken te zijn dat het niet in orde is. Houd moed!

Bumba, ik duim nog steeds!

Mefke, wat balen dat je gevoel zo anders is ineens. Ik duim toch gewoon door. Geen bloed geeft moed

Tierrr welkom.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:30:43 #287
61800 Rottdog
pi_64847061
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 09:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En, we hebben al een kindje, dus in principe weten we dat het kan. (zwanger raken)
Geen dooddoener maar zo gaat het dus niet altijd.

Happy van harte
pi_64847114
Happy wat super!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:33:38 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64847154
Oh, en natuurlijk een welkom voor Tierrr! En ik weet bijna wel zeker dat we je morgen uit kunnen zwaaien.
Al een tijdje bezig, nu pas aanmelden en rare dingen voelen... mijn water weet genoeg!
pi_64847339
Oh lieve Happy!
Wat fijn! Gefeliciteerd hoor!! Ik hoop zo dat je het mag houden!

pi_64847413
Ik zie dat ik hier al weer een jaar ben.. Deze maand vorig jaar werd ik na 7 maanden gestopt te zijn met de prikpil eindelijk ongesteld..

Pfft... En ik zit er nog..
pi_64847583
Pff Vlinder, balen dat je hier al zolang zit. Hoop voor je dat je snel naar het volgende topic kan!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:48:15 #293
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_64847623
Eén dag niet FOK! checken en je mist zoveel.....

Ik heb het gelezen maar geen tijd om voor iedereen te reageren.... Happy Wat een verhaal zeg, je eerste zwangerschap, maarre WAUW je bent het, en nu het bloeden weg is, probeer er te genieten... duim voor die streepjes over vijf dagen

Tier: welkom, dat je hier morgen maar snel weg bent

Bumba: plassen op die stick!!! De duimen draaien hier overuren... ga je het samen met manlief doen???

Aaahgrrr nu snel weer aan het werk
Alexa en Seth zijn lief
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:51:13 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64847713
Vlindur... Moeilijk hoor.

Bumbaloe, hoe laat komt je man thuis?
pi_64848013
Thnx Tessie en BE.. Het is klote.. Maar het lukt ons ooit wel.

bumba, ik hoop dat je straks positief test!!!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:02:00 #296
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_64848077
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:27 schreef happyme28 het volgende:
Hahaha, ik zit op mijn werk dus heb 'm niet bij de hand. Ik zal (onder voorbehoud) 'm vanavond wel even proberen te uploaden.
Schat kijk even je hebt een PM
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:06:44 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64848243
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:02 schreef marky het volgende:

[..]

Schat kijk even je hebt een PM
Ahw! Wat lief!

Hup, posten die handel!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:08:44 #298
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64848303
Hij is dus wel wat gammel, maar duidelijk te zien:

en dan ga ik me nu zachtjes melden in Z&G
pi_64848401
happy!

een dikke kus en knuffel voor Vlindur. Hou de moed erin meid!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64848439
Happy gefeliciteerd
pi_64848544
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:41 schreef Vlindur het volgende:
Ik zie dat ik hier al weer een jaar ben.. Deze maand vorig jaar werd ik na 7 maanden gestopt te zijn met de prikpil eindelijk ongesteld..

Pfft... En ik zit er nog..
Jeetje... echt balen... zo'n topic als dit is hartstikke leuk, maar niet voor zo lang...
Heb je ook al medische stappen ondernomen, of niet? (vergeef me als dit een domme vraag is, maar ik ben hier natuurlijk nog maar net, dus lang niet van alles op de hoogte...)

Ik hoop dat jullie gelijk hebben en ik hier morgen alweer weg ben...
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:20:34 #302
4089 BE
Gewoon gelukkig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')