quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:52 schreef Ciscostar het volgende:
Even een vraagje, ik heb sinds gisteren een opgeblazen gevoel(alsof ik heel veel gegeten heb, maar niks op heb) en ook erg last van steken en pijn in mijn onderbuik... nu heb ik een week of 4 geleden blaasontstekking gehad (zelf niks van gemerkt, was dat er per toeval achter is gekomen bij de dokter)
Nu kan het dus zijn dat die steken en pijn in de onderbuik komen van weer een blaasontstekking of misschien wat anders...maar geen idee wat. Komt iemand dit soort pijnen bekend voor?
Ga morgen een plasje brengen bij de dokter om te zien of het blaasontstekking is..
Maar snap sommige wel, je weet dat je nu pijn kan hebben vanwege eisprong/zwanger worden etc en stiekem hoop je dat ook wel... maar hou er erg rekening mee dat het een blaasontstekking is!
Morgen meteen vragen of antibiotica geen kwaad kan bij eventueel zwanger zijn/worden
quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:38 schreef happyme28 het volgende:
Het zou van een eisprong kunnen komen gezien het moment in je cyclus. Zwangerschap is eigenlijk onmogelijk omdat je nog te kort na je ongi zit toch?
Het zou inderdaad van een blaasontsteking kunnen komen, dus goed dat je naar de dokter gaat.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:20 schreef missCMS het volgende:
toen de laatste blaasontsteking had, kreeg ik pijn scheuten in mijn onderbuik wat doortrok naar achteren,
maar de ene blaasontsteking ( de pjn ervan dan ) is weer anders dan de andere...
hoop dat je morgen duidelijkheid hebt
zo net wer terug van mijn werk ( helaas moest ik werken met oud en nieuw)
en nu lekker genieten van een vrij weekend!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 07:32 schreef Fiemeeltje het volgende:
Nou, hier netjes op tijd ongesteld geworden. Dat betekent dat we nu echt de eerste ronde in gaan. Vind het erg spannend worden nu, zit te twijfelen of niet alsnog maar zal gaan temperaturen of andere kaarten bij te houden, maar dat moet ik gewoon niet doen. Ik probeer toch altijd alles in mijn leven al te controleren en als het langer duurt kan ik altijd nog beginnen met dat soort dingen. Laten we het vooralsnog maar eens op de 'spontane' manier proberen.
Mijn nieuwe NOD is overigens 25 januari! Mag ik in het lijstje?
was jij nog niet bezig dan?? Dacht echt dat je al (tijdje) bezig was namelijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:51 schreef Fiemeeltje het volgende:
Nee temperaturen doen we nog niet hier, maar de neiging is er wel
Nu we eenmaal besloten hebben ervoor te gaan is de verleiding natuurlijk erg groot om direct álle mogelijkheden die er zijn om de kansen te vergroten uit te proberen. Maar zoals gezegd, eerst maar eens proberen of het spontaan allemaal gaat lukken. Als het wat langer duurt kan ik altijd nog hulpmiddelen gebruiken.
De vruchtbaarheidskalender heb ik trouwens wel uitgeprint liggen hier, wil natuurlijk wel weten wanneer een hartstochtelijke vrijpartij het beste uit zou komen
Nee hoor, officieel zijn we dus vandaag gestart. Ik was overigens wel al een poos gestopt met de pil, had nogal flink wat klachten van de vervanger van mijn vertrouwde pil en toen ik even gestopt was voelde ik mezelf zo goed dat ik niet meer ben begonnen. Ik weet dus wel hoe lang mijn gemiddelde cyclus is en hoef niet te 'ontpillen'.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:19 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
was jij nog niet bezig dan?? Dacht echt dat je al (tijdje) bezig was namelijk![]()
Succes in ieder geval
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:31 schreef Rubey het volgende:
Hier zijn de eerste tekenen van de menstruatie er alweer, helaas.... Iemand anders moet deze maand dus voor de streepjes zorgen!
Maandag bellen voor een afspraak bij de gyn om te kijken of we zo door kunnen of niet. Heb de laatste maand veel last van m'n buik gehad dus ben er niet helemaal gerust op...
Jammer Rubey!! Bah, balen hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:31 schreef Rubey het volgende:
Hier zijn de eerste tekenen van de menstruatie er alweer, helaas.... Iemand anders moet deze maand dus voor de streepjes zorgen!
Maandag bellen voor een afspraak bij de gyn om te kijken of we zo door kunnen of niet. Heb de laatste maand veel last van m'n buik gehad dus ben er niet helemaal gerust op...
een innestelingsbloeding misschien?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:02 schreef Hurminatore het volgende:
\
19 36.64 Smiddag bruin bloed verlies?![]()
Mijn kortste cyclus tot dusver 27 dagen en de langste 31....... Dus lijkt me niet dat ik ongesteld moet worden............
Zo'n soort lijstje heb ik ook,het is dat je een positieve ovulatietest hebt gehad maar uit de tempratuur blijkt toch helemaal niet dat je een eisprong hebt gehad of ben ik nu gekquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:02 schreef Hurminatore het volgende:
Wat denken jullie:
zoals sommigen weten zijn we nu in ronde 8 beland....
vanmiddag ineens wat bruinverlies... is nu inmiddels weer gestopt!
ben ook aan het temperaturen....
1 36.52 Ongesteld
2 36.60
3 36.45
4 36.48
5 36.45
6 36.45
7 36.67
8 36.58
9 36.40
10 36.56
11 36.47
12 36.27
13 36.40 Positieve ovulatietest
14 36.50
15 36.48
16 36.68
17 36.90
18 37.00
19 36.64 Smiddag bruin bloed verlies?![]()
Mijn kortste cyclus tot dusver 27 dagen en de langste 31....... Dus lijkt me niet dat ik ongesteld moet worden............
En met geheugen voor de laatste temp, tenminste dat vond ik ideaal.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:11 schreef Pure-Poison het volgende:
@Hurminatore,zou goed kunnen hoor.Ik ga de volgende ronde ook rectaal tempen hoor en ik koop denk zo'n termometer met 2 cijfers achter de komma,is toch allemaal wat duidelijker.Nou ja volgende ronde(ik hoop niet dat ie komt natuurlijk) ben ik lekker op vakantie met mijn moeder,vriendin en nicht en dan is mijn Hubbie er niet bij(en ik zit dan waarschijnlijk precies in mijn vruchtbare periode) dus volgende ronde doe ik ff niks kwa tempen of ovutesten.
Tuurlijk mag je hopen! Je moet ook hoop houden lijkt me.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:23 schreef happyme28 het volgende:
Tsja, je zou zeggen dat het na ruim 1,5 jaar wel went enzo en dan denk ik.. ach het is toch niet raak... en dan die paar dagen voor mijn NOD toch weer die hoop.... De rest van de cyclus is zeer relaxed verlopen, meestal ben ik er nogal mee bezig rond mijn eisprong maar dat was deze maand helemaal niet zo en nu had ik me ook echt voorgenomen me niet gek te laten maken, maar ja... een mens mag hopen toch??
We zijn met onderzoeken begonnen inderdaad in augustus. Ik had geen of in ieder geval zeker niet iedere maand eisprong maar die is inmiddels terugquote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Tjonge, 1,5 jaar, da's ook al een beste tijd trouwens. Lopen jullie in de MMM of niet?
Nou niet echt. Ze doen nog wel wat hoop ik (samenlevingstest), maar voor bijvoorbeeld een HSG of laparoscopie houden ze echt een harde BMI van 32 aan in 'mijn' ziekenhuis.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:40 schreef tessie het volgende:
Die 30 kg is toch ook gewoon maar een indicatie....
Soms is het zo oneerlijk vind ikquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:44 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou niet echt. Ze doen nog wel wat hoop ik (samenlevingstest), maar voor bijvoorbeeld een HSG of laparoscopie houden ze echt een harde BMI van 32 aan in 'mijn' ziekenhuis.
Maar goed, hopenlijk is het allemaal niet nodig
Ik kon vrijdag dus bijna niet lopen.. maar na 2 uurtjes slapen was de pijn al veel minder en in de avond bijna niks meer... Ik ga morgen of dinsdag weer een potje met urine inleveren (hoewel ik nu nergens last van heb)quote:Op zondag 4 januari 2009 11:20 schreef missCMS het volgende:
@ ciscostar: hoe is het met je? nog steeds pijn??
heb je trouwens ook je urine op de kweek laten zetten. weet uit ervaring dat urine soms niet meteen een blaasontsteking aangeeft, de volgende dag ook niet toen weer niet en dan op de kweek gezet en een dikke blaasontsteking kwam eruit!!!!
hoop voor je dat je je snel beter voelt
@ happy me ; duim voor je, klinkt allemaal wel positief![]()
ik vind dat testen altijd zenuwslopend.....
ik stel het altijd heeeeeel erg lang uit...
ik moet nu eerst wachten tot mijn eerste menstruatie na mijn curetage
maar nu zou ik echt geen idee hebben wanneer mijn eisprong is..
soms merk ik het aan het slijm wat ik verlies en de andere keer helemaal niks
temperaturen vlijkt me een gedoe en ik denk dat ik er dan veel te veel mee bezig raak
ik moet nu eerst maar ff op de gok hahaha
zigeneurmeisje, sneu voor je
Nou, niet met opzet hoor. Ik heb ook liever duidelijkheidquote:Op zondag 4 januari 2009 18:36 schreef bumbaloe het volgende:
Happy, wat spannend maak je het zeg.
Ik geloof er ook niet zo in hoor. Maar zo verloopt mijn ongi normaal nooit dus vandaar. Paar dagen geleden had ik echt ongi krampen, maar nu dus helemaal niet meer. Dus dat zet je toch aan het denken.quote:Ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is geweest. Al ben ik daar wel wat huiverig voor. Er zijn maar zo weinig vrouwen die daar last van hebben. (Wat ik zo lees op inet)
Ik hoop zo voor je dat het deze ronde raak is. En dat je zwanger het jaar in mag!
Ik heb dat wel gehad. Het leek op een menstruatie van 2-3 dagen en zo opeens was het weer voorbij. Ik dacht toen dus ook echt dat ik niet zwanger was maar het was echt wel zo.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:27 schreef happyme28 het volgende:
Wie heeft ervaring (misschien wat meelezers uit Z&G) met innestelingsbloed? Hoe veel is dat en hoe ziet dat eruit?
enquote:Op zondag 4 januari 2009 19:24 schreef Brighteyes het volgende:
zigeunermeisje, wat balen dat je je niet helemaal lekker voelt. Jammer dat de test negatief was.
Heb je na je miskramen een controle-echo gehad? Om te zien of alles weer schoon was?
Ik heb wel een echo gehad om te zien of ik ' schoon' was. Dat was wel heel erg confronterend. Vooral de kaart die je dan meekrijgt waarvan je niet weet wat je er mee moet, met de lege baarmoederechofoto's (mooi scrabblewoord) erop geplakt. Ik ben schoon bevonden en inmiddels al weer gewoon ongesteld geweest. Daar was ik erg blij mee trouwens. Ik ben van mening dat je lijf een behoorlijke optater krijgt van een zwangerschap, ook al duurt die maar een paar weken.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:59 schreef mefke79 het volgende:
Happy, vervelend voor je dat je lichaam weer vaag doet. Ik blijf voor je duimen.
En zigeunermeisje, als je het niet vertrouwd, gewoon vragen om een afspraak bij de gyn. Met een simpele echo is al te zien of er misschien nog wat miskraamweefsel is achtergebleven, weet je dat in ieder geval.
MissCMS, test gewoon een keer, dan weet je of ie negatief is. En dan weet je dat je lichaam weer bezig is met een cyclus. Nou is het helemaal zo gokken.
Hier geen nieuws. Ik duim voor jullie!
ik heb ook nooit foto's meegekregen van mijn baarmoeder, ik had misschien wel een echofoto gewild waarop iets te zien was van voor de currettage, zodat ik kon zien dat ik zwanger geweest ben. nu heb ik alleen de twee positieve testen die ik gedaan had... (ze zijn nog wel in het ziekenhuis, maar ik denk dat het raar is als ik er nu nog om ga vragen...)quote:Op zondag 4 januari 2009 21:37 schreef mefke79 het volgende:
Zigeunermeisje, ik kan me alleen bij jouw woorden aansluiten. Al ben je maar 8 weken zwanger, het hakt er gewoon in. Wel fijn dat je iig een controle hebt gehad en dat het leeg was. Dat geeft de burger toch wat moed, neem ik aan.
ik heb nooit echofotos meegekregen van mijn lege baarmoeder, maar bij alle echo's tot nu toe (inclusief de pijnlijke waterecho) wint mijn nieuwsgierigheid het toch echt van de angst/ongemakkelijkheid/het verdriet. Ik vind het gewoon zooo mooi om te zien. Tja, gaat vast nog wel een keer over![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:14 schreef Poppejans het volgende:
Bumba, wat spannend!! Die test gaf dus wel hoop, ooeeeh hopelijk binnen een paar dagen een flinke positieve test, of een iets duidelijker tweede streepje
Happy, de duimen draaien hoor!
Karin, je avatar is echtik heb een Hello Kitty aan mn tas hangen.
En jij was het toch ergens anders die een wieg had overkocht/dat ging doen?
Ben ik dus dan misschien niet heel raar als ik ook een wieg heb gezien waarover ik erg twijfel of ik hem kopen zal. Een hele mooie grote rietenbij de kringloop, nog helemaal netjes
Dat is inderdaad een hele slimme gedachte! Ik geloof dat ik toch maar even met de auto naar de kringloop ga van de week.(Helaas maar 2 dagen per week geopend)quote:Op maandag 5 januari 2009 15:19 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Wordt dat hem niet, dan zetten we hem zelf wel weer op MP. Dus ja, misschien zijn wij wel samen raar dan Poppejans, maar LEKKER BOEIE!!!!
Ik kan woensdag pas urine inleveren... morgen vroeg werken en dan is de dokter nog niet open, heel misschien dat mijn man even langs kan gaan. Ik heb af en toe een steekje, maar geen pijn met plassen! En omdat ik vrijdag dus niet kon lopen van de pijn en dat vaak een teken is van blaasontstekking... heb ik daar dus op laten testen (en morgen dus weer) Voor de rest zien we het welquote:Op zondag 4 januari 2009 19:03 schreef Hurminatore het volgende:
Ciscostar.... Vreemd! Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt... Ikzelf heb 2 keer eerder een blaasontsteking gehad en die vielen beiden niet te missen! Echt net of je mesjes plast! Bij mij dan![]()
Zelf zit ik me maar steeds af te vragen wat nou dat bruinverlies was op dag 19 en 20 (verloor ineens 's middags op dag 20 ook weer wat wel minder als dag 19)..Zit helaas niks anders op dan wachten......Ik had die dagen echt het gevoel dat ik ongesteld moest worden en heb zo nu en dan nog steeds vreemde ongest.krampjes..... Verder eigenlijk niks........
dat vind ik ook. in het begin dacht ik er niet over na dat je ook een echo foto mee naar huis kon nemen/krijgen, maar nu vind ik dat toch wel jammer. misschien dat ik de gyn ernaar vraag als ik weer eens een keer daar ben...quote:Op maandag 5 januari 2009 17:24 schreef mefke79 het volgende:
Mijsje, wat jammer dat je niet eens een echo-afdruk hebt van je zwangerschap. Ik heb die gelukkig wel, al leeft het daarop dus al niet meer en is er weinig van te maken. HEt is gewoon het bewijs dat er echt iets was ja.
Miss CMS: liever een echo van een lege baarmoeder, dan een gemist stukkie weefsel, maar dat is mijn mening.
gekmaken? welneeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!quote:Afwachten maar en mezelf niet gek maken, lukt aardig op deze manier.
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:24 schreef mefke79 het volgende:
Karin en Poppejans, er is natuurlijk wel verschil tussen het kopen van 1 wiegje en het kopen van een complete outfit, wandelwagencombi en babykamer. En inderdaad, boeie!
Ja, het houdt nu ook niet over eigenlijk, maar het was wel 'vers' bloed vanmorgen zeg maar. Maar net weer naar het toilet en dat was weer allemaal oud en niet veel. De 'doorbraak' moet nog komen denk ik. Dus dat schiet ook niet op. Een voordeel is wel dat ik de 'normale' menstruatie klachten (buikpijn, chaggo en een dramatisch futloos kapsel) deze maand niet heb.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
He jakkes Happy...
Ik had dat dus ook de maand voor ik zwanger raakte, toen duurde het echt 10 dagen met welles-nietesen met kleine beetjes voor ik eindelijk eens ongesteld werd. Heel vervelend.
hmm...ik begin ook mijn stuitje/rug te voelen. En dit voelt erg bekend..quote:Ik vrees zelf dat mijn cyclus in de war is. Ik heb sinds gisteravond buikpijn, felle steken. En sinds de waterecho weet ik zeker dat het op de plaats van mijn baarmoeder is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kannie he...pas dag 24...kan ech nie, toch?* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Yep van die aparte spierpijn idd....moeilijk te omschrijven,geen echte spierpijn maar je voelt het wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:37 schreef mefke79 het volgende:
P-P: oehoe die klinkt ook goed!
Ik ga er hier gewoon vanuit dat het niet raak is hoor. Het zal wel spierpijn zijn ofzo. Wel typische spierpijn, dat wel, maar toch. (ik ben gewoon TE bang voor een teleurstelling).
Snap heel goed wat je bedoelt...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:26 schreef Pure-Poison het volgende:
Pffff,voel me al sinds zaterdag "anders" licht in mijn hoofd,raar gevoel in mijn buik/darmen(en die werken ook opeens goed),tintelt door heel me lijf,hongerig gevoel,heel onrustig slapen en zo nog meer.
Het kan natuurlijk vanalles zijn maar ik heb echt het idee dat ik zwanger ben.Durf het alleen niet te hopen/denken bang dat het strak.s zo tegenvalt. Ik heb dus gewoon iets onder de leden van een virusje(wat ik nooit eerder zo gevoeld heb),of mijn lichaam houd me echt heel erg voor de gek of ik ben gewoon zwanger!! Ik heb alleen pas de 14e mijn NOD dag dus moet echt nog geduld hebben!! (en daar ben ik dus heeeeel slecht in).
Lief van je. Ik wil ook echt aan de beurt nu! (maar dan wel samen met jou, en Bumba en Poppejans)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:54 schreef mefke79 het volgende:
Karin, ik vind dat jij aan de beurt bent voor een streepie, al iets te melden?
Knap hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:04 schreef Fiemeeltje het volgende:
I
Kost me echt gruwelijk veel moeite, na 15 jaar roken ben je er niet zomaar *poef* vanaf helaas. Maar het is voor een heel goed doel, dus ik blijf gewoon volhouden! Vriendlief is trouwens erg trots op me en ondergaat alle verbale afstraffingen gelaten. Kan ie alvast wennen aan moodswings
Ik wou dat het zo werkte, we zitten hier inderdaad alle 3 langer dan een half jaar nu, Mefke het langst.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Lief van je. Ik wil ook echt aan de beurt nu! (maar dan wel samen met jou, en Bumba en Poppejans)
Nee, niks te melden.![]()
Probeer nuchter te blijven, al lukt dat niet altijd even goed hoor.
Maar ik voel helemaal niks, dus het is gewoon afwachten.
quote:Ik wou dat het zo werkte, we zitten hier inderdaad alle 3 langer dan een half jaar nu, Mefke het langst.
ik was happy niet vergeten, maar omdat de duivels op de stoep staan kan ze helaas dit rondje niet mee.....quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:29 schreef mefke79 het volgende:
[..]
En vergeet Happy niet...die zit hier nog het aller- aller- allerlangst!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:29 schreef mefke79 het volgende:
[..]
En vergeet Happy niet...die zit hier nog het aller- aller- allerlangst!
ik hoop dat ik duivelvrij ben tot NOD!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:23 schreef Zigeunermeisje het volgende:
Oh en XXXKarinXXX kan ook al bijna testen! Nu moet ik elke dag gaan kijken!
Wat lief dat je zo aan ons denktquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
![]()
Ik snapte het hoor Karin![]()
We wachten gewoon rustig tot de duivels weer foetsie zijn, dan 21 januari naar de gyn. Waarschijnlijk dan ook weer een echo met hopenlijk een mooi eitje te zien en dan vanaf 23 januari, precies in de klusdagen, lekker een lang weekend weg met mijn mannetje. Heerlijk. Hopenlijk dus dan volgende maand geluk.
Ik blijf de komende dagen voor iedereen duimen hoor. Er komt weer een spannende week aan!
Mefke, het klinkt positief allemaal. P-P ook al. Karin en Poppejans, voor jullie hoop ik ook echt dat het raak is zeg. Het Z&G topic moet nodig weer aangevuld worden want anders hebben miss_sly, BE, huuphuup, Chan en al die andere verse zwangeren niemand om mee te lullen als ze LLM's zijn
Kwaaltjes zijn NIET wegquote:Hier is voor mij morgenochtend een belangrijke graadmeter. Als ik dan nog steeds allerlei kwaaltjes heb, begin ik langzaam hoop te krijgen.
Ehm ja dat dacht ik. Maar moest naar zwemles met de kleine en toen 's avonds onverwacht bezoek. Maar nu heb ik echt tijd, ga ik alles lezen en ga ik op iedereen reageren!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Judes? Tijdje niet gezien geloof ik.
Bumba, je had toch tijd voor ons vanmiddag??? Of ben je met je 2 streepjes on tour!
En Hurminatore hoe zit het bij jou?
Veel NOD's rond dezelfde tijd. Er moeten toch in ieder geval 2 streepjes bij zitten
Ze zijn allevier (de streepjes) even vaag.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ai, dat is wel lastig dan Bumbaloe.
Ik heb geen ervaring met Sensitest, maar als die op dag 2 een vaag streepje geeft zou die op dag 5 echt wel een minder vaag streepje te zien moeten geven.
Dus ja... Geen bloed geeft moed, mss is het idd nog te vroeg. Nog even afwachten.
Wel lastig hoor...
Waarom....weet niet, gevoel denk ik, misschien een beetje zelfbescherming.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:11 schreef bumbaloe het volgende:
Nou, ik weet het niet dames.
Karin, waaro denk je dat het niet raak is?
Mefke, ja we willen hyperen!!!!!!!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Broekloerendagen zijn gestart!
Daar heb ik ook wel aangedacht. Maar voor mij is dat dan geen MK. Dan ben ik gewoon ongesteld geworden. Klaar.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
Of het alleen bij de goedkopere is mefke weet ik niet, maar volgens mij komt het bij de testen die je in de winkel kan kopen (kruidvat, da, etos, apotheek etc.) wel vrijwel niet voor.
Terwijl sommige van die goedkope internet-testen dus wel vaker valse meldingen krijgen.
Wat ook nog kan, maar dat is een nare niet zo leuke optie, dat je iemand wel zwanger was, maar dat het zeg maar een hele vroege mk is waardoor het hcg-gehalte verder niet meer stijgt. Maar ook nog niet zakt omdat het nog niet losgekomen is.
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:38 schreef bumbaloe het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel aangedacht. Maar voor mij is dat dan geen MK. Dan ben ik gewoon ongesteld geworden. Klaar.
Een mk voor mij is als het door een arts bevestigd wordt. En niet omdat ik een domme doos ben die te vroeg heeft getest en alsnog ongesteld wordt. Dat is dan jammer de bammer.
(hoop dat ik niemand tegen de schenen trap met dit antwoord)
Voor mij ook hoor. Daar ben ik dan weer nuchter genoeg voor. Maar ik kan me ook voorstellen dat mensen het wel zo willen noemen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:38 schreef bumbaloe het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel aangedacht. Maar voor mij is dat dan geen MK. Dan ben ik gewoon ongesteld geworden. Klaar.
Een mk voor mij is als het door een arts bevestigd wordt. En niet omdat ik een domme doos ben die te vroeg heeft getest en alsnog ongesteld wordt. Dat is dan jammer de bammer.
(hoop dat ik niemand tegen de schenen trap met dit antwoord)
Dat kan ik me voorstellen. Je hangt nu echt zo in het niets...quote:Maar vooralsnog geen bloed. En ook nog geen test, zit aan de bank gekluiserd.
Geef je het even aan me door als je er uit bent?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dus bumba is een juf... * prinseszondererwt gaat klonen van haar lijstje strepen.
quote:
Misschien ben ik wel conciërge...quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dus bumba is een juf... * prinseszondererwt gaat klonen van haar lijstje strepen.
Ik heb wel een vermoeden, al weet ik het dus echt niet zeker, dus durf niet te raden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ooooooooh, maar dan kan ik afstrepen wat ik maar wil en zal het nooit raden. Ik dacht dat ik je wel kende.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:33 schreef bumbaloe het volgende:
Wel grappig overigens, want ik ken jullie dus niet. Ook niet via mijn andere account. De enige die ik kende waren/zijn BE en Leoniekske en die weten wel wie ik ben
Op de Engelse sites staan de verschillende daar verkrijgbare tests duidelijk beschreven, waarbij bij sommige expliciet staat dat je ze al 4 dagen voor NOD kan gebruiken . Op de Nederlandse verpakking staat expliciet dat deze pas gebruikt kan worden op NOD.quote:
Nee dat niet, maar het rare is dat ik dus wel nog kramp in mijn buik heb en vanavond helemaal geen trek in mijn eten. Ik ga er echt vanuit dat mijn menstruatie toch gewoon een beetje van slag is, maar denk dat ik morgenochtend even temperatuur, dan weet ik in principe genoeg.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:21 schreef Hurminatore het volgende:
Happy:
heb je al een testje gedaan? Het kan namelijk heel goed zijn dat je gewoon wel zwanger bent!
Dan ben je heel waarschijnlijk niet wie ik in gedachten had. Ik ga verder denken...quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:33 schreef bumbaloe het volgende:
Wel grappig overigens, want ik ken jullie dus niet. Ook niet via mijn andere account. De enige die ik kende waren/zijn BE en Leoniekske en die weten wel wie ik ben
Ik wilde dat idd ook vragen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:22 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het rare is dat ik dus wel nog kramp in mijn buik heb en vanavond helemaal geen trek in mijn eten. Ik ga er echt vanuit dat mijn menstruatie toch gewoon een beetje van slag is, maar denk dat ik morgenochtend even temperatuur, dan weet ik in principe genoeg.
Nou, normaal is dat bij mij ook niet zo hoor. Normaal heb ik altijd een doorbraak waar ik echt een paar uur amper wat kan doen van de pijn (gelukkig meestal in het weekend) en heb ik veel bloedverlies. Dus tsja... op zijn minst vreemd te noemen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:31 schreef mefke79 het volgende:
Happy, he? Is dat ongesteld zij bij jou? Doe mij zo’n menstruatie. Klinkt heel wat beter dan 30 uur krampen en krom liggen. Raar hoor!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:44 schreef Raissa het volgende:
Zijn hier eigenlijk al meiden die getest hebben met die nieuwe test van clear blue? (degene van de tv, die ook zegt hoe lang je zwanger bent)
Nee, maar ik ga dat ook niet doen, zie de meerwaarde er niet van in. Als je je cyclus weet, dan weet je ook hoelang je ongeveer zwanger bent. Bovendien, de test zegt 1-2 weken, 2-3 of 3+ enne, ik wil niet heeel flauw doen, maar op het moment dat je test ben je toch echt al 4 weken zwangerquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:44 schreef Raissa het volgende:
Zijn hier eigenlijk al meiden die getest hebben met die nieuwe test van clear blue? (degene van de tv, die ook zegt hoe lang je zwanger bent)
Ze zeggen niet 2-3 weken zwanger, maar 2-3 weken na de conceptie. Dat is net even anders.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:57 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga dat ook niet doen, zie de meerwaarde er niet van in. Als je je cyclus weet, dan weet je ook hoelang je ongeveer zwanger bent. Bovendien, de test zegt 1-2 weken, 2-3 of 3+ enne, ik wil niet heeel flauw doen, maar op het moment dat je test ben je toch echt al 4 weken zwangerEn duur dat ze zijn, ik zag em voor 12,79 online staan en op dezelfde site zijn de gewone cb's 2 voor 15 euro of 19 euro voor 3 digitale...Misschien handig voor mensen die niet weten wanneer hun NOD is, maar anders...
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:33 schreef bumbaloe het volgende:
Hahaha, nee hoor! Ik ben gewoon hartstikke Hollands! (Limburgse zelfs)quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:48 schreef bumbaloe het volgende:
Asyniur: lekker hyperen meid. Aparte nickname, doet me denken aan Turks ofzo. Ben je ook Turks?
Die gaat toch niet verder dan 3+ toch???quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat is de digitale ClearBlue. En die is er nu dus ook met extra'tje om te vertellen hoe lang het na de conceptie is.
Nee.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:45 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Die gaat toch niet verder dan 3+ toch???
Ah dat kan ook natuurlijk. Ik wist het zonder positieve testen eigenlijk gelijk en was ook heel erg zeker erover. Vandaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:42 schreef bumbaloe het volgende:
@ zigeunermeisje, nee als ik het zou weten dan had het hier gestaan. Ik ben gewoon bang voor een teleurstelling.... maar ja.... misschien dat ik in de loop van de dag mn nieuwsgierigheid niet meer kan bedwingen....
gek! ego-berichtjes! nee hoor! helemaal niet!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:49 schreef happyme28 het volgende:
Na al die 'ego-berichtjes' wil ik wel zeggen dat ik blijf duimen hoor. Bumba, Tierrr (welkom trouwens!), Mefke, Karin, laat maar komen die streepjes regen.
Eigenlijk wil ik heel hard jompelenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef bumbaloe het volgende:
In dat geval ga ik je heel voorzichtig feliciteren Happy.
Mag ik jompelen????
Ja toch wel een beetje je?
Een onzichtbare jompel dan ( ) !!!
Oh, als je zelf al jompelt....dan....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:57 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik heel hard jompelen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK BEN ZWANGER
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar die onzekerheid blijft natuurlijk nog wel, maar dit moet een positief topic blijven dus genoeg nu over het misschien misgaan. Voorals nog heb ik een positieve test
Weet je nog onze pb's?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef judes het volgende:
Happy, sterkte ermee! Niets is zo vervelend als die onzekerheid! Ik hoop dat het toch goedkomt.
Bumba, test nou eens een keer! Wij kunnen er niet meer tegen!![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:57 schreef happyme28 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK BEN ZWANGER
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar die onzekerheid blijft natuurlijk nog wel, maar dit moet een positief topic blijven dus genoeg nu over het misschien misgaan. Voorals nog heb ik een positieve test
Oh meid! Het kippevel staat in mijn nek! Ik ben echt zo blij voor je!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:57 schreef happyme28 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK BEN ZWANGER
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee k ben op werk nuquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:45 schreef Chan het volgende:
HappyGefeliciteerd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hej huup, heb je inmiddels internet thuis? Gezellig, het was stil zonder je!
Geen dooddoener maar zo gaat het dus niet altijd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En, we hebben al een kindje, dus in principe weten we dat het kan. (zwanger raken)
Schat kijk even je hebt een PMquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:27 schreef happyme28 het volgende:
Hahaha, ik zit op mijn werk dus heb 'm niet bij de hand. Ik zal (onder voorbehoud) 'm vanavond wel even proberen te uploaden.
Jeetje... echt balen... zo'n topic als dit is hartstikke leuk, maar niet voor zo lang...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:41 schreef Vlindur het volgende:
Ik zie dat ik hier al weer een jaar ben.. Deze maand vorig jaar werd ik na 7 maanden gestopt te zijn met de prikpil eindelijk ongesteld..
Pfft... En ik zit er nog..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |