Ik kan woensdag pas urine inleveren... morgen vroeg werken en dan is de dokter nog niet open, heel misschien dat mijn man even langs kan gaan. Ik heb af en toe een steekje, maar geen pijn met plassen! En omdat ik vrijdag dus niet kon lopen van de pijn en dat vaak een teken is van blaasontstekking... heb ik daar dus op laten testen (en morgen dus weer) Voor de rest zien we het welquote:Op zondag 4 januari 2009 19:03 schreef Hurminatore het volgende:
Ciscostar.... Vreemd! Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt... Ikzelf heb 2 keer eerder een blaasontsteking gehad en die vielen beiden niet te missen! Echt net of je mesjes plast! Bij mij dan![]()
Zelf zit ik me maar steeds af te vragen wat nou dat bruinverlies was op dag 19 en 20 (verloor ineens 's middags op dag 20 ook weer wat wel minder als dag 19)..Zit helaas niks anders op dan wachten......Ik had die dagen echt het gevoel dat ik ongesteld moest worden en heb zo nu en dan nog steeds vreemde ongest.krampjes..... Verder eigenlijk niks........
dat vind ik ook. in het begin dacht ik er niet over na dat je ook een echo foto mee naar huis kon nemen/krijgen, maar nu vind ik dat toch wel jammer. misschien dat ik de gyn ernaar vraag als ik weer eens een keer daar ben...quote:Op maandag 5 januari 2009 17:24 schreef mefke79 het volgende:
Mijsje, wat jammer dat je niet eens een echo-afdruk hebt van je zwangerschap. Ik heb die gelukkig wel, al leeft het daarop dus al niet meer en is er weinig van te maken. HEt is gewoon het bewijs dat er echt iets was ja.
Miss CMS: liever een echo van een lege baarmoeder, dan een gemist stukkie weefsel, maar dat is mijn mening.
gekmaken? welneeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!quote:Afwachten maar en mezelf niet gek maken, lukt aardig op deze manier.
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:24 schreef mefke79 het volgende:
Karin en Poppejans, er is natuurlijk wel verschil tussen het kopen van 1 wiegje en het kopen van een complete outfit, wandelwagencombi en babykamer. En inderdaad, boeie!
Ja, het houdt nu ook niet over eigenlijk, maar het was wel 'vers' bloed vanmorgen zeg maar. Maar net weer naar het toilet en dat was weer allemaal oud en niet veel. De 'doorbraak' moet nog komen denk ik. Dus dat schiet ook niet op. Een voordeel is wel dat ik de 'normale' menstruatie klachten (buikpijn, chaggo en een dramatisch futloos kapsel) deze maand niet heb.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
He jakkes Happy...
Ik had dat dus ook de maand voor ik zwanger raakte, toen duurde het echt 10 dagen met welles-nietesen met kleine beetjes voor ik eindelijk eens ongesteld werd. Heel vervelend.
hmm...ik begin ook mijn stuitje/rug te voelen. En dit voelt erg bekend..quote:Ik vrees zelf dat mijn cyclus in de war is. Ik heb sinds gisteravond buikpijn, felle steken. En sinds de waterecho weet ik zeker dat het op de plaats van mijn baarmoeder is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kannie he...pas dag 24...kan ech nie, toch?* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Yep van die aparte spierpijn idd....moeilijk te omschrijven,geen echte spierpijn maar je voelt het wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:37 schreef mefke79 het volgende:
P-P: oehoe die klinkt ook goed!
Ik ga er hier gewoon vanuit dat het niet raak is hoor. Het zal wel spierpijn zijn ofzo. Wel typische spierpijn, dat wel, maar toch. (ik ben gewoon TE bang voor een teleurstelling).
Snap heel goed wat je bedoelt...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:26 schreef Pure-Poison het volgende:
Pffff,voel me al sinds zaterdag "anders" licht in mijn hoofd,raar gevoel in mijn buik/darmen(en die werken ook opeens goed),tintelt door heel me lijf,hongerig gevoel,heel onrustig slapen en zo nog meer.
Het kan natuurlijk vanalles zijn maar ik heb echt het idee dat ik zwanger ben.Durf het alleen niet te hopen/denken bang dat het strak.s zo tegenvalt. Ik heb dus gewoon iets onder de leden van een virusje(wat ik nooit eerder zo gevoeld heb),of mijn lichaam houd me echt heel erg voor de gek of ik ben gewoon zwanger!! Ik heb alleen pas de 14e mijn NOD dag dus moet echt nog geduld hebben!! (en daar ben ik dus heeeeel slecht in).
Lief van je. Ik wil ook echt aan de beurt nu! (maar dan wel samen met jou, en Bumba en Poppejans)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:54 schreef mefke79 het volgende:
Karin, ik vind dat jij aan de beurt bent voor een streepie, al iets te melden?
Knap hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:04 schreef Fiemeeltje het volgende:
I
Kost me echt gruwelijk veel moeite, na 15 jaar roken ben je er niet zomaar *poef* vanaf helaas. Maar het is voor een heel goed doel, dus ik blijf gewoon volhouden! Vriendlief is trouwens erg trots op me en ondergaat alle verbale afstraffingen gelaten. Kan ie alvast wennen aan moodswings
Ik wou dat het zo werkte, we zitten hier inderdaad alle 3 langer dan een half jaar nu, Mefke het langst.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Lief van je. Ik wil ook echt aan de beurt nu! (maar dan wel samen met jou, en Bumba en Poppejans)
Nee, niks te melden.![]()
Probeer nuchter te blijven, al lukt dat niet altijd even goed hoor.
Maar ik voel helemaal niks, dus het is gewoon afwachten.
quote:Ik wou dat het zo werkte, we zitten hier inderdaad alle 3 langer dan een half jaar nu, Mefke het langst.
ik was happy niet vergeten, maar omdat de duivels op de stoep staan kan ze helaas dit rondje niet mee.....quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:29 schreef mefke79 het volgende:
[..]
En vergeet Happy niet...die zit hier nog het aller- aller- allerlangst!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:29 schreef mefke79 het volgende:
[..]
En vergeet Happy niet...die zit hier nog het aller- aller- allerlangst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |