abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 januari 2009 @ 17:24:21 #101
100412 mefke79
komt goed!
pi_64693507
Karin en Poppejans, er is natuurlijk wel verschil tussen het kopen van 1 wiegje en het kopen van een complete outfit, wandelwagencombi en babykamer. En inderdaad, boeie!

Mijsje, wat jammer dat je niet eens een echo-afdruk hebt van je zwangerschap. Ik heb die gelukkig wel, al leeft het daarop dus al niet meer en is er weinig van te maken. HEt is gewoon het bewijs dat er echt iets was ja.
Miss CMS: liever een echo van een lege baarmoeder, dan een gemist stukkie weefsel, maar dat is mijn mening.

Happy en Bumba, ik duim voor jullie!

En hier. Hier dag 23 (toch handig zo'n excelsheet met dagen erin ) en ik kan er niets van zeggen. Ja, dat ik waarschijnlijk verkouden ga worden, dat wel. Maar dat telt niet want dat geeft geen tweede streepie. Afwachten maar en mezelf niet gek maken, lukt aardig op deze manier.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_64695854
quote:
Op zondag 4 januari 2009 19:03 schreef Hurminatore het volgende:
Ciscostar.... Vreemd! Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt... Ikzelf heb 2 keer eerder een blaasontsteking gehad en die vielen beiden niet te missen! Echt net of je mesjes plast! Bij mij dan

Zelf zit ik me maar steeds af te vragen wat nou dat bruinverlies was op dag 19 en 20 (verloor ineens 's middags op dag 20 ook weer wat wel minder als dag 19).. Zit helaas niks anders op dan wachten......Ik had die dagen echt het gevoel dat ik ongesteld moest worden en heb zo nu en dan nog steeds vreemde ongest.krampjes..... Verder eigenlijk niks........
Ik kan woensdag pas urine inleveren... morgen vroeg werken en dan is de dokter nog niet open, heel misschien dat mijn man even langs kan gaan. Ik heb af en toe een steekje, maar geen pijn met plassen! En omdat ik vrijdag dus niet kon lopen van de pijn en dat vaak een teken is van blaasontstekking... heb ik daar dus op laten testen (en morgen dus weer) Voor de rest zien we het wel

Happy en Bumbaloe jullie houden het wel spannend Ik duim voor jullie

Over die streepjes etc of je die van te voren al ziet... geen idee ik heb nog nooit een zwangerschapstest in mijn handen gehad (alleen in de doos, ook nog geen 1 gekocht etc)
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_64710226
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:24 schreef mefke79 het volgende:

Mijsje, wat jammer dat je niet eens een echo-afdruk hebt van je zwangerschap. Ik heb die gelukkig wel, al leeft het daarop dus al niet meer en is er weinig van te maken. HEt is gewoon het bewijs dat er echt iets was ja.
Miss CMS: liever een echo van een lege baarmoeder, dan een gemist stukkie weefsel, maar dat is mijn mening.
dat vind ik ook. in het begin dacht ik er niet over na dat je ook een echo foto mee naar huis kon nemen/krijgen, maar nu vind ik dat toch wel jammer. misschien dat ik de gyn ernaar vraag als ik weer eens een keer daar ben...
quote:
Afwachten maar en mezelf niet gek maken, lukt aardig op deze manier.
gekmaken? welneeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!

(komt vanzelf goed allemaal, maar het duurt gewoon lang... )
pi_64710575
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:24 schreef mefke79 het volgende:
Karin en Poppejans, er is natuurlijk wel verschil tussen het kopen van 1 wiegje en het kopen van een complete outfit, wandelwagencombi en babykamer. En inderdaad, boeie!
Ik zeg dan heel zachtjes dat ik 2 kratten vol kleertjes heb, een ouderwetse zwarte kinderwagen, en wat speelgoedjes..
Moet zeggen dat sinds we ervoor zijn gegaan, ik echt bijna niks meer gekocht heb, dat dit me al gelukkig heel veel rust geeft.

Over iets van een weekje zit jij dus ook weer in spanning Mefke, hoop toch vooral bij jou dat het raak zal zijn, dat het lange wachten maar gauw beloond mag worden, ik duim!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 6 januari 2009 @ 07:15:50 #105
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64717441
Nou helaas toch de weer op bezoek. Ik had het gevoel al wel dat het zou komen, maar het begin van deze cyclus is op zijn minst weer apart te noemen. Als het nou gewoon iedere maand hetzelfde is, dan kun je tenminste vergelijken

Anyway, NOD mag naar 6 februari. Op 20 januari weer op controle bij de gyn, dus dan zien we wel weer verder. Het gaat toch gewoon lukken in 2009

Bumbaloe, voor jou duim ik nog even verder hoor! Hoop echt dat die 2 streepjes er zaten en straks alleen maar duidelijker geworden zijn.
  Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 07:57:55 #106
5428 crew  miss_sly
pi_64717744
He, happy, wat ontzettend jammer toch ik vond het erg goed klinken, dus ik had stiekem best hoop voor je.
Ik vind iig dat de gyn de 20e vooral heel trots op je kan zijn dat je zo goed bent afgevallen en dat hij als beloning maar een start moet maken met wat onderzoeken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 6 januari 2009 @ 08:44:18 #107
100412 mefke79
komt goed!
pi_64718203
Happy
(ik had het helemaal niet verwacht, je klonk zo hoopvol, maar ja, daar schiet je ook weinig mee op) En inderdaad, ik vind ook dat de gyn maar wat onderzoekjes moet starten.

Ik vrees zelf dat mijn cyclus in de war is. Ik heb sinds gisteravond buikpijn, felle steken. En sinds de waterecho weet ik zeker dat het op de plaats van mijn baarmoeder is. Dus ik vrees dat ik nu snel ongesteld ga worden, een dag of vier te vroeg dus.
Gisteren was eigenlijk mijn uitgerekende datum. Ik was het zowaar vergeten totdat mijn man me er aan herinnerde. Nou, in ieder geval een teken dat ik alle balast van vorig jaar overboord gegooid heb met de start van het nieuwe jaar. Nou de letterlijke ballast _een kilo of vijf_ nog kwijtraken. Dan krijg ik hopelijk ook geen opmerkingen meer. Er is me de laatste weken al drie keer gevraagd of ik soms (weer) zwanger was.
pi_64718990
Getver Happy, wat jammer nou. 2009 wordt idd jouw jaar, je hebt er al zoveel voor gedaan. De gyn moet idd gewoon maar beginnen met behandelen nu.

bumbaloe, je maakt het wel spannend hoor. Duim voor je mee.

Poppejans en Karin: Ik heb zelf ook al een wieg klaarstaan hoor (de familiewieg) en alvast iets kopen dat je heel mooi vind en anders misschien misloopt vind ik iets minder raar dan mensen die een complete babykamer inrichten nog voor ze een poging wagen om zwanger te worden.

@Cisco: Een blaasontsteking voel je niet altijd even goed. Ik heb er ook wel eens eentje gehad waar ik bij het plassen helemaal niets van merkte, maar die toch onderweg was om nierbekontsteking te worden. (nog nooit zoveel pijn in m'n rug gehad) Gewoon laten testen dus.

Mefke: Ik vind dat altijd zo lullig als mensen zoiets gaan vragen als iemand wat steviger wordt/is. Nu maar hopen dat die 5 kilo er zo weer aan is, en dan omdat je zwanger bent!

Nou hier is de menstruatie weer bijna voorbij, aangezien ik een korte cyclus heb komt mijn vruchtbare periode hier direct achteraan. De komende dagen dus mijn best maar eens gaan doen
  dinsdag 6 januari 2009 @ 09:57:01 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64719598
He jakkes Happy...
Ik had dat dus ook de maand voor ik zwanger raakte, toen duurde het echt 10 dagen met welles-nietesen met kleine beetjes voor ik eindelijk eens ongesteld werd. Heel vervelend.
pi_64721090
Hier ook al sinds vrijdag kleine beetjes maar nog steeds niet echt ongesteld... maar ook niet zwanger...
Als BE de trend gezet heeft zitten wij volgende maand goed Happyme
pi_64721782
he bah Happy, hoopte dat het toch echt raak zou zijn bij jou! jammer!
en ook Rubey, jammer!
hoop op een streepjesregen nog deze maand!!!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:36:19 #112
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_64722498
Happy
Rubey

Bumba, nog nieuws???
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:51:05 #113
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64723069
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
He jakkes Happy...
Ik had dat dus ook de maand voor ik zwanger raakte, toen duurde het echt 10 dagen met welles-nietesen met kleine beetjes voor ik eindelijk eens ongesteld werd. Heel vervelend.
Ja, het houdt nu ook niet over eigenlijk, maar het was wel 'vers' bloed vanmorgen zeg maar. Maar net weer naar het toilet en dat was weer allemaal oud en niet veel. De 'doorbraak' moet nog komen denk ik. Dus dat schiet ook niet op. Een voordeel is wel dat ik de 'normale' menstruatie klachten (buikpijn, chaggo en een dramatisch futloos kapsel) deze maand niet heb.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:56:11 #114
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_64723286
Jammer Happy en Rubey, en inderdaad wat BE zegt, had ik ook... de maand voor ik zwanger raakte dus een rommeltje. Dus aankomende ronde nog harder duimen
En Bumba? Ben inderdaad erg nieuwsgierig naar jou.. Is het vage streepje al duidelijker?
No more games, no more drama...
pi_64724327
Balen Happy en Rubey
01-08-2008
pi_64725694
Happy en Rubey, balen. Wie weet volgende maand.... ik duim!

Bumba, hoe is het met jou?
Fake it till you make it...
  dinsdag 6 januari 2009 @ 13:46:00 #117
100412 mefke79
komt goed!
pi_64726808
quote:
Ik vrees zelf dat mijn cyclus in de war is. Ik heb sinds gisteravond buikpijn, felle steken. En sinds de waterecho weet ik zeker dat het op de plaats van mijn baarmoeder is.
hmm...ik begin ook mijn stuitje/rug te voelen. En dit voelt erg bekend..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Kannie he...pas dag 24...kan ech nie, toch?
pi_64728019
ik weet niet of het kan, maar ik zit alweer te duimen hier, krijg nu alweer warme plekken op m'n duimen die straks overgaan in blaren......... Ik hoop het zo Mefke, dan ben je in iedergeval net na je uitrekendatum zwanger.....
pi_64730796
Pffff,voel me al sinds zaterdag "anders" licht in mijn hoofd,raar gevoel in mijn buik/darmen(en die werken ook opeens goed),tintelt door heel me lijf,hongerig gevoel,heel onrustig slapen en zo nog meer.
Het kan natuurlijk vanalles zijn maar ik heb echt het idee dat ik zwanger ben.Durf het alleen niet te hopen/denken bang dat het strak.s zo tegenvalt. Ik heb dus gewoon iets onder de leden van een virusje(wat ik nooit eerder zo gevoeld heb),of mijn lichaam houd me echt heel erg voor de gek of ik ben gewoon zwanger!! Ik heb alleen pas de 14e mijn NOD dag dus moet echt nog geduld hebben!! (en daar ben ik dus heeeeel slecht in).
01-08-2008
  dinsdag 6 januari 2009 @ 15:37:35 #120
100412 mefke79
komt goed!
pi_64731263
P-P: oehoe die klinkt ook goed!

Ik ga er hier gewoon vanuit dat het niet raak is hoor. Het zal wel spierpijn zijn ofzo. Wel typische spierpijn, dat wel, maar toch. (ik ben gewoon TE bang voor een teleurstelling).
pi_64732196
PP, geduld... ik heb helaas niet nog wat liggen. Succes met wachten en ik duim voor je!

Mefke, stuitje klinkt bekend.... ik hoop het voor je
Fake it till you make it...
pi_64732996
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:37 schreef mefke79 het volgende:
P-P: oehoe die klinkt ook goed!

Ik ga er hier gewoon vanuit dat het niet raak is hoor. Het zal wel spierpijn zijn ofzo. Wel typische spierpijn, dat wel, maar toch. (ik ben gewoon TE bang voor een teleurstelling).
Yep van die aparte spierpijn idd....moeilijk te omschrijven,geen echte spierpijn maar je voelt het wel.
Pfffffffff,je zou er toch de zenuwen van krijgen|!!!!

Ga maar even wat wierookstokjes aansteken en yoga-oefeningen doen met een heerlijk kopje kruidenthee ............Relax P-P (wat is dat )
01-08-2008
  dinsdag 6 januari 2009 @ 17:02:41 #123
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_64735097
Aaahgrrr ik word nu al hyper van jullie verhalen zeg...en dan kom ik pas over twee weken! (ik moet echt normaal doen volgens manlief)

Mefke, PP dde duimen draaien hier overuren voor jullie!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_64736083
Happy en Rubey, wat jammer weer meiden! En toch gaat 2009 ons jaar worden!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:27:45 #125
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64740834
Nou Happy dat is niet helemaal de bedoeling!!
En Rubey jij ook al??

Nou hier nog niks. 3 senstitesten met een streepje dat zn naam niet waardig is.
Vandaag was ik super misselijk, maar ik denk dat het zenuwen waren, heb namelijk net een tatoeage op mn voet laten zetten en ik was daar dus heel erg nerveus worden.
Dus ik weet het niet. Laat me niet gek maken. We zien of binnenkort 'spetters' zoals mijn man het noemt...of toch 2 duidelijke streepjes.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:34:30 #126
100412 mefke79
komt goed!
pi_64741155
Rubey, wat shit! En inderdaad 2009 wordt ons jaar!

ik neem me elke keer voor om niet te fokken onder werktijd en dan lees ik dus maar de helft en post ik wel, dus ik had je post effe gemist.

Hier alles nog hetzelfde. Ik ga er maar even vanuit dat het niks is, dat ik gewoon echt spierpijn heb van het sneeuwruimen van gisteren, er ligt hier maar een centimeter of 10 en die moest gewoon van de stoep af. Ik ga maar eens in bad liggen, kijken of dat helpt.
pi_64741363
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:26 schreef Pure-Poison het volgende:
Pffff,voel me al sinds zaterdag "anders" licht in mijn hoofd,raar gevoel in mijn buik/darmen(en die werken ook opeens goed),tintelt door heel me lijf,hongerig gevoel,heel onrustig slapen en zo nog meer.
Het kan natuurlijk vanalles zijn maar ik heb echt het idee dat ik zwanger ben.Durf het alleen niet te hopen/denken bang dat het strak.s zo tegenvalt. Ik heb dus gewoon iets onder de leden van een virusje(wat ik nooit eerder zo gevoeld heb),of mijn lichaam houd me echt heel erg voor de gek of ik ben gewoon zwanger!! Ik heb alleen pas de 14e mijn NOD dag dus moet echt nog geduld hebben!! (en daar ben ik dus heeeeel slecht in).
Snap heel goed wat je bedoelt...
Ik voel me ook heel raar, al 2 ochtende beetje misselijk (of iets wat erop lijkt), meer hoofdpijn dan ervoor en voel me gewoon beetje anders (alleen niet echt honger ofzo wat jij wel hebt)
Maar als ik niet bezig zou zijn met zwanger zijn... dan zou ik zeggen ik heb buikgriep/griep!
Maar omdat we dus wel bezig zijn...ga je meteen hopen dat...
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:44:25 #128
100412 mefke79
komt goed!
pi_64741678
Hier helemaal niet misselijk. Maar ik kan me ook van de vorige keer herinneren dat dat pas later kwam. Ik gooi het hier ook eerder op een virusje in combi met spierpijn. Want zoveel steken lijkt me ook niet helemaal de bedoeling. Ach, we wachten af, ik laat me niet gek maken. (en hee, ik ZEG het niet alleen, maar het VOELT ook echt zo...ik ga vooruit!)
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:45:46 #129
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64741759
Och meiden, wat balen! Ik blijf wel duimen hoor! Op naar de volgende ronde!

hier had ik gisteren 'ongesteldheidsbuikpijn', alleen zou dat dan een week te vroeg zijn (en er is niks). beetje vaag dus...
pi_64742379
Ik heb niet het gevoel een buikgriepje ofzo te hebben,heb me gewoon echt nooit eerder gevoeld zoals ik nu/de afgelopen dagen doe.Maargoed het enige wat ik kan doen is dus afwachten!
01-08-2008
pi_64743797
Mefke, ik begijp je zo goed...je wilt het zo graag hopen/denken, maar tegelijkertijd wil je jezelf beschermen tegen een teleurstelling.

Happy....jammer zeg! Ik had hetzelfde de vorige maand, was dus al bang dat de ongesteldheid eraan zou komen bij je. Hopelijk geeft dat gerommel net zo'n leuk volgend rondje als bij BE! (dan heb ik dus deze ronde feest.)

Rubey, baal baal baal.

Nog geen streepjes he, na Kersjes.... wordt weer de hoogste tijd voor nieuwe streepies!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 6 januari 2009 @ 21:54:11 #132
100412 mefke79
komt goed!
pi_64747820
het bad heeft niet geholpen, het doet nog steeds zeer, al lijkt het nu meer mijn rug/zij. En dat lijkt me dan toch echt spierpijn, al vind ik het onzin als dat van dat stoepie vegen komt. Ach ja, we zien wel.

Karin, ik vind dat jij aan de beurt bent voor een streepie, al iets te melden?
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:05:23 #133
100412 mefke79
komt goed!
pi_64748300
Bumba, ik zie je post nu pas!
Je kent de mantra he...geen bloed is goed..geen bloed is goed... Ik hoop dat je streepjes echte ferme strepen worden.
pi_64750823
ja, Bumba, daar hoop ik op mee!!! niet 1 streep maar 2!!!

(ik had trouwens vorige week heel erge spierpijn van het schrobben van de vloer in de keuken... )

maar goed, ik duim hier voor verschillende mensen ondertussen, laat me ajb niet de blaren op m'n duimen hebben voor niks hoor!!! Bij Z&G is nu een geboortegolf, wij moeten hier een streepjesgolf maken... (anders heb je over 9 maanden nooit een nieuwe geboortegolf natuurlijk... )

welterusten iedereen!
  woensdag 7 januari 2009 @ 07:37:13 #135
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64757965
Zo laatste werkdag en dan kan ik vanmiddag weer uitgebreid op jullie reageren. Net weer een dezelfde test als de vorige 3. Vaag streepje, heel dun. Morgen of overmogen met een ander merk testen. Nu gauw gaan krabben.
Tot vanmiddag dames.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_64759395
Mijsje, ik hoop ook dat je niet voor niets duimt.
Ik geloof het pas als ik een streep zie hoor. En dan beginnen er natuurlijk nog 4-5 slopende weken. Maar eerst die streep. Ik heb het al eerder gehad dat ik bijna zeker wist dat het goed zat en dat er dan toch een menstruatie volgde. Voorlopig dus nog geen juich stemming, maar gewoon rustig afwachten. Met pijnlijke rug/heup/bekken dat wel.
pi_64760308
Ik duim hard mee hier voor iedereen, zolang er nog geen echt bloed in zicht is kan er nog van alles gebeuren!

Hier trouwens ook slapjes, hongergevoel, licht in het hoofd, rommelende darmen en enorme emotionele buien. In mijn geval is echter alles te herleiden naar het feit dat ik gestopt ben met roken vorige week.

Kost me echt gruwelijk veel moeite, na 15 jaar roken ben je er niet zomaar *poef* vanaf helaas. Maar het is voor een heel goed doel, dus ik blijf gewoon volhouden! Vriendlief is trouwens erg trots op me en ondergaat alle verbale afstraffingen gelaten. Kan ie alvast wennen aan moodswings
pi_64762025
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 21:54 schreef mefke79 het volgende:

Karin, ik vind dat jij aan de beurt bent voor een streepie, al iets te melden?
Lief van je. Ik wil ook echt aan de beurt nu! (maar dan wel samen met jou, en Bumba en Poppejans)
Nee, niks te melden.
Probeer nuchter te blijven, al lukt dat niet altijd even goed hoor.
Maar ik voel helemaal niks, dus het is gewoon afwachten.

Hoop voor jou ook heel snel een 2e streep!

MissCMS, hoe ging het in het ziekenhuis?
Fiemeeltje, wat goed dat je met roken bent gestopt!!! En wat je zegt, het is voor een goed doel, dus volhouden he!
pi_64765730
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 10:04 schreef Fiemeeltje het volgende:
I
Kost me echt gruwelijk veel moeite, na 15 jaar roken ben je er niet zomaar *poef* vanaf helaas. Maar het is voor een heel goed doel, dus ik blijf gewoon volhouden! Vriendlief is trouwens erg trots op me en ondergaat alle verbale afstraffingen gelaten. Kan ie alvast wennen aan moodswings
Knap hoor Volhouden hoor !!!

Hier nog hetzelfde liedje maar nu ook kleine krampjes/steekjes in mijn buik maar voelt niet als ongi-pijn.Mijn NOD dag is ook pas over een week(als ik de langste cyclus aanhoud).

Suc6 allemaal!
01-08-2008
pi_64766882
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Lief van je. Ik wil ook echt aan de beurt nu! (maar dan wel samen met jou, en Bumba en Poppejans)
Nee, niks te melden.
Probeer nuchter te blijven, al lukt dat niet altijd even goed hoor.
Maar ik voel helemaal niks, dus het is gewoon afwachten.

Ik wou dat het zo werkte, we zitten hier inderdaad alle 3 langer dan een half jaar nu, Mefke het langst.
Hoop dat onze beurt ook gauw komt, dat we ergens eind 2009/begin 2010 in het lijstje komen te staan bij de zwangeren.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_64769610
quote:
Ik wou dat het zo werkte, we zitten hier inderdaad alle 3 langer dan een half jaar nu, Mefke het langst.

En vergeet Happy niet...die zit hier nog het aller- aller- allerlangst!

En ik hyper nog steeds niet, vind het wel knap worden nu. Zondag kan ik testen, maar aangezien ik de vorige keer ook al voor NOD positief testte (wel 1 hele dag eerder) denk ik dat ik wel eerder test, maar alleen als (als als als) alle kwaaltjes ook echt blijven. Mocht het raar zijn, dan kan ik nu zo uit mijn schemaatje oplepelen wat ik allemaal genoteerd heb en wanneer. Vandaag komen er iig weer wat ' nieuwe' dingen bij.

Iets heel anders. Heeft er iemand een wel werkende site van clear blue? Ik krijg op de nederlandse link al maanden de mededeling dat de site under construction is. Want op de engelse site staat dat ze al vier dagen voor NOD goede resultaten geven, maar ik weet dus niet of dat ook voor de nederlandse testen geldt. Van de andere kant, ik neem aan dat die testen van 1 merk overal ter wereld gelijk zijn muv verpakking.
pi_64770476
Geen blaasontstekking, heb de net de dokter gebelt voor de uitslag.. dus wat die pijn vorige week was(waar ik bijna niet van kon lopen) geen idee!!

Gisteren begonnen met verkouden te worden...koppijn,loopneus,keelpijn, verkoudheidsspierpijnen etc
Denk dat daar de oorzaak ligt van die steken in de me buik, misschien ook wel die pijn van vrijdag en opgeblazen gevoel/misselijk zijn zal daar ook wel van komen...

Ik denk dat ik de 13de gewoon ongesteld wordt
Maar jullie niet natuurlijk, jullie krijgen dat 2de streepje!
pi_64771787
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:29 schreef mefke79 het volgende:

[..]

ik was happy niet vergeten, maar omdat de duivels op de stoep staan kan ze helaas dit rondje niet mee.....

En over die Clear Blue site, die is bij mij ook under construction!
Maar ik ken die testen verder niet.
Ik heb testen van Vicky liggen hier, die roepen mij ook iedere dag. Maarja, dat gaan we nog niet doen, nog lang niet zelfs. Eerst maar eens die NOD voorbij zien te komen
pi_64771817
Op de Duitse site:
Einige Tests im Sortiment sind so empfindlich, dass sie bis zu 4 Tage vor dem Fälligkeitstag der Periode durchgeführt werden können.
Dat zou betekenen dat ze niet allemaal zo gevoelig zijn. Maargoed, welke wel en welke niet staat er niet bij.

Wij zijn sinds juli bezig en het lijkt eigenlijk nog maar kort. Toch is het ook al ruim een half jaar...
pi_64772808
Prinses! jij zit hier ook al te lang, iedere maand zonder 2e streep is te lang!
pi_64781332
Hmm, had straks een heel verhaal gemaakt, maar zie het nou niet meer.

Opnieuw dan maar. Tje, ja, wij zijn al weer bezig sinds juli. Pff, toch al weer best lang. Vandaag voelt dat als helemaal niet lang, morgen kan het goed anders zijn.

Ik vind dat zo stom he van clear blue, want we zijn toch hun klant, dus een beetje info is welkom. Is ook een beroepsdeformatie hoor , ik vind dat bedrijven gewoon altijd hun klanten goed moeten voorlichten. En dan al maanden zo'n under construction, kan ech nie. Laat dan de oude site staan. Maar goed, geen duidelijkheid over de gevoeligheid dus. Maakt eigenlijk ook niet uit, ik ga toch nog niet testen, maar ik heb toevallig een cb liggen, vandaar.
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:14:09 #147
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64781874
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:29 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Ik snapte het hoor Karin

We wachten gewoon rustig tot de duivels weer foetsie zijn, dan 21 januari naar de gyn. Waarschijnlijk dan ook weer een echo met hopenlijk een mooi eitje te zien en dan vanaf 23 januari, precies in de klusdagen, lekker een lang weekend weg met mijn mannetje. Heerlijk. Hopenlijk dus dan volgende maand geluk.

Ik blijf de komende dagen voor iedereen duimen hoor. Er komt weer een spannende week aan!

Mefke, het klinkt positief allemaal. P-P ook al. Karin en Poppejans, voor jullie hoop ik ook echt dat het raak is zeg. Het Z&G topic moet nodig weer aangevuld worden want anders hebben miss_sly, BE, huuphuup, Chan en al die andere verse zwangeren niemand om mee te lullen als ze LLM's zijn
pi_64782206
Mefke, wat raar inderdaad, van de site van Clearblue. Ik heb nog even gekeken of ik wat anders kon vinden voor je maar zag helaas niks.
En testen voor je NOD: ik heb er niets tegen. Gelijk duidelijkheid is wel zo prettig, mis gaan kan het toch nog in de 1e weken en een nee heb je en een ja kun je krijgen.

Ciscostar: heb je misschien een spastische darm? Daar kun je heel erg last van hebben.

Bumba: mag ik je alvast heel voorzichtig feliciteren? Een streep is een streep toch?

Pure-Poison, dat zijn positieve geluiden Nog een paar daagjes!

Wij zijn ook een tijdje bezig nu. Afgelopen juli is mijn spiraal verwijderd. Ik had echt gehoopt rond deze tijd al met een dikke buik te lopen (en het was ook bijna 2 x gelukt). En nu heb ik het idee dat het nooit meer gaat gebeuren. In elk geval heb ik geen illusies meer. Om heel eerlijk te zijn voelt geen hoop hebben best naar.
Ik ben met ovulatieteststaafjes begonnen maar heb nog geen positief streepje gezien deze maand. Hopelijk is het met een paar dagen positief. Dat zou weer een hele opluchting zijn en misschien kan ik dan zelf ook weer wat positiever zijn.
Er zat een klein zigeunermeisje
Huilend op een steen
pi_64782273
Oh en XXXKarinXXX kan ook al bijna testen! Nu moet ik elke dag gaan kijken!
Er zat een klein zigeunermeisje
Huilend op een steen
pi_64783577
De testen van Clear Blue in Nederland kunnen pas vanaf NOD. Het assortiment wat ze op de markt brengen is ook niet in alle landen gelijk. Mijn fertility monitor (ovulatie monitor) is ook van Clear Blue maar is alleen in Engeland en Amerika te koop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')