Nou niet echt. Ze doen nog wel wat hoop ik (samenlevingstest), maar voor bijvoorbeeld een HSG of laparoscopie houden ze echt een harde BMI van 32 aan in 'mijn' ziekenhuis.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:40 schreef tessie het volgende:
Die 30 kg is toch ook gewoon maar een indicatie....
Soms is het zo oneerlijk vind ikquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:44 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou niet echt. Ze doen nog wel wat hoop ik (samenlevingstest), maar voor bijvoorbeeld een HSG of laparoscopie houden ze echt een harde BMI van 32 aan in 'mijn' ziekenhuis.
Maar goed, hopenlijk is het allemaal niet nodig
Ik kon vrijdag dus bijna niet lopen.. maar na 2 uurtjes slapen was de pijn al veel minder en in de avond bijna niks meer... Ik ga morgen of dinsdag weer een potje met urine inleveren (hoewel ik nu nergens last van heb)quote:Op zondag 4 januari 2009 11:20 schreef missCMS het volgende:
@ ciscostar: hoe is het met je? nog steeds pijn??
heb je trouwens ook je urine op de kweek laten zetten. weet uit ervaring dat urine soms niet meteen een blaasontsteking aangeeft, de volgende dag ook niet toen weer niet en dan op de kweek gezet en een dikke blaasontsteking kwam eruit!!!!
hoop voor je dat je je snel beter voelt
@ happy me ; duim voor je, klinkt allemaal wel positief![]()
ik vind dat testen altijd zenuwslopend.....
ik stel het altijd heeeeeel erg lang uit...
ik moet nu eerst wachten tot mijn eerste menstruatie na mijn curetage
maar nu zou ik echt geen idee hebben wanneer mijn eisprong is..
soms merk ik het aan het slijm wat ik verlies en de andere keer helemaal niks
temperaturen vlijkt me een gedoe en ik denk dat ik er dan veel te veel mee bezig raak
ik moet nu eerst maar ff op de gok hahaha
zigeneurmeisje, sneu voor je
Nou, niet met opzet hoor. Ik heb ook liever duidelijkheidquote:Op zondag 4 januari 2009 18:36 schreef bumbaloe het volgende:
Happy, wat spannend maak je het zeg.
Ik geloof er ook niet zo in hoor. Maar zo verloopt mijn ongi normaal nooit dus vandaar. Paar dagen geleden had ik echt ongi krampen, maar nu dus helemaal niet meer. Dus dat zet je toch aan het denken.quote:Ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is geweest. Al ben ik daar wel wat huiverig voor. Er zijn maar zo weinig vrouwen die daar last van hebben. (Wat ik zo lees op inet)
Ik hoop zo voor je dat het deze ronde raak is. En dat je zwanger het jaar in mag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |