abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64623549
Nou, ik heb geen zin in een negatieve test, dus ik denk pas ergens 2e helft van de week tenzij ik ineens boven de pot hang of gewoon ongesteld geworden ben natuurlijk. Ik denk dat ik wel gewoon ongi wordt hoor, maar ja, ik vind het wel vreemd.

Heb overigens wel last van mijn buikspieren, lijkt wel of ik 1000 sit-ups heb gedaan ofzo??
pi_64624102
Happy ik hoop het zo voor je,je hebt nu lang genoeg gewacht en er genoeg moeit evoor moeten doen! En ik vind het zoooooooo knap van je dat je al die kilo's al kwijt bent,ik weet hoe moeilijk het is
01-08-2008
pi_64624435
Spannend Happy!
En als je al zoveel bent afgevallen kan dat al heeeel erg schelen. Die 30 kg is toch ook gewoon maar een indicatie....
Mijn gyn had ook gezegd dat ik nog zo´n 10/15 kg moest afvallen (was er toen al 15 kwijt) en toen werd ik dus ook gewoon zwanger.
Dus ik duim gewoon lekker voor je dat het een innestelingsbloeding was!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_64624592
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:40 schreef tessie het volgende:
Die 30 kg is toch ook gewoon maar een indicatie....
Nou niet echt. Ze doen nog wel wat hoop ik (samenlevingstest), maar voor bijvoorbeeld een HSG of laparoscopie houden ze echt een harde BMI van 32 aan in 'mijn' ziekenhuis.

Maar goed, hopenlijk is het allemaal niet nodig
pi_64625139
Nah is ook wel raar, ze kunnen toch nooit zeggen dat wanneer je zoveel weegt het ineens wel zou moeten lukken.... Maar idd gewoon maar hopen dat het lekker niet nodig is het en gewoon zo lukt, deze ronden dan ook graag nog
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:00:53 #56
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_64625278
jemig... kon de topic niet meer terug vinden...
haha maar het is gelukt..
ga nu eerst maar ff wat lezen, loop wat achter
reageer morgen weer krijg visite
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_64628714
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:44 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Nou niet echt. Ze doen nog wel wat hoop ik (samenlevingstest), maar voor bijvoorbeeld een HSG of laparoscopie houden ze echt een harde BMI van 32 aan in 'mijn' ziekenhuis.

Maar goed, hopenlijk is het allemaal niet nodig
Soms is het zo oneerlijk vind ik
01-08-2008
pi_64633843
Wat een spanning hier! Ik hoop erg mee voor de aankomende testdagen.
HappyMe, het klinkt allemaal erg goed!

Ik heb vandaag om een zwangerschap uit te sluiten een test gedaan. Een negatieve uitslag uiteraard. Niet dat ik een positieve test verwachtte maar ik voel me niet helemaal lekker en dan vooral niet in onderbuik en borsten. Waar het aan ligt weet ik echt niet. Ik vind het vooral vervelend.
Het afgelopen halve jaar heb ik 2 miskramen gehad en het lijkt soms wel alsof alles nog steeds compleet van slag is. Misschien heeft dat er mee te maken. Ik weet het niet in elk geval.
Er zat een klein zigeunermeisje
Huilend op een steen
pi_64634292
wat erg, Zigeunermeisje! Maar kan je gyn je dan niks vertellen over wat je voelt? of dat ermee te maken kan hebben? Misschien helpt een gesprek dan wel een keer, dat je het beter kan begrijpen of dat er dingen op zijn plaats vallen voor je?
HappyMe, ik hoop mee voor je!
Mefke, ik hoop dat de excell-sheets iets opleveren voor je, en het spermaonderzoekje ook...
pi_64634471
mijsje, ik heb (nog) geen gyn. We hebben al een gezond kindje, ik kan zwanger raken en volgens de verloskundige en huisarts was het pure pech. Ik vind dat ergens wel logisch klinken. De huisarts zei dat als ik wilde ik best naar een gyn kan gaan voor enig onderzoek maar daar zag ik vervolgens zelf vanaf na de info die ik gekregen had.
Er zat een klein zigeunermeisje
Huilend op een steen
pi_64634738
Happyme, wat spannend en ik duim hard voor je dat het deze keer echt raak is. Je bent nu wel aan de beurt
Ik wilde ook even zeggen hoe knap ik het vind dat je zoveel af bent gevallen
pi_64634762
ah, vandaar. ik raakte bij de gyn met m'n miskraam en ging van daaruit verder (ook bij de gyn...) (ging er een beetje van uit dat het normaal was om bij een miskraam bij een gyn te lopen, maar ik heb er ook verder geen verstand van...) ik hoop wel dat de volgende keer een normale zwangerschap wordt! Wel fijn dat je al een gezond kindje hebt! Maar, dat doet niks af aan het verdriet van de miskramen! ik hoop mee voor je voor 24 januari!
  zondag 4 januari 2009 @ 11:20:06 #63
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_64639896
@ ciscostar: hoe is het met je? nog steeds pijn??
heb je trouwens ook je urine op de kweek laten zetten. weet uit ervaring dat urine soms niet meteen een blaasontsteking aangeeft, de volgende dag ook niet toen weer niet en dan op de kweek gezet en een dikke blaasontsteking kwam eruit!!!!
hoop voor je dat je je snel beter voelt

@ happy me ; duim voor je, klinkt allemaal wel positief

ik vind dat testen altijd zenuwslopend.....
ik stel het altijd heeeeeel erg lang uit...
ik moet nu eerst wachten tot mijn eerste menstruatie na mijn curetage
maar nu zou ik echt geen idee hebben wanneer mijn eisprong is..
soms merk ik het aan het slijm wat ik verlies en de andere keer helemaal niks
temperaturen vlijkt me een gedoe en ik denk dat ik er dan veel te veel mee bezig raak
ik moet nu eerst maar ff op de gok hahaha

zigeneurmeisje, sneu voor je
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_64650149
Bumbaloe, hoe is het daar? Alles nog rustig? Als in duivelvrij???
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 4 januari 2009 @ 16:27:40 #65
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64650242
Nou, hier word ik dus ook niet wijzer van (of vrolijker... ) vanmiddag ineens oud bloed aan mijn wc papiertje dus ik denk... daar zijn de duivels, jammer dan. Paar keer erna bij toiletbezoek weer wat oud bloed. Maandverbandje in, depri mode aan, en gaan dan maar wer.... maar ging net weer naar het toilet en het lijkt alleen maar minder te worden/te stoppen en maandverbandje is nog schoon.

Wie heeft ervaring (misschien wat meelezers uit Z&G) met innestelingsbloed? Hoe veel is dat en hoe ziet dat eruit?

Ben erg bang dat doordat ik me nu zo druk zit te maken, soort van psychisch mijn ongi niet doorkomt ofzo. Pffff, wat is het toch lastig af en toe. Jemig. Ik moet nog studeren (woensdag weer studiedag) maar er komt niets binnen momenteel.. grrrr..
pi_64650447
Ik had deze maand iets soortgelijks Happy, wel bij een door primolut opgewekte menstruatie, maar toch. Ook nooit eerder gehad, maar op zaterdag had ik wat bloed, op zondag bijna niks meer en op maandag gingen alle sluizen open zeg maar. Ik hoop voor je dat er een ukje zich lekker aan het innestelen is, maar er is gewoon nog weinig van te zeggen. Succes nog even met wachten.
pi_64650776
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:20 schreef missCMS het volgende:
@ ciscostar: hoe is het met je? nog steeds pijn??
heb je trouwens ook je urine op de kweek laten zetten. weet uit ervaring dat urine soms niet meteen een blaasontsteking aangeeft, de volgende dag ook niet toen weer niet en dan op de kweek gezet en een dikke blaasontsteking kwam eruit!!!!
hoop voor je dat je je snel beter voelt

@ happy me ; duim voor je, klinkt allemaal wel positief

ik vind dat testen altijd zenuwslopend.....
ik stel het altijd heeeeeel erg lang uit...
ik moet nu eerst wachten tot mijn eerste menstruatie na mijn curetage
maar nu zou ik echt geen idee hebben wanneer mijn eisprong is..
soms merk ik het aan het slijm wat ik verlies en de andere keer helemaal niks
temperaturen vlijkt me een gedoe en ik denk dat ik er dan veel te veel mee bezig raak
ik moet nu eerst maar ff op de gok hahaha

zigeneurmeisje, sneu voor je
Ik kon vrijdag dus bijna niet lopen.. maar na 2 uurtjes slapen was de pijn al veel minder en in de avond bijna niks meer... Ik ga morgen of dinsdag weer een potje met urine inleveren (hoewel ik nu nergens last van heb)
Wel af en toe beetje zeurderig gevoel in mijn onderbuik... Nadeel is dat mijn eerste blaasontstekking bij toeval ontdekt werd en ik geen idee heb hoe het voelt..zoals al eerder zei, plassen etc doet geen pijn

Heb wel al dagen een opgeblazen gevoel, en als ik aan eten denk dat ik bijna ga kokhalsen(overgeven)
Denk dat ik beetje de griep te pakken heb of iets dergelijks, maar wordt er wel beetje gek van haha
Wacht gewoon de 2de urine test af of het blaasontstekking is

@ Happy: Ik hoop zo dat het innestelingsbloed is en je gewoon zwanger bent
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_64651310
Happy, wat een onzekerheid. Ik duim voor je
Fake it till you make it...
  zondag 4 januari 2009 @ 16:59:53 #69
100412 mefke79
komt goed!
pi_64651736
Happy, vervelend voor je dat je lichaam weer vaag doet. Ik blijf voor je duimen.
En zigeunermeisje, als je het niet vertrouwd, gewoon vragen om een afspraak bij de gyn. Met een simpele echo is al te zien of er misschien nog wat miskraamweefsel is achtergebleven, weet je dat in ieder geval.
MissCMS, test gewoon een keer, dan weet je of ie negatief is. En dan weet je dat je lichaam weer bezig is met een cyclus. Nou is het helemaal zo gokken.

Hier geen nieuws. Ik duim voor jullie!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 4 januari 2009 @ 17:18:29 #70
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_64652497
happy spannend!!!!! succes met hyperen zeg!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zondag 4 januari 2009 @ 18:36:52 #71
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64655957
Goedemiddag.

Happy, wat spannend maak je het zeg. Ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is geweest. Al ben ik daar wel wat huiverig voor. Er zijn maar zo weinig vrouwen die daar last van hebben. (Wat ik zo lees op inet)
Ik hoop zo voor je dat het deze ronde raak is. En dat je zwanger het jaar in mag!

Takkembah, hoe gaat het daar? HEeft 'de takkembah' nog vruchten afgeworpen??

Ciscostar, bij jou is het dus ook spannend.

Karin, ik hoop dat je deze maand wat nuchterder bent zoals je zelf ook hoopt. Maar volgens mij lukt dat tot nu toe aardig.

Zigeunermeisje ik zou gewoon naar de gyn gaan voor een onderzoek als je je daar prettiger bij voelt.

Hier....hmmm..... heb het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Heb vanmorgen wel getest overigens. En tja, ik weet het niet. Er was iets. Het mag de naam streep niet hebben, ik zou het eerder een schaduw noemen. Ik wil niet denken dat het een streep is en dat ik morgen ongesteld word.
Mijn man ziet het ook en hij zegt alleen, hoe ziet een lege test eruit? Hij denkt dat het misschien iets is wat voorgedrukt is of dat het ook een soort van schaduw is.
Het is een sensitest en misschien is het een onderlaagje wat doorschijnt ofzo, de plakrand weet ik het.
Maargoed. Laten we het gewoon houden op een negatieve test en vooralsnog geen bloed.
Heb flinke steken dus het zal vannacht of morgen in de loop van de dag wel doorzetten.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  zondag 4 januari 2009 @ 18:42:04 #72
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64656163
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:36 schreef bumbaloe het volgende:
Happy, wat spannend maak je het zeg.
Nou, niet met opzet hoor. Ik heb ook liever duidelijkheid
quote:
Ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is geweest. Al ben ik daar wel wat huiverig voor. Er zijn maar zo weinig vrouwen die daar last van hebben. (Wat ik zo lees op inet)
Ik hoop zo voor je dat het deze ronde raak is. En dat je zwanger het jaar in mag!
Ik geloof er ook niet zo in hoor. Maar zo verloopt mijn ongi normaal nooit dus vandaar. Paar dagen geleden had ik echt ongi krampen, maar nu dus helemaal niet meer. Dus dat zet je toch aan het denken.

Maar morgen ga ik weer aan het werk en heb ik weer heel veel afleiding, dus dan komt het wel door denk ik.

Jij ook spannend hoor Bumbaloe, ik blijf duimen voor je
pi_64656725
Spannend Bumbaloe, een lichte streep is beter dan helemaal geen streep...
pi_64656780
Bumbaloe: wat SPANNEND.....Als je man het ook ziet dan denk ik toch echt dat je zwanger bent zo test reageert namelijk alleen op hcg en het kan zijn dat je te vroeg getest hebt....Had ik de eerste keer ook!

Happy spannend! Ik duim nog steeds voor je...

Och hemel wederom weer altzheimer Light.......dan wil ik wat typen maar dan vergeet ik weer aan wie ookal weer.......
<embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed>
pi_64657019
Ciscostar.... Vreemd! Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt... Ikzelf heb 2 keer eerder een blaasontsteking gehad en die vielen beiden niet te missen! Echt net of je mesjes plast! Bij mij dan

Zelf zit ik me maar steeds af te vragen wat nou dat bruinverlies was op dag 19 en 20 (verloor ineens 's middags op dag 20 ook weer wat wel minder als dag 19).. Zit helaas niks anders op dan wachten......Ik had die dagen echt het gevoel dat ik ongesteld moest worden en heb zo nu en dan nog steeds vreemde ongest.krampjes..... Verder eigenlijk niks........
<embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')