abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 januari 2009 @ 17:24:21 #101
100412 mefke79
komt goed!
pi_64693507
Karin en Poppejans, er is natuurlijk wel verschil tussen het kopen van 1 wiegje en het kopen van een complete outfit, wandelwagencombi en babykamer. En inderdaad, boeie!

Mijsje, wat jammer dat je niet eens een echo-afdruk hebt van je zwangerschap. Ik heb die gelukkig wel, al leeft het daarop dus al niet meer en is er weinig van te maken. HEt is gewoon het bewijs dat er echt iets was ja.
Miss CMS: liever een echo van een lege baarmoeder, dan een gemist stukkie weefsel, maar dat is mijn mening.

Happy en Bumba, ik duim voor jullie!

En hier. Hier dag 23 (toch handig zo'n excelsheet met dagen erin ) en ik kan er niets van zeggen. Ja, dat ik waarschijnlijk verkouden ga worden, dat wel. Maar dat telt niet want dat geeft geen tweede streepie. Afwachten maar en mezelf niet gek maken, lukt aardig op deze manier.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_64695854
quote:
Op zondag 4 januari 2009 19:03 schreef Hurminatore het volgende:
Ciscostar.... Vreemd! Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt... Ikzelf heb 2 keer eerder een blaasontsteking gehad en die vielen beiden niet te missen! Echt net of je mesjes plast! Bij mij dan

Zelf zit ik me maar steeds af te vragen wat nou dat bruinverlies was op dag 19 en 20 (verloor ineens 's middags op dag 20 ook weer wat wel minder als dag 19).. Zit helaas niks anders op dan wachten......Ik had die dagen echt het gevoel dat ik ongesteld moest worden en heb zo nu en dan nog steeds vreemde ongest.krampjes..... Verder eigenlijk niks........
Ik kan woensdag pas urine inleveren... morgen vroeg werken en dan is de dokter nog niet open, heel misschien dat mijn man even langs kan gaan. Ik heb af en toe een steekje, maar geen pijn met plassen! En omdat ik vrijdag dus niet kon lopen van de pijn en dat vaak een teken is van blaasontstekking... heb ik daar dus op laten testen (en morgen dus weer) Voor de rest zien we het wel

Happy en Bumbaloe jullie houden het wel spannend Ik duim voor jullie

Over die streepjes etc of je die van te voren al ziet... geen idee ik heb nog nooit een zwangerschapstest in mijn handen gehad (alleen in de doos, ook nog geen 1 gekocht etc)
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_64710226
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:24 schreef mefke79 het volgende:

Mijsje, wat jammer dat je niet eens een echo-afdruk hebt van je zwangerschap. Ik heb die gelukkig wel, al leeft het daarop dus al niet meer en is er weinig van te maken. HEt is gewoon het bewijs dat er echt iets was ja.
Miss CMS: liever een echo van een lege baarmoeder, dan een gemist stukkie weefsel, maar dat is mijn mening.
dat vind ik ook. in het begin dacht ik er niet over na dat je ook een echo foto mee naar huis kon nemen/krijgen, maar nu vind ik dat toch wel jammer. misschien dat ik de gyn ernaar vraag als ik weer eens een keer daar ben...
quote:
Afwachten maar en mezelf niet gek maken, lukt aardig op deze manier.
gekmaken? welneeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!

(komt vanzelf goed allemaal, maar het duurt gewoon lang... )
pi_64710575
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:24 schreef mefke79 het volgende:
Karin en Poppejans, er is natuurlijk wel verschil tussen het kopen van 1 wiegje en het kopen van een complete outfit, wandelwagencombi en babykamer. En inderdaad, boeie!
Ik zeg dan heel zachtjes dat ik 2 kratten vol kleertjes heb, een ouderwetse zwarte kinderwagen, en wat speelgoedjes..
Moet zeggen dat sinds we ervoor zijn gegaan, ik echt bijna niks meer gekocht heb, dat dit me al gelukkig heel veel rust geeft.

Over iets van een weekje zit jij dus ook weer in spanning Mefke, hoop toch vooral bij jou dat het raak zal zijn, dat het lange wachten maar gauw beloond mag worden, ik duim!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 6 januari 2009 @ 07:15:50 #105
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64717441
Nou helaas toch de weer op bezoek. Ik had het gevoel al wel dat het zou komen, maar het begin van deze cyclus is op zijn minst weer apart te noemen. Als het nou gewoon iedere maand hetzelfde is, dan kun je tenminste vergelijken

Anyway, NOD mag naar 6 februari. Op 20 januari weer op controle bij de gyn, dus dan zien we wel weer verder. Het gaat toch gewoon lukken in 2009

Bumbaloe, voor jou duim ik nog even verder hoor! Hoop echt dat die 2 streepjes er zaten en straks alleen maar duidelijker geworden zijn.
  Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 07:57:55 #106
5428 crew  miss_sly
pi_64717744
He, happy, wat ontzettend jammer toch ik vond het erg goed klinken, dus ik had stiekem best hoop voor je.
Ik vind iig dat de gyn de 20e vooral heel trots op je kan zijn dat je zo goed bent afgevallen en dat hij als beloning maar een start moet maken met wat onderzoeken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 6 januari 2009 @ 08:44:18 #107
100412 mefke79
komt goed!
pi_64718203
Happy
(ik had het helemaal niet verwacht, je klonk zo hoopvol, maar ja, daar schiet je ook weinig mee op) En inderdaad, ik vind ook dat de gyn maar wat onderzoekjes moet starten.

Ik vrees zelf dat mijn cyclus in de war is. Ik heb sinds gisteravond buikpijn, felle steken. En sinds de waterecho weet ik zeker dat het op de plaats van mijn baarmoeder is. Dus ik vrees dat ik nu snel ongesteld ga worden, een dag of vier te vroeg dus.
Gisteren was eigenlijk mijn uitgerekende datum. Ik was het zowaar vergeten totdat mijn man me er aan herinnerde. Nou, in ieder geval een teken dat ik alle balast van vorig jaar overboord gegooid heb met de start van het nieuwe jaar. Nou de letterlijke ballast _een kilo of vijf_ nog kwijtraken. Dan krijg ik hopelijk ook geen opmerkingen meer. Er is me de laatste weken al drie keer gevraagd of ik soms (weer) zwanger was.
pi_64718990
Getver Happy, wat jammer nou. 2009 wordt idd jouw jaar, je hebt er al zoveel voor gedaan. De gyn moet idd gewoon maar beginnen met behandelen nu.

bumbaloe, je maakt het wel spannend hoor. Duim voor je mee.

Poppejans en Karin: Ik heb zelf ook al een wieg klaarstaan hoor (de familiewieg) en alvast iets kopen dat je heel mooi vind en anders misschien misloopt vind ik iets minder raar dan mensen die een complete babykamer inrichten nog voor ze een poging wagen om zwanger te worden.

@Cisco: Een blaasontsteking voel je niet altijd even goed. Ik heb er ook wel eens eentje gehad waar ik bij het plassen helemaal niets van merkte, maar die toch onderweg was om nierbekontsteking te worden. (nog nooit zoveel pijn in m'n rug gehad) Gewoon laten testen dus.

Mefke: Ik vind dat altijd zo lullig als mensen zoiets gaan vragen als iemand wat steviger wordt/is. Nu maar hopen dat die 5 kilo er zo weer aan is, en dan omdat je zwanger bent!

Nou hier is de menstruatie weer bijna voorbij, aangezien ik een korte cyclus heb komt mijn vruchtbare periode hier direct achteraan. De komende dagen dus mijn best maar eens gaan doen
  dinsdag 6 januari 2009 @ 09:57:01 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64719598
He jakkes Happy...
Ik had dat dus ook de maand voor ik zwanger raakte, toen duurde het echt 10 dagen met welles-nietesen met kleine beetjes voor ik eindelijk eens ongesteld werd. Heel vervelend.
pi_64721090
Hier ook al sinds vrijdag kleine beetjes maar nog steeds niet echt ongesteld... maar ook niet zwanger...
Als BE de trend gezet heeft zitten wij volgende maand goed Happyme
pi_64721782
he bah Happy, hoopte dat het toch echt raak zou zijn bij jou! jammer!
en ook Rubey, jammer!
hoop op een streepjesregen nog deze maand!!!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:36:19 #112
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_64722498
Happy
Rubey

Bumba, nog nieuws???
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:51:05 #113
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64723069
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
He jakkes Happy...
Ik had dat dus ook de maand voor ik zwanger raakte, toen duurde het echt 10 dagen met welles-nietesen met kleine beetjes voor ik eindelijk eens ongesteld werd. Heel vervelend.
Ja, het houdt nu ook niet over eigenlijk, maar het was wel 'vers' bloed vanmorgen zeg maar. Maar net weer naar het toilet en dat was weer allemaal oud en niet veel. De 'doorbraak' moet nog komen denk ik. Dus dat schiet ook niet op. Een voordeel is wel dat ik de 'normale' menstruatie klachten (buikpijn, chaggo en een dramatisch futloos kapsel) deze maand niet heb.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:56:11 #114
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_64723286
Jammer Happy en Rubey, en inderdaad wat BE zegt, had ik ook... de maand voor ik zwanger raakte dus een rommeltje. Dus aankomende ronde nog harder duimen
En Bumba? Ben inderdaad erg nieuwsgierig naar jou.. Is het vage streepje al duidelijker?
No more games, no more drama...
pi_64724327
Balen Happy en Rubey
01-08-2008
pi_64725694
Happy en Rubey, balen. Wie weet volgende maand.... ik duim!

Bumba, hoe is het met jou?
Fake it till you make it...
  dinsdag 6 januari 2009 @ 13:46:00 #117
100412 mefke79
komt goed!
pi_64726808
quote:
Ik vrees zelf dat mijn cyclus in de war is. Ik heb sinds gisteravond buikpijn, felle steken. En sinds de waterecho weet ik zeker dat het op de plaats van mijn baarmoeder is.
hmm...ik begin ook mijn stuitje/rug te voelen. En dit voelt erg bekend..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Kannie he...pas dag 24...kan ech nie, toch?
pi_64728019
ik weet niet of het kan, maar ik zit alweer te duimen hier, krijg nu alweer warme plekken op m'n duimen die straks overgaan in blaren......... Ik hoop het zo Mefke, dan ben je in iedergeval net na je uitrekendatum zwanger.....
pi_64730796
Pffff,voel me al sinds zaterdag "anders" licht in mijn hoofd,raar gevoel in mijn buik/darmen(en die werken ook opeens goed),tintelt door heel me lijf,hongerig gevoel,heel onrustig slapen en zo nog meer.
Het kan natuurlijk vanalles zijn maar ik heb echt het idee dat ik zwanger ben.Durf het alleen niet te hopen/denken bang dat het strak.s zo tegenvalt. Ik heb dus gewoon iets onder de leden van een virusje(wat ik nooit eerder zo gevoeld heb),of mijn lichaam houd me echt heel erg voor de gek of ik ben gewoon zwanger!! Ik heb alleen pas de 14e mijn NOD dag dus moet echt nog geduld hebben!! (en daar ben ik dus heeeeel slecht in).
01-08-2008
  dinsdag 6 januari 2009 @ 15:37:35 #120
100412 mefke79
komt goed!
pi_64731263
P-P: oehoe die klinkt ook goed!

Ik ga er hier gewoon vanuit dat het niet raak is hoor. Het zal wel spierpijn zijn ofzo. Wel typische spierpijn, dat wel, maar toch. (ik ben gewoon TE bang voor een teleurstelling).
pi_64732196
PP, geduld... ik heb helaas niet nog wat liggen. Succes met wachten en ik duim voor je!

Mefke, stuitje klinkt bekend.... ik hoop het voor je
Fake it till you make it...
pi_64732996
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:37 schreef mefke79 het volgende:
P-P: oehoe die klinkt ook goed!

Ik ga er hier gewoon vanuit dat het niet raak is hoor. Het zal wel spierpijn zijn ofzo. Wel typische spierpijn, dat wel, maar toch. (ik ben gewoon TE bang voor een teleurstelling).
Yep van die aparte spierpijn idd....moeilijk te omschrijven,geen echte spierpijn maar je voelt het wel.
Pfffffffff,je zou er toch de zenuwen van krijgen|!!!!

Ga maar even wat wierookstokjes aansteken en yoga-oefeningen doen met een heerlijk kopje kruidenthee ............Relax P-P (wat is dat )
01-08-2008
  dinsdag 6 januari 2009 @ 17:02:41 #123
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_64735097
Aaahgrrr ik word nu al hyper van jullie verhalen zeg...en dan kom ik pas over twee weken! (ik moet echt normaal doen volgens manlief)

Mefke, PP dde duimen draaien hier overuren voor jullie!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_64736083
Happy en Rubey, wat jammer weer meiden! En toch gaat 2009 ons jaar worden!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:27:45 #125
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64740834
Nou Happy dat is niet helemaal de bedoeling!!
En Rubey jij ook al??

Nou hier nog niks. 3 senstitesten met een streepje dat zn naam niet waardig is.
Vandaag was ik super misselijk, maar ik denk dat het zenuwen waren, heb namelijk net een tatoeage op mn voet laten zetten en ik was daar dus heel erg nerveus worden.
Dus ik weet het niet. Laat me niet gek maken. We zien of binnenkort 'spetters' zoals mijn man het noemt...of toch 2 duidelijke streepjes.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')