Snap heel goed wat je bedoelt...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:26 schreef Pure-Poison het volgende:
Pffff,voel me al sinds zaterdag "anders" licht in mijn hoofd,raar gevoel in mijn buik/darmen(en die werken ook opeens goed),tintelt door heel me lijf,hongerig gevoel,heel onrustig slapen en zo nog meer.
Het kan natuurlijk vanalles zijn maar ik heb echt het idee dat ik zwanger ben.Durf het alleen niet te hopen/denken bang dat het strak.s zo tegenvalt. Ik heb dus gewoon iets onder de leden van een virusje(wat ik nooit eerder zo gevoeld heb),of mijn lichaam houd me echt heel erg voor de gek of ik ben gewoon zwanger!! Ik heb alleen pas de 14e mijn NOD dag dus moet echt nog geduld hebben!! (en daar ben ik dus heeeeel slecht in).
Lief van je. Ik wil ook echt aan de beurt nu! (maar dan wel samen met jou, en Bumba en Poppejans)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:54 schreef mefke79 het volgende:
Karin, ik vind dat jij aan de beurt bent voor een streepie, al iets te melden?
Knap hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:04 schreef Fiemeeltje het volgende:
I
Kost me echt gruwelijk veel moeite, na 15 jaar roken ben je er niet zomaar *poef* vanaf helaas. Maar het is voor een heel goed doel, dus ik blijf gewoon volhouden! Vriendlief is trouwens erg trots op me en ondergaat alle verbale afstraffingen gelaten. Kan ie alvast wennen aan moodswings
Ik wou dat het zo werkte, we zitten hier inderdaad alle 3 langer dan een half jaar nu, Mefke het langst.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Lief van je. Ik wil ook echt aan de beurt nu! (maar dan wel samen met jou, en Bumba en Poppejans)
Nee, niks te melden.![]()
Probeer nuchter te blijven, al lukt dat niet altijd even goed hoor.
Maar ik voel helemaal niks, dus het is gewoon afwachten.
quote:Ik wou dat het zo werkte, we zitten hier inderdaad alle 3 langer dan een half jaar nu, Mefke het langst.
ik was happy niet vergeten, maar omdat de duivels op de stoep staan kan ze helaas dit rondje niet mee.....quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:29 schreef mefke79 het volgende:
[..]
En vergeet Happy niet...die zit hier nog het aller- aller- allerlangst!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:29 schreef mefke79 het volgende:
[..]
En vergeet Happy niet...die zit hier nog het aller- aller- allerlangst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |