abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64820692
Hier ook weer vaag. Ik ben wel geteld 1 dag ongi geweest. Vrijdag/zaterdag ochtend had ik een vleugje rood, zondag/maandagochtend had ik bruin verlies, maandagavond/dinsdag had ik rood bloedverlies maar niet echt veel, net een maandverbandje vol, woensdag bruin en vandaag niets meer. Zo weinig ben ik nog nooit verloren...

@Bumba, nog bedankt voor je opmerking!

Verder is het maar spannend hier! Bumba, Karin, P-P, Mefke, ik duim voor jullie hoor! Laat de streepjes maar komen.
pi_64821150
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:33 schreef bumbaloe het volgende:
Wel grappig overigens, want ik ken jullie dus niet. Ook niet via mijn andere account. De enige die ik kende waren/zijn BE en Leoniekske en die weten wel wie ik ben
Ooooooooh, maar dan kan ik afstrepen wat ik maar wil en zal het nooit raden. Ik dacht dat ik je wel kende.
pi_64821291
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:06 schreef mefke79 het volgende:
Thanks Rubey ! Hoe weet je dat?
...
Op de Engelse sites staan de verschillende daar verkrijgbare tests duidelijk beschreven, waarbij bij sommige expliciet staat dat je ze al 4 dagen voor NOD kan gebruiken . Op de Nederlandse verpakking staat expliciet dat deze pas gebruikt kan worden op NOD.
pi_64822003
@ ciscostar:
wanneer had je dat bruinverlies? Had je dat rond je eisprong of erna....en was dat vorige cyclus of deze cyclus? Van wat ik op internet heb kunnen vinden is een ovulatiebloeding niet waarschijnlijk aangezien je dat vlak voor, tijdens of net na je ovulatie hebt... Ik heb mijn ovulatie op dag 15 gehad dusss lijkt me 4 a 5 dagen later geen ovulatiebloeding....Het kan wel gewoon een ander soortige bloeding geweest zijn eentje die ik waarschijnlijk nooit zal kunnen verklaren
<embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed>
pi_64822040
Happy:
heb je al een testje gedaan? Het kan namelijk heel goed zijn dat je gewoon wel zwanger bent!
<embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed>
pi_64822101
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:21 schreef Hurminatore het volgende:
Happy:
heb je al een testje gedaan? Het kan namelijk heel goed zijn dat je gewoon wel zwanger bent!
Nee dat niet, maar het rare is dat ik dus wel nog kramp in mijn buik heb en vanavond helemaal geen trek in mijn eten. Ik ga er echt vanuit dat mijn menstruatie toch gewoon een beetje van slag is, maar denk dat ik morgenochtend even temperatuur, dan weet ik in principe genoeg.
pi_64822399
Zo, hè hè..effe tijd om fatsoenlijk te reageren. Had vandaag veel overleg en heb alleen tijdens de lunch snel gereageerd.

Rubey: stom, ik had dus gewoon op de test zelf kunnen kijken. Ach ja…niet wakker zullen we maar zeggen. Blijf het stom vinden dat ze dan wel een spotje uitzenden, maar de site niet bereikbaar maken.

Karin, ik hoop zo dat je gevoel het fout heeft, succes met wachten en broekloeren!

P-P: ga je eens in een hoekje zitten schamen ! Nee hoor, ik kan het me zo levendig voorstellen. Ik heb ook wel eens veeeel te vroeg getest en dan serieus teleurgesteld zijn als het niks opleverde. Maar, geloof me, je leert het meestal vanzelf af. Telkens teleurgesteld worden is ook niet leuk

Judes, wat jammer! Succes volgende ronde.

Ciscostar ook al broekloeren, gaat lekker hier. Happy, he? Is dat ongesteld zij bij jou? Doe mij zo’n menstruatie. Klinkt heel wat beter dan 30 uur krampen en krom liggen. Raar hoor!

Zo, ik ben weer bij. En heb verder ook weinig te melden. Tis gewoon afwachten. Zucht. Heb nog even overwogen om vandaag te testen, maar bedacht me toen dat als er een probleem zou zijn met innestelen, ik dat dan volgend cyclus wel hoor. Oja, cycluslengte, effe nadenken. Vorige keer was het 26, de keer daarvoor 26 en de keer daarvoor 28. Vandaag dag 25…
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_64822687
quote:
Wel grappig overigens, want ik ken jullie dus niet. Ook niet via mijn andere account. De enige die ik kende waren/zijn BE en Leoniekske en die weten wel wie ik ben
Dan ben je heel waarschijnlijk niet wie ik in gedachten had. Ik ga verder denken...

Happy, wat vaag. Ik zou bijna zeggen, gooi er nog een testje tegenaan...
Fake it till you make it...
  donderdag 8 januari 2009 @ 19:40:30 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64822747
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:22 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar het rare is dat ik dus wel nog kramp in mijn buik heb en vanavond helemaal geen trek in mijn eten. Ik ga er echt vanuit dat mijn menstruatie toch gewoon een beetje van slag is, maar denk dat ik morgenochtend even temperatuur, dan weet ik in principe genoeg.
Ik wilde dat idd ook vragen.
Knap dat je dat nog niet gedaan hebt. Ik zou nu toch geloof ik wel heel nieuwsgierig zijn. Maar ja, ik zou ook wel bang zijn voor een negatieve test.
Ben benieuwd wat je temp zegt.
pi_64822762
Happy, ik sluit me aan bij Nijna, ik zou nog een keertje testen...
pi_64822806
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:31 schreef mefke79 het volgende:
Happy, he? Is dat ongesteld zij bij jou? Doe mij zo’n menstruatie. Klinkt heel wat beter dan 30 uur krampen en krom liggen. Raar hoor!
Nou, normaal is dat bij mij ook niet zo hoor. Normaal heb ik altijd een doorbraak waar ik echt een paar uur amper wat kan doen van de pijn (gelukkig meestal in het weekend) en heb ik veel bloedverlies. Dus tsja... op zijn minst vreemd te noemen.

Heb overigens nu wel weer ineens ongi krampen, dus misschien komt het alsnog wel los.

Oh, haha, wat een lieve reacties. Als ik morgen een verhoogde temperatuur heb, doe ik dat wel hoor. Mijn man is nu ook niet thuis en ik wil het niet alleen doen, dus nu doe ik sowieso geen test. Het zou overigens de eerste worden, want door het eerdere bloedverlies heb ik nog geen test gedaan

Maar eigenlijk durf ik er niet aan te denken
pi_64822905
Ja dat kun je idd ook doen! Ik wacht ook met testen na een stuk of 10 nagatieve zwangerschapstesten durf ik het niet meer aan!
pi_64822915
Zijn hier eigenlijk al meiden die getest hebben met die nieuwe test van clear blue? (degene van de tv, die ook zegt hoe lang je zwanger bent)
pi_64822977
Nee, maar mocht ik zwanger zijn (waar ik echt niet vanuit ga ) dan wil ik die wel halen
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 19:47:26 #215
5428 crew  miss_sly
pi_64823028
happy, vreemd hoor. Op zich heb ik ook krampen gehad waardoor ik dacht dat ik ongesteld zou worden, maar dat was niet. Ook na de positieve test had ik nog wat krampen, en dat heb ik ook wel vaker gehoord. Het is natuurlijk niet echt een menstruatie wat je hebt gehad. Maar als je temp morgen hoog is, is dat wel weer hoopgevend
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64823137
Ja als mijn temp verhoogd is morgenochtend, dan denk ik dat ik een testje wel aandurf miss_sly hihi
  donderdag 8 januari 2009 @ 19:53:30 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64823271
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:44 schreef Raissa het volgende:
Zijn hier eigenlijk al meiden die getest hebben met die nieuwe test van clear blue? (degene van de tv, die ook zegt hoe lang je zwanger bent)

Daarom wist ik ook zo goed aan XXXKarinXXX uit te leggen hoe het werkte een paar weken terug.

Happy, ik heb het al vaker gezegd, die vage krampjes waren bij Sasha toen voor mij een reden om te gaan testen.
Maar goed, ik kan me wel voorstellen dat je even de temp af wil wachten morgen.
pi_64823430
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:44 schreef Raissa het volgende:
Nee, maar ik ga dat ook niet doen, zie de meerwaarde er niet van in. Als je je cyclus weet, dan weet je ook hoelang je ongeveer zwanger bent. Bovendien, de test zegt 1-2 weken, 2-3 of 3+ enne, ik wil niet heeel flauw doen, maar op het moment dat je test ben je toch echt al 4 weken zwanger En duur dat ze zijn, ik zag em voor 12,79 online staan en op dezelfde site zijn de gewone cb's 2 voor 15 euro of 19 euro voor 3 digitale...Misschien handig voor mensen die niet weten wanneer hun NOD is, maar anders...
pi_64823467
Oja Happy, tempen of testen, maakt eigenlijk niet uit he. Ik kan wel gaan tempen nu, maar ja, dat zegt niets als je het niet bijgehouden hebt
  donderdag 8 januari 2009 @ 19:59:59 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64823541
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:57 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Nee, maar ik ga dat ook niet doen, zie de meerwaarde er niet van in. Als je je cyclus weet, dan weet je ook hoelang je ongeveer zwanger bent. Bovendien, de test zegt 1-2 weken, 2-3 of 3+ enne, ik wil niet heeel flauw doen, maar op het moment dat je test ben je toch echt al 4 weken zwanger En duur dat ze zijn, ik zag em voor 12,79 online staan en op dezelfde site zijn de gewone cb's 2 voor 15 euro of 19 euro voor 3 digitale...Misschien handig voor mensen die niet weten wanneer hun NOD is, maar anders...
Ze zeggen niet 2-3 weken zwanger, maar 2-3 weken na de conceptie. Dat is net even anders. Da's dus wel 3-4 weken, 4-5 weken of langer dan 5 weken.

Ik ben toen die avond hals over kop naar een drogist gereden omdat ik een digitale wilde omdat ik twijfelde over de testen met de streepjes. En dit was de enige die ze hadden. Vond het wel grappig, maar heb hem er niet speciaal om gekocht.
pi_64824155
aha, dan legt die site het dus fout uit. Tja, moet CB hun eigen site maar online gooien...
pi_64824434
quote:
Dan ben ik blij dat ik geen gokje gewaagd heb
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_64825354
Oh jammer, dan ken ik Bumbaloe ook niet dus.....
Lopen er hier nog klonen rond die ik mss wel ken?
Leuke bezigheidstherapie naast broekloeren.

Mefke, je ergste kwaal is nog wel hormonstergedrag tegen CB geloof ik! hahaha
Als het maar goed is voor 2 strepen dan!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:46:49 #224
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64825637
Nou ja, dat wil niet zeggen dat jullie mij niet kennen. Ik ken jullie alleen niet
Hahaha vaag gedoe.

Ik heb nog even gebroekloerd en er zat nog niks. Heb net 2 testjes gehaald bij het kruidvat. Moest wel lachen met de verkoopster.
Ik vroeg waar de 2 voor 5 euro waren, en of di e uit de handel waren want ik zag ze ook bij andere filialen niet liggen.
En zij, nee, die gaan gewoon heel hard. De mensen willen graag kinderen enzo.
Dus ik: ja je moet wat met dit koude weer he.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_64825681
hee niet lullen maar plassen jij!
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:54:53 #226
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64825990
Morgenvroeg lijkt me een beter plan. Toch?
pi_64826267
ja doe maar morgen dan, voor deze keer.
Ben morgen vrij, dus kom ik sochtends wel even kijken wat kruidvat ervan vond!
Ik duim in ieder geval voor je!

Geen roze/bruine/rode slijmers hier vooralsnog.
Maar goed, dat had ik ook alleen het vorige rondje, de rondes ervoor was er ook niks te bekennen tot NOD. Maar dan brak alsnog de hel los.
pi_64826317
ik hormonster? Nuh, gewoon vasthoudend! tis een beroepsafwijking, kan er niets aan doen
Bumba, plassen jij!
pi_64826321
Je hebt toch ook van die testen die alleen aangever ZWANGER of NIET ZWANGER? Welke zijn dat dan?
Ik heb tot nu toe alleen die sensitest en kruidvat gehad.

Ik kwam vanmiddag bij ons de winkel binnen(we hebben een notenwinkel)en ik werd echt helemaal misselijk en ruik echt alles 10x zo sterk!
01-08-2008
pi_64826514
Is dat niet de digitale van CB?
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:10:32 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64826625
Ja, dat is de digitale ClearBlue. En die is er nu dus ook met extra'tje om te vertellen hoe lang het na de conceptie is.
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:16:44 #232
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64826873
Oh, happy, toch een klein kansje dan??
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:36:46 #233
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64827798
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:48 schreef bumbaloe het volgende:

Asyniur: lekker hyperen meid. Aparte nickname, doet me denken aan Turks ofzo. Ben je ook Turks?
Hahaha, nee hoor! Ik ben gewoon hartstikke Hollands! (Limburgse zelfs)

Meiden, wat hebben jullie veel geschreven vandaag!

Ik moet zeggen dat ik een beetje verbaasd ben over mezelf. Ik had gedacht dat ik er veel meer mee bezig zou zijn, maar dat valt reuze mee. Ik heb a.s. zondag mijn NOD (ik hoef niet in een lijstje) maar ik denk dat ik wacht tot dinsdag of woensdag als ik niet ongesteld word als ik het volhou
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:45:59 #234
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_64828281
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat is de digitale ClearBlue. En die is er nu dus ook met extra'tje om te vertellen hoe lang het na de conceptie is.
Die gaat toch niet verder dan 3+ toch???

[ Bericht 19% gewijzigd door BE op 08-01-2009 21:58:09 (Oeps.) ]
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:58:35 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64829050
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:45 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Die gaat toch niet verder dan 3+ toch???
Nee.
Dus of je zit op 1-2 weken na conceptie, dus eigenlijk voor je NOD.
Of je zit op 2-3 weken, dat is dus de eerste week na je NOD.
Of 3+ en dan ben je dus langer dan dat zwanger.
pi_64830440
Ik heb alleen die van sensitest, kruidvat en CB gebruikt (de niet digitale versie).

Bumba, pies ze morgenvroeg!

Geen bloed geeft moed, mn duimen draaien overuren!
Fake it till you make it...
pi_64831461
OOOh is het zover kan er weer geplast worden.

Bumba ik duim voor jullie mee!!
Mama van Isa en Ties
pi_64832394
Hee allemaal!

Even een kloon aangemaakt... aan mijn normale account is af te leiden wie ik ben en dat moet maar niet...
Ik ben in oktober 2008 gestopt en morgen is mijn NOD... (mag ik in het lijstje?)
Echt spannend!! Het is eigenlijk de eerste keer dat ik echt het idee heb dat het wel eens raak zou kunnen zijn.

Ik heb sinds ik met de pil gestopt ben niet echt een regelmatige cyclus gehad... een aantal keer was het precies 4 weken of een dag korter, een keer was het maar 1,5 week... maar als ik uitga van precies 4 weken dan is dus morgen mijn NOD. En heb ik op de goede dagen gevreeen.
En ik had afgelopn vrijdag een raar gevoel linksonder in mijn buik... en ik heb soms iets wat lijkt op misselijkheid... maar het zou ook kunnen dat ik mezelf dat aanpraat...

Ik weet het niet, maar ik vind het heel spannend en ik heb vanmiddag testen besteld van sensitest... ik hoop dat die morgen binnenkomen... en als ik dan niet ongesteld word ga ik zaterdag testen... *duim duim duim*
Echt stom, nog maar heel kort gestopt, maar ben er toch best wel veel mee bezig... iets teveel eigenlijk... kan ook zo'n teleurstelling worden he?

Ik zal hier zeer regelmatig lezen en meeleven met iedereen, maar posten zal niet altijd lukken... ben namelijk druk met werken, afstuderen, huishouden en sociaal leven... maar ik doe mijn best om regelmatig wat van me te laten horen!

Iedereen heel veel succes!! Ik duim voor jullie!!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 07:30:33 #239
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64839073
Ok, hier even mijn verhaal, ik weet even geen toon aan te nemen dus gewoon even platte tekst...

Vanmorgen om 5 uur werd ik wakker. Man moet ook naar het toilet en omdat ik ook klaarwakker was, maar gelijk getemperatuurd. En... 37.1 graden, flink verhoogd dus. Dan dus meteen een testje doen, helemaal hyper. Samen met mijn man turen naar dat venstertje, maar na een minuut verscheen al een 2e streepje en na 5 minuten knalde het streepje van het venster. Meteen foto gemaakt natuurlijk en helemaal verward, blij, bezorgd, alles bij elkaar weer naar bed waar we natuurlijk niet meer konden slapen. Wat gaat er dan ineens veel door je heen, maar toch ook gelijk bezorgdheid.. waar kwam dat bloed vandaan en zit het wel goed.

Niet meer geslapen en om half 7 ging de wekker dus zijn we opgestaan. Ik ging, zoals normaal, naar het toilet en tot onze schrik zat er een veeg helder rood bloed aan het papiertje. Daarna nog 2 keer naar het toilet, weer een veegje, maar het lijkt nu gestopt.

Toch gaan we er vanuit dat we het vruchtje gaan verliezen. Vandaar ook geen foto en jompels enzo.

We halen morgen nog wat testjes en zal nog een paar testjes doen om te zien of het streepje verdwijnt en anders mijn gyn bellen.

Het was dus een hele rollercoaster deze ochtend en nu weet ik het even niet meer.

Wel zijn we heel erg dankbaar dat we dus zwanger kunnen raken en ben ik heel erg blij dat ik toch nog die test gedaan heb, want als ik nu blijf bloeden, had ik zeker gedacht dat mijn ongi gewoon laat op gang was gekomen.

Ben dus aan de ene kant heel blij maar aan de andere kant gaan we er wel vanuit dat het deze keer niet zal blijven. In principe ben ik vandaag 5w1d.

Wil iemand me voorlopig even uit het NOD lijstje halen?
  Moderator vrijdag 9 januari 2009 @ 07:44:57 #240
5428 crew  miss_sly
pi_64839159
happy, jeetje, wat een heftige ochtend al. Ik hoop toch eigenlijk dat het bloeden niet doorzet, want dat is heel best mogelijk. Misschien kun je vandaag je gyn al bellen om het uit te leggen, misschien kan ze dan al wat zien, volgende week.

In ieder geval veel sterkte, want het zijn heftige dagen en een dikke
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 9 januari 2009 @ 08:09:38 #241
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64839338
Welkom Tier, succes met testen morgen of overmorgen.

Happy, wat een heftige ochtend idd. Ik hoop dat je zwanger blijft want dat je zwanger bent is zeker en vast!
Ik vind het fijn dat je het 'positief' kan bekijken in de zin van, ik weet nu dat ik zwanger kan raken. Erg goed van je.
Ik hoop dat je heeeel snel meer zekerheid hebt. Ik zou in ieder geva vandaag nog bellen.

Ik heb niet getest, ik durfde niet, en net toen ik op de plee zat werd mn dochter wakker dus ik dacht, mwha, ik spoel het door.
Misschien later op de dag als mn man weer thuis is.
Ergens begin ik toch te denken dat ik zwanger ben. Nog steeds niet ongsteld..... Spannend dus.
pi_64839518
Welkom Tierrr!

Jeetje Happy wat moeilijk, ik zou ook vandaag bellen hoor. Dan heb je volgende week misschien meer zekerheid...

Oh en Bumbaloe, spannend!! Dat wordt weer F5-en hier
  vrijdag 9 januari 2009 @ 08:41:31 #243
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_64839746
Happy
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 9 januari 2009 @ 08:58:28 #244
100412 mefke79
komt goed!
pi_64840020
Happy
(ik duim voor je dat ie toch gewoon blijft zitten hoor)

Vandaag is NOD. Maar ik stond vanochtend op met een overduidelijk NEE gevoel. Aanleiding is er niet echt, tis een gevoel. Ik reken echt nergens (meer) op, heb vandaag de afsprakenkaart van het ziekenhuis mee naar het werk zodat ik de echo kan afspreken en tampons in de tas. Bah, ben het vertrouwen in mijn lichaam zooo enorm kwijt, het positieve gevoel van de laatste dagen is foetsie.

Ik ga duimen voor Happy en de rest!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 09:05:37 #245
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_64840159
oei spannend hier allemaal......
ik ben vrij de gyneacoloog geweest en alles is goed!!!
ikmoet nu wel wachten tot mijn eerste menstruatie weer opkomt en daarna heb ik weer groen licht!.
eindelijk is het vloeien nu ook gestopt...

spannend en nu maar afwachten!!!
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 09:13:05 #246
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64840304
Goh happy, heftige ochtend! Ik duim heel hard dat het innestelingsbloed is en dat het blijft plakken.

Mefke, wanneer ging je ook alweer testen? Ook voor jou superspannend komende tijd!

Ik blijf duimen!!
pi_64840380
Jeetje Happy, moeilijke situatie. Hoop heel hard op gauw goed nieuws vanuit het ziekenhuis!

Wat spannend Bumba!

Mefke
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_64840474
@Happy: Weet niet goed wat ik moet zeggen. In ieder geval wel gefeliciteerd en ik HOOP heel erg voor je dat het gewoon blijft zitten. Ik zou ook idd je Gyn bellen voor een afspraak. Er is hier trouwens ook een Topic over bloed verliezen tijdens je zwangerschap, misschien heb je er iets aan.....

@Bumba: Heel spannend...! Hoop echt voor je dat je 2 streepjes krijgt

@Mefke: Waarom ben je ineens minder positief? Heb je het gevoel dat je ongesteld moet worden? Of is het gewoon een gevoel dat je hebt?
&lt;embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"&gt;&lt;/embed&gt;
  vrijdag 9 januari 2009 @ 09:22:16 #249
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64840507
Ow en voor bumba ook spannende tijden natuurlijk!
pi_64840803
Jeetje, wat een verhaal happy... kan me voorstellen dat je echt niet weet waar je het zoeken moet... zeker omdat je toch al een hele tijd bezig bent... en dan is er eindelijk die tweede streep... en dan zie je ineens bloed... bah! Ik hoop voor je dat er geen bloed meer komt en dat de vrucht gewoon blijft zitten!!
(Ik voel me bijna wat l*llig... ben nog maar net een paar maanden gestopt en ben nu al helemaal aan het hyperen...)

Leuk trouwens, Bumba, ik zie dat wij ongeveer tegelijkertijd met de pil zijn gestopt... zou gaaf zijn als we nu ook allebei tegelijk een positieve test in handen hebben vandaag of morgen! *duim duim*

En mefke, ook al geloof je er zelf deze ronde niet in... ik duim voor je!

Fijn missCMS dat je in principe groen licht hebt.. ik hoop voor deze keer dat je menstruatie er snel is!

Hier trouwens nog geen bloed... spannend!! Ik denk alleen bij alles wat ik voel in mijn lichaam wel dat het een menstruatieteken kan zijn... maar echte menstruatieklachten heb ik nog niet, geloof ik...
Ook erg moeilijk vast te stellen, gezien het feit dat ik nu met een uit de hand gelopen verkoudheid thuis zit en ik dus toch al allemaal kwaaltjes heb....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')