abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64789711
Thanks Rubey ! Hoe weet je dat?

Hier is voor mij morgenochtend een belangrijke graadmeter. Als ik dan nog steeds allerlei kwaaltjes heb, begin ik langzaam hoop te krijgen. Langzaam dan he. Ben gewoon te bang voor een teleurstelling, zeker omdat me dit al vaker overkomen is. Ik ga nu mijn bedje maar eens in, morgen weer een dagje dichterbij
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:30:52 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64791072
Mefke, ik duim me echt suf voor je hoor!
pi_64791956
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:23 schreef Zigeunermeisje het volgende:
Oh en XXXKarinXXX kan ook al bijna testen! Nu moet ik elke dag gaan kijken!
ik hoop dat ik duivelvrij ben tot NOD!!
Maar testen doe ik nog niet zo snel.
Zowiezo niet de eerste dag na NOD.
Wacht zowiezo wel tot het weekend denk ik.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_64792038
Spannend dat wachten... succes dames
Fake it till you make it...
  Moderator woensdag 7 januari 2009 @ 23:06:46 #155
5428 crew  miss_sly
pi_64793009
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:14 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ik snapte het hoor Karin

We wachten gewoon rustig tot de duivels weer foetsie zijn, dan 21 januari naar de gyn. Waarschijnlijk dan ook weer een echo met hopenlijk een mooi eitje te zien en dan vanaf 23 januari, precies in de klusdagen, lekker een lang weekend weg met mijn mannetje. Heerlijk. Hopenlijk dus dan volgende maand geluk.

Ik blijf de komende dagen voor iedereen duimen hoor. Er komt weer een spannende week aan!

Mefke, het klinkt positief allemaal. P-P ook al. Karin en Poppejans, voor jullie hoop ik ook echt dat het raak is zeg. Het Z&G topic moet nodig weer aangevuld worden want anders hebben miss_sly, BE, huuphuup, Chan en al die andere verse zwangeren niemand om mee te lullen als ze LLM's zijn
Wat lief dat je zo aan ons denkt
Maar ik wil vooral voor jullie dat jullie naar het andere topic komen, hoor
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 7 januari 2009 @ 23:07:30 #156
5428 crew  miss_sly
pi_64793048
Dames, spannende dagen hier. Ik hoop zo dat er een paar streepjes vallen. Het duurt allemaal weer veel te lang!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64794324
Hoe is het eigenlijk met Judes? Tijdje niet gezien geloof ik.
Bumba, je had toch tijd voor ons vanmiddag??? Of ben je met je 2 streepjes on tour!
En Hurminatore hoe zit het bij jou?
Veel NOD's rond dezelfde tijd. Er moeten toch in ieder geval 2 streepjes bij zitten
pi_64799417
Ik kom even kijken of er nieuws was van Bumba maar helaas nog niks. Geen nieuws = goed nieuws?
Er zat een klein zigeunermeisje
Huilend op een steen
pi_64799800
quote:
Hier is voor mij morgenochtend een belangrijke graadmeter. Als ik dan nog steeds allerlei kwaaltjes heb, begin ik langzaam hoop te krijgen.
Kwaaltjes zijn NIET weg
pi_64799971
Spannend mefke...
Fake it till you make it...
pi_64800025
oh mefke! Heel erg spannend! Hoe lang is je cyclus gemiddeld?
Er zat een klein zigeunermeisje
Huilend op een steen
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:14:09 #162
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64800055
Spannend Mefke!

En bij jou Bumba? Gezien het feit dat hcg zich elke 3 dagen verdubbelt zou het streepje nu wel wat duidelijker moeten zijn. Heb je nog andere testen geprobeerd?
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:27:51 #163
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64800337
Hoi,

@Be ik heb tot nu toe 4 (dag 2, 3, 4 en 5) positieve testen van het merk sensitest (en 1 negatieve van dag 1) en 1 negatieve van het kruidvat huismerk.
Ben ook nog niet ongesteld dus ik ben best in de war. Ik ga voorlopig uit van kruidvat.
Mijn man vertrouwde sensitest niet en heeft zelf over het laatste staafje heen geplast en die was gelukkig negatief.
Maar nu heb ik geen testjes meer in huis en mn kleine is ziek dus ik weet niet of vandaag de deur uit kan gaan.
Dus ik wacht vandaag even af. Ik voel niks. Niks wat wijst op zwangerschap maar ook niks wat wijst op aankomende menstruatie.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:30:39 #164
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64800403
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Judes? Tijdje niet gezien geloof ik.
Bumba, je had toch tijd voor ons vanmiddag??? Of ben je met je 2 streepjes on tour!
En Hurminatore hoe zit het bij jou?
Veel NOD's rond dezelfde tijd. Er moeten toch in ieder geval 2 streepjes bij zitten
Ehm ja dat dacht ik. Maar moest naar zwemles met de kleine en toen 's avonds onverwacht bezoek. Maar nu heb ik echt tijd, ga ik alles lezen en ga ik op iedereen reageren!
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:39:57 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64800655
Ai, dat is wel lastig dan Bumbaloe.
Ik heb geen ervaring met Sensitest, maar als die op dag 2 een vaag streepje geeft zou die op dag 5 echt wel een minder vaag streepje te zien moeten geven.
Dus ja... Geen bloed geeft moed, mss is het idd nog te vroeg. Nog even afwachten.

Wel lastig hoor...
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:48:04 #166
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64800852
Ik begin gewoon even bovenaan. Wellicht schrijf nu mosterd na de maaltijd maar daar komen we vanzelf achter.

Fiemeltje: Gefeliciteerd met het officieel starten. Hopelijk mag je snel door het naar het voglende topic met een klein
baby;'tje in je buik. Handig dat je weet hoe lang je cyclus al is. Scheelt stres en veel rekenwerk.

Mefke: Wat ontzettend fijn dat je man zo snel terecht kan voor de spermatest. Nu maar hopen op een positieve (of juist negatieve in de zin dat alles goed is)
uitslag.
Slim van je om met een excelsheetje te werken. Zo kun je alles teruglezen en eventueel dingen verklaren.

Asyniur: lekker hyperen meid. Aparte nickname, doet me denken aan Turks ofzo. Ben je ook Turks?

Poppejans; Hoe staat het daar met jou? Heb je goed kunnen klussen?

Rubey: ik hoop dat je, ondanks dat je maar 1 eierstok hebt, toch goed zwanger kunt raken. Zou wel een mooi wonder zijn niet waar?

Hurminatore: Ik weet niks af van tempen dus je lijstje zegt me niks. Sorry.

Karin: Gaat ie nog? Vast wel.

PP: Heb je je ei inmiddels al gevonden? Vast wel, dat lees ik anders later in het topic wel. Ben nog maar bij 2 januari

Happy: ook ik wil nog even zeggen hoe knap ik het vind dat je zoveel bent afgevallen. Tis een goed doel he (naast dat het gewoon erg gezond is). Hopelijk mag je er
snel weer kilo's bij gaan tellen ivm met een lief klein beebje.

missCMS: ik weet niet of ik je al welkom had geheten, maar alsnog bij deze.
Welkom, en dat je snel door mag gaan naar ZenG. Hopelijk heb je snel in kaart wat je cyclus is, wanneer je ei springt en wanneer je kan gaan klussen.

Zigeneurmeisje; Wat vervelend dat je al 2 miskramen achter de rug hebt. Begrijpelijk dat je het allemaal erg spannend vindt en dat je elk pijntje
helemaal gaat analyseren. Ook voor jou hoop dat je een snel een mooie zwangerschap mag krijgen. En een beebje dat wel 9 maanden bij je blijft.

Hurminator: ben je er al achter waar dat bruinverlies nou precies van kwam?

Mijsje; lekker aan de klus geweest? Hopelijk heeft het wat opgeleverd en zien we jou over een kleine week of 2, 2 streepjes posten.

karin en Poppe: gewoon lekker dat wiegje kopen als je je er prettig bij voelt hoor.

PurePoison: hopelijk geeft je lijf de juiste signalen af en ben je idd zwanger. Ik voel nooit kwaaltjes dus ik let daar op niet op.
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:50:05 #167
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64800903
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ai, dat is wel lastig dan Bumbaloe.
Ik heb geen ervaring met Sensitest, maar als die op dag 2 een vaag streepje geeft zou die op dag 5 echt wel een minder vaag streepje te zien moeten geven.
Dus ja... Geen bloed geeft moed, mss is het idd nog te vroeg. Nog even afwachten.

Wel lastig hoor...
Ze zijn allevier (de streepjes) even vaag.
En gisterenmiddag dus kruidvat en daar verscheen helemaal niks op. IK heb ook geen flauw idee van wanneer mijn ei is geweest.
Heb wel op internet gelezen dat sensitest weleens vals-positief aan geeft. Maarja, waarom was streepje van dag 1 dan negatief?
Anyway. Ik wacht af, iets anders kan ik toch niet doen. En ik zal wel wat regelmatiger gaan broekturen.
pi_64801073
Bumba, dat is lastig zeg. Pfff...ik ken de sensitesten ook niet, dus geen idee of ze werken. MIsschien een CB of predictor pakken? Die hebben meer HCG nodig, dus als die positief zijn...of anders misschien om bloedtest vragen bij huisarts?
pi_64801230
Ik dacht altijd dat vals positief niet mogelijk was Bumba, alleen vals negatief?

Wel zenuwslopend zo in ieder geval, volgende test maar van een ander merk nemen lijkt me.

edit: Even gegoogled, damn goed dat ik dat weet. Heb echt altijd gedacht dat positief, hoe licht ook, gewoon positief is.
pi_64801273
he Jakkie Bumbaloe, die onzekerheid. Erg vervelend, liever een dikke JA of NEE dan dit gedoe.

Vertel eens Mefke, wat voor kwaaltjes heb je dan allemaal? Kunnen we nog even met je hyperen!
Wanneer wou je gaan testen?

Hier geen kwaaltjes, ik denk zelf niet dat het raak is btw
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:11:00 #171
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64801573
Nou, ik weet het niet dames.

Karin, waaro denk je dat het niet raak is?

Mefke, ja we willen hyperen!!!!!!!
pi_64801774
Ik heb bij van die goedkope testjes wel eens gehad dat de streepjes zelf niet kleurden maar dat de randjes van de streepjes wel licht gekleurd bleven. Alsof een beetje van de kleurstof die door het teststripje van de ene naar de andere kant trekt was blijven hangen.
Dat werden dubbele streepjes maar ik was niet zwanger.

Spannend is het hier weer, ik duim mee
pi_64801845
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:11 schreef bumbaloe het volgende:
Nou, ik weet het niet dames.

Karin, waaro denk je dat het niet raak is?

Mefke, ja we willen hyperen!!!!!!!
Waarom....weet niet, gevoel denk ik, misschien een beetje zelfbescherming.
Ik vind het vanaf vandaag ook spannend hoor, de vorige ronde begon ik op deze cyclusdag wat roze slijm te verliezen, dus als dat vandaag weer gebeurt dan weet ik hoe ver het is.
Broekloerendagen zijn gestart!
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:46:01 #174
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_64802658
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Broekloerendagen zijn gestart!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 8 januari 2009 @ 11:56:33 #175
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64805091
En Karin, hoe vaak ben je vandaag al geweest? Ik denk ik 3 keer. Terwijl ik 's ochtends nooit naar de wc ga.
Scheelt wel dat ik thuis ben natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')