Ik begin gewoon even bovenaan. Wellicht schrijf nu mosterd na de maaltijd maar daar komen we vanzelf achter.
Fiemeltje: Gefeliciteerd met het officieel starten. Hopelijk mag je snel door het naar het voglende topic met een klein
baby;'tje in je buik. Handig dat je weet hoe lang je cyclus al is. Scheelt stres en veel rekenwerk.
Mefke: Wat ontzettend fijn dat je man zo snel terecht kan voor de spermatest. Nu maar hopen op een positieve (of juist negatieve in de zin dat alles goed is)
uitslag.
Slim van je om met een excelsheetje te werken. Zo kun je alles teruglezen en eventueel dingen verklaren.
Asyniur: lekker hyperen meid. Aparte nickname, doet me denken aan Turks ofzo. Ben je ook Turks?
Poppejans; Hoe staat het daar met jou? Heb je goed kunnen klussen?
Rubey: ik hoop dat je, ondanks dat je maar 1 eierstok hebt, toch goed zwanger kunt raken. Zou wel een mooi wonder zijn niet waar?
Hurminatore: Ik weet niks af van tempen dus je lijstje zegt me niks. Sorry.
Karin: Gaat ie nog? Vast wel.
PP: Heb je je ei inmiddels al gevonden? Vast wel, dat lees ik anders later in het topic wel. Ben nog maar bij 2 januari

Happy: ook ik wil nog even zeggen hoe knap ik het vind dat je zoveel bent afgevallen. Tis een goed doel he (naast dat het gewoon erg gezond is). Hopelijk mag je er
snel weer kilo's bij gaan tellen ivm met een lief klein beebje.
missCMS: ik weet niet of ik je al welkom had geheten, maar alsnog bij deze.
Welkom, en dat je snel door mag gaan naar ZenG. Hopelijk heb je snel in kaart wat je cyclus is, wanneer je ei springt en wanneer je kan gaan klussen.
Zigeneurmeisje; Wat vervelend dat je al 2 miskramen achter de rug hebt. Begrijpelijk dat je het allemaal erg spannend vindt en dat je elk pijntje
helemaal gaat analyseren. Ook voor jou hoop dat je een snel een mooie zwangerschap mag krijgen. En een beebje dat wel 9 maanden bij je blijft.
Hurminator: ben je er al achter waar dat bruinverlies nou precies van kwam?
Mijsje; lekker aan de klus geweest? Hopelijk heeft het wat opgeleverd en zien we jou over een kleine week of 2, 2 streepjes posten.
karin en Poppe: gewoon lekker dat wiegje kopen als je je er prettig bij voelt hoor.
PurePoison: hopelijk geeft je lijf de juiste signalen af en ben je idd zwanger. Ik voel nooit kwaaltjes dus ik let daar op niet op.