ik hoop dat ik duivelvrij ben tot NOD!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:23 schreef Zigeunermeisje het volgende:
Oh en XXXKarinXXX kan ook al bijna testen! Nu moet ik elke dag gaan kijken!
Wat lief dat je zo aan ons denktquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
![]()
Ik snapte het hoor Karin![]()
We wachten gewoon rustig tot de duivels weer foetsie zijn, dan 21 januari naar de gyn. Waarschijnlijk dan ook weer een echo met hopenlijk een mooi eitje te zien en dan vanaf 23 januari, precies in de klusdagen, lekker een lang weekend weg met mijn mannetje. Heerlijk. Hopenlijk dus dan volgende maand geluk.
Ik blijf de komende dagen voor iedereen duimen hoor. Er komt weer een spannende week aan!
Mefke, het klinkt positief allemaal. P-P ook al. Karin en Poppejans, voor jullie hoop ik ook echt dat het raak is zeg. Het Z&G topic moet nodig weer aangevuld worden want anders hebben miss_sly, BE, huuphuup, Chan en al die andere verse zwangeren niemand om mee te lullen als ze LLM's zijn
Kwaaltjes zijn NIET wegquote:Hier is voor mij morgenochtend een belangrijke graadmeter. Als ik dan nog steeds allerlei kwaaltjes heb, begin ik langzaam hoop te krijgen.
Ehm ja dat dacht ik. Maar moest naar zwemles met de kleine en toen 's avonds onverwacht bezoek. Maar nu heb ik echt tijd, ga ik alles lezen en ga ik op iedereen reageren!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Judes? Tijdje niet gezien geloof ik.
Bumba, je had toch tijd voor ons vanmiddag??? Of ben je met je 2 streepjes on tour!
En Hurminatore hoe zit het bij jou?
Veel NOD's rond dezelfde tijd. Er moeten toch in ieder geval 2 streepjes bij zitten
Ze zijn allevier (de streepjes) even vaag.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ai, dat is wel lastig dan Bumbaloe.
Ik heb geen ervaring met Sensitest, maar als die op dag 2 een vaag streepje geeft zou die op dag 5 echt wel een minder vaag streepje te zien moeten geven.
Dus ja... Geen bloed geeft moed, mss is het idd nog te vroeg. Nog even afwachten.
Wel lastig hoor...
Waarom....weet niet, gevoel denk ik, misschien een beetje zelfbescherming.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:11 schreef bumbaloe het volgende:
Nou, ik weet het niet dames.
Karin, waaro denk je dat het niet raak is?
Mefke, ja we willen hyperen!!!!!!!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Broekloerendagen zijn gestart!
Daar heb ik ook wel aangedacht. Maar voor mij is dat dan geen MK. Dan ben ik gewoon ongesteld geworden. Klaar.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
Of het alleen bij de goedkopere is mefke weet ik niet, maar volgens mij komt het bij de testen die je in de winkel kan kopen (kruidvat, da, etos, apotheek etc.) wel vrijwel niet voor.
Terwijl sommige van die goedkope internet-testen dus wel vaker valse meldingen krijgen.
Wat ook nog kan, maar dat is een nare niet zo leuke optie, dat je iemand wel zwanger was, maar dat het zeg maar een hele vroege mk is waardoor het hcg-gehalte verder niet meer stijgt. Maar ook nog niet zakt omdat het nog niet losgekomen is.
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:38 schreef bumbaloe het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel aangedacht. Maar voor mij is dat dan geen MK. Dan ben ik gewoon ongesteld geworden. Klaar.
Een mk voor mij is als het door een arts bevestigd wordt. En niet omdat ik een domme doos ben die te vroeg heeft getest en alsnog ongesteld wordt. Dat is dan jammer de bammer.
(hoop dat ik niemand tegen de schenen trap met dit antwoord)
Voor mij ook hoor. Daar ben ik dan weer nuchter genoeg voor. Maar ik kan me ook voorstellen dat mensen het wel zo willen noemen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:38 schreef bumbaloe het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel aangedacht. Maar voor mij is dat dan geen MK. Dan ben ik gewoon ongesteld geworden. Klaar.
Een mk voor mij is als het door een arts bevestigd wordt. En niet omdat ik een domme doos ben die te vroeg heeft getest en alsnog ongesteld wordt. Dat is dan jammer de bammer.
(hoop dat ik niemand tegen de schenen trap met dit antwoord)
Dat kan ik me voorstellen. Je hangt nu echt zo in het niets...quote:Maar vooralsnog geen bloed. En ook nog geen test, zit aan de bank gekluiserd.
Geef je het even aan me door als je er uit bent?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dus bumba is een juf... * prinseszondererwt gaat klonen van haar lijstje strepen.
quote:
Misschien ben ik wel conciërge...quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dus bumba is een juf... * prinseszondererwt gaat klonen van haar lijstje strepen.
Ik heb wel een vermoeden, al weet ik het dus echt niet zeker, dus durf niet te raden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ooooooooh, maar dan kan ik afstrepen wat ik maar wil en zal het nooit raden. Ik dacht dat ik je wel kende.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:33 schreef bumbaloe het volgende:
Wel grappig overigens, want ik ken jullie dus niet. Ook niet via mijn andere account. De enige die ik kende waren/zijn BE en Leoniekske en die weten wel wie ik ben
Op de Engelse sites staan de verschillende daar verkrijgbare tests duidelijk beschreven, waarbij bij sommige expliciet staat dat je ze al 4 dagen voor NOD kan gebruiken . Op de Nederlandse verpakking staat expliciet dat deze pas gebruikt kan worden op NOD.quote:
Nee dat niet, maar het rare is dat ik dus wel nog kramp in mijn buik heb en vanavond helemaal geen trek in mijn eten. Ik ga er echt vanuit dat mijn menstruatie toch gewoon een beetje van slag is, maar denk dat ik morgenochtend even temperatuur, dan weet ik in principe genoeg.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:21 schreef Hurminatore het volgende:
Happy:
heb je al een testje gedaan? Het kan namelijk heel goed zijn dat je gewoon wel zwanger bent!
Dan ben je heel waarschijnlijk niet wie ik in gedachten had. Ik ga verder denken...quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:33 schreef bumbaloe het volgende:
Wel grappig overigens, want ik ken jullie dus niet. Ook niet via mijn andere account. De enige die ik kende waren/zijn BE en Leoniekske en die weten wel wie ik ben
Ik wilde dat idd ook vragen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:22 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar het rare is dat ik dus wel nog kramp in mijn buik heb en vanavond helemaal geen trek in mijn eten. Ik ga er echt vanuit dat mijn menstruatie toch gewoon een beetje van slag is, maar denk dat ik morgenochtend even temperatuur, dan weet ik in principe genoeg.
Nou, normaal is dat bij mij ook niet zo hoor. Normaal heb ik altijd een doorbraak waar ik echt een paar uur amper wat kan doen van de pijn (gelukkig meestal in het weekend) en heb ik veel bloedverlies. Dus tsja... op zijn minst vreemd te noemen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:31 schreef mefke79 het volgende:
Happy, he? Is dat ongesteld zij bij jou? Doe mij zo’n menstruatie. Klinkt heel wat beter dan 30 uur krampen en krom liggen. Raar hoor!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:44 schreef Raissa het volgende:
Zijn hier eigenlijk al meiden die getest hebben met die nieuwe test van clear blue? (degene van de tv, die ook zegt hoe lang je zwanger bent)
Nee, maar ik ga dat ook niet doen, zie de meerwaarde er niet van in. Als je je cyclus weet, dan weet je ook hoelang je ongeveer zwanger bent. Bovendien, de test zegt 1-2 weken, 2-3 of 3+ enne, ik wil niet heeel flauw doen, maar op het moment dat je test ben je toch echt al 4 weken zwangerquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:44 schreef Raissa het volgende:
Zijn hier eigenlijk al meiden die getest hebben met die nieuwe test van clear blue? (degene van de tv, die ook zegt hoe lang je zwanger bent)
Ze zeggen niet 2-3 weken zwanger, maar 2-3 weken na de conceptie. Dat is net even anders.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:57 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga dat ook niet doen, zie de meerwaarde er niet van in. Als je je cyclus weet, dan weet je ook hoelang je ongeveer zwanger bent. Bovendien, de test zegt 1-2 weken, 2-3 of 3+ enne, ik wil niet heeel flauw doen, maar op het moment dat je test ben je toch echt al 4 weken zwangerEn duur dat ze zijn, ik zag em voor 12,79 online staan en op dezelfde site zijn de gewone cb's 2 voor 15 euro of 19 euro voor 3 digitale...Misschien handig voor mensen die niet weten wanneer hun NOD is, maar anders...
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:33 schreef bumbaloe het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |