abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64807519
O meiden, ik WIL gewoon nog helemaal niet hyperen, ik ken mijn lichaam en het heeft me nou al zo vaak voor de gek gehouden. Lukt trouwens ook aardig, dat niet hyperen. Heb de moed niet verloren hoor, maar heb er ook geen 100% vertrouwen in.

Kwaaltjeslijstje? Ehm...last van rug/stuitje/bekken, steken in buik (vandaag wat minder dan gisteren), grotere borsten, raar gevoel in tepels, meer plassen en vandaag voor het eerst licht in m'n hoofd. Dit zijn de belangrijkste. Maar het vervelende is dat een deel daarvan ook de afgelopen maanden al eens voorkwamen en ik gewoon niet zwanger was. Testen heeft nog geen zin, zondag is NOD (is dus een dag eerder dan in het lijstje staat) en misschien zelfs zaterdag (laatste keren is de cyclus telkens een dagje korter). Ik zie nog wel wanneer ik test als ik al test.

En ik wist ook niet dat er vals positieve testen bestonden. Pff, is dat alleen bij de goedkopere testjes?

En over CB: ik zag vanochtend op rtl een reclame van CB waarin gewoon naar de site verwezen wordt. Pfff. Gooi dat ding dan ook online!

[ Bericht 0% gewijzigd door mefke79 op 08-01-2009 19:12:43 ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 8 januari 2009 @ 13:23:07 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64807867
Of het alleen bij de goedkopere is mefke weet ik niet, maar volgens mij komt het bij de testen die je in de winkel kan kopen (kruidvat, da, etos, apotheek etc.) wel vrijwel niet voor.
Terwijl sommige van die goedkope internet-testen dus wel vaker valse meldingen krijgen.

Wat ook nog kan, maar dat is een nare niet zo leuke optie, dat je iemand wel zwanger was, maar dat het zeg maar een hele vroege mk is waardoor het hcg-gehalte verder niet meer stijgt. Maar ook nog niet zakt omdat het nog niet losgekomen is.
pi_64808462
Vaag bumbaloe, als het zo twijfelachtig blijft misschien toch een keer langs de huisarts voor een bloedtestje? Lijkt me lastig die onzekerheid.
Fake it till you make it...
  donderdag 8 januari 2009 @ 13:38:24 #179
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64808514
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
Of het alleen bij de goedkopere is mefke weet ik niet, maar volgens mij komt het bij de testen die je in de winkel kan kopen (kruidvat, da, etos, apotheek etc.) wel vrijwel niet voor.
Terwijl sommige van die goedkope internet-testen dus wel vaker valse meldingen krijgen.

Wat ook nog kan, maar dat is een nare niet zo leuke optie, dat je iemand wel zwanger was, maar dat het zeg maar een hele vroege mk is waardoor het hcg-gehalte verder niet meer stijgt. Maar ook nog niet zakt omdat het nog niet losgekomen is.
Daar heb ik ook wel aangedacht. Maar voor mij is dat dan geen MK. Dan ben ik gewoon ongesteld geworden. Klaar.
Een mk voor mij is als het door een arts bevestigd wordt. En niet omdat ik een domme doos ben die te vroeg heeft getest en alsnog ongesteld wordt. Dat is dan jammer de bammer.
(hoop dat ik niemand tegen de schenen trap met dit antwoord)

Maar vooralsnog geen bloed. En ook nog geen test, zit aan de bank gekluiserd.

HEb net een poging gedaan tot dweilen maar het lukt niet, de emmer is kapotgevroren en de andere emmer ben ik kwijt en de andere is op mijn werk en ook daar kan ik hem nergens vinden.
(waarom ik emmers naar mijn werk meeneem?? Omdat mijn baas tot (gisteren) het niet nodig vond om in elk lokaal voor een emmer te zorgen zodat je je spullen kunt poetsen etc). Maar nu komt er gelukkig nieuwe schoonmaak inventaris voor elk lokaal, waaronder ook een emmer. En een bezem en een handveger en blik. Ik ben hier zoooooooo blij mee
En allemaal dezelfde handdoeken. Mijn baas is een beetje eenheidgeil en alles moet overal hetzelfde. Hij heeft zelfs het hele servies de deur uitgedaan en alles in het wit aangeschafd. Dat straalt professionaliteit uit .
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_64809141
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:38 schreef bumbaloe het volgende:

[..]

Daar heb ik ook wel aangedacht. Maar voor mij is dat dan geen MK. Dan ben ik gewoon ongesteld geworden. Klaar.
Een mk voor mij is als het door een arts bevestigd wordt. En niet omdat ik een domme doos ben die te vroeg heeft getest en alsnog ongesteld wordt. Dat is dan jammer de bammer.

Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens!

Ik zal even mijn lijstje met klachten opnoemen,mischien dat iemand er iets mee kan.
*Voel me vooral apart&anders.
*Za/zon/ma heel licht in mijn hoofd,alsof ik op wolken liep,is nu minder maar met vlagen nog steeds aanwezig.
*Steekjes/kleine krampjes in mijn buik.
*Vlagen van misselijkheid en constant "raar"gevoel in mijn buik/maag
*Af en duizelig/trillerig
*Erg onrustig slapen
*Moe

Maar ik ben ook een trut hoor,vanochtend toen ik uit ben kwam heb ik in een vlaag van verstandsvebeistering een zw-test gedaan.SLAAT NERGENS op want NOD is pas de 14e (ik had gisteren wel gelezen dat iemand 7dgn voor NOD positief teste).Echt waar ik schaam me voor mezelf Had nooit vewacht dat het me zo gigantisch bezig zou houden,toen we begonnen had ik zoiets van we zien wel maar dat lukt me toch niet helemaal.
01-08-2008
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:03:00 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64809467
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:38 schreef bumbaloe het volgende:

[..]

Voor mij ook hoor. Daar ben ik dan weer nuchter genoeg voor. Maar ik kan me ook voorstellen dat mensen het wel zo willen noemen.
quote:
Maar vooralsnog geen bloed. En ook nog geen test, zit aan de bank gekluiserd.
Dat kan ik me voorstellen. Je hangt nu echt zo in het niets...

P-P, wat is het soms moeilijk om je geduld te bewaren he!
pi_64809676
tis hier weer spannend meiden!
Ik duim heeeeel hard!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:08:40 #183
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64809708
Dat klopt dat mensen dat wel denken/vinden. Ik ziet het vaak onder banners staan. vmk vmk vmk en dan denk ik.
Ik zou dat helemaal niet willen. Kom je voor je intake bij je verlosk. kun je vertellen dat je elke maand een vmk of een ma of mk hebt gehad.
Ik heb weleens de indruk dat mensen te snel denken dat ze een vroege misrkaam hebben had. (het nadeel van voor NOD testen natuurlijk). Maar ik vraag me dan af of het ook daadwerkelijk zo was.

Een mk na 6/7/8/+ weken vind ik heel wat anders hoor.
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:12:24 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64809864
Ik vind het ook een groot woord om dat dan een mk te noemen en kan ook daar, veel meer dan idd bij 6-7-8 weken de gedachte niet onderdrukken dat er gewoon in de aanleg iets niet goed geweest is en dat het daarom niet goed gegaan is. Dat je dan mss een vaag streepje of 3 dagen later ongesteld wordt is niet leuk, maar mk vind ik persoonlijk een te groot woord.
Ik heb het zelf overigens nooit gehad, dus ik heb makkelijk praten, maar het is wel het grootste nadeel van te vroeg testen, dat je dat dus allemaal mee krijgt. De meeste mensen weten het namelijk niet eens.
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:15:31 #185
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64810023
Precies!
pi_64810277
Ik meld me ook maar weer eens even... Een beetje laat maar toch nog de beste wensen, allemaal.
Ik ben 2 januari al ongesteld geworden, jammer maar wel een mooie korte cyclus! (28 dagen)
Mijn nieuwe NOD mag op 7 februari. Ik houd het toch maar netjes ruim aan nav de vorige cyclus. (36 dagen)
Ik was aan het temperaturen maar heb nu besloten daar maar even mee te stoppen, tempen is eigenlijk meer iets voor als het niet lukt en dit is pas ronde 3. Ben er te obsessief mee bezig denk ik. Ik hield steeds vol dat ik gewoon graag inzicht wil in mijn cyclus, maarja, waarom eigenlijk?

Bumba, je maakt het wel spannend zeg!

P-P, dat had ik ook hoor. Ik dacht echt dat ik er lekker nuchter over ging doen maar in ronde 1 heb ik er echt 10 testen doorheen gejaagd volgens mij... Inmiddels ben ik er al iets rustiger over en hopelijk helpt dat! Maar ik vind het ook erg moeilijk om er niet mee bezig te zijn. Ik wil zwanger worden en ik wil het nu! Maar zo werkt het natuurlijk niet. Ik ga maar gewoon proberen druk bezig te zijn met andere dingen.
pi_64810410
Bumba, volgens mijn huisarts kan het best zijn dat er een bevruchting plaatsgevonden heeft maar dat er geen innesteling komt/is. Als je dan vroeg test, kan het best zijn dat de test positief is maar dat je daarna toch ongesteld wordt ik heb het 1x gehad.
Zo had ik dus ook een positieve test met Sensitest maar een paar dagen daarna werd ik gewoon ongi.
Ik duim voor je dat de duivels wegblijven!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:27:56 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64810612
Ik heb het aangepast voor je Judes. Jammer!
pi_64811605
Heej Bumba...Ik heb zelf ook sensitest zwangerschapstestjes....die zijn bij mij nooit positief geweest, dus ik heb er eigenlijk geen verklaring voor, maar ik dacht ook atijd dat die dingen wel fals negatief konden zijn, maar niet positief....dit omdat het streepje alleen reageert op HCG.... De enig verklaring zou kunnen zijn, maar dat is wel heeeeeeeel ver gezocht.... dat ze perongeluk een ovulatietest hebben omgetoverd tot zwangerschapstest Maar goed dat is gissen!
Ik ben er nog steeds niet achter wat het was dat bruinverlies. Ik heb alleen op dag 19 en 20 wat bruinverlies gehad en verder niks......Heb nu zelfs nagenoeg geen afscheiding Had ik ook toen ik zwanger was van mijn eerste maar goed ik loop mezelf denk ik alleen maar gek te maken Misschien maak ik mezelf wel schijnzwanger
<embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed>
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:08:57 #190
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64812306
Hurmi, zelfs dat heb ik al bedacht. Maar de ovutestjes zijn roze en deze zijn blauw (de strip dus).
Hahaha.
pi_64817242
Ow....Wat ook kan is dat sensitest al vanaf 4 dagen voor je NOD kan en de kruidvat vanaf de dag zelf.....Dus van Sensitest zijn ze misschien veel gevoelliger. Misschien vergis je je wel in je NOD....
<embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"></embed>
pi_64818631
Dus bumba is een juf... * prinseszondererwt gaat klonen van haar lijstje strepen.
pi_64819358
Effe snel tussendoor, heb nog niet alles gelezen. Ik zou het juist wel graag willen weten als ik nou een vroege mk krijg. Juist omdat ik het idee heb dat me dat al een keer vaker gebeurt is. Maar goed, ik moet volgende cyclus op dag 12 voor een echo, juist om de dikte van het baarmoederslijmvlies te beoordelen. Als dat te dun is, kan een bevrucht eitje niet nestellen, een soort hele vroege mk dus. Dus mocht dat het geval zijn, dan hoor ik het volgende cyclus wel.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_64819375
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dus bumba is een juf... * prinseszondererwt gaat klonen van haar lijstje strepen.
Geef je het even aan me door als je er uit bent?
* Vlindur kan zelf nergens touwtjes aan vast knopen!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64819486
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Broekloerendagen zijn gestart!

Ik ook beetje mee begonnen... steeds als ik naar de wc ga even het papiertje controleren (moet als goed is dinsdag pas ongesteld te worden)

Als ik op mijn NOD niet ongesteld wordt denk ik dat het toch lastig is om me nog even in te houden om geen test te kopen. Bij ons hebben ze predictor en clearblue in de winkel liggen. denk dat het 1 van die 2 wordt.

Hurmi: dat bruinverlies heb ik ook gehad... na 2 dagen was het weg en nooit meer terug gezien
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  donderdag 8 januari 2009 @ 18:12:52 #196
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64819509
quote:
Misschien ben ik wel conciërge...
pi_64819701
quote:
Ik heb wel een vermoeden, al weet ik het dus echt niet zeker, dus durf niet te raden.
Ben wel erg nieuwsgierig wie je bent hoor Bumba!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_64819936
Bumba wat zenuwslopend zeg! :| ik hoop voor je dat je snel een duidelijke positieve test in handen hebt!
  donderdag 8 januari 2009 @ 18:32:18 #199
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64820205
Stuur mij maar, of mijn echte ik, of deze kloon, of wie dan ook een pm. En dan zie je het.
  donderdag 8 januari 2009 @ 18:33:37 #200
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64820253
Wel grappig overigens, want ik ken jullie dus niet. Ook niet via mijn andere account. De enige die ik kende waren/zijn BE en Leoniekske en die weten wel wie ik ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')