Daar heb ik ook wel aangedacht. Maar voor mij is dat dan geen MK. Dan ben ik gewoon ongesteld geworden. Klaar.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
Of het alleen bij de goedkopere is mefke weet ik niet, maar volgens mij komt het bij de testen die je in de winkel kan kopen (kruidvat, da, etos, apotheek etc.) wel vrijwel niet voor.
Terwijl sommige van die goedkope internet-testen dus wel vaker valse meldingen krijgen.
Wat ook nog kan, maar dat is een nare niet zo leuke optie, dat je iemand wel zwanger was, maar dat het zeg maar een hele vroege mk is waardoor het hcg-gehalte verder niet meer stijgt. Maar ook nog niet zakt omdat het nog niet losgekomen is.
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:38 schreef bumbaloe het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel aangedacht. Maar voor mij is dat dan geen MK. Dan ben ik gewoon ongesteld geworden. Klaar.
Een mk voor mij is als het door een arts bevestigd wordt. En niet omdat ik een domme doos ben die te vroeg heeft getest en alsnog ongesteld wordt. Dat is dan jammer de bammer.
(hoop dat ik niemand tegen de schenen trap met dit antwoord)
Voor mij ook hoor. Daar ben ik dan weer nuchter genoeg voor. Maar ik kan me ook voorstellen dat mensen het wel zo willen noemen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:38 schreef bumbaloe het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel aangedacht. Maar voor mij is dat dan geen MK. Dan ben ik gewoon ongesteld geworden. Klaar.
Een mk voor mij is als het door een arts bevestigd wordt. En niet omdat ik een domme doos ben die te vroeg heeft getest en alsnog ongesteld wordt. Dat is dan jammer de bammer.
(hoop dat ik niemand tegen de schenen trap met dit antwoord)
Dat kan ik me voorstellen. Je hangt nu echt zo in het niets...quote:Maar vooralsnog geen bloed. En ook nog geen test, zit aan de bank gekluiserd.
Geef je het even aan me door als je er uit bent?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dus bumba is een juf... * prinseszondererwt gaat klonen van haar lijstje strepen.
quote:
Misschien ben ik wel conciërge...quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dus bumba is een juf... * prinseszondererwt gaat klonen van haar lijstje strepen.
Ik heb wel een vermoeden, al weet ik het dus echt niet zeker, dus durf niet te raden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef prinseszondererwt het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |