Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:57 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik heel hard jompelen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK BEN ZWANGER
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar die onzekerheid blijft natuurlijk nog wel, maar dit moet een positief topic blijven dus genoeg nu over het misschien misgaan. Voorals nog heb ik een positieve test
Oh meid! Het kippevel staat in mijn nek! Ik ben echt zo blij voor je!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:57 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik heel hard jompelen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK BEN ZWANGER
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar die onzekerheid blijft natuurlijk nog wel, maar dit moet een positief topic blijven dus genoeg nu over het misschien misgaan. Voorals nog heb ik een positieve test
nee k ben op werk nuquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:45 schreef Chan het volgende:
HappyGefeliciteerd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hej huup, heb je inmiddels internet thuis? Gezellig, het was stil zonder je!
Geen dooddoener maar zo gaat het dus niet altijd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En, we hebben al een kindje, dus in principe weten we dat het kan. (zwanger raken)
Schat kijk even je hebt een PMquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:27 schreef happyme28 het volgende:
Hahaha, ik zit op mijn werk dus heb 'm niet bij de hand. Ik zal (onder voorbehoud) 'm vanavond wel even proberen te uploaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |