Ik heb dat wel gehad. Het leek op een menstruatie van 2-3 dagen en zo opeens was het weer voorbij. Ik dacht toen dus ook echt dat ik niet zwanger was maar het was echt wel zo.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:27 schreef happyme28 het volgende:
Wie heeft ervaring (misschien wat meelezers uit Z&G) met innestelingsbloed? Hoe veel is dat en hoe ziet dat eruit?
enquote:Op zondag 4 januari 2009 19:24 schreef Brighteyes het volgende:
zigeunermeisje, wat balen dat je je niet helemaal lekker voelt. Jammer dat de test negatief was.
Heb je na je miskramen een controle-echo gehad? Om te zien of alles weer schoon was?
Ik heb wel een echo gehad om te zien of ik ' schoon' was. Dat was wel heel erg confronterend. Vooral de kaart die je dan meekrijgt waarvan je niet weet wat je er mee moet, met de lege baarmoederechofoto's (mooi scrabblewoord) erop geplakt. Ik ben schoon bevonden en inmiddels al weer gewoon ongesteld geweest. Daar was ik erg blij mee trouwens. Ik ben van mening dat je lijf een behoorlijke optater krijgt van een zwangerschap, ook al duurt die maar een paar weken.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:59 schreef mefke79 het volgende:
Happy, vervelend voor je dat je lichaam weer vaag doet. Ik blijf voor je duimen.
En zigeunermeisje, als je het niet vertrouwd, gewoon vragen om een afspraak bij de gyn. Met een simpele echo is al te zien of er misschien nog wat miskraamweefsel is achtergebleven, weet je dat in ieder geval.
MissCMS, test gewoon een keer, dan weet je of ie negatief is. En dan weet je dat je lichaam weer bezig is met een cyclus. Nou is het helemaal zo gokken.
Hier geen nieuws. Ik duim voor jullie!
ik heb ook nooit foto's meegekregen van mijn baarmoeder, ik had misschien wel een echofoto gewild waarop iets te zien was van voor de currettage, zodat ik kon zien dat ik zwanger geweest ben. nu heb ik alleen de twee positieve testen die ik gedaan had... (ze zijn nog wel in het ziekenhuis, maar ik denk dat het raar is als ik er nu nog om ga vragen...)quote:Op zondag 4 januari 2009 21:37 schreef mefke79 het volgende:
Zigeunermeisje, ik kan me alleen bij jouw woorden aansluiten. Al ben je maar 8 weken zwanger, het hakt er gewoon in. Wel fijn dat je iig een controle hebt gehad en dat het leeg was. Dat geeft de burger toch wat moed, neem ik aan.
ik heb nooit echofotos meegekregen van mijn lege baarmoeder, maar bij alle echo's tot nu toe (inclusief de pijnlijke waterecho) wint mijn nieuwsgierigheid het toch echt van de angst/ongemakkelijkheid/het verdriet. Ik vind het gewoon zooo mooi om te zien. Tja, gaat vast nog wel een keer over![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 15:14 schreef Poppejans het volgende:
Bumba, wat spannend!! Die test gaf dus wel hoop, ooeeeh hopelijk binnen een paar dagen een flinke positieve test, of een iets duidelijker tweede streepje
Happy, de duimen draaien hoor!
Karin, je avatar is echtik heb een Hello Kitty aan mn tas hangen.
En jij was het toch ergens anders die een wieg had overkocht/dat ging doen?
Ben ik dus dan misschien niet heel raar als ik ook een wieg heb gezien waarover ik erg twijfel of ik hem kopen zal. Een hele mooie grote rietenbij de kringloop, nog helemaal netjes
Dat is inderdaad een hele slimme gedachte! Ik geloof dat ik toch maar even met de auto naar de kringloop ga van de week.(Helaas maar 2 dagen per week geopend)quote:Op maandag 5 januari 2009 15:19 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Wordt dat hem niet, dan zetten we hem zelf wel weer op MP. Dus ja, misschien zijn wij wel samen raar dan Poppejans, maar LEKKER BOEIE!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |