abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 januari 2009 @ 19:24:07 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64657862
Happy, wat is het spannend joh.

Ik had dus deze keer een innestelingsbloeding. Ik verwachtte mijn menstruatie dus doen ik op maandag een bloedinkje, (eerst wat rood, toen wat bruin) had, dacht ik dat het het begin was. Maar 4 dagen later dus een positieve test. Het was helemaal niet veel, nog niet eens een maandverbandje vol zeg maar.
Ik vond het ook wel vaag hoor. Er wordt hier vaak over innestelingsbloedingen gesproken, maar dat is meer uit hoop dan idd omdat het zo vaak voor zou komen. Ik had daar dus idd ook totaal nog niet aan gedacht in eerste instantie, vooral ook omdat mijn menstruatie de maand ervoor ook zo vaag begon. Bij Sasha het ook niet gehad trouwens, maar nu dus duidelijk wel.

Goh, het zou wel heel gaaf zijn hoor! Spannend!

zigeunermeisje, wat balen dat je je niet helemaal lekker voelt. Jammer dat de test negatief was.
Heb je na je miskramen een controle-echo gehad? Om te zien of alles weer schoon was?

Bumbaloe, spannend joh! Wanneer ga je weer testen? Morgen al? Of wacht je nog wat langer?
  zondag 4 januari 2009 @ 19:40:07 #77
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64658584
Dames wat maken jullie het weer spannend!

duimt verwoed verder...
pi_64661527
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:27 schreef happyme28 het volgende:
Wie heeft ervaring (misschien wat meelezers uit Z&G) met innestelingsbloed? Hoe veel is dat en hoe ziet dat eruit?
Ik heb dat wel gehad. Het leek op een menstruatie van 2-3 dagen en zo opeens was het weer voorbij. Ik dacht toen dus ook echt dat ik niet zwanger was maar het was echt wel zo.
quote:
Op zondag 4 januari 2009 19:24 schreef Brighteyes het volgende:

zigeunermeisje, wat balen dat je je niet helemaal lekker voelt. Jammer dat de test negatief was.
Heb je na je miskramen een controle-echo gehad? Om te zien of alles weer schoon was?
en
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:59 schreef mefke79 het volgende:
Happy, vervelend voor je dat je lichaam weer vaag doet. Ik blijf voor je duimen.
En zigeunermeisje, als je het niet vertrouwd, gewoon vragen om een afspraak bij de gyn. Met een simpele echo is al te zien of er misschien nog wat miskraamweefsel is achtergebleven, weet je dat in ieder geval.
MissCMS, test gewoon een keer, dan weet je of ie negatief is. En dan weet je dat je lichaam weer bezig is met een cyclus. Nou is het helemaal zo gokken.

Hier geen nieuws. Ik duim voor jullie!
Ik heb wel een echo gehad om te zien of ik ' schoon' was. Dat was wel heel erg confronterend. Vooral de kaart die je dan meekrijgt waarvan je niet weet wat je er mee moet, met de lege baarmoederechofoto's (mooi scrabblewoord) erop geplakt. Ik ben schoon bevonden en inmiddels al weer gewoon ongesteld geweest. Daar was ik erg blij mee trouwens. Ik ben van mening dat je lijf een behoorlijke optater krijgt van een zwangerschap, ook al duurt die maar een paar weken.
Ik denk dat ik deze week even moet na laten kijken of ik misschien geen blaasontsteking heb. Misschien is dat het wel.
Er zat een klein zigeunermeisje
Huilend op een steen
pi_64661815
Bumbaloe... ik heb op die sensitest dingen geen voorgedrukt streepje ofzo kunnen ontdekken... dus ben geneigd om te denken dat het dan misschien toch wel heel lichtjes positief zou zijn...
Hopelijk heb je gauw een test in je handen met 2 dikke strepen succes met ff afwachten nog.
Fake it till you make it...
pi_64663040
Dat zou toch wel helemaal prachtig zijn Bumbaloe! * hoop en duimmodus aanzet voor Bumbaloe en Happy*
(Meike vind je avatar prachtig Bumbaloe, ze roept elke keer BUMBA! als ze hem weer ziet staan)

Happy, ik dacht de vorige ronde ook een innestelingsbloeding te hebben, maar bij mij was het de voorbode van de menstruatie....

Bumbaloe, het lukt inderdaad aardig om tot nu toe nuchter te blijven. Weet niet hoe het volgende week is, maar dat zien we dan wel weer. Vooralsnog ga ik ervan uit dat het niet raak is, kan het alleen maar meevallen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 4 januari 2009 @ 21:37:21 #81
100412 mefke79
komt goed!
pi_64665099
Ha Karin, wilde net aan je vragen hoe het gaat, maar je was me dus voor.

Zigeunermeisje, ik kan me alleen bij jouw woorden aansluiten. Al ben je maar 8 weken zwanger, het hakt er gewoon in. Wel fijn dat je iig een controle hebt gehad en dat het leeg was. Dat geeft de burger toch wat moed, neem ik aan.
ik heb nooit echofotos meegekregen van mijn lege baarmoeder, maar bij alle echo's tot nu toe (inclusief de pijnlijke waterecho) wint mijn nieuwsgierigheid het toch echt van de angst/ongemakkelijkheid/het verdriet. Ik vind het gewoon zooo mooi om te zien. Tja, gaat vast nog wel een keer over

Bumba, streep is streep, weet je nog?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_64665303
Volgens menstruatiekalender.net waarbij ik mijn tempratuur bij houd is morgen mijn eisprong (na aanleiding an het invullen van mijn tempratuur) maar ik snap niet waarom.Kunnen jullie mischien even kijken naar dit templijstje en je mening er over geven.Sorry over mijn temp-gezeur maar snap er gewoon niks van! Alvast bedankt!

12-12...ongesteld geworden
13-12...
14-12...
15-12 36.1
16-12 35.7
17-12 35.7
18-12 36.0 (laatste dag menstruatie)
19-12 35.7 (6.30 eruit om te plassen)
20-12 35.8 (7.00 gemeten)
21-12 36.0
22-12 35.9 (6.30 plassen)
23-12 35.9
24-12 35.7
25-12 35.7
26-12 35.9
27-12 35.9
28-12 36.0
29-12 36.0
30-12 35.9
31-12 35.9
01-01 35.7
02-01 36.0
03-01 35.9
04-01 35.9
01-08-2008
pi_64665443
bumbaloe,de sensitest hebben geen voorgedrukte/schaduw strepen hoor.Ik heb er ook testen van en als ie negatief is is ie bij mij gewoon spierwit! Ik hoop het zo voor je!!
01-08-2008
  Moderator zondag 4 januari 2009 @ 21:48:18 #84
5428 crew  miss_sly
pi_64665699
P-P, als ik die temp-lijst bekijk, zie ik niet echt een indicatie voor een eisprong, eigenlijk. Er is geen echte daling in de temp en ook geen echte stijging. Je meet oraal, toch, onder de tong? En volgende cyclus, indien nog nodig, ga je toch rectaal doen? Misschien dat dat een wat beter beeld geeft
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64665802
P-P:
Geen idee waarom..... Maar ik denk toch dat het verstandig is om rectaal te gaan meten. Als ik je lijstje zo bekijk dan heb je tot nu toe nog geen eisprong gehad...(denk ik als leek zijnde) en het zou best kunnen dat deze morgen komt maar waarom de computer dat aangeeft weet ik niet Doe je ook ovulatietesten? of niet? Zo ja wat geven deze aan? Ook zou ik doen wat je zei en dat is een thermometer kopen met 2 cijfers ipv 1.
&lt;embed src="http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Hurminatore&year=2009&month=11&day=15&babycount=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="180"&gt;&lt;/embed&gt;
pi_64666841
De ovutest gaf een licht streepje.Ik had zoiets van volgende ronde meet ik wel rectaal met een andere termometer met 2 cijfers achter de komma nu is het toch niet helemaal 100% betrouwbaar.Maar omdat menstruatiekalender nu aangaf morgen mijn ei te hebben,beetje vaag!
Maar toch bedankt dat jullie even wilde kijken (ben af en toe zo'n muts he)
01-08-2008
  Moderator zondag 4 januari 2009 @ 22:14:16 #87
5428 crew  miss_sly
pi_64667008
Waarom die kalender aangaf dat je morgen een ovulatie zou hebben, snap ik ook werkelijk niet. Dag 24 en je temp lijkt er ook niet echt op.
Wanneer had je dat lichte streepje? En eenmaal of meerdere, en allemaal even licht?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64668576
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:37 schreef mefke79 het volgende:
Zigeunermeisje, ik kan me alleen bij jouw woorden aansluiten. Al ben je maar 8 weken zwanger, het hakt er gewoon in. Wel fijn dat je iig een controle hebt gehad en dat het leeg was. Dat geeft de burger toch wat moed, neem ik aan.
ik heb nooit echofotos meegekregen van mijn lege baarmoeder, maar bij alle echo's tot nu toe (inclusief de pijnlijke waterecho) wint mijn nieuwsgierigheid het toch echt van de angst/ongemakkelijkheid/het verdriet. Ik vind het gewoon zooo mooi om te zien. Tja, gaat vast nog wel een keer over
ik heb ook nooit foto's meegekregen van mijn baarmoeder, ik had misschien wel een echofoto gewild waarop iets te zien was van voor de currettage, zodat ik kon zien dat ik zwanger geweest ben. nu heb ik alleen de twee positieve testen die ik gedaan had... (ze zijn nog wel in het ziekenhuis, maar ik denk dat het raar is als ik er nu nog om ga vragen...)
maar goed, hier nu ondertussen weer de klustijd... hoop dat er nu iets gaat komen, omdat dat mijn laatste kans is voor de uitrekendatum van mijn miskraam, maar ik zie het somber in. ook thuis hebben we een soort van stress-situatie, waardoor ik denk dat de gedachten meer ergens anders zijn dan bij het krijgen van een kindje...

Mefke
Zigeunermeisje
Bumba
iedereen die moet wachten en dat ondertussen net als ik echt zat is:
pi_64668684
Ik heb rond een uur of 8 vanavond even een testje gedaan omdat ik op die kalender zag dat ik morgen een ei zou hebben,ik kreeg een heel licht streepje maar echt geen positieve test ofzo.Nou ja ik kijk wel wat ie morgen aangeeft
01-08-2008
  maandag 5 januari 2009 @ 09:49:38 #90
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_64677030
Bumba!!!!! Ik hoop het zo voor je!!!!

De "Takkembah" heeft geen vruchten afgeworpen, helaas. Zaterdag pos.ovutest gehad, zaterdag en zondag geklust, dus hopelijk nu dan....

Maar ik zie niets liever dan jou verdwijnen uit dit topic

Voor de rest van de dames duim ik als een gek!!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 5 januari 2009 @ 13:27:58 #91
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_64683708
ik moet morgen weer naar de gyneacoloog voor controle.
ik hoop niet dat ik een echo me krijg van mijn lege baarmoeder.....
ik hoop natuurlijk wel dat hij nu helemaal schoon is.
maar ik vind het te confronterend......
ben al lang blij dat sinds gister het vloeien is gestopt...
`t is nu alleen afwachten wanneer mijn eisprong is... en wanneer mijn menstruatie komt ( eigenlijk hoop ik helemaal van niet haha) maar `t is wel handig om te weten hoelang mijn cyclus is

bumba!!! ik duim voor je
en natuurlijk ook voor de rest!!!!
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_64684596
Kun je meteen doorgaan voor de volgende ronde dan Miss CMS?
Moet je niet 1 menstruatie afwachten?
Succes morgen in het ziekenhuis!
pi_64685169
Happy en bumbaloe! Mijn duimen draaien echt overuren voor jullie!! Ik hoop zó op heel gauw goed nieuws voor jullie!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 5 januari 2009 @ 14:32:31 #94
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64685999
Ik geloof er niet zo heel erg in hoor. Maar het is nog steeds niet meer dan een bruin veegje bij het afvegen af en toe.

Maar goed, ik wacht nog minimaal tot woensdag met testen. Behalve steekjes heb ik nergens last van. Ook niets dat lijkt op ongi klachten dus ik bevind me in een soort van niemandsland en wacht maar gewoon af.
pi_64686302
Tjonge, irritant of niet Happyme! Weet nog dat ik dat vorige maand ook had, nou ik deed niks anders als broekloeren de hele dag.
  maandag 5 januari 2009 @ 14:43:32 #96
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64686399
Nou precies en als het op mijn werk nou lekker druk was, maar de tijd kruipt voorbij. Ik drink me lens aan de koppen thee, moet dus ook vaak naar het toilet hihihi
  maandag 5 januari 2009 @ 14:51:12 #97
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_64686681
Kun je meteen doorgaan voor de volgende ronde dan Miss CMS?
Moet je niet 1 menstruatie afwachten?
Succes morgen in het ziekenhuis![/quote]
[quote]
nee mogen er meteen weer voor gaan
alleen ga ik niet zo bewust ermee bezig deze maand, kijk eerst wel ff aan denk ik hoe mijn cyclus loopt

breng het slaapzakje woensdag anders wel ff trerug als het goed is voor mijn werk aan oke...
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_64687595
Bumba, wat spannend!! Die test gaf dus wel hoop, ooeeeh hopelijk binnen een paar dagen een flinke positieve test, of een iets duidelijker tweede streepje

Happy, de duimen draaien hoor!

Karin, je avatar is echt ik heb een Hello Kitty aan mn tas hangen.
En jij was het toch ergens anders die een wieg had overkocht/dat ging doen?
Ben ik dus dan misschien niet heel raar als ik ook een wieg heb gezien waarover ik erg twijfel of ik hem kopen zal. Een hele mooie grote rieten bij de kringloop, nog helemaal netjes
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_64687793
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:14 schreef Poppejans het volgende:
Bumba, wat spannend!! Die test gaf dus wel hoop, ooeeeh hopelijk binnen een paar dagen een flinke positieve test, of een iets duidelijker tweede streepje

Happy, de duimen draaien hoor!

Karin, je avatar is echt ik heb een Hello Kitty aan mn tas hangen.
En jij was het toch ergens anders die een wieg had overkocht/dat ging doen?
Ben ik dus dan misschien niet heel raar als ik ook een wieg heb gezien waarover ik erg twijfel of ik hem kopen zal. Een hele mooie grote rieten bij de kringloop, nog helemaal netjes
dat was ik inderdaad. Misschien is het de goden verzoeken....maar zij gaan hem anders via MP verkopen en ik ben gewoon weg van dat ding. Voordat hun kindje was geboren heb ik eigenlijk al met hun afgesproken dat wij de wieg zouden overnemen als zij hem niet meer gebruikten. Wij zetten hem op zolder en hopen hem ooit nog eens te mogen gebruiken. Wordt dat hem niet, dan zetten we hem zelf wel weer op MP. Dus ja, misschien zijn wij wel samen raar dan Poppejans, maar LEKKER BOEIE!!!!
pi_64688014
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:19 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Wordt dat hem niet, dan zetten we hem zelf wel weer op MP. Dus ja, misschien zijn wij wel samen raar dan Poppejans, maar LEKKER BOEIE!!!!
Dat is inderdaad een hele slimme gedachte! Ik geloof dat ik toch maar even met de auto naar de kringloop ga van de week.(Helaas maar 2 dagen per week geopend)
Wat leuk lijkt me dat, dat jullie hem dan hopelijk weer gaan gebruiken en dat je weet welk kindje er daarvoor heeft in gelegen, wel bijzonder
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')