Ah dat kan ook natuurlijk. Ik wist het zonder positieve testen eigenlijk gelijk en was ook heel erg zeker erover. Vandaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:42 schreef bumbaloe het volgende:
@ zigeunermeisje, nee als ik het zou weten dan had het hier gestaan. Ik ben gewoon bang voor een teleurstelling.... maar ja.... misschien dat ik in de loop van de dag mn nieuwsgierigheid niet meer kan bedwingen....
gek! ego-berichtjes! nee hoor! helemaal niet!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:49 schreef happyme28 het volgende:
Na al die 'ego-berichtjes' wil ik wel zeggen dat ik blijf duimen hoor. Bumba, Tierrr (welkom trouwens!), Mefke, Karin, laat maar komen die streepjes regen.
Eigenlijk wil ik heel hard jompelenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef bumbaloe het volgende:
In dat geval ga ik je heel voorzichtig feliciteren Happy.
Mag ik jompelen????
Ja toch wel een beetje je?
Een onzichtbare jompel dan ( ) !!!
Oh, als je zelf al jompelt....dan....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:57 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik heel hard jompelen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK BEN ZWANGER
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar die onzekerheid blijft natuurlijk nog wel, maar dit moet een positief topic blijven dus genoeg nu over het misschien misgaan. Voorals nog heb ik een positieve test
Weet je nog onze pb's?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef judes het volgende:
Happy, sterkte ermee! Niets is zo vervelend als die onzekerheid! Ik hoop dat het toch goedkomt.
Bumba, test nou eens een keer! Wij kunnen er niet meer tegen!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |