Als je wacht tot een uurtje of half elf vandaag dan ga ik wel mee. Waarheen boeit me geen flikker, betaal mijn deel bezine wel.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:04 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb zin om in de auto te stappen en een eind te cruisen. Maar ja, waarheen en waarom?
.
1 op 15... nog niet in m'n dromenquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoeveel rij je? 1 op 15? dan is het 40 euro 70maar nee ik betaal niet
Ik denk dat hij gewoon met oud en nieuw niet hier wil zijn...quote:
Dat duurt nog een nachtje slapen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:27 schreef Mikkie het volgende:
Ik denk dat hij gewoon met oud en nieuw niet hier wil zijn...
dat was ook mijn eerste reactiequote:Op dinsdag 30 december 2008 14:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat duurt nog een nachtje slapen.
Hoe eerder we vertrekken, hoe verder weg hij isquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat duurt nog een nachtje slapen.
Foutje iddquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:33 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, werd daar In The Air Tonight even super lomp afgekapt op Q-music
Ja, ik heb vanavondje nog een etentje hè!quote:
nav dit stukje herken ik t idd welquote:
waar ga je eten ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik heb vanavondje nog een etentje hè!
Daar zijn we nog niet over uit en hoe laat ook nog niet! We hebben alleen afgesproken dat we uit eten gingen!quote:
Eigenlijk zou ik nu Jory dinges moeten posten, maar 't gaat me toch te ver.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:39 schreef swarmahoer het volgende:
nav dit stukje herken ik t idd weliemand n youtube linkje
?
heb je alleen jezelf meequote:Op dinsdag 30 december 2008 14:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik nu Jory dinges moeten posten, maar 't gaat me toch te ver.
Heb jij wel eens gehoord van IMDB?quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:51 schreef Nielez het volgende:
Tvp.
En.
Death Race, iemand gezien?
Ook weer met Jason Statham. Yashaa gezien?
De moeite waard?
Twee broeken, een shirt, twee pantys, een paar schoenen en nog wat losse dingetjes waar ik eigenlijk voor naar de stad gingquote:
das nog eens leuk shoppen iddquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:00 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Twee broeken, een shirt, twee pantys, een paar schoenen en nog wat losse dingetjes waar ik eigenlijk voor naar de stad ging(deo enzo)
Maar wel chill.. ik wilde bepaalde deo, kostte 3,50, vond ik echt duur, en toen keek ik ernaast, aanbieding: 3 van die deo's voor 6eu![]()
En ik wilde een bepaald paar schoenen al lang hebben maar ze waren telkens uitverkocht enzo dus ik had de hoop opgegeven.. en nu lagen ze er weer, in mijn maat, voor 5eu(H&M he
)
Dus...
Dat dusquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Death Race is ontzettend gaaf qua actie, bagger qua verhaal.
Jewelquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heb jij wel eens gehoord van IMDB?
Geen idee, Sla weet daar ongetwijfeld meer van dan ikquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:18 schreef swarmahoer het volgende:
pietje, is het waar dat als 1 persoon die f5 actie uithaald fok zo traag wordt? of is dat een groepje geweest die dat tegelijkertijd deed... en is dat dus ook het zelfde wat er gebeurt met een ddos attack in feite?
Ik zat in de auto, en ik wist gewoon op dat moment dat jij dat zou vindenquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:33 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, werd daar In The Air Tonight even super lomp afgekapt op Q-music
Je bedoelt natuurlijk een aflevering of 5 per dagquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:09 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind het nog steeds knap dat jullie allemaal die films en series kunnen downloaden en vervolgens kijken... ik heb echt de rust in m'n kont er niet voor.
In Engeland heb ik in een week een aflevering of 5 van House gekeken maar eigenlijk begon het na 3 afl al te kriebelen dat ik toch echt eigenlijk wel iets anders moest gaan doen.
Srslyquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zat in de auto, en ik wist gewoon op dat moment dat jij dat zou vinden!
Nee..quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:42 schreef Nielez het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk een aflevering of 5 per dag.
Toch?
Ik heb ooit een presentatie gehad van de bedenker daarvan, maar ik ken het alleen uit die presentatiequote:Op dinsdag 30 december 2008 16:05 schreef LastRequest het volgende:
Doet iemand van jullie eigenlijk wel eens Google Image Labeler? Vind k leuk
Schijnt goed te werken jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:08 schreef Slarioux het volgende:
Op Picasa kan je tegenwoordig gezichten labelen in je foto's, dat doe ik nu de hele tijd
Als je dan je hele selectie upload kan je foto's met bepaalde personen bekijkenquote:
Tis een spelletje.. je vult labels in en hoe vaker een label ingevuld wordt, hoe groter de kans dat het toegevoegd wordt aan het plaatje. Zo help je de Google image-zoekmachine, omdat de labeling beter wordt. En ik sta nu op 3 in Today's Ranking, altijd leukquote:
Ja het is echt briljant! Ik heb het op al mijn foto's gedaan en in de verloren uurtjes tag ik ze allemaal. Hij herkent ook gezichten van de zijkant en zit er eigenlijk maar zelden naast. Soms herkent ie plooien in een shirt als gezicht thoquote:
je hebt net nieuwe dingen dus ja ik kan wel iets aanradenquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:24 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet niet wat ik vanavond aan wil
Wat maakt het nou uit wat je aantrekt? Het is toch donker en je bent al bezetquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:34 schreef LastRequest het volgende:
Ja maar ja maar ik wil m'n laarzen aan maar die zijn mooi (en ook nog nieuw) en zonde in de kroeg.. maar flatjes zijn te koud en ook nieuw.. en ik wil m'n rokje aan maar eigenlijk ook wel m'n broek..
Goed, ik hou mezelf ff lekker bezig
nou de 2e walstraat... past prima, zeker op dinsdagquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
want dat parkeert zo lekker voor tkb
Dat kan makkelijk, ik zie je probleem niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
want dat parkeert zo lekker voor tkb
quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:44 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb geen auto
En Mik je hebt gelijk, ik zal me maar laten verslonzen.
Nee maar daarvoor ga ik nog eten met wat jcgenoten en dan is het wel licht![]()
Maar goed ik vertrouw erop dat ik er zelf wel uit kom straks, thanks voor alle hulp jongens
Huurtoeslag is bij een reguliere kamer nagenoeg onmogelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:11 schreef swarmahoer het volgende:
kan iemand mij verder helpen, aangezien jullie allemaal op kamers zitten, en ik steeds concretere plannen heb om er ook op uit te gaan ben k ff met n schematje bezig over je uitgaven.... is dit reeel? hebben jullie hogere/lagere posten? of ben ik er een paar vergeten? bedankt alvast
kamer (zal inc gwl + internet zijn) 350
collegegeld 150
ziektekosten verzekering 87
inboedel verzekering geen idee dus
eten en drinken geen idee, dacht 200 ofzo? ex stappen
telefoon 35 (gemiddeld afgelopen jaar volgends mij)
en inkomsten
ib beurs
zorgtoeslag
alimentatie
werk
en evt lening
inkomsten kan ik zelf wel invullen, volgends mij zijn dit alle mogelijkheden? huurtoeslag kan volgends mij niet
snap ik, maak er maar t kopje boodschappen van danquote:Op dinsdag 30 december 2008 17:21 schreef IrishBastard het volgende:
Shampoo en wasmiddel eet je toch niet?
Ik denk dat ongeveer 150 eu per maand reëel is, en dan leef ik niet zuinig ofzo.
Shampoo en wasmiddel reken ik daar dus niet bij, maar dat zijn ook niet de kosten, als je daarvoor 15 eu in 2 maand kwijt bent zit je wel goed denks?
quote:zondag, 28 dec 2008 - 23:18
Dodelijke steekpartij op Fratershof
OSS - Een 25-jarige man uit Nuland is zondagavond omstreeks 22.30 uur doodgestoken op de Fratershof in Oss. Een 23-jarige man uit Oss, die van de steekpartij wordt verdacht, is aangehouden.
Steekpartij op de Fratershof
De steekpartij vond plaats na een ruzie tussen het slachtoffer en de dader, die elkaar volgens de politie kenden. Politie, ambulance en een traumahelikopter rukten uit om assistentie te verlenen. De man werd ter plekke gereanimeerd en in zorgwekkende toestand vervoerd per ambulance naar het ziekenhuis, waar hij uiteindelijk aan zijn verwondingen is overleden. De 23-jarige verdachte meldde zich op aandringen van de politie kort na het incident. De technische recherche heeft op de plaats van de steekpartij een onderzoek ingesteld. De aangehouden verdachte is ingesloten.
Mams belde net. De dader was dus het broertje van één van die luitjes die ik afgelopen tweede kerstdag ben wezen opzoeken.quote:maandag, 29 dec 2008 - 15:26
Verdachte steekpartij Oss voorgeleid
OSS - De 23-jarige man uit Oss, die er van wordt verdacht zondagavond een 25-jarige man uit Nuland te hebben doodgestoken, wordt woensdag voorgeleid bij de rechter-commissaris. Hij wordt op dit moment verhoord. Inmiddels is vastgesteld, dat de twee mannen elkaar al langere tijd kennen. Waarom zij zondagavond op het Fratershof ruzie hebben gekregen, is nog niet duidelijk.
Zat je ook echt in zo'n fout wereldje dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoewel ik de dader noch slachtoffer niet ken ben er echt van geschrokken. Het wereldje waarin ik vroeger zat komt weer akelig dichtbij soms.
Ik kom altijd bij de Appie, maar da's meer luiheid en praktisch omdat ik vaak pas 's avonds boodschappen doe. Als je tijd hebt om overdag boodschappen te doen en geld wil uitsparen, moet je absoluut naar de Aldi of de Lidl gaan, scheelt super veel geld. Ik denk dat als ik wil, ik daar makkelijk 100 euro per maand op kan besparen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:28 schreef swarmahoer het volgende:
en ib waar doe jij altijd boodschappen appie of aldi? (mikkie appie toch? of incidenteel)
Je zit binnen, nogal sneu als het daar niet droog isquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Een muts op mijn hoofd mijn kraag staat omhoog, het is hier ijskoud maar gelukkig wel droog
quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:22 schreef IrishBastard het volgende:
Is het bij jou ook een chinees meisje?
je zusje van wie ik nog steeds een pic wil zienquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:22 schreef Slarioux het volgende:
Er word voor mij gekookt!Door een meisje!
En het is niet mijn moeder!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:05 schreef swarmahoer het volgende:
ik vermoed een post van cp
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb ik net een pwnificerende groep mensen bij elkaar gezocht omdat fok! down is, doet ie 't weer.
Avond
Een enorme compensatiedildo?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
en 50 cm lange strik, 3 x raden waar die om heen gaat
quote:
Waarom moet jij uberhoupt huilen?quote:
Omdat ie de grap niet snapt?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom moet jij uberhoupt huilen?
Of omdat 'ie zelf ook altijd zo'n dildo cadeau moet doen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom moet jij uberhoupt huilen?
Haten is verlatenquote:
Jouw tagjequote:Op dinsdag 30 december 2008 19:22 schreef swarmahoer het volgende:
morgane doet niet aan msn
swarma-men vond ik ook wel leuk, maar deze identificeert mij meerquote:
Ik zie hem niet zo vaak, hé.quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:22 schreef IrishBastard het volgende:
Is het bij jou ook een chinees meisje?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je zusje van wie ik nog steeds een pic wil zien?
Haha ja, die naalden zijn gigantisch altijd.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:03 schreef swarmahoer het volgende:
slari nu ik die foto op je hyves zie weet ik zeker dat ik nooit bloed ga geven
krijg gelijk rillingen ervandie naald zie je gewoon zitten onder je huid
idd, de teringquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:38 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Haha ja, die naalden zijn gigantisch altijd.
Ze zijn ook gewoon schuin afgesneden en niet recht, anders krijg je hem niet door je huid heen. Dan is het net een rietje en dat werkt niet.quote:
lol ik riep net naar men moeder er overquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:41 schreef swarmahoer het volgende:
haha op rtl 4, iemand die schaatst en in n wak flikkerd
Uhuh. Maar daar hebben ze een trucje voor dacht ikquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hahaha, spuit ook zo lekker hard in die ampullen
Doet me hieraan denken:quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:43 schreef swarmahoer het volgende:
ik weet dat ie schuin gesneden is, maar dan nog
Venturi I guess...quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Uhuh. Maar daar hebben ze een trucje voor dacht ik
Die buisjes zijn vacuum, of hebben een onderdruk. Daardoor lopen ze lekker vlot volquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Venturi I guess...![]()
hahaha en weer door dat wak
Ja die is briljant!quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:13 schreef Mikkie het volgende:
Ik lachen als morgane nu weer een note krijgt voor d'r hoi-post.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 20:15 schreef IrishBastard het volgende:
Mensen die teruglezen in een msn groepsgesprek!
Okee, het is ook een kwestie van willen.quote:
Wat dan ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:23 schreef HostiMeister het volgende:
Pff... dat was ook een uur van mijn leven dat ik nooit meer terugkrijg
Oh ja ag.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:25 schreef swarmahoer het volgende:
houniet maar goed dat je niet online was
Mr Jacksquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:38 schreef Californium het volgende:de sjamaan was leuk
bij mr Jacks gegeten
wrom nietquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mr Jacks
Met Wendy?Ow en morgen niet te lang lunchen met Desi
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:39 schreef morgane het volgende:
Wat ben jij ineens in een euforische bui? Das ook toevallig
Ik moet blijkbaar bier komen brengen enzo, beter dat er dan iemand thuis isquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:44 schreef Californium het volgende:
[..]
wrom niet? met wen, robere en marielle jah
ja of er is vast een huisgenoot die thuis isquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik moet blijkbaar bier komen brengen enzo, beter dat er dan iemand thuis is
ik wist het ook niet.... ik wist ook niet wat de sjamaan was...quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:48 schreef morgane het volgende:
*Googlet bong* ah, zo'n ding.
Schotland?quote:
straat van christine le ducquote:
de dingen die ze daar verkopen, verkopen ze niet in schotland...quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat ben je soms toch ook schattig
Zit jij aan de heroïne?quote:
sssst......quote:
jeweetzquote:
jeweetzquote:
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:20 schreef Nielez het volgende:
Sander, @joustukjeindethabloid: Dr staat nogal wat dubbel en door elkaar. Hoort dat?
Het is echt een kwestie van tijd dat we een actie moeten gaan houden om jou een mooi ziekenhuiskaartje te sturen hequote:Op dinsdag 30 december 2008 22:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Even blij zijn dat alles nog heel isklassieke te veel gas bij koude banden/weg wegrijdverhaal
quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:37 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Romantisch!
Ik wil d'r ook wel weer meeten voor ze weer terugvliegt. Heb haar echt een jaar geleden ofzo voor het laatst gezien, op een feestje
Ja idd, maar helaas, daar was ik niet bij. 't Is ook vrij lastig om zoiets zo te vertellen, dus props voor Gaby wat dat betreft.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:27 schreef Nielez het volgende:
En moblo over dr stukje 'het mysterie van de paarse bal' (nee geen doordenkertje)
Dat was zo debiel, daar had je eigenlijk wel bij moeten zijn.
mwa had hooguit mijn been gebroken omdat je verkeerd terecht komtquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is echt een kwestie van tijd dat we een actie moeten gaan houden om jou een mooi ziekenhuiskaartje te sturen he?
dat was leukquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb Cali maar 1x mogen ontmoeten.
Zeker wat betreft het 'heb je nog info of ben jij de mysterieuze dief, mail dan (anoniem of niet) naar ..'quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:30 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja idd, maar helaas, daar was ik niet bij. 't Is ook vrij lastig om zoiets zo te vertellen, dus props voor Gaby wat dat betreft.
Damn idd, goed geheugenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:31 schreef Californium het volgende:
dat was leukje was wel snel weer weg... was zelfs van plan nog een praatje te gaan maken... maar toen was je er al niet meer
![]()
toen bleek toch dat je s'morgens van de fiets was gevallen
quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
waar is cali momenteel te meeten?
Ja buitenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:35 schreef Californium het volgende:
dat klopt.... het was de laatste dag of 1 na laatste dag van de nijmegese vierdaagse....
Dollars is morgen trouwens uitverkocht
Sjoerdquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja buiten, ik herkende Stranger van een van de eerste meets toen ie langs was gekomen met Hosti
.
waar ga je naartoe in nijmegen? ook de stad in of niet ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Morgen op nieuwjaars in Nijmegen
Do, vr en zaterdag nog vrij![]()
Neem je je zwembroek mee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:38 schreef swarmahoer het volgende:
wie gaat er mee de fokstok halen? is 50 km ongeveer, 100 heen en terug, 1 op 15 is 8 euro benzine, dat heb ik er wel voor over
alleen nog ff de precieze locatie achterhalen
het feest is op hoogveldt.... maar daarna wou ik de stad in maar dollars was uitverkocht... en ik weet niet waar de rest naar toe wil.... dus geen idee...quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waar ga je naartoe in nijmegen? ook de stad in of niet ?
Ik weet donders goed wat er gebeurt isquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:31 schreef Nielez het volgende:
<GX>-dag tijdens intro.
We gingen duiken.
Aantal mensen heeft lopen kloten met een paars plastic balletje wat er lag.
Toen we allemaal zaten te eten daar kwam de eigenaresse vragen waar dat balletje was want t was van dr kleine dochtertje (had ze meegenomen).
T paarse balletje was echt helemaal verdwenen.. Niemand had n idee.
Eigenlijk best lullig en zielig voor dat kindje
Had het gelukkig nog wel in m'n hoofd zitten. Ook meer dan genoeg meegemaakt die weekquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:32 schreef Nielez het volgende:
[..]
Zeker wat betreft het 'heb je nog info of ben jij de mysterieuze dief, mail dan (anoniem of niet) naar ..'
Ook restecp voor jouw stukje, herinner me echt niet alles meer van de intro.
Als je beloofd er ooit terug te komen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:59 schreef DaMart het volgende:
Hoi, ik ben voor het eerst in mijn leven in Nijmegen geweest, mag ik nu ook meeposten?
Voor mijn gastvrouw van vandaag ben ik daar zeker toe bereid!quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je beloofd er ooit terug te komen.
Als het aan je usericon ligt, mag je sowieso meepostenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor mijn gastvrouw van vandaag ben ik daar zeker toe bereid!
Dat is idd kwaliteit jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:01 schreef IrishBastard het volgende:
Als het aan je usericon ligt, mag je sowieso meeposten
quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als het aan je usericon ligt, mag je sowieso meeposten
quote:
Nadeeltje: nu blijf ik moequote:Op dinsdag 30 december 2008 23:03 schreef Mikkie het volgende:
Godverju zeg, keihard in slaap gedonderd bij Sophie Scholl. Kennelijk was ik moe.. Naja, dan morgen maar de rest kijken.
Ja, dat kloptquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Damart deed jij niet ook iets met rechten?
Heb jij in de SHOchat gezet, oh noes m'n beeld van jequote:Op dinsdag 30 december 2008 23:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh herinner me het nog van de SHOchat.
Ik heb stiekem echt geen ideequote:Op dinsdag 30 december 2008 22:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey Dup kan je bij jou in de buurt (ergens in de uiterwaarden) schaatsen (als in groot stuk)? Vroegaah schaatste ik altijd in de uiterwaarden.
en t schijnt gelukt te zijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn god wat zijn we erg ook he, half december moesten we een topic per dag gemiddeld om tot de #300 te komen. We dachten 't niet te gaan halen omdat er feestdagen tussen zaten.
Ah, dat soort stukken bedoelde ik jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:12 schreef Dupje het volgende:
Ik heb stiekem echt geen idee
Vorig jaar kon je op de wei schaatsen omdat de waal was overstroomd en die was dan weer bevroren...
Maar dat is nu niet echt t geval...
Nu iig lekker slapen!
Dat moest toen vanquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb jij in de SHOchat gezet, oh noes m'n beeld van je.
Wiequote:
Goed geheugen!quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh herinner me het nog van de SHOchat.
Bupa is nog wel een ware FOK!legende.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
FOK!ker van de week: Bupatih
Nee.
Je kan ze niet allemaal kennenquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bupa is nog wel een ware FOK!legende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |