Ik heb ooit een presentatie gehad van de bedenker daarvan, maar ik ken het alleen uit die presentatiequote:Op dinsdag 30 december 2008 16:05 schreef LastRequest het volgende:
Doet iemand van jullie eigenlijk wel eens Google Image Labeler? Vind k leuk
Schijnt goed te werken jaquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:08 schreef Slarioux het volgende:
Op Picasa kan je tegenwoordig gezichten labelen in je foto's, dat doe ik nu de hele tijd
Als je dan je hele selectie upload kan je foto's met bepaalde personen bekijkenquote:
Tis een spelletje.. je vult labels in en hoe vaker een label ingevuld wordt, hoe groter de kans dat het toegevoegd wordt aan het plaatje. Zo help je de Google image-zoekmachine, omdat de labeling beter wordt. En ik sta nu op 3 in Today's Ranking, altijd leukquote:
Ja het is echt briljant! Ik heb het op al mijn foto's gedaan en in de verloren uurtjes tag ik ze allemaal. Hij herkent ook gezichten van de zijkant en zit er eigenlijk maar zelden naast. Soms herkent ie plooien in een shirt als gezicht thoquote:
je hebt net nieuwe dingen dus ja ik kan wel iets aanradenquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:24 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet niet wat ik vanavond aan wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |